Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Serious Sam 3 a 8/10? Doufám, že to je jen chyba v systému *7*.
    • misho8723
      Ľudia po svete hodnotia hru tak okolo 85 - 90 %, tak prečo tu nemohla dostať 8/10?
    • Zač? Za to že to je furt to samý? CoD a BF dostávají mnohem větší hodnocení, a je to to samý od začátku do konce a ještě v každým dílu... Děcka, tak tomu Samovi tu osmičku neupírejte -.- uvědomte si že sou i lidi který potěší když se někdo pokusí o něco jinýho... A Sam to zvládá přesně tak jak by měl. Vy jděte pařit zase CoD, BF, NFS a podobný sériovky, k tomu si hodnoťte vy jak se to povedlo. Když se vám tohle nelíbí tak to přejděte a nenadávejte na to;)
    • Taky mi to prijde hodne nadsazene. Nenasel jsem duvod proc ztracet cas zrovna timto "titulem"
      • tato hra ma zmysel len v coop aby sa clovek vyblbol :D...neviem co za tym hladate...nabehnem a strielam...v dobe doob, quake a podobne to bolo tiez jedno...a vsetci to hrali :D...ja sam si este zahram doom 1 a 2 a rovnako aj SS...nightmare ako v doom nenajdes len tak lahko :D...a podobne tak u SS
    • ty si chyba v systemu
  • Prehnana obtiznost? Kdyz tohle napise recenzent, tak to je fakt parada:((( Me se naopak obtiznost moc libila, byl to navrat do starych casu kdy byli hry opravdu tezke a nekoukalo se na to jestli budou mit s dohranim problem 10 lete deti. Vyborna prace je take to ze to clovek nedohraje za 2 hodiny, kdyz se venuuje tajnym chodbam a mapy radne proleza. Pro me 10/10.
    • Mechwarrior_bw
      tá recenzia je trochu divná, na jednej strane je dobre napísaná a v mnohých veciach trefná, na druhej strane tam x vecí nesedí. Napr. i počet protivníkov, v SE ktorý autor spomýna ich bolo okolo 6200 a v prvom to bolo podobné. V trojke je ich dokonca nad 6900 !
      • Buhví co ten borec hrál :) třeba to po nesmrtelnym škorpionovi zabalil :)
    • A kde jsi byl ty, když ti bylo 10 let? Ve škole určitě ne - "hry byli" .. "Me se libila" ... Takže spíš než nějakou obtížností hry, bych se být tebou zajímal o doplnění si základního vzdělání.
      • Veskoslav
        Mentál zůstane mentálem, jelikož cpát tady do diskuze o hrách češtinu, kterou jak vidno ani sám neovládáš, může opravdu jenom debil, co se snaží flamovat za každou cenu.
        • Tys tomu zase dal, viď? :-D :-D
          • Veskoslav
            Baví Tě to? Co učitelka češtiny Tě na základce šikanovala? To by pak mnohé vysvětlovalo.
            • Aspoň jsem z nich vylez, narozdíl od tebe.
            • Veskoslav
              Jak jednoduchý život máš. Čeština je to jediné, co ti jde a to ještě špatně. Děti Tě nesnáží, žena si našla milence, tak holt náš buzeruješ na diskuzích za češtinu. Smutné, leč pochopitelné u zkrachovalého češtináře
            • A ty jsi z nich právě vystrčil hlavu...tak zase zalez...:)
            • Za 1) Otravuješ tu ty.
              Za 2) Trapně by sis měl připadat spíš ty, jelikož ty a pouze ty tu píšeš sra*ky.
            • Prosim tě, neotravuj mě už. Mě už to právě nebaví a je mi trapné ti říkat, ať už přestaneš psát. I sám už si musíš připadat hloupě..
      • Veskoslav
        Říká šašek, co si honí ego na diskuzi o hrách o češtině.....
        • Koukám, že tvoje věta ja také syntaktickej klenot k popukání, blbečku...:-D
          • A jen tak mimochodem, ve větě "Takže spíš než nějakou obtížností hry, bych se být tebou zajímal o doplnění si základního vzdělání" čárka být nemá, blbečku! *5*
            • nauč se česky: A víš, že ta věta celkově nedává smysl? Aby dávala, muselo by buď v první větě být "o nějakou obtížnost", anebo v druhé větě "zabýval doplněním".
            • *7*
            • ty seš vedle ma tam byt čarka !
            • Jseš vedle jak ta jedle a ještě tu děláš machra. V tý větě žádná čárky být nemá. Nauč se česky!
            • Ale má, chytráku.
          • Koukám, že chlapeček trpí přetlakem. Zkus se projít, proběhnout, případně si najít ženu. Uvidíš, že ti to udělá dobře víc než tahle diskuze *12*
            • Ty nemáš ženu? Jinak si nedokážu vysvětlit, proč tady ztrácíš čas, když jsi tolik nad věcí. Nebo máš snad na základní škole pauzu na oběd?
    • jj, taky sem slintal blahem nad tím že postava má HP!! Navíc pokud si dobře pamatuju tak mám SS snad 5 obtížností......
      • Tourist
        Verry easy
        Easy
        Normal
        Hard
        Serious
        Asian
        Mental
  • keigi
    Duke si může ušoupat Nukema a hláškovat až do aleluja, ale je mu to platný jak mrtvýmu preventan. Jeho místo je zabraný ... Hail to the Serious Sam, Duke! *5*
  • Mechwarrior_bw
    Priznám sa, že pri prvých dotykoch s hrou som bol sklamaný - predovšetkm ako fanúšikovi SS:FE/SE mi chýbalo atraktívne, pestré a rôznorodé prostredie, šialení protivníci a humorné ladenie celej hry. Po dôkladnom odohraní SS3 na obtiažnosti "serious" sklamanie naštastie z veľke miery opadlo. Hra sa jednoducho vybrala inou cestou, tváry sa viac "serious" a dá sa tomu prispôsobiť, napokon kto chce viac, tak ten má k dispozíci HD edície SS1.

