Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Mě se vždycky líbí, jak je každý ke všemu kritický. Každý je rád, že si umí utřít prdku a pořád něco okecává. To je přesně typicky český postoj. Já jsem dá se říct veterán, hraju přes 20 let a jsem rád, že se herní pokrok dostal tam kde je. Mám rád všechny Fallouty. Každý má své kouzlo a jsem rád, že to přešlo do 3D. Když někdo píše, že to nemá s původním nic společné, tak to je kec, to bych si mohl říct, proč si koupit nové auto určité značky, když je to jako staré akorát v novém kabátě. Já osobně se na F4 těším.
  • Jack1947
    Na F3 mám veskrze dobré vzpomínky takže nečekám revoluci/evoluci hlavně když to nějak výrazně nepomrvý.
  • Tak jasne, dmenti jako ty je povazujou za slozity, to je jasny. Proto je treba je zjednodusit.
  • jo?
  • Máš recht..

    Ale mohlo to být kratší.. *6*
  • Jiste, a bude to jak ve F3. Strilecka kde tyhle staty nemaji zadny vliv. Haha.
  • species
    hraci bethesda her se deli na dva tabory... ti co miluji skyrim a pak ti co hrali nekdy v zivote alespon chvili morrowind.
  • Já si rozhodně nemyslím, že celá planeta zná systém S.P.E.C.I.A.L. To autor článku napsal že je to "známý" systém.
    Já se svým příspěvkem spíš snažil upozornit na zbytečnost toho hezky animovaného videa.
  • tak to je přece jednoduchý ne?, napíšeš do prgramu že kuřata se spawnují 0-5 lvl a draci 45+....obtížnost dle oblastí mělo dobře zvládnuto jen pár her a zvláště starších...do openworldu rozhodně patří scaling imo....a samozřejmě takový abych nepotkal krysu level 50 a draka level 2 .)
  • Jakou mas motivaci zlepsovat postavu, kdyz na tom nezalezi? Presne tak, 0. Pak ti zbejva uz jen vizual a vetsinou pochybnej pribeh. Kupodivu hraci RPG hraji tyhle hry prave proto, ze v nich zalezi na tom co postava umi, a kazdy zlepseni prinasi uspokojeni - proste toho divocaka, co me 10x sejmul, tet konecne dam, a za dalsich par hodin, si budu divocaky uspokojive davat k snidani.

    Pak se staci podivat na Oblivion ... kde vybijes 20 dungu abys konecne mel neco lepsiho nez hadry, kochas se svoji dratenou zbroji ... vyspis se, zvedne se ti lv ... a kazdej bezdomovec ma zbroj platovou. To neni ani o obtiznosti, to je proste o pozitku ze hry. S skyrim? Totez v blede modrym, jen ti tam levelovani postavy proste automatizujou, takze ti leveluje at chces nebo ne. Ale at uz pudes hned po zahajeni hry kamkoli, narazis tam na presne steny trivialni cile. Celej ten kocept je zalozenej jen na tom, ze predpokladaj, ze vetsina hracu proste pude zarucicku po qstama vytyceny trase. kdokoli se vyda trochu zkoumat okoli ... je nepredvidanej element, se kterym hra nepocita.
  • To mluvíš o hrach z kickstarteru, Vratily se proto ze diky starym konzolim byla herni recese a nikam dal se neslo. tak znudeni hraci zacli preferovat takzvanou ,,indie eru,, protože jaksi nebylo do ceho pichnout, s prichodem novych konzoli zajem o indie a kickstarter rapidne klesnul. další důvod proc se zacli objevovat izometricke hry je ten ze jejich vyroba je mnohem levnejsi, preci jen ty zdanlive obrovske castky co se na ne na kickstarteru vybraly na AAA hru stylu fallout 4 nestaci ani nahodou. Uprimne pochybuji o tom ze kdyby Vincke mel rozpocet jako bethesda ze by original sin byl izometricky, nebyl. Vincke by sel tam kde tece nejvic penez tedy do AAA sektory a na izomtrii by se vyprdnul.
  • myslel som to presne tak ako si to rozpisal, len som to povodne napisal velmi nestastnym sposobom ..
  • Mas asi pravdu, proto vychazi hry jako Divinity Original Sin, Pillars of Eternity, Numenera Tides of Torment, Wasteland 2, Sword Coast Legends aj. Ze by tento styl her vratil? Nic proti ale pohled z prvni osoby me vicemene Fallouta 3 znechutil. Ale to neznamena, ze nezkusim dat F4 sanci. Behem te doby se rad zaseknu mezi lety 1995-2005.
  • To jsou dva rozdílný pohledy.
    1) Levelování s tebou
    Levelování je globální zaležitost a tak i když se zvětšuje tvá úroveň třeba jen přes crafting a nebo napříč všemy skilly, tak zustáváš slabý a snad ještě slabší než protivníci, aby jsi mohl držet krok je dobré se specializovat a zbytek udělat jako třešničku na dortu. Takže v určité fázy budeš stejně hodně silnej, abys dal cokoliv.
    2) Obtížnost dle oblastí
    Nemusíš vymetat všechno, ale pokud ano, tak se může stát, že budeš mít náskok a budeš dávat vše snáz, od toho bývají i nastavení větších obtížností. Na druhou stranu může být hra na designovaná tak, že můžeš od začátku jít na po hlavním příběhu a budeš rád, když to dohraješ protože tvá postava bude slabší než protivníci.

    A teď co a za jakých podmínek je lepší? Aby se kuře, které by jsi měl dát za každých okolností zvětšovalo s tebou a nebo draka, kterýho dáš klidně na začátku protože je slabý?
    Druhý pohled zase ukáže, že kuře dáš na začátku snadno, ale pozdějí se nebudeš ani obtěžovat. Zase když narazíš na draka tak ho prostě nedáš, dokud se nějak nevytrénuješ, abys ho byl schopen porazit.
  • Já myslím, že obsah zůstává pořád stejný, jen forma se mění. Ve všem, vždycky a všude *3*
  • Nejsi ani vtipny ani nedavas smysl....
  • Nn ja opravdu chapu co se snazis rict ale to by fungovalo ve chvili kdy by Fallout tenkrat byl hodnoceny jako nejake becko a prumerne by recenze vychazeli spatne ale nic takove se pokud vim nestalo. Mozna nebyl hodnoceny jako nejlepsi hra sve doby ale kritika ho prijala velmi kladne.
  • Osobně si myslím, že F4 bude stejnej "fail" jako F3. Pokud se to někomu líbilo budiž, s falloutem to mělo společný jenom jméno a stylizaci. Kdyby se to jmenovalo jinak, tak řekneme, že se to inspirovalo falloutem a jsme všichni v klidu. HC fandům jde jenom o to, že je to znásilnění jména. Chápu, že Bethesda to měla jednodušší, protože na to nalepila takovouhle značku. Já jí to ve výsledku ani nijak nevyčítám, můžeme být rádi, že díky ní je tu fallout pořád s námi, i když já bych ho radši viděl v jiných rukou:))

    Na druhou stranu co na Bethesdě opravdu oceňuju a vážím si jí, je to, že oznámí hru a do půl roka jí vydá! Tohle nedělá žádný jiný studio. To je opravdu návyk z čeho by se ostatní mohli vzít příklad. Koukněte se třeba na ubisoft a na jeho tom clancy's the division, na tohle čekáme už nějaký ten rok a určitě ještě budeme. (Chápu, že menší studia potřebují nalákat o něco dřív, ale to je zas jiná story.)

    Vault boy a celý to universum má veký potenciál na marketing, podle mě až nepředstavielný. Firma , která jim na tomhle se musí tetelit blahem, pracovat na tomhle musí bejt opravdu zábava. Koukám, že zas tady, bohužel, někdo nepochopil, smysl tohohle filmečku. Ano už to tady někdo řekl, že tohle video není pro obyvatele vaultu. Ale pro ostatní lidi žijící v tom světě (přenešeno na hráče).

    Ještě k tomu marketingu. Představte si si film Fallout, což si myslím, že někdy vznikne a jsem na to zvědavej. A teď sedíte doma na tý pr*eli a v TV proběhne reklama na firmu co vyrábí vaulty, jak vás láká se podívat na tohle zařízení, nikde by nikdo neřekl nic o tom filmu. Fanoušci by skákali štěstím, v ostatním by to vzbuzovalo zvědavost cože to jako je. Vytvářelo by to to v lidech celou tu představu o tom universu. Postupem času by se to přitvrzovalo, ukazovali by se další aspekty jako je např. S.P.E.C.I.A.L, zase takovou formu prezentovanou pro diváka.
  • To s tím supermutantem je samozřejmě Faux Pas, ale pokud se podíváte na zajímavosti i o těch nejlépe hodnocených filmech, tak tam pár desítek chyb vždy najdete.
    Já osobně Falloutu 4 věřím. Vyrůstal jsem na F1 a F2 a protočil oba dva minimálně 4x. Fallout 3 a NV asi 3x. Podle mě jsou to všechno kvalitní hry. Ale samozřejmě 100 lidí, 100 názorů.
  • jestli pod pojmem hry, které se nikdy nevrátí máš na mysli izometrické rpg tak se pleteš. Zaprvé není to tak dlouho co vyšel wasteland 2 a nedávno fargo mluvil o tom, že chce obnovit během dvou let projekt Van Burren (což pokud to nevíš byl původní záměr jak měl vypadat fallout 3 - izometrické rpg jako dva předchozí díly). Dnešní hry se z 90% hrají kvůli grafice a nikoliv kvůli propracovanému příběhu a světě, kde do sebe vše zapadá jak by mělo (samozřejmě na vyjímky). takže ročně vyjdou desítky tuctových AAA her, které tě přestanou bavit po pár hodiných hraní, protože už ti je potom fakt jedno jestli zabíjíš nácky, zombíky nebo příšery.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit