Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • yuri.sidius
    Ten nápad se mi líbí, aspoň bude hra proti AI zábavnější, nejsem moc kompetetivní hráč a multiplayer moc nemusím, ale ta hra jako taková mě baví takže uvítám jakékoliv vylepšení pro single hráče. A to se mi právě na SC2 líbí, každej si tam může najít to svoje.
    • Dag0
      plus jeste muzes hrat mapy vytvoreny hracemi, ktery ti zmeni gameplay stejne jako to bylo u war3. btw nevite nekdo jestli uz vysla ta "jakoby" dota do sc2??
      • Veskoslav
        Blizzard Dota? Ta není pro Sc, ta běží jenom na enginu, bude to samostatná hra. Všichni hrdinové z W3, Diabla a Sc.
        • Dag0
          http://games.tiscali.cz/preview/blizzard-dota-bude-zdarma-jen-castecne-a-zjednodusi-hru-57393

          posledni co se o Blizz Dota napsalo tady na Games a nemyslim ze modifikace znamena samostatan hra :)
  • Ellendway
    Jsem rád, že konečně přišli na to, že je potřeba vyučit i trochu nováčky. Zkouším to v betě a docela pohoda.
  • Nj dokud to uplne neprekopaji a neudelaji "sluggish" mod pro normalni lidi, tak si budou stezovat a nehrat to porad. Single si rad zahraju, ale snazit se hrat multak u ktereho jak clovek neda pres 200 kliku za minutu, tak nema sanci cokoliv uhrat fakt nemusim. Multak sc je hra pro klavirni virtuozy - neda se rozumne stihat stavet kvanta jednotek, budov, resit utoky a kdovi co vsechno zaroven. A pul roku trenovat hru abych si trochu zahral na multak opravdu nehodlam.
    Kdyz jsem videl znameho jak to hral stylem nastavim 2 grupy jednotek a poslu pres attack move kliknutim na minimapu do utoku a mezitim resil dalsi staveni a ani se nedival na boj, tak mi doslo ze tuhle hru uz vubec nema cenu zkouset hrat na multi.
    V takovem pripade je ta hra opravdu pro profigaming a normalni smrtelnik jen muze cumet na profiky jak vali, ale amateri nemaji sebemensi sanci.
    • S tym APM vobec nesuhlasim - som diamantovy zerg, teda patrim medzi 20% najlepsich hracov tejto hry, a moje apm je zhruba okolo 35-40
    • flivon
      Sorry, ale tohle je fakt blbost. Da se hrat i normalnim stylem. Pokud dokazes hrat proti hard pc, dokazes jet prvni mista v bronzu. Staci jen pochopit, jak hra funguje, co mas a nemas delat. Jaky jednotky jsou proti jakejm dobry a prijmout, ze musis prizpusobit svuj styl hre a ne si myslet, ze si budes delat svoji "genialni" strategii a kdyz to nevyjde, nadavat na hru, jak je blba. Tohle vzdycky pisu lidem, ktery to moc nejde: jed si skirmish proti pc a az porazis harda nebo alespon normal, tak pak teprve jdi do jry proti lidem. Krom toho dost pomuze mrknout na nejaky komentovany zaznamy z her (napr Husky starcraft) ktery Ti daj pomerne dost. Neprijde mi, ze by napr CoH bylo o tolik lehci. Spis je tam min hracu a sance ze narazis na fakt dobry je mensi. Krom toho Ti novej system dava vetsinou jako spolu/proti nekoho podobnyho, max o ligu vys/niz.
    • hra ti predhazuje zhruba stejne hrače, treba pokud si v bronze leage budeš se setkavat se slabšími s hruba stejnym skillem jako ty a hra bude pomalejší. ale jinak maš pravdu
  • Single mě skutečně zabavil, ale speciálně multplayer je neuvěřitelně rychlý a je těžké se ho naučit. Obyčejně v multiplayerových hrách dosahuji velmi dobrých výsledků do 10 hodin, tady v podstatě nemáte šanci narazit na stejně kvalitního hráče, systém vám prostě předhazuje no míle lepší protivníky. Pokud to dokáží změnit fajn.
  • me na starcraftu krome hratelnosti vadi i zastarala grafika, jedntoky jsou jen par pixelu, aby to jakože zamaskovali tak je tam takové to okénko, kde je ta jednotka v lepší grafice. Treba krajina a textury jsou ok. Vrchol všeho jsou pak prelinajici se modely když naspamujete víc jednotek. Tohle se dalo tolerovat pred 10 lety ale ne dnes.
    • Asharak
      tjn, chtělo by to propracované charaktery, scale 1:5, animace úst, objevování se krajiny na tancích atp., prskající zerky, sliny z úst a tak. +100 internetů! Pak real textury, 30-60fps to bohatě stačí že :) A hlavně CryEngine 3. Nejlépe kdyby to nebylo ani od Blizzardu.
      A taky změnit mechaniku hry s přidáním kolize a zviditelněním zakrytých objektů. why not
      • argument extremem, to jsem nečekal protože je to dost trapny
        • Asharak
          Tak mi popiš tvoji představu o grafice RTS strategie od Blizzardu, s důrazem na hratelnost, i na slabších PC a pod., + proč by měli měnit funkční systém a co je na těch low graphic jednotkách tak low? Neříkám že by nebylo špatné zkusit zapnout kolizi... ale třea k tomu mají důvod. Vyčíat to jako fail je extrem.
          • jasne ze je duvod prece naspamovat 20 battlecruiseru bez kolize se neda udelat. ja s malopolygonovou grafikou nemam problem, fantazie mam dost, treba waarcraft 3 se mi líbí i dnes. Spíš se mi nelíbí dizajn tech jednotek. Slo to udelat i jinak a líp. Navíc koukni jak vypada dawn of war 2.
            • Ok, ale to neznamená, že když se ti nelíbí že je nějak nekvalitní. Mě se právě líbí že blizzard má svůj styl a atmosféru, a liší se dost od ostatních her. Hlavně u SC2 se mi líbí takové malé, ale "nabušené" jednotky, např budovy - masivní vzhled, přitom jednoduché. No nevím, dkyž se ti líbí W3 proč né tohle, atmosféru to má podobnou (graficky) myslím. + srovnej si třeba staré jednotky se stávajícíma (alpha jednotky) nebo nové Warhoundy, jejich "tenký" design prostě nesedí do masivního stylu SC2. Pokud mit edy rozumíš :)
              No jinak BCčka... nevím, taky se mi to nelíbí , dal bych limity třeba na větší jednotky a tak něco no. ALe prostě je to zase originální pro mě, jak se nahromadí "pod sebou" :) Navíc je to u leteckých že.
              Okay... :| přesvědčil si mě, měli to omezit třeba na 3 překrytí a pak vedle, nebyl by to extrém a vypadalo by to líp + by bylo zas o něco těžší zabít jednotky pod leteckýma, páč by si jich neviděl. Ale vem si, že kdyby se 10 BC nepřekrylo, vyhral bys proto, že by ti nikdo nezabil ty low hp jednotky pod nimi.
  • flivon
    Tak jak to tu čtu, tak nějak nechápu. Je pravda, že hraju strategie už dlouho. Ale na Stara mám cca 10 hodin týdně a nedělá mi problém být první ve stříbrné nebo zlaté lize (hodně rozhoduje nový systém přidělování protihráčů a spoluhráčů) 1v1 nehraju, je to těžší a hlavně hraju rád ve více lidech (to přiznávám). Nepřijde mi, že bych byl nějaký borec, ale nevím, co tu kdo píše, jak je to těžké. Mě to přijde poměrně snadné na pochopení a lepší hráči mají většinou spíše natrénováno, než že by uměli něco navíc....
