-
Magické útoky můžete nyní poprvé zaměřit nebo je nastražit coby past na nepřátele a půjde do nich investovat i zkušenostní body po level-upu, abyste se jako v prvním díle nemuseli v pozdějších fázích hry spoléhat převážně na na opravdové zbraně.???.Autor článku evidentně první díl nehrál.
-
Věřím, že tohle bude jedno z nejlepších RPG tohoto roku, alespoň pro mě určitě :o) jednička byla zcela luxusní hra, tak doufám, že nic autoři nepokazí a budeme mit na pultech další hitovku :))
-
-
soudit hru kterou nikdo nehrál????ty mne bavíš dítě.
-
-
"mne bavíš dítě"?
Možná můžeš být starší než on, ale díky této reakci na příspěvek u kterého očividně nedokážeš pochopit jeho význam jsi jenom ukázal, že tvůj mentální vývoj se zastavil už hodně dávno. *3* -
-
neřaď se mezi hlupáky co kecaji o hře a přitom o ní vědí prd. *3*
-
-
O tom zda-li si hru koupím či nikoliv se snad budu rozhodovat ještě předtím, než-li si ji zahraji a tedy i koupím, nebo ve Vašem světě to funguje jinak?
-
Co to meleš?
-
-
co to meleš ty ??má pravdu předseda.
-
-
-
-
Co máš za problém? Nic nesoudí, jen říká, že se na tu hru těší. Nauč se číst.
-
-
rpg desatrocia ... 40 hodin hracej doby? v tychto novych rpg take tazko najdes. jedine Divinity alebo drakensang
-
-
Fallout 3/NV, Morrowind/Oblivion, Dragon Age, Witcher.. každý nabídne víc jak 50h minimálně..
-
-
Ja som strávil vo Falloute NW skoro 100 hodín pokým som došiel ku koncu. V Dragon Age som mal 70, keď mi spadol HDD a to som bol ešte ďaleko pred koncom. Mass Effect 1/2 tam som mal po 50 hodín, v Two Worlds 2 som tesne pred koncom a mám 48 hodín a to hra nepočíta čas v inventári a celkovo v menu a vo Witcher som mal cez 60-70 hodín, keď som bol pred koncom. Dvojka ide mat kratší hlavný príbeh, dákych 35 hodín, ale vedľajšie misie hru predlzia tak 2x - 3x, čiže zase idem strávit v nej mnoho času :)
-
-
-
-
Jako trochu nechápu, kde vzal autor to, že znamení byly v pozdějších fázích příliš slabé. Naopak takové odhození(aard) nebo oheň(igni) vylepšené na max byly tak účinné, že díky nim byly ke konci souboje značně jednoduché.
Jinak to hraní za Marigolda..hmmm, už to vidím, jeden skilltree bude obsahovat vylepšování hraní na loutnu a skládání veršů, to na balení bab. Druhý skill tree bude obsahovat pijanství, což zaručí Marigoldovi úspěšné přežití pitek bez probuzení na ulici a třetí skill tree bude podvádění v minihrách a taky zrychlený běh pro případ, že jste odhaleni. Prostě geniální. *1* -
-
Autor článku možná neinvestoval body do znamení a měl je na slabé úrovni... Já si pěkně pěstuji znamení od počátku a není nad to někoho upálit ještě než se k "člověkovi" dobelhá *1*
-
-
Musím říct, že vítám snahu vývojářů o přinášení nových mechanismů soubojů - už v prvním díle byl celkem inovativní a ve dvojce se rýsuje také zajímavě - nebudete už muset na silného nebo rychlého soupeře přepínat, jen zmáčknete jiné myšítko, supr. Jinak bych měl poznámku k textu, v jedničce šlo do znamení taky přidávat talenty a takové igni na max. bylo ke konci skutečný napalm :-)
-
Poznámka k článku: Geralt nepoužívá Znaky, ale Znamení. Dandelion je mám dojem anglický překlad bardova jména, český (v knihách i Zaklínači 1) je to Marigold.
-
-
Dik, som si myslel, že Dandelion bude nejaká nová postava, keďže som sa v knihách s takým menom nestretol. To že je to Marigold by ma nenapadlo.
-
-
Co se tyce bojoveho systemu v prvnim dile byl trosku zvlastni nicmene po 5 hodinach hranich vyborne padl do ruk autori vyborne pozmenili chyby z jednicky coz je ijedinely jev vyvojaru takze se o celkovou podobu utoku nebojim jen doufam ze se mecem bude ohanet dobre nejen Geralt ale i protivnici popripade spolubojovnici i tak se uz nemuzu dockat knizni podobu mam velice rad a k srdci mi VELMI prirostla i virtualni herni doba hlavni dejove kampane je myslim dostacujici pokud bude tedy hra vyvazena i dalsimi napaditymi subquesty jinak herni doba jednicky kdyz uz ji znate tak se da dohrat i za 50 s temer vsemi questy co jsou na vyber takze o nejake dramaticke osekani herni doby neocekavam
-
Těším se, těším se, než to výjde tak ještě párkrát stihnu dohrát DA2 a až to výjde, tak mi to zase zkrátí čekání na TES V Skyrim, ooooh, tento rok nebudu vědět co hrát, ale peněženka si dost zapláče, ať trošku s peckama čekají nebo budu muset jít udělat banku. :D To lidi z chudoby před systemem zastávají, pirátství odsuzují :D
-
Geraltovo přehnaně akrobatické vystupování v boji spolu s faktem, že ve všech zveřejněných materiálech byl šermířský kryt předveden jenom několikrát a jaksi "do počtu" - to byly svého druhu varovné signály. Přešel jsem je, protože polští kluci mohli jenom klamat tělem. Naneštěstí neklamali: máme tu zjednodušení už tak celkem jednoduchého systému.
Vítám tedy Geralta - mistra řádu Sith, akrobatického šermíře a schopného uživatele známých sil Push a Lightning.
Tyto herní mechaniky dle mne nejsou šťastná volba. Pochopitelně, že jsem Zaklínače II ještě nehrál. Ale podobné koncepty už jsme mohli vidět jinde. První díl byl pro mne dost na hraně, ale nepřekročil ji ( klikání myší bylo potřeba celkem přesně časovat ). Čekal jsem, že druhý díl tuto hratelnostní stránku vylepší... -
-
Qickly, promiň za spoily, ale je to kvůli reakci: Akrobacie v rozumné míře nevadí (subjektivní, vím vím), ale pokud je boj kostantní směs kotoulů a přemetů, tak výsledek vypadá lacině.
Znovu říkám: nehrál jsem, hodnotím to, co vývojáři ukazují a čím se chlubí.
Na druhou stranu jsem rád, že Geralt konečně pořádně reaguje na zásahy od soupeřů. -
-
V pořádku. Úplný panic nejsem a jedno video zhlédnuté mám, takže tuším na co narážíš. Jak říkáš je to subjektivní a to nejen z pohledu diváka, ale i hráče. Každý má svůj styl hraní a třeba se ve videu(ích) prezentuje hráč preferující koulení se po zemi. Pravdu ukáže až si to zahrajeme. Už se nemůžu dočkat až se mi ta sběratelská edice dostane do rukou :D
-
-
Samotný princip volně kombinovat silný/rychlý styl mi přijde fajn. Ale zjednodušení se mi taky nelíbí. Jedničku jsem projel na hard a zas tak složité mi to nepřišlo (normálně hraju všechno na easy, jsem lamka :-) komba se i bez nápověd dali dobře chytat a alchymie taky moc nebylo potřeba krom pár tužších soubojů a ze znamení jsem nejčastěji používal to ochrané pole abych si jím svítil v temných prostorách (jsem herní škudlil, tak jsem lektvary šetřil :-D)) Snad to nějak odladí a na vyšší obtížnost to bude výzva vyžadující taktiku atp.
-
-
Poprvé jsem Zaklínače hrál na Medium a bylo mi to tak akorát. Nedávno jsem ho znovu rozehrál a dal si HARD. Ze začátku jsem rozdíl docela pocítil. Bez vlaštovky jsem do souboje nešel :) Teď v páté kapitole už ten rozdíl nevidím. Člověk vyšší obtížnosti přivykne a už mu to těžké nepřipadá. Jestli je to dobře nedokážu říct, ale asi by to bylo trochu zvláštní mít ke konci hry (kdy už je obecně jakýkoliv hrdina namakaný a vybavený tím nejlepším možným) stejné obtíže v boji jako na začátku hry?!
-
-
Přiznám se, že na videa z hraní nekoukám (pocit ztráty překvapení). Ovšem z tvého textu nějak nechápu co ti vadí? V knihách (čtu druhou) je Geralt taky při soubojích dosti mrštný (akrobatický). Znamení taky ovládá už v knize a ne na přání vývojářů. Navíc mi nový způsob boje (usuzuji z popisu) připadá reálnější. Prostě si složím údery/komba dle potřeby a neomezím se pouze na volbu stylu - rychlý/silný/skupinový.
-
-
Qickly> parada, diky moc
-
-
Není zač ;)
-
-
Autor článku si hru moc dobře nepamatuje, nebo ji vůbec nehrál. Znamení jako Igni bylo na 5. stupni velmi silné a i na nejtěžší obtížnost činilo hru relativně jednoduchou. Hra se dala uložit i na konci hry, takže i v tomto případě autor kecá kraviny.
Čichám ze Zaklínače zjednodušení herních mechanismů, snad se mýlím. -
-
No vzhledem k tomu, že herní mechanismy byly velmi jednoduché a značně povrchní již v prvním díle, nelze toho již příliš po této stránce zkazit.
-
-
Nikdy není tak blbě, aby nemohlo být ještě hůře ;-) Ale v podstatě máš pravdu... Přesto se bojím toho, že ze soubojového systému se definitivně stane jen zběsilá klikačka.
-
-