• Po hodně dlouhé době je to recenze, kterou jsem neměl sílu dočíst. *9* Někomu tenhle emotivně-expresivní styl může sedět, ale já od dob Excaliburu trochu dospěl *3*.

V recenzích hledám především informace o hře a něco dojmů redaktora. Tady je bohužel tolik nekonkrétního balastu, že se fakta ztrácejí. Řekl bych, že recenze mají být o toho, aby umožnily rozhodnout, zda hru koupím, nebo ne. Na základě téhle si tu hru nedokážu ani pořádně představit...
    • Pravej_PipMan
      žije vůbec ještě Anastasov? Dělá pořád ten "hambinec" ? Jako by se po něm zem slehla po tý aféře ve Score. Jinak když se vybaví jeho jméno tak mi hned naskočí: "by se scéna rozjasnila a oko mohlo k rybníčku pohlédnouti, musí se zkrvavený rákosníček rozkročit a pevně máchnout sekyrou do mlhy až ona zapláče, odlije se, a my uzříme co se děje na jevišti světa. Mládenec přichází k vrbě smutně se shlížející v polozamrzlém močálu. Přišel jí zase něco šeptat, jako ostatně každou noc.
      „Má milá vrbo, už jsem tu zas. Pojď, pořádně se k tobě přitisknu. Á, je fakt nádherný se o tebe takhle otírat. Teď bych skoro..." *1* *1*
    • Jj, je to tak, trochu náročnější na čtění a koncentraci, ale jednou za čas ..
    • přesně tohle zmiňuji o pár postů níže. Taky to nechápu. Únava a vysílení hned po prvním odstavci... Poetická slovíčka a slovní hříčky do recenze nepatří a když, tak jednou, ale ne v každé druhé větě. *11*
      • krunoslav
        jestli chceš suchou nudu a dlouhé popisování všeho, doporučuju eurogejmr *3*
      • Vy jste teda banda sucharů. Ta recenze se četla sama, kdyby takhle psali všichni autoři, tak budu měsíčně kupovat všechny papírové magazíny jak za časů Anastasova.
        • Na Anastasova tohle zdaleka nema, tiez som na jeho recenzich vyrastal(Albion) a tohle sa mi tiez moc nepaci *10*
    • Fakta a cislicka si precti na Wikipedii *3*
  • mě osobně se hra moc líbí! Listí a prach, kamínky na silnici, Bomba! jízdní model se mi velmi líbí a celkově se mi to hraje dobře, moje hodnocení jako "hry" a ne simulátoru je 9,1/10
  • Hezka hra s vynikajici grafikou a hratelnosti az na strety - v 1. shiftech byly podle me lepsi zde staci tuknout do auta treba i o pul tuny lehciho nez vas vuz a jste mimo trat zatimco druhy vuz jede v pohode dal, jedina chyba ktera tuhle hru kazi...
    • to je na tehle hr uplne to nejhorsi co me vubec muze nastvat fyzika
  • Kdo si hru stáhnul od Reloaded, tak má místo pouze jedno právo - držet hubu a nestěžovat si.
    • rad by som ti pripomenul ze ako potencionalny zaujemca o kupu - stiahnutie reloaded verzie zo mna nerobi pirata. chapem tvoju pointu, len nabuduce si davaj pozor aby si sa nedotkol slusnych ludi... nehovoriac o tom ze svoje nazory a nadavky na reloaded verziu mozem prejavovat akokolvek chcem, pripadne sa mozem pytat ci originalka robi to iste co reloaded verzia specialne potom co EA nevydava dema a totalne dlabe na PC komunitu. Takze doporucujem nabuduce si ujasnit kde je vlavo a kde vpravo nez vykrocis...
        čo to je potencionál?
        • Jazyková poradna Ústavu pro jazyk český Akademie věd ČR:
          "Chceme-li vyjádřit, že je něco možné, uskutečnitelné, eventuální, můžeme jako synonymum užít i přídavné jméno potenciální: předkládáme klientovi své potenciální požadavky; vyčerpání všech potenciálních možností vědy; zkrášlila okolí pro potenciální kupce. SSJČ i ASCS nabízejí ještě i řidší podobu potencionální: skuteční i potencionální obchodní partneři, ale ta se v praxi – zvláště v psaných projevech – uplatňuje poměrně zřídka."

Ano, to slovo pravděpodobně vzniklo nedopatřením, nicméně je tolerováno. Mám ho ve slovníku cizích slov i v Lingea Lexiconu. V každém druhém postu jsou tu horší věci.
        • to je hovorova forma slova potencial :)
      • Drak_1
        To ked si stiahne nejaký film alebo album pozriem vypočujem a zmažem tak už niesom pirát to som nevedel dobre vedieť to sa vrhnem na torrenty jak Ďábel *1* *1* *1*
        • no ciste technicky dokad to nenaistalujes a neschvalis licence agreement a pokud se u stahovani nepodilis na sireni tak ne .. nejses pirat .. ciste techicky ;)
    • To jsi to tedy všem pirátům hustě natřel.
  • Tak tohle bude jasná koupě *4*
  • Jsem pohlcen a už mě z volantu bolí ruce....:-DDD jednoznačně za dlouhou dobu nejzábavnější hra-alespoň pro mě....:-)
  • Kde se hrabe Shift 2 na Race Driver GRID nezbývá než čekat na dvojku Codies prostě umí :)
  • Jezdím iracing a musim říct,že je mi shift opravdu moc sympatický.S ovládáním vozu jsem se celkem rychle zžil a je to opravdu zábava jakou bych od takové hry mohl čekat.Má to něco co iracing ani rfactor nemá a to je podlemě zábavně,dobře a chytlavě udělaná kampaň.Jízdní model komentovat nebudu ani na to nemám nárok,protože jsem nikdy v žádnym závoďáku nejel.Jediný co mě u takových her štve, je jak se pořád chtějí přiblížit realitě tím,že tam dají pohled z kokpitu s helmy a čím více se obraz třese a naklání do zatáček tím je to "údajně" realističtější.Co to je za blbost-když jedete v autě,tak se to samozřejmě všechno třese a naklání,ale člověk je snad uzpůsoben tomu,aby tyto věci nějak eliminoval a k tomu slouží hlava a oči.Takže v důsledku toho samozřejmě vidíte v reálu stabilní obraz.A důsledkem tohoto snažení tvůrců hry je,že se z těchto pohledů absolutně nedá hrát,protože se netrefíte do zatáčky a proto je v profi simulátorech obraz z kokpitu stabilní nebo jen s minimálním pohybem,aby to vypadalo věrohodněji.Pokud bych to měl brát komplexně,tak dávám pro Shift 2 palec nahoru a to jsem "oldschool simracer":-)
  • Zdar recenze fajn, ale pořát mi tu chybí HW nároky u PC. To není jen u této hry, ale u víc. Prosím řekni ostatním z redakce ať se s tím polepší .... Dík
  • no co se ovladani aut tyce tak klavesnice je prakticky nepouzitelna, ikdyz si muzete upravit zataceni nastavil citlivost na 50% a je to v klidu mrtvou zonu jsem nastavil na 10% a hned se to vsechno ovlada lip jak na klavesnici tak Gamepadu. Jako takova je hra vcelku zabavna sice nema prakticky zadnou fyziku a poskozeni ale jde to. To by nebyl NFS kdyby se clovek mohl rozbit :D. Jen je skode ze jeden zavod ma 2 kola ?? Co je tohle posledni dobou za blby napady pokud to clovek hraje na vyssi obtiznost tak za 2 kola stezi predjede dva soupere. Jinak ale hra dobra
    • Poskodenie sa da nastavit na cisto len "visualne" ale i full kde to ma dopad na auto. Fyzika vypada ovela lepsie s pohladom kamery z vnutra auta, v 3-rd person pohlade vypada strasne!
      • fyzika vypada ? :) fyzika se citi .. a v pripade Shiftu 2 je to des bes .. arkadovy zavod motorovych clunu s debilnim menu, zmatenou AI a nepovedenym tuningem auta .. jedine co je na tom dobre je grafika, rozsahly vozovy park a spousta moznosti upravy vzhledu auta pro ty, ktere to bavi ... ale nejhorsi jsou ty cutsceny pred kazdou jizdou bez moznosti preskocit je a jizdni model (alepon teda na elite bez jakekoliv podpory) ..
        • Ty si ale chytrák. To nemá být simulátor, ale motorovým člunům se to rozhodně nepodobá. Co je na tom dobrého, že je rozsáhlý vozový park? 150 aut? To si asi nehrál GT5, tam je tisícovka aut. A jestli to na elite hraješ bez podpory na klavesnici nebo na gamepadu, tak se ani nedivim. Na xbox ovladači si taky netroufnu povypínat všechny asistence, protože jednou rkou citlivě řídit a zároveň citliě na brzdu nejde. Volant je volant. Tam zaměstnáš nohy a ruce zvlášť, nehledě nato, že máš větší rozsah na osách, takže to řízení není tak citlivé a neposedné jako na gamepadu.
          Update: Po přečtení příspěvku od Elite musím dodat, že na xbox ovladači mi u shift 1 taky stačilo zapnout asistence jako ABS, kontrola trakce atd. Prostě co mají auta v reálu. Mít zaplou asistenci brždění, nebo nedej bože zatáčení, to bych se tu v diskuzi ani neukázal. Možná na klávesnici je to potřeba, protože sem slyšel, že tam je to otřes to ovládat...
        • Nemozes zase cakat jazdny model ako u najprofesionalnejsich simulatorov. Myslim ze hra dobre balancuje medzi hratelnostou a realizmom, urcite aspon oproti predchodzim dielom serie. Cutsceny preskocit idu, aspon mne stlacenim "A" na gamepade. AI som uz zazil ovela, OVELA horsie(GRID, F1:2010 a mozno dalsie od codemasters), praveze sa mi zda ze AI tu moc necheatuje, po par tratiach som zistil ze ak moc stratim na case burackami mozem rovno restart race - na "easy". Nicmene stale mam pocit ze fyzika bola v povodnom o cosi lepsia i ked trochu prehnana a nerealisticka v par veciach(narazy do aut). Ale neni to tak zle, ak chces vidiet plavuce auta zahraj si hry od Codemasters *7*
    • Nema poskodenie? Mne pri naraze vo velkej rychlosti odletelo napr predne koleso a skoncil som... pozri sa do nastaveni tam to mas