  • Asharak
    Okay, to zní skvěle. Je pravda že po dohrání/vyzkoušení těch 9ti scénářů o posílání a rozdělování jednotek, těžbě atp. mě tam chybělo alespoň 10 dalších. Snad to bude rozumné.
    A samotné scénáře, třeba klidně i orozdělené na oficiální a neoficiální pro arcade, kde by byly nascriptované buildy a obtížnosti podle času by mohlo být něco úžasného, např. pro prozkoumání buildů.

    Ikdyž, hlavně stejně doufám v další dobrou, zábavnou, a znovuhratelnou kampaň *5*
  • XorxoxTalarius
    Jako napad pekny, ale Starcraft neni muj salek kavy. Existuji daleko lepsi RTS. A ikdyz jsem si rikal ze bych si Starcraft II zahral, tak za ty prachy mi to opravdu nestoji (nedam za jednu hru 4500) ...
    • kostejnesmrtelny
      Poraď mi teda nějakou. A to nemyslím sarkasticky ani fanouškovsky ani nic podobnýho. Zdá se mi, že RTS jsou úplně nejmrtvější ze všech možnejch žánrů a ať dělám co dělám, od Wings of Liberty si na žádnou nevzpomínám, možná s výjimkou datadisku k DoW2. Evidentně jsem něco zaspal, když jsou venku i lepší než WoL, tudíž bych byl velmi vděčnej, kdybys mě trochu uvedl do dění.
      Ještě jednou, myslím to přesně tak jak jsem napsal, žádnej sarkazmus ani náladu se hádat v tom nehledej.
      • XorxoxTalarius
        No bohuzel ve vsem co jsi psal mas pravdu. RTS vymreli (coz nechapu proc, kdyz driv vznikali jako houby po desti). Takze se clovek musi spokojit s temi starymi tituly. Doporucuji:
        Empire at War: Earth Assault, Supremme Commandery, Company of Heroes, Down of War Ultimate a dalsi si ted nemuzu vzpomenout, ale jestli mas zajem tak mi napis na mistni mail a ja se doma podivam do policky :) Jelikoz mam spatnou pamet na jmena a nektere ty hry jsou opravdu skvostne.
        • kostejnesmrtelny
          Jasný :)
          Já si v podstatě z posledních +/- deseti let pamatuju akorát
          - World in Conflict, kterej byl úplně skvělej ale byla to spíš taktická hra, než RTS
          - Dawn of War 2, kterej byl repetetivní mmrdka a opět, nebyla to klasická RTS
          - Red Alert 3 na kterej jsem se hodně těšil, ale zabil ho vynucenej co-op s debilní AI (vzdal jsem to po čtyřech misích)
          - Company of Heroes, ke který jsem se dostal až po DoW2 a úplně mi ty hry splývaj (mám v dlouhodobým plánu si dát repete)
          - a Supreme Commander, kterýmu objektivně neupírám kvalitu, ale osobně mě bůhvíproč ani trochu nebavil

          Možná bych ještě něco z paměti vylovil, ale SC2 mě opravdu bavil zdaleka nejvíc...no, od dob jedničky :-)
    • Dag0
      tak teda mi nekdo vysvetlete proc se dalsi RTS nehrajou na velkejch turnajich??
      • velky turnaje nejsou o kvalite hry
      • XorxoxTalarius
        Jelikoz neni propagace, kdyby THQ nalilo do marketingu (placeni turnaju, financni odmena pro viteze) tolik penez jako Blizzard, tak se budou hrat jeho hry ;)
        • To nie je pravda. To co si popisal je strategia Riotu s LoL a Valve s DotA2. Blizzard dava prachy len do svojich vlastnych turnajov, coz boli zatial presne 3 - 2 Blizzcony a 1 BWC. Je to prave naopak, z kazdeho turnaja ktory ma prizepool nad 5000 USD si Blizzard bere nejake percenta zo zarobkov na reklamu. SC2 turnaje podporuju vyhradne sponzori (narozdiel napr. od LoL a DotA2).
        • Dag0
          propagaci mozna tu hru nastartujes na zacatku ale pak uz se ti neudrzi a nebude mit zadnou hracskou zakladnu a zapomen ze blizzard dotuje vsechny turnaje. "mozna" tak jeden za 2 roky. a popravde blizz nemusel dat ani dolar na reklamu :)
        • Veskoslav
          DoW je bohužel hodně blbě vyvážený v MP:)
          • XorxoxTalarius
            Neni pravda Soulstorm verze 1.2 (cislem si nejsem jisty, ale proste latest) je naprosto dokonaly, neexistuje zadna OP jednotka a vzdy jsi schopen pouzit neco k protiutoku
            • Veskoslav
              Nejsou vyvážené, věř mi. Dark Elder třeba proti klasickým elderům nemají moc šancí. Bitevní sestry jsou mnohonásobně slabší než Marine.
      • Veskoslav
        Dříve se hrálo AoE II, ale AoE III je katastrofa.
        • Dag0
          starcraft proti AoE II ?? to se nedivim ze sem si toho nevsiml :)
    • 4500 ? WOL je ted tusim za 600,- (nove to bylo za 1200,-). HOTS ted stoji 999,-. Takze to vychazi WOL + HOTS aktualne 2.200,- Kč. Pokud bys chtěl hrát mulťák, tak není co řešit a cena je OK u singlu je to samozřejmě otázka. Ale upřímně, pokud někdo hraje u Starcraftu jenom singl, tak se rozhodne ochuzuje o moc, protoze v multaku je to kouzlo hry.
      • XorxoxTalarius
        No multak je prave to co mne na Starcraftu bavi nejmene :D
        • Asharak
          Tak třeba tě něco jednou donutí, aby si se na něj nedíval s odporem, protože nevím ani proč... agrument že jsou tu daleko lepší, MP RTS, které tě baví a jsou podle tebe pravými RTS a SC2 ne je fakt trochu přestřelený, nedej bože hloupý.
          • XorxoxTalarius
            Prekrucujes to co jsem rekl :) Ja rekl ze jsou lepsi RTS nez SC a za tim si stojim, netvrdil jsem ze SC 2 neni RTS. A netvrdil jsem ze jsou ty hry "pravymy RTS" protoze mne tam bavi MP, jak tvrdis ty ... jen jsem rekl ze bych si SC 2 zahral, pokud by nestal takovy baksis a nema cenu pro mne ho kupovat jelikoz vim ze tam hrat MP nebudu.
            • Asharak
              Ok sorry, moc jsem toho zas přečetl a ztratil se o.O :| My bad, dám si pozor příště.

              Ale je škoda, že tě tenhle typ nechytl. Je to podle mě dobrý systém RTSky, který si jde vlastním stylem se zajímavými pravidly. Jinak jak se ti vůbec ta kampaň líbí, že si ji chceš/nechceš zahrát?
    • Veskoslav
      Kdyby sis kupoval pokaždé, když se hra začala prodávat. Tak je to 1199+899+899. Což 4500 nedá. A pokud kupuješ teď tak Sc II stojí 700+předobjednávka na datadisk stojí 780 Kč. A ten argument 1 hra=4500 Kč je už vážně ohraný. První Sc stál 1499 a kampaň za všechny rasy trvala cca 12 hodin. V Sc II kampaň trvá o něco déle a hra vyšla levněji.
      • XorxoxTalarius
        Dobre pro priste to spocitam presne :) A 3000 je opravdu o hodne mene nez 4500 :D Ale treba pak budou prodavat komplet za 1000 korun (ale je to Blizz, takze silne pochybuju) a do toho se pak vyplati investovat.
        • Veskoslav
          No jelikož první Starcraft stojí po 8 letech 299 Kč (+datadisk), Warcraft III+datadisk 499, Diablo II+datadisk 399, tak 1000 Kč to bude stát za 5-6 let komplet:) Ale pokud ty to máš kvůli SP, tak bych si i počkal:) Sám jsi psal, že MP není tvůj šálek.
          • XorxoxTalarius
            MP je muj salek, ale ne ve Starcraftu :) Pro MP mam CoH, Supreme Commandera nebo prvni DoW :)
  • mne to pride zbytocne je tam rank ktory v scII vypoveda viac o vasich skusenostiach nez rank v lol alebo cs go kedze sa hra 1v1. Cize budete mat stale low elo pokial sa nezlepsite a nezacnete valcovat oponentov vo svojej kategorii. zaklady hry sa clovek nauci aj v kampani ostatne sa vypiluje v mp aj ked clovek prehra 30x v rade
    • Nj, u SC je problém v tom, že je na tu hru nabalených spoustu dementů, kteří nejsou ochotni pro své zlepšení nic moc udělat, ale přesto prskají že sou pořád v Bronzu protože ... ( dosaď si cokoliv jen né jejich vlastní lemplovatost ). A Blizzard se logicky snaží vyjít vstříc právě té velké mase špatných a průměrných hráčů. Začalo to tím, že zrušili ukazatel proher v multiplayeru pro všechny mimo master ligy a pokračuje to těmahle nesmyslnýma tutorialama. Pointa je v tom, že dokud se Bronzák nepřenese přes svou ujetou filosofii ve stylu "Já hraju dobře, ostatní to hrajou dementně a proto prohrávám", tak mu sebelepší tutorial nepomůže.
      • jestli ti chybý ukazatel proher představ si tam 50% +-1% protože právě to tam měl/má KAŽDÝ díky systému přiřazování soupeřů imho je to tam zcela ZBYTEČNÉ a ikdyž mne takový údaj nijak nevadí tak jestli se najdou chdáčci jedinci které to deprimuje tak ať to tam klidně neni je to maximálně úsměvné, ale o nic tím nikdo nepřijde!
        • Mně tam nechybí :) já ho tam mám. Mně jde spíš o princip, jakože jak chce být člověk motivovaný když neví jak na tom je...a ano 50/50 to máš když jsi nastálo v lize, kde patříš... Ale jak potom zjitíš že se zlepšuješ ? Např. Když víš, že vyhráváš 2:1 tak můžeš čekat promote do vyšší ligy každou chvíli, ale takhle si to musíš jak **** dopočítávat, popřípadě pouze odhadovat
  • njn MP se musi poradne betataestovat pridali tam pouhe 2 jednotky! za kazdou rasu a ted se to musi nejmin rok vyladovat *1* jesteze tam nedali 4. to rasu to by datadisk vysel nekdy v roce 2050
    • Asharak
      To je 6 jednotek, jen kdyby si věděl co dělají a pouvažoval jak asi zasáhnou do stovek různých buildů teďka... dejme tomu desítek na nižších ligách. No pro tebe určitě nepředstavitelná věc že :)
    • Ve chvíli, kdy se v té hře točí stovky tisíc dolarů je pro všechny strany nejlepší aby hra byla co nejvíc vybalancovaná... a toho se u takto komplexní hry nedá dosáhnout ničím jiným než masivním multiplayer beta testem!
      • tak tak stovky tisic dolaru se v tom toci, ale jen pro Activision-Blizzard ne pro betatestry co nedostanou ani halir ale jiste maj super pocit jaky nejsou borci vyvoleny, ze dostali klic do bety *1* tomu rikam mega ovce. Kazdopadne 99% prace na MP datadisku udelaji hraci co za to nic nedostanou....
        • Veskoslav
          To není pravda:) Proč lhát tak okatě? Za nahlášení a popis chyby (podrobný v angličtině a přesné místo, kde je) dostáváš Blizzard peníze a za ty si pak můžeš kupovat jejich produkty.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit