Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Můžeš mi říct, co je epického na tom hledět na skriptovanou animaci bez vlivu na hratelnost nebo NPC nělající drsný trik, zatímco tvoje postava akorát stojí na místě a čumí? Just Cause, Shadow of the Collosus, Dead Space nebo MGS V tě nechají ty epické momenty prožít, ne se na ně jen dívat. CoD hry jsou jako zábavní parky. Celou dobu jedeš na lineární trase a čumíš na úžasné výjevy, ale jakmile zkusíš přelézt plot a s něčím pořádně interagovat, tak tě průvodce (v tomhle případě přátelské NPC, nepřeskočitelná čtvrtmetrová zídka nebo text "get back to battle") vrátí na trasu a ještě ti vlepí pohlavek za pokus.
  • TheGGG
    no a? Potřebují tam nějak dát prostor pro ty epické momenty a skripty a je jasný, že musí hráče nějak korigovat... mě to nevadí, alespoň se pořád něco děje... rozhodně lepší než takové rainbow six vegas, které sice dalo hráči hodně svobody a málo skriptů, ale bylo to jen o otevírání dveří a čištění místností bez jediného epického momentu... a já si s chutí i přes všechny zdejší mínuskáře a milovníky open worldů každé nové CoD nebo BF užiju... a rád se nechám překvapit, co si vyvojáři připravili a co mi chtějí předvést... a že ostatní postavy jen hlavního hrdinu komandujou? No, to mi taky moc nevadí a např v BO sérii, kde hlavní hero i mluví to je většinou uděláno dost chytře, aby to člověk nepoznal...
  • Pravda, AI je naprosto tupá s reakční dobou lenochoda. *7*
  • Na prvních ukázkách to mělo mnohem lepší atmosféru
  • Po dlouhe dobe trailer, kterej jsem v pulce vypnul. Tak snad se pouci z chyb jednicky.
  • Jednoduchá akce mi nevadí. Problém CoD je v tom, že ta hra tě neustále omezuje. Musíš počkat na parťáka, aby ti otevřel dveře, pomohl vyskočit přes zeď a vysvětlil každý detail mise. Přátelské NPC tě neustále vodí za ručičku i v situacích, které bys mohl jednoduše vyřešit sám. Ta hra prostě nerespektuje hráče a pak to vypadá, že hraješ spíš za nějaké pako na exkurzi než vycvičeného vojáka zachraňujícího svět. Jenže kdyby se všechny ty zpomalující části vystřihly, tak by měl singleplayer jen 3h.
  • TheGGG
    já si někdy radši užiji jen akci a epické momenty (s tím že jen přijmám co si tvůrci připravili) jako v CoD... naposledy co jsem hrál open world FPS, tak jsem 90% času čistil tábory, lezl po věžích a zabíjel zvířata...
    Vím, že tady na games, jak se chce někdo u hry jen bavit, tak je kažuál, kór když jde o vojenskou FPS (protože fork offf murica a pacifisti vpřed), ale já to klidně přiznám... Hry ala CoD (kromě posledního CoD) mě většinou baví, je to sranda a příjemná akce na pár hodin...
  • Záleží na druhu hry. Adventury můžou využívat linearitu k vyprávění příběhu, u arkádových her je to součástí jednoduché zábavy. Ale u stříleček to většinou znamená, že hra má hodně omezené možnosti hratelnosti a zachází s hráčem jak s malým děckem, které si neumí bez dvojitého upozornění a letecké podpory ani zavázat tkaničky. Když se to přežene a hra odmítá dát hráči kontrolu, jako v nových CoD, tak si pak hráč připadá jako divák akce, ne její tvůrce.
  • Pete.palis
    Co-op záběry ze hry:

    https://www.youtube.com/watch?v=OrO5cb1lnKQ

    čistý MP by nebyl špatný, ale ta tupá AI to zatím zabijí..
  • North Korea is best Korea!
  • LuckyBaal
    souhlasím, já si to taky užil.
  • Mart9
    Rychlá, atmosférická, zážitková střílečka s několika silnými momenty. Ta hra si na nic nehraje a to, co chtěla, zvládá na jedničku.
  • TheGGG
    a špatného na linearitě je co?
  • Sr_Lobo
    Nevim no ... Jednicku sem nedohral kvuli bugum a tohe zatim z vide nevypada zrovna pekne. Taky nechapu proc korejci vypadaj kdyby prisli z daleke budoucnosti ?! *7*
  • Mě to teda přišlo jako levná kopie Modern Warfare, často ještě lineárnější než CoD.
  • Jack1947
    Hehe jen na chvíly...
  • TheGGG
    ale totální open world to asi zas nebude... rozhodně to ale víc směřuje k openu než ke koridoru...
    i když doufám, že budou i nějaké koridorové pasáže, co pohnou s příběhem...
  • TheGGG
    nevím přesně, město (a možná i okolí?) bude prostě rozdělený do určitých částí a v nich se bude hra odehrávat... jednotlivé části města budou mít různé úrovně podle toho, jak moc to tam KPA nebo odpor ovládá a postupně se bude město osvobozovat... ostatně na netu je dost dlouhý gameplay na který se můžeš podívat... já jen doufám, že to úplně nezabije story...
  • No konečně máš ty jedna zavšivená pijavice útrum v kradení her:) A to je jenom dobře :)
  • TheGGG
    už jsem viděl, venku je hodně souvislých a docela dlouhých gameplay videjí... mě osobně to štve, protože OW často zabije story nudnými questy, ale třeba se to povede víc jak FC...

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit