Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Opravte me nekdo, jestli se mylim, nebo je to blabol, ale nekde jsem cetl, ze Morpheus vyjde spolu s nejakym boxem, ktery bude zapojeny mezi samotnym headsetem a konzoli. Tento box by mel mit vlastni napajeci zdroj a mel by mit nejake vypocetni funkce. Tim padem si myslim, ze tento box by se mohl teoreticky sam starat o to cele 3D cimz padem by se neomezoval vykon samotne konzole, ktera by jen renderovala hru samotnou. Je to mozne nebo naprosta blbost?
  • Ja myslim, ze pres HDMI vice nez 60fps nepojede.
  • jooo protoze vyvojari nejsou schopni z toho vytahnout vic a publisher to musi zachranovat, inteligentnejsi argument nemas? *1*
  • Ale kdepak :D Je pravda, ze za PC sem dal mozna 1200€, jenze tak pred 5 lety, mezitim sem upgradoval akorat grafiku, pac vykon procesoru za ten cas narastl v radu jednotek procent a 8 GB RAM staci porad na cokoli. Tohle opravdu pokladam za cenu spotrebniho zbozi, pac za ten cas sem dal vic penez treba jen do domaciho obleceni... A ani ti snad nebudu vykladat, ze sem na tom PC obcasnou praci vydelal mnohem vic, at ti nepukne naka zila *4* *4* *4*
    Porad ale souhlasim s tim, ze kdyz nekdo nemuze dat do hraciho zarizeni vic nez 400 babek, mel by koupit konzoli, ostatne proto se konzole tak rozsirili ;)

    A mimochodem, diskuze byla o vyuzitelnosti VR na konzolich, porad se vyhybas tematu, a prej ja ze neunesu tihu argumentu *1*
  • to nehlasi vyvojari ale publisher ty lama
  • meles hovadiny, nedokazes unest tihu argumentu, vsechny ty tvoje kecy otom jak si uzivas full hd hry je jen diky tomu ze mas jednou nebo dva krat tolik drahej pc nez konzole, zatoze ty nechapes ze konzole je spotrebni zbozi pro lidi vseobecne zato ja nemuzu, a za takove penize nesestavis zandej kompl kterej se tomu bude blizit

    takze stfu
  • Jooo optimalizace a direct to metal programming, to je vam moc platny, kdyz vyvojari hlasaji, ze do her davaji 30 fps limit kvuli filmovejsimu zazitku *1* *1* *1*
  • O beznych hracich hrajicich na notasech nic nevim, mozna ti chudobnejsi, ale jinak kazdej PC hrac, kteryho znam (a neni ich malo) hraje na normalnim PC, protoze s tema notasama je to jako za trest *3*
  • Chudobny clovek, ktery nemuze dat do hraciho zarizeni vic nez 400 dolaru, by jednoznacne mel kupit konzoli. Ale treba ja, jako PC hrac a clovek, co ten vykon dokaze vyuzit i pri praci, nemam vubec problem hrat vsechny hry 60+ fps *3* A ani to pro mne neni zadna velka financni zatez. Staci nebejt nula co vydelava nekde pri soustruhu nebo vyrobnim pasu...
    Nechapu ale, proc to vytahujes, co napsal je pravda, se kterou nic neudelas. Na konzolich si skratka VR v modernich hrach neuzijes...
  • A aby si ty LAMKA mel o cem premyslet, mrkni na prvou generaci her na ps3/x360 a na posledni generaci her na ps3/x360

    mozna pochopis co je to optimalizace a direct to metal programming
  • nechapes co vsechno se zapocitava do latence, nechapes jak se to meri, nechapes jak to funguje, a vubec si jen troll co netusi nic. bez si koupit "hracskej benq 1ms monitor"
  • podivej se na framerate ubisoftiho asscreed a farcry4, a jinych hovadin z jeho dilny ano ubsioft je prilad vzorne developerske prace *12*
  • prosim pekne sestav mi pc za 399 doalru kterej bude davat full hd 60fps na max detajly stabilne v modernich hrach, a sestavit pc neznamena jen procesor desku grafiku a ramy ale taky zdroj. skrin, vstupni zarizeni, chlazeni, OS atd

    sem zvedavy ty LAMKA co ze sebe vymacknes
  • Foxtrot_cz
    Nejsem zvyklý mluvit o konzolích, tak jsem omylem napsal PC, ale princip je stejný...
    Njn, pokud tam razantně vzroste input lag tak možná... Ale s tím hardwarem co má konzole k dispozici, to musí být docela dost... Každopádně další důvod, proč jsou konzole k ničemu... Podle toho co říkáš tedy propagují, aby hry byly na 30 FPS, protože... víc neutáhnou? A pak zvýší input lag, aby to mohli dopočítat, což je teda úplně o ničem...

    A vůbec... Ty tvrdíš, že u konzolí větší input lag nevadí, pak říkáš, že u některých TV to tak jde a vypadá to znatelně hůře (to se nedivím, jasně že to vypadá blbě)... A pak říkáš že to dopočítávání má význam u stříleček... Takže typ hry, u které je zásadní, aby se vše zobrazilo co nejrychleji nevadí podle tebe vysoká input lag... Gratuluju... Konzole tedy absolutně zabíjejí žánr FPS stříleček...

    Prostě, buď říkáš nesmysl, nebo říkáš pravdu, ale to je snad ještě horší... Doteď jsem považoval konzole za slabší podřadné PC, které se nedá upgradovat, ale jak se zdá, tak konzole v podstatě przní hraní...

    Členové PC Master Race radši zůstanou u nadřazených PC, kde jsou FPS vysoké a input lagy nízké.
  • nejak se nam opakujes... Lepe receno uz ponekolikate papouskujes cizi slova... Ale co cekat od hlupaka...
  • Prosimte, precetl sis o tom zarizeni neco? To opravdu neni urceno na PC hrani. Evidetne nemas nejmensi paru o hrani na TV a konzolich. Pri hrani na konzoli televize s lepsim nez 50Hz panelem ty snimky dopocitava uplne stejne jako u televizniho vysilani. Proto to ma taky vetsi input lag s cimz ovsem u konzoli neni zadny vetsi problem. U nekterych tv to jde a potom to opravdu zobrazuje stejne snimky za sebou, ale vypada to pak proste znatelne hure a vyznam to ma jen u online strilecek.
  • Pravdepodobne je to 1920x1080 pre cely display a nie iba na jedno oko. To je ale dost malo. Aj keby sa Sony nejakym zazrakom podarilo vyriesit screen door efekt (je to OLED takze asi nie, iba tak minimalizovat), je to stale malo na ingame menu a GUI. Napriklad v takom Alien Isolation je dost problem citat skoro hocico na OR DK2. Obnovovacia frekvencia a znizenie latencie je fajn, rozhodne to pomoze na imerziu a aj proti neprijemnym pocitom z latencie a oneskorenia ale grafika aj tak bude slabsia.
  • Kozy
    Přesně, měli to vyjít rovnou s launchem PS4, než na to vzniknou nějaký zajímavý tituly tak se bude chýlit život PS4 ke konci, alespoň si to myslim. A ani u toho PC bych si nebyl tak jistej, běžnej pcčkář hraje na noťasu. To potrvá déle.
  • VR AAA tituly na súčasnej generácií konzol myslím ani veľmi nehrozia, keď si človek spočíta, aké je to náročné na FPS. A to ani nehovorím o tom, že na naozaj solídne hranie bude 4K rozlíšenie také použteľné minimum...

    U PC je to otázka max. 2-3 rokov, kým 4K doženie HW bežného hráča, ale u konzol koľko, 10 rokov? Kým vydajú novú generáciu?
  • Já to vidím stejně jako s 3D TV a monitory. Tahle zařízení nejsou dnes už o moc dražší než běžná, ale stejně to není tak rozšířené + ten kdo to má, 3D zapne tak 10 krát za celou dobu funkčnosti zařízení.

    Uvidíme. Jsem dlouhodobě skeptický k hernímu využití. V jiných oblastech to ale může být o něčem jiném.

    Mimochodem, vyšší únava očí, což 3D a VR vyvolává, vždy vede k vyššímu riziku poškození zraku.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit