Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Mě teď akorát napadá Legend of Grimrock 2, tam si jde psát do map poznámky. Mimochodem doporučuju, perfektní hra :)
  • Asharak
    To já taky! HLavně sem nevyřešil bug z Gunarovými nehty protože opravny byl jen v 32bit aplikaci. Zase i v 768p to na 24" nevypadá vůbec hrozně. Kdyby fungovalo vynucování AA opravdu vynucením tak by to bylo super, jenže často nefunguje že :( :D
  • nj...jenže tohle by bylo kvůli hnusné grafice zdrbnute snad i před 20 lety.
  • To tvoje prirovnani je uplne k smichu jako ty sam.
  • jake "dulezite detaily" na mobilu neuvidis, ktere k pochopeni deje potrebujes? Navic dnes maji mobily bez problemu fullhd rozliseni. A presto neznam zadneho filmoveho fandu, ktery by dal mobilu prednost pred kinem ci poradnym projektorem a nekolikametrovym platnem.
  • při koukání na film v mobilu nevidíš spoustu důležitejch detailů, který potřebuješ vidět, takže je koukání na televizi samozřejmě lepší

    na druhou stranu u týhle hry všechno důležitý vidíš, je to přehledný a rozpoznatelný, takže to je úplně pitomá analogie :D
  • Jako idi*t by ses mel citit hlavne ty sam. To je neco podobneho, jako bys rikal, ze je uplne v pohode divat se na film v mobilu a kdo chce televizi, nebo jit dokonce do kina, tak je povrchni idi*t.
    Mit urcity standard neni nic povrchniho.
  • Pripomina mi to trochu Divine Divinity. Urcite prubnu demo :)
  • *4* No proč ne. *4* Golden land byl jediné RPGčko, pro které jsem 2 hod. pátral po nějakém Hi-Res patchi, abych na 24" monitoru nemusel hrát v 1024x768 a pak si nainstaloval VMware a rozjel ho v něm. Sice očekávání bylo vyšší, než reálný požitek z hraní, ale zase tak úplně špatná hra to nebyla. Mimochodem, kdyby autoři vydali Golden land v nové, upravené edici, opatchovali pro dnešní grafické karty, hrábli do soubojového systému a opravili chyby v CZ překladu, dal bych raději 19.99 EURo za to, než za Serpent in the Staglands v současném grafickém kabátě. *3*
  • Zjevně jsem z toho už zase vyrostl... Mně se chce taky vždycky nadávat, když vidím nějakou super hru s touhle grafikou. Propracovaná hardcore hra může mít i hezkou kreslenou grafiku, když se chce.

    Ty starý hry jsem totiž hrál a většina z nich takhle hnusná nebyla. Nebyly totiž pixelovatý prvoplánově (nebo proto, že autoři nic lepšího neumí), ale proto, že to jinak nešlo. Vypadaly jinak. Nevypadaly, jako by je někdo záměrně rozpixeloval až "na výstupu", jako tohle (a tuny dalších indie her). Jejich grafika byla často to nejlepší, co dokázali autoři s tehdejším hardwarem udělat, ne to nejhorší. Nebyly hnusný, byly dobový. Tohle je jen hnusný.
  • v pohybu to vypadá dobře, tak špinavě a drsně, středověk na nějaký zapráskaný planetě, setting je podle mě skvělej :)
  • Asharak
    Joooo, tak proto byly ve starých hrách možnosti přidat si vlastní bod a pojmenovat, jako poznámky mě to v té době nenapadlo,a si zase rozjedu BG *1* Dík.
  • Asharak
    Co? Jakto? Někdo zmiňuje Golden Land? *14* Ano, ta pixelizace je tu přehnaná, Anti-Aliasing na ně!
  • jj, bylo by to potreba nejak rozumne vyvazit, rikal jsem si treba tak, ze by vydelat na save trvalo cca 10 minut hrani...

    sam sebe kolikrat pristihnu, ze kdyz to nejaky rpg dovoluje, vyzkousim si vsechny mozny varianty vystupu z rozhovoru, a pak aplikuju tu nejvyhodnejsi a pritom kdyby to neslo vyzkouset nebo se vyhodnost projevila az mnohem pozdeji, davalo by to urcite hlubsi prozitek a nekdy i chut ke znovuhrani
  • No, za 19 éček (viz Steam) bych očekával grafiku odpovídající roku 2015, ne 1995.. A to mám izometrická RPG v oblibě. Graficky je na tom lépe i 10 let starý Golden land. Tak 2 EURa bych za to reálně byl ochotný dát.
  • No jo, ale někteří lidi to prostě potřebují uložit a vypnout, nemůžou si holt dovolit sedět u toho několik desítek hodin a dohrát to na jeden zátah *1*
  • Hezká grafika pro masového konzumenta počítačových her většinou znamená sterilní 3D. Ne, dík.
  • zda sa mi ze par kuskom to nedopne ani za 5 minut konecna, nieto 10 rokov...
  • tipoval bych to tak, ze save/load je zabijak atmosfery... uz kolikrat jsem si rikal, ze by se za to melo platit herni menou nebo tak neco, ale to by asi bylo uz moc hardcore
  • ze začátku jsem měl hodně problém s tím, že jsem třeba byl někde v lese, pokosil potvory v dohledu, uložil hru a vypnul to... pak jsem to zase zapnul, naloadoval a všude kolem mě bylo potvor hafo, navíc třeba i jiný, než jsem předtím vykosil (sejmul jsem dva gobliny a dva vlky, nikde nikdo, save, load a kolem jsou jen vlci a lišky a sežerou mě, než stihnu zdrhnout)...

    neřeší to třeba nějakej novější patch, nebo je to naschvál?

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit