Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Ok, ale to neznamená, že když se ti nelíbí že je nějak nekvalitní. Mě se právě líbí že blizzard má svůj styl a atmosféru, a liší se dost od ostatních her. Hlavně u SC2 se mi líbí takové malé, ale "nabušené" jednotky, např budovy - masivní vzhled, přitom jednoduché. No nevím, dkyž se ti líbí W3 proč né tohle, atmosféru to má podobnou (graficky) myslím. + srovnej si třeba staré jednotky se stávajícíma (alpha jednotky) nebo nové Warhoundy, jejich "tenký" design prostě nesedí do masivního stylu SC2. Pokud mit edy rozumíš :)
    No jinak BCčka... nevím, taky se mi to nelíbí , dal bych limity třeba na větší jednotky a tak něco no. ALe prostě je to zase originální pro mě, jak se nahromadí "pod sebou" :) Navíc je to u leteckých že.
    Okay... :| přesvědčil si mě, měli to omezit třeba na 3 překrytí a pak vedle, nebyl by to extrém a vypadalo by to líp + by bylo zas o něco těžší zabít jednotky pod leteckýma, páč by si jich neviděl. Ale vem si, že kdyby se 10 BC nepřekrylo, vyhral bys proto, že by ti nikdo nezabil ty low hp jednotky pod nimi.
  • jasne ze je duvod prece naspamovat 20 battlecruiseru bez kolize se neda udelat. ja s malopolygonovou grafikou nemam problem, fantazie mam dost, treba waarcraft 3 se mi líbí i dnes. Spíš se mi nelíbí dizajn tech jednotek. Slo to udelat i jinak a líp. Navíc koukni jak vypada dawn of war 2.
  • Asharak
    Tak mi popiš tvoji představu o grafice RTS strategie od Blizzardu, s důrazem na hratelnost, i na slabších PC a pod., + proč by měli měnit funkční systém a co je na těch low graphic jednotkách tak low? Neříkám že by nebylo špatné zkusit zapnout kolizi... ale třea k tomu mají důvod. Vyčíat to jako fail je extrem.
  • argument extremem, to jsem nečekal protože je to dost trapny
  • Asharak
    tjn, chtělo by to propracované charaktery, scale 1:5, animace úst, objevování se krajiny na tancích atp., prskající zerky, sliny z úst a tak. +100 internetů! Pak real textury, 30-60fps to bohatě stačí že :) A hlavně CryEngine 3. Nejlépe kdyby to nebylo ani od Blizzardu.
    A taky změnit mechaniku hry s přidáním kolize a zviditelněním zakrytých objektů. why not
  • me na starcraftu krome hratelnosti vadi i zastarala grafika, jedntoky jsou jen par pixelu, aby to jakože zamaskovali tak je tam takové to okénko, kde je ta jednotka v lepší grafice. Treba krajina a textury jsou ok. Vrchol všeho jsou pak prelinajici se modely když naspamujete víc jednotek. Tohle se dalo tolerovat pred 10 lety ale ne dnes.
  • To nie je pravda. To co si popisal je strategia Riotu s LoL a Valve s DotA2. Blizzard dava prachy len do svojich vlastnych turnajov, coz boli zatial presne 3 - 2 Blizzcony a 1 BWC. Je to prave naopak, z kazdeho turnaja ktory ma prizepool nad 5000 USD si Blizzard bere nejake percenta zo zarobkov na reklamu. SC2 turnaje podporuju vyhradne sponzori (narozdiel napr. od LoL a DotA2).
  • Dag0
    http://games.tiscali.cz/preview/blizzard-dota-bude-zdarma-jen-castecne-a-zjednodusi-hru-57393

    posledni co se o Blizz Dota napsalo tady na Games a nemyslim ze modifikace znamena samostatan hra :)
  • S tym APM vobec nesuhlasim - som diamantovy zerg, teda patrim medzi 20% najlepsich hracov tejto hry, a moje apm je zhruba okolo 35-40
  • flivon
    Sorry, ale tohle je fakt blbost. Da se hrat i normalnim stylem. Pokud dokazes hrat proti hard pc, dokazes jet prvni mista v bronzu. Staci jen pochopit, jak hra funguje, co mas a nemas delat. Jaky jednotky jsou proti jakejm dobry a prijmout, ze musis prizpusobit svuj styl hre a ne si myslet, ze si budes delat svoji "genialni" strategii a kdyz to nevyjde, nadavat na hru, jak je blba. Tohle vzdycky pisu lidem, ktery to moc nejde: jed si skirmish proti pc a az porazis harda nebo alespon normal, tak pak teprve jdi do jry proti lidem. Krom toho dost pomuze mrknout na nejaky komentovany zaznamy z her (napr Husky starcraft) ktery Ti daj pomerne dost. Neprijde mi, ze by napr CoH bylo o tolik lehci. Spis je tam min hracu a sance ze narazis na fakt dobry je mensi. Krom toho Ti novej system dava vetsinou jako spolu/proti nekoho podobnyho, max o ligu vys/niz.
  • hra ti predhazuje zhruba stejne hrače, treba pokud si v bronze leage budeš se setkavat se slabšími s hruba stejnym skillem jako ty a hra bude pomalejší. ale jinak maš pravdu
  • Nj dokud to uplne neprekopaji a neudelaji "sluggish" mod pro normalni lidi, tak si budou stezovat a nehrat to porad. Single si rad zahraju, ale snazit se hrat multak u ktereho jak clovek neda pres 200 kliku za minutu, tak nema sanci cokoliv uhrat fakt nemusim. Multak sc je hra pro klavirni virtuozy - neda se rozumne stihat stavet kvanta jednotek, budov, resit utoky a kdovi co vsechno zaroven. A pul roku trenovat hru abych si trochu zahral na multak opravdu nehodlam.
    Kdyz jsem videl znameho jak to hral stylem nastavim 2 grupy jednotek a poslu pres attack move kliknutim na minimapu do utoku a mezitim resil dalsi staveni a ani se nedival na boj, tak mi doslo ze tuhle hru uz vubec nema cenu zkouset hrat na multi.
    V takovem pripade je ta hra opravdu pro profigaming a normalni smrtelnik jen muze cumet na profiky jak vali, ale amateri nemaji sebemensi sanci.
  • flivon
    Tak jak to tu čtu, tak nějak nechápu. Je pravda, že hraju strategie už dlouho. Ale na Stara mám cca 10 hodin týdně a nedělá mi problém být první ve stříbrné nebo zlaté lize (hodně rozhoduje nový systém přidělování protihráčů a spoluhráčů) 1v1 nehraju, je to těžší a hlavně hraju rád ve více lidech (to přiznávám). Nepřijde mi, že bych byl nějaký borec, ale nevím, co tu kdo píše, jak je to těžké. Mě to přijde poměrně snadné na pochopení a lepší hráči mají většinou spíše natrénováno, než že by uměli něco navíc....
  • kostejnesmrtelny
    Jasný :)
    Já si v podstatě z posledních +/- deseti let pamatuju akorát
    - World in Conflict, kterej byl úplně skvělej ale byla to spíš taktická hra, než RTS
    - Dawn of War 2, kterej byl repetetivní mmrdka a opět, nebyla to klasická RTS
    - Red Alert 3 na kterej jsem se hodně těšil, ale zabil ho vynucenej co-op s debilní AI (vzdal jsem to po čtyřech misích)
    - Company of Heroes, ke který jsem se dostal až po DoW2 a úplně mi ty hry splývaj (mám v dlouhodobým plánu si dát repete)
    - a Supreme Commander, kterýmu objektivně neupírám kvalitu, ale osobně mě bůhvíproč ani trochu nebavil

    Možná bych ještě něco z paměti vylovil, ale SC2 mě opravdu bavil zdaleka nejvíc...no, od dob jedničky :-)
  • Veskoslav
    Blizzard Dota? Ta není pro Sc, ta běží jenom na enginu, bude to samostatná hra. Všichni hrdinové z W3, Diabla a Sc.
  • Single mě skutečně zabavil, ale speciálně multplayer je neuvěřitelně rychlý a je těžké se ho naučit. Obyčejně v multiplayerových hrách dosahuji velmi dobrých výsledků do 10 hodin, tady v podstatě nemáte šanci narazit na stejně kvalitního hráče, systém vám prostě předhazuje no míle lepší protivníky. Pokud to dokáží změnit fajn.
  • Dag0
    plus jeste muzes hrat mapy vytvoreny hracemi, ktery ti zmeni gameplay stejne jako to bylo u war3. btw nevite nekdo jestli uz vysla ta "jakoby" dota do sc2??
  • Veskoslav
    To není pravda:) Proč lhát tak okatě? Za nahlášení a popis chyby (podrobný v angličtině a přesné místo, kde je) dostáváš Blizzard peníze a za ty si pak můžeš kupovat jejich produkty.
  • Dag0
    propagaci mozna tu hru nastartujes na zacatku ale pak uz se ti neudrzi a nebude mit zadnou hracskou zakladnu a zapomen ze blizzard dotuje vsechny turnaje. "mozna" tak jeden za 2 roky. a popravde blizz nemusel dat ani dolar na reklamu :)
  • Asharak
    Ok sorry, moc jsem toho zas přečetl a ztratil se o.O :| My bad, dám si pozor příště.

    Ale je škoda, že tě tenhle typ nechytl. Je to podle mě dobrý systém RTSky, který si jde vlastním stylem se zajímavými pravidly. Jinak jak se ti vůbec ta kampaň líbí, že si ji chceš/nechceš zahrát?

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit