Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Pripomina mi to trochu Divine Divinity. Urcite prubnu demo :)
  • No, za 19 éček (viz Steam) bych očekával grafiku odpovídající roku 2015, ne 1995.. A to mám izometrická RPG v oblibě. Graficky je na tom lépe i 10 let starý Golden land. Tak 2 EURa bych za to reálně byl ochotný dát.
    • Asharak
      Co? Jakto? Někdo zmiňuje Golden Land? *14* Ano, ta pixelizace je tu přehnaná, Anti-Aliasing na ně!
      • *4* No proč ne. *4* Golden land byl jediné RPGčko, pro které jsem 2 hod. pátral po nějakém Hi-Res patchi, abych na 24" monitoru nemusel hrát v 1024x768 a pak si nainstaloval VMware a rozjel ho v něm. Sice očekávání bylo vyšší, než reálný požitek z hraní, ale zase tak úplně špatná hra to nebyla. Mimochodem, kdyby autoři vydali Golden land v nové, upravené edici, opatchovali pro dnešní grafické karty, hrábli do soubojového systému a opravili chyby v CZ překladu, dal bych raději 19.99 EURo za to, než za Serpent in the Staglands v současném grafickém kabátě. *3*
        • Asharak
          To já taky! HLavně sem nevyřešil bug z Gunarovými nehty protože opravny byl jen v 32bit aplikaci. Zase i v 768p to na 24" nevypadá vůbec hrozně. Kdyby fungovalo vynucování AA opravdu vynucením tak by to bylo super, jenže často nefunguje že :( :D
  • ze začátku jsem měl hodně problém s tím, že jsem třeba byl někde v lese, pokosil potvory v dohledu, uložil hru a vypnul to... pak jsem to zase zapnul, naloadoval a všude kolem mě bylo potvor hafo, navíc třeba i jiný, než jsem předtím vykosil (sejmul jsem dva gobliny a dva vlky, nikde nikdo, save, load a kolem jsou jen vlci a lišky a sežerou mě, než stihnu zdrhnout)...

    neřeší to třeba nějakej novější patch, nebo je to naschvál?
    • tipoval bych to tak, ze save/load je zabijak atmosfery... uz kolikrat jsem si rikal, ze by se za to melo platit herni menou nebo tak neco, ale to by asi bylo uz moc hardcore
      • No jo, ale někteří lidi to prostě potřebují uložit a vypnout, nemůžou si holt dovolit sedět u toho několik desítek hodin a dohrát to na jeden zátah *1*
        • jj, bylo by to potreba nejak rozumne vyvazit, rikal jsem si treba tak, ze by vydelat na save trvalo cca 10 minut hrani...

          sam sebe kolikrat pristihnu, ze kdyz to nejaky rpg dovoluje, vyzkousim si vsechny mozny varianty vystupu z rozhovoru, a pak aplikuju tu nejvyhodnejsi a pritom kdyby to neslo vyzkouset nebo se vyhodnost projevila az mnohem pozdeji, davalo by to urcite hlubsi prozitek a nekdy i chut ke znovuhrani
  • Nemám nic proti retro hrám a grafice, naopak vyhledávám je. Ale tohle mi přijde na pohled odpudivé,vizuál tvořen z barevných fleků nizkého rozlišení kam se podíváš.
    • v pohybu to vypadá dobře, tak špinavě a drsně, středověk na nějaký zapráskaný planetě, setting je podle mě skvělej :)
      • nj...jenže tohle by bylo kvůli hnusné grafice zdrbnute snad i před 20 lety.
  • Corvus
    Xardas: Přesně tak... Jinak mě tedy tohle RPG připadá jednoznačně hodně zajímavé. Graficky je to přesně můj styl. Určitě rád prubnu demo.
  • Koukam, ze frustrati nezklamali a zase to tu vypousteji. Chapu, jak vam je lito, ze si podobne hry s horsi grafikou nedokazete uzit kvuli vasemu povrchnimu vkusu a pac jste na to proste jeste nedorostli, ale kvuli tomu na ty hry prece nemusite nadavat. Za 10 let si na tohle pubertalni obdobi vyplodu vzpomenete a budete se citit jako naprosti idioti.
    • Jako idi*t by ses mel citit hlavne ty sam. To je neco podobneho, jako bys rikal, ze je uplne v pohode divat se na film v mobilu a kdo chce televizi, nebo jit dokonce do kina, tak je povrchni idi*t.
      Mit urcity standard neni nic povrchniho.
      • při koukání na film v mobilu nevidíš spoustu důležitejch detailů, který potřebuješ vidět, takže je koukání na televizi samozřejmě lepší

        na druhou stranu u týhle hry všechno důležitý vidíš, je to přehledný a rozpoznatelný, takže to je úplně pitomá analogie :D
        • jake "dulezite detaily" na mobilu neuvidis, ktere k pochopeni deje potrebujes? Navic dnes maji mobily bez problemu fullhd rozliseni. A presto neznam zadneho filmoveho fandu, ktery by dal mobilu prednost pred kinem ci poradnym projektorem a nekolikametrovym platnem.
          • To tvoje prirovnani je uplne k smichu jako ty sam.
    • Zjevně jsem z toho už zase vyrostl... Mně se chce taky vždycky nadávat, když vidím nějakou super hru s touhle grafikou. Propracovaná hardcore hra může mít i hezkou kreslenou grafiku, když se chce.

      Ty starý hry jsem totiž hrál a většina z nich takhle hnusná nebyla. Nebyly totiž pixelovatý prvoplánově (nebo proto, že autoři nic lepšího neumí), ale proto, že to jinak nešlo. Vypadaly jinak. Nevypadaly, jako by je někdo záměrně rozpixeloval až "na výstupu", jako tohle (a tuny dalších indie her). Jejich grafika byla často to nejlepší, co dokázali autoři s tehdejším hardwarem udělat, ne to nejhorší. Nebyly hnusný, byly dobový. Tohle je jen hnusný.
    • zda sa mi ze par kuskom to nedopne ani za 5 minut konecna, nieto 10 rokov...
  • Len mala technicka poznamka, v dobre bronzovej este anglictina neexistovala. A zo screenshotov mi to pride, ze pouzivaju beznu modernu anglictinu so sem tam prihodenym zastaralim vyrazom:) Niezeby to nejak uberalo na kvalite dialogov ale nedalo mi to.
    • MickeyMutant
      Poznámka o angličtině v recenzi je nepochybně myšlená ironicky.
      • to je dost mozne, ono sa to z textu tazko urcuje a jeden nikdy nevie:)
  • chápu že každy musí nekde začít, ale vemte si že i pixel art se da udelat hezky. navíc i v jednom lčoveku se da udelat hra v hezke grafice (viz treba banished). takže si myslím že takovym hram by se zde nemusel dávat prostor.
    • Hezká grafika pro masového konzumenta počítačových her většinou znamená sterilní 3D. Ne, dík.
  • stoupeek
    Při zmínce o nutnosti zapisovat si vše do deníčku mě napadla jedna věc. Proč si teda nemůžu zapisovat poznámky do map, které najdu? Nebo si jednotlivé mapy pojmenovat podle sebe?

    Ale hlavní je, že si nemůžu vybavit žádnou hru, kde by to šlo. Přitom je to tak přirozená věc.
    • Mě teď akorát napadá Legend of Grimrock 2, tam si jde psát do map poznámky. Mimochodem doporučuju, perfektní hra :)
    • Asharak
      Joooo, tak proto byly ve starých hrách možnosti přidat si vlastní bod a pojmenovat, jako poznámky mě to v té době nenapadlo,a si zase rozjedu BG *1* Dík.
    • Morraw
      Naposledy božské Divinity:Original Sin. Ani tak strašně oldschoolový PoE to neměl. Vždycky mě to naštve, když taková možnost u velkých RPG chybí.
  • ad zapisování poznámek/tvorba deníčku - asi to zní divně, ale u rpgček které jsem v posledních letech asi 4 letech dohrál, jsem si vždy vedl "deníček". U Betrayal at Krondor to byla naprostá nutnost, ale psal jsem si jej i při hraní Might & Magic 1, u Ultimy Underworld, u EoB2 a nebo nyní při hraní Gateway to the Savage Frontier. Přijde mi to jako ideální způsob jak se do hry "vžít".

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit