Silent Hill f – recenze japonského hororu
- 
            
                	
	
Já z toho zase necítím Silent Hill, taktéž mám za sebou všechny díly (vč. shattered memories kdysi) a tohle je proste po nějaké době soulsovký akčňák
 - 
            
                	
	
	
V čem to je víc Resident Evil než Silent Hill? Já to dohrál včera a Resident Evil z toho nijak necítím. Střelné zbraně tam nejsou, zombie taky ne, atmosféra je klasicky silenthillovská... Ptám se jako člověk, který dohrál téměř všechny díly RE i SH.
 - 
            
                	
	
	
Dohráno za 8.5 hod (story / hard) na PS5 (2000 za tu placku je už docela hodně, ale zase se to dá vrátit J*C za cca 50% na výkup).
Jsem velký fanda SH (remake 2ky byl bomba), ale tohle je spíš takové Reisdent Evil, než Silent Hill .. jak už tu někdo psal, první třetina dobrá, pak vás už hra zaplavuje (občas nesmyslně) početnými protivníky a druhou polovinu hry prakticky prosprintujete (když to jde), nebo probojujete (když vás hra nepustí bez boje dál).
Jednak to začne být časem vážne opruz, a druhak si človek vůbec nemá jak vychutnat krásně stylizovanou grafiku většiny vnitřních prostor a hru jako takovou, protože prostě neustále řešíte, že po vás jde 5 monster najednou před kterými musíte utéct... je to imo škoda.
A NG+ z výše řečených důvodů už je vážně jen pro sebe trýznitele, dokoukal jsem zbytek konců na YouTube a jde se dál .. - 
            
                	
	
	
nie, nejedna sa o to :)
 - 
            
                	
	
	
No pokud tvůj ověřený zdroj jsou stránky jako Kinguin, tak to pak rovnou můžeš ukrást z warez fóra.😉
 - 
            
                	
	
	
To este niekto kupuje na Steame veci? ako tuto hru vies legalne STEAM kluc ziskat za 48 EUR/54 Deluxe... (mozno aj nizsie, mam overene zdroje a ten moj ponuka taketo ceny)
 - 
            
                	
	
	
ak si hral noveho Indiho, tak to opotrebovanie vidim tak nejak podobne. Ale ziazal som toto SH F nehral, Makal to dava na longplay na PCku.
 - 
            
                	
	
	
No nevím, začátek dobrý, ale po pár hodinách to začíná skřípat.
Především jak je možný, že vaše postava u který je doslova napsáno, že je sportovně založená a běhá, Což je i zdrojem sporů s jejím otcem, běhá v začátku jak připo a dokáže maximálně třikrát bacit trubkou a dvakrát uhnout pak je vyčerpaná? To vážně?
Souboje jsou za trest.
Opotřebení melee sice není špatní špatnej nápad, ale všechno ostatní ano. Pár násilně importovaných prvků ze soulslike bojů, ale do SH se nehodí a dělají hru zbytečně obtížnou pro někoho možná i nepřekonatelně (hraju hard obtížnost, druhá ze dvou a mám už toho po krk). Začátek pohoda, ale cirka od třetiny hry začíná peklo. Nepřátel sice pomálu, ale dokážou vás zabít klidně na dva zásahy když se dobře trefí, mají až nechutně moc života, do toho boje komplikuje absurdně limitovaná stamina (už jsem se zmiňoval, že hrajete za sporty dívku?) a často prostorově omezené arény kdy jakýkoliv minutí a zásah stěny znamená zpravidla velkej problém protože ztráta staminy a času čehož zpravidla nepřítel využije a půl zdraví máte v čudu. Porážka každého nepřítele tak vyžaduje používání některých lektvarů v boji což je další problém, po vzoru souls her jejich užití trvá nějakou dobu a minimálně na gamepadech k tomu potřebujete hned tři tlačítka zmáčknutá ve správném pořadí, rozdíl oproti SH hrám kde to šlo vždy ihned.
Zpočátku hra hra umožňuje otravnější souboje vyřešit obplížením nepřítele, ale jak postupujete hrou tak vás naopak více tlačí do přímých konfrontací.
 - 
            
                	
	
	
Aha, na nůž jsem úplně zapoměl to je pravda! Zas tolik sem ho nepoužíval, vlastně jenom asi kdyz sme dostal zombíka na zem.
V AvP1 mi to tehdy tak nejak sedelo k Loru - vetřelce prostě zabít nejde všechny! musím se hejbat! Musim sledovat detektor pohybu! Musím se dostat rychle k cíli mise! Musíme odletět a hodit na to atomovku z orbity!
V DS1 i rmk je tohle pro mě nová informace, normálně mi to nikdy nepřišlo a měl sem pocit, že to je scriptované. Každopadně mě to nikdy nepálilo, protože jsem měl dycky dost munice i na vyšší obtížnosti a šlo používat k boji hodně neviromentálních vecí + kyneticky modul.
Díky za osvěžení paměti! - 
            
                	
	
	
Hrál jsem story v soubojích a hard v puzzlech.
 - 
            
                	
	
	
Tou normální obtížností je myšlena obtížnost "story" nebo "hard"? Jinou tam na výběr nevidím.
 - 
            
                	
	
	
V RE2rmk lozili zombíci oknama do přízemí policejní stanice jako o závod, ale nějaký vysoký limit to (prý) má.
Narážel jsem primárně na opotřebování nožů, kterýma jsem si vydatně pomáhal, abych šetřil munici.
V AvP1 byl nekonečný respawn. Vetřelci se líhli v reálném čase.
V DS1 byl scriptovaný respawn, ale v DS1rmk byl i random - prej pro zvýšení autencity ;) - 
            
                	
	
	
Promintě pane Císař, asi sem natvrdlej jak Orchestrion, ale netuším na co je to narážka v RE2 Remku? Tam si nepamatuju, že by se opotřebovávaly zbraně a i ten respawn nepřátel mi tam nepříšel nijak významný, myslel sem že je to script až na pár míst. v AVP1 to bylo něco jinýho, doteď nechápu co mě tehdy přivedlo k tomu dohrát i na Direcotrs Cut obtížnost, ale byla to vskutku láska hra s nesmírnou atmosférou. V Dead Spaceu jsem měl pocit, že nepřátelé se nerespawnovali, ale byli tam schválně při plánovaném backtrakingu možná?
Samozřejmě souhlasim respawn nepřátel obecně nemám rád. - 
            
                	
	
	
Takhle to měl Alone in the dark rmk a moc mě to tam nenadchlo.
To už raději míň konzistentnějších zbraní.. - 
            
                	
	
	
Asi jsi neměl moc rád RE2remake, že? :))
PS: jsem na tom ale podobně. Ještě respawn nepřátel mně dokáže zkazit noc (AvP1, RE2rmk, DS1rmk...). - 
            
                	
	
	
Trochu mě dráždí ta 80eurová cenovka za 10 hodin :D každopádně je nějaký info o optimalizaci na PC? Díkes
 - 
            
                	
	
	
Aktuálně to má i Cronos, třetí ending za dohrání NG+.
 - 
            
                	
	
	
Presne pre ten update som zvedavy co povies😀
 - 
            
                	
	
	
Pěkná recenze. Až dohraju MGS Delta, tak jdu na to...
 - 
            
                	
	
	
V posledním mega updateu před pár dny prý naprostou většinu opravili a přidali mrtě kontentu. Třetí mapa by měla být cajk.