    KLADY: 1) na obtiažnosti SERIOUS je to určite jedna z najobtiažnejších hier súčasnosti i keď oproti povedzme Second Encounteru išla obtiažnosť podstatne nadol. 2) na obtiažnosti serious a mental rozhodne nestačí držať tlačítko myši a vypnúť mozog ako píšu mnohí recenzenti - tu sa už musí taktizovať, mať dokonalú koordináciu v priestore, rýchle reflexy, bleskovo meniť zbrane a využívať všetko čo je dostupné v tú správnu chvílu a myslieť na x vecí naraz. 3) nie je tu žiaden autoheal ! (okrem tourist), žiadne krytie ani zbytočné predhrané scénky... 4) AI síce zostala rovnako tupá ale už sú tu vidieť aj nejaké náznaky inteligencie hlavne u humanoidných nepriatelov, ktorí sú schopní využívať terénne prekážky (v obmedzenej miere), zaujímavé sú aj vesmírne opice i keď niekedy vedia človeka pekne nas*ať :) ... 5) zachovaný počet nepriateľov = veľké PLUS ... 6) nenáročná grafika ... 7) melee attack je síce zbytočne zdrvujúci na druhej strane je príjemným spestrením a veľmi často sa hodí pri nedostatku munície a hlavne ak sa ho človek naučí používať ...8) rozpad tiel na kusy, krv na zbraniach 9) dlhá herná a dobrá replayabilita ... 10) osobnosť Serious Sam :)

    MÍNUSY: 1) stereotypné, nudné prostredie bez iskry a to hlavne v druhej polovici hry, kde bola evidentná snaha autorov naťahovať gameplay pri minimálnych nákladoch. Na rozsiahle údolia, monumentálne chrámy, paláce, átria, napr. Persepolis z SS:SE, môžeme zabudnúť ... 2) nedostatok invencie, nových nápadov, menej humoru a niečoho čo by hráčovi vyrazilo dych ... 3) tuneloidné, tmavé a nesmierne nudné podzemné lokácie ... 4) nízké FOV (ktoré je dnes asi po vzore konzol moderné znižovať i keď dopad na framerate je minimálny, naštastie je ho možné upraviť cez konzolový prikaz ( v mojom prípade na optimálnych 90 - z defaultných 75) ... 5) príliš zdrvujúci melee attack ktorým Sam dokáže zabíjať i silnejších súperov na ktorých nestačí ani plný zásobník z pištole cal .45 ... 6) vďaka veľmi rýchlemu šprintu je možné unikať dokonca aj pred Kamikaze útočníkmi ... 7) oproti SS1 je možné vo väčšine levelov niekam ustupovať - je v nej iba málo lokácií kde by hra na Sama poslala veľký počet protivníkov a ten by nemal kam ustupovať. 8) odstrelovacia puška dostupné iba cez secrety (zčasti ju nahrádza Devastator).- na

    ZÁVER : SS3 je stále výborná old-school zábava akej je dnes čím ďalej tým menej...hráč má dobrý pocit zo strelby a ešte lepší keď vyhrá mimoriadne tuhý súboj na vysokej obtiažnosti. Grafika je pomerne nenáročná a takisto nesporná výhoda enginu je v zobrazovaní veľkého počtu protivníkov. Na hre je trochu vidieť snaha šetriť časom a prostriedkami, čo sa v prvom rade odráža na prostredí ktoré akoby zčasti vytváral generátor:) Takisto je vidieť snaha prispôsobyť sa dobe a moderným trendom. Predmety ako zdravie alebo munícia sú vysvietené ako policajné majáky. Nepriatelia sú trochu nezáživní, chýbajú niektorí doslova šialení protivníci a humorné prvky ako dôsledok reálnejšie ladenej hry (oproti predchodcom) i keď je možné sa tomuto faktu prispôsobiť a hru si poriadne užiť.

    ako fanúšik hodnotím: 8/10 (objektívne asi 7z10), ospravedlňujem sa za obsiahly komentár :)
  • Veskoslav
    tož SS i SS 2 jsem projel nakonec vždy na nejtěžší. SS 3 jedu zatím na druhou nejtěžší a spokojenost. Některé pasáže jsou ale více než šílené, nepřátelé odolnější než skvrny na Listrově tričku od Kari. Graficky velmi slušné, průměrné a i na starších strojích si to člověk užije na plný kotel. Líbí se mi, že nepřátelé se kryjí, napadají z více stran a celkově dojem z hry je skvělý. Bezduchá vyvražďovačka na skóre, 20 000 druhů zbraní, comba na blízku, kdy oko hráče nezůstane suché při vytržení oka nepřítele. Myslím, že nový dil se povedl a když bude 4. díl. Nebudu se zlobit, pokud bude okračovat v tomto tendru, rád opráším své tričko s bombou, oranžové brýle a rotační kulomet.
  • ja osobne mam strasny problem se adaptovat na dnesni zpusob hodnoceni her prijdemito ze kazda marketingova "sracka" dostava 9/10 - 10/10 a celkem primerny hry dostavaji 8/10 a dat takovych 5/10-6/10 je dnes povazovano pomalu za kacirstvy... nehlede ze se ty konecny hodnoceni vselijak mychaji recenzenti jak se jim zlibi podle me bud to zrusit a psat plusy a minusy a at se podle toho kazdy rozhodne co je pro nej ten "+" nebo "-" a nebo ty ciselny hodnoceni nejak rozdelit do sub kategorii
    • Ja ten problém číselnýho hodnocení vidím v tom, kdo to hodnocení uděluje. Co si budem povídat, prakticky všichni herní novináři jsou mladí lidé s ne moc velkými životními zkušenostmi, prakticky celý život hrají a nemají dostatečný odstup od problematiky a tím i nadhled. To že hráli a dohráli stovky her nezaručuje, že jejich názor je ten směrodatný. Číslo, které hra dostane, je pro mně jenom takové první síto. Sedmička se dnes dává lehce podprůměrným hrám a ty neberu, protože nemám tolik času na hraní her (průměr beru jako průměrný zážitek z hraní, ne aritmetický průměr hodnocení všech her). Druhé síto jsou pro mně reakce lidí v diskuzích, až potom se rozhodnuju, jestli hru koupit. Takže mně nějaká osmička nevzrušuje, s tím čas ztrácet nehodlám.
      • Díky za mínusy, aspoň je mi jasný, který lidi to čtou a pro koho redakce píše. Asi už vážně patřím k starším lidem. Takže borci - stahujte hry a hrajte je jak o život, pro vás jsou tyhle stránky dělaný. My, co za hry platíme a chceme si vybrat, abysme za svoje tvrdě vydřený peníze dostali kvalitu, se asi budeme muset poohlídnout někam jinam.
  • Amim
    I na střední výzva? Že bych to přece jen se Seriousem zkusil :)
    • Na střední to ale výzva opravdu není, Sam byl vždycky ta pravázábava až na Serious obtížnosti. :)
      • stratego
        tak to jsem pak zvedavy jake to bude na MENTAL :P
  • Z týhle série jsem hrál všechny díly, všechny se mi moc líbily, zejména na Second Encounter jen tak nezapomenu. :) Na trojku jsem čekal dlouho, peněz za hru sice nakonec nelituju, ale přestože jsem se dobře bavil musím říct, že je to zatím to nejslabší ze série.
    S čím naprosto nesouhlasím je autorův názor na obtížnost hry, řekl bych že vůbec nehrál starší díly jinak by nemohl prohlašovat, že trojka je těžká i na střední obtížnost, ehm, obtížnost Second Encounteru byla přinejmenším dvojnásobná oproti trojce. Obtížnost sice není zrovna nízká, ale ani nijak zvlášť vysoká, upřímně mnoho her s checkpoint systémem ukládání mi přijde o dost obtížnější. :)

    Dost mě překvapuje, že v recenzi nejsou žádný zápory, a že jich hra má.
    Především, nový Serious Sam má hned několik nových nepřátel jejichž přítomnost narušuje rambo styl boje, který je tím co dělá Serious Sama tak zábavným, teď se budete muset krýt mnohem více než kdy dřív což je v přímým rozporu s hlavním mottem hry "All men, no cover" No cover? Ani náhodou. V prvních levelech jsou to vojáci vybavení brokovnicemi a puškami s nehezky dobrou muškou, později jakási zmutovaná helikoptéra vybavená těžkým kulometem, která jako by to nestačilo jde zničit jen Raketometem nebo něčím ještě silnějším, v některých levelech se tak musíte dlouho plížit či utíkat než najdete tu správnou zbraň na sestřelení. Nehoráznej opruz. Takzvané Vesmírné opice se zdržují vždy jen na místech s větším množstvím sloupů na kterých se neustále ukrývají a v nestřežený okamžik se vrhají z skokem dolů na Sama a to i z poměrně velký dálky, vzhledem k jejich rychlosti se poměrně zdlouhavě a obtížně likvidují a vůbec působí spíšjako taková brzda. Nakonec je to jakási levitující čarodějnice jenž se teleportuje z místa na místo takžesi jí často všimnete až na poslední chvíli, zranitelná je jen v určitých okamžicích a jejímu útoku se dá vyhnout jedině rychlým úprkem do úkrytu mimo její zorné pole, zkrátka další vynucená brzda.
    Co se zbraní týče, nevěřte traileru, autoři nás pěkně tahaj za nos. Laser, sniperku a munici do nich totiž možná běhěm hry vůbec nenajdete, a proč? Jsou pouze v pár secretech ve hře a lze je tak velmi snadno minout a ani když je najdete nemáte ještě vyhráno, munice do nich jeopravdu žalostně málo, já si kupříkladu ze sniperky vystřelil jen párkrátv jednom levelu, pak už vůbec.
    Ve hře je teď mnohem větší poměr slabých nepřátel k těm středně a hodně silným než tomu bylo ustarších dílů což je velká škoda. Nejvíc to odnesla první část hry v zdevastované Káhiře, prostředí je to sice pěkné, ale autoři to úplně zabili tím, že tam nasázeli žalostně málo nepřátel celkově a to tam z 90% nasázeli právě vojáky a malé škorpionky. První 4 levely jsem díky tomu spíš protrpěl v krytech než bych si je užil, ta pravá zábava začíná až když se dostanete ven z města.
    Survival je sice pěkná věc, ale autoři se s tím vůbec nepárali a udělali pouhé 2 mapy. :/ DM/CTF a podobné mody jsou v podání SS3 opět nic moc jak je u týhle série obvyklý a stejně je hraje na serverech jen minimum lidí, autoři se spíš mohli víc zaměřit na survival, udělali by líp.

    Našlo by se toho víc,ale to už jsou jen drobnosti, hra není vůbec špatná, ale oproti starším dílům působí spíš jako takový nepovedený experiment. Pro mě 7/10!
    • Mechwarrior_bw
      dobrý pohľad na hru ! určite súhlas, že oproti SE išla obtiažnosť nadol. Laserky a sniperky je samozrejme škoda, v SS1 som ich používal veľmi často... Len pár vecí :

      - u helikoptér musíš vystihnúť ich nástup, väčšinou prilietajú z väčšej vzdialenosti, vtedy je treba do ich dráhy poslať rakety a je po probléme, no a po získani Devastatoru sa stanú prakticky neškodné.
      - útoku tej poletujúcej slečny ani netreba unikať, stačí byť pozorný a pokial ju uvidíš, namieriš a ako náhle sa ti zfarbý zameriavač strielaš pokým nezačne reflektovať projektili alebo ak je blízko tak je vhodný raketomet. Horšie je ak sú tam prítomne 2 a viac, potom sa už treba ukrývať. Pravda je, že pokial sa objaví pri nejakom intenzívnom súboji ako je napr. na konci Underworldu tak je to riadny záhul, na druhej strane mne sa to páči - hra núti hráča myslieť na x vecí naraz.
      - vojaci so samopalmi a brokajdami mi nejak nevadili a hlavne idú dolu tak ľahko, že by som to prirovnal k rannému koseniu trávy :) navyše ich DMG je pomerne nízky.
      - tie opice vedia pekne nas*ať ale keď človek príde na to ako ich likvidovať je to vpohode, stačí mať rýchle reflexy a po ruke dvojhlavňovú brokajdu alebo M29. A tam kde nie je veľa stĺpou tak ich stačí pár strhnúť Mutilatorom a boj sa dosť urýchli a začnú skákať na steny kde sú jednoduchým terčom.
  • Zběsilá hra, ve které dostanete achievement za to, že jste 5 vteřin nevystřelili, protože situace si to žádá. Konečně hra, která využívá ostré náboje, ale spatřuju tu jeden nedostatek -> nemožnost vniknutí do mimozemských plavidel a vystřílení celé základny + následná exploze s možností absolutní kontroly během pádu a následného tvrdého dopadu ve třetí osobě :-).
  • BoB.2
    Hru hrát určitě nebudu ale ten DRM škorpion je dobrej.
    http://www.youtube.com/watch?v=e91q5BtlxK0&hd=1

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit