Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Souboje v DA2 nejsou ani akční ani strategické, ale hlavně infantilní.. ten tajtrlík co skáče 3 metry do dálky a 2 do výšky má být jako hlavní hrdina..*8* Je tam vidět snaha být strašně cool: všechny ty pózy, protáčení meče v ruce , kopnutí bomby vyznívá to moc chtěně až křečovitě.. no děti budou jistě výskat, ale já chci hru, kde se lidi budou pohybovat a bojovat jako lidi a ne jak naspeedovaná veverka z animáku.. Ještě k taktice: pauzování a rozmyšlení postupu přece bylo kvůli tomu, že když jste do souboje naběhli Rambo stylem, byli jste za 5 sekund mrtví, ale proč bych měl taktizovat ve hře, kde to stačí poskákat tajtrdlíkem a výsledek bude stejný, mi nějak uniká *9*
    • Vy jste ale trapky...to jsou děti sem, děti tam. Tohle je fantasy, Geralt předváděl ještě větší akrobatické kousky, Legolas v Pánovi prstenů měl taky dost. Ty asi prostě nemáš rád Dragon Age, a tak platí, že kdo chce psa bít, hůl si vždy najde. Podle mě řešíš naprosté kraviny a to podstatné přehlížíš...Co se týče taktiky, tak tam ještě není jasno, že ano? Takže je hloupé dělat předčasné záběry, že ano?? Je totiž dost dobře možné, že se jedná o kompromis a Rambo styl ti bude fungovat jen na lehké obtížnosti, kdežto na těžkou už bude třeba taktizovat. Ve svém příspěvku se stavíš do pozice pozéra, který se vysmívá všem těm rádoby cool pokusům, ale snahu být cool cítím pouze z tebe.
      • Geralt byl mutant,ne clovek. Legolas v Panovi Prstenu neskace jako opice,to byl pouze ulet rezisera. Za to kniha nemuze. Takze spatne priklady. Pokud jde o taktiku tak nevim co vsichni porad resite Ja stejne uz od dob BG nehraji na kola a nehraji ani ''real time''. Na zacatku boje rozdam prikazy a hru spustim. Behem hrani upravuji prikazy a hru stopuji jen ve chvili,kdy se nejaka postava dostane do nesnazi,nebo kdyz dela vylozenou blbost.
        A narazky na deti mi taky prijdou hloupe.
        • Hawke je taky zmutovanej....to už je jedno, za co to schováš. Prostě a jednoduše to dobře vypadá a do té reality to nemá zas tak moc daleko, jako třímetrové meče v rukou emo dětiček (jprg) - a ani náhodou to není tak iritují a hloupé.
          • pesir
            Nějak mi ušlo, že je Hawke zmutovaný. Jak? A Geralt v knížkách nijak neskákal, jen měl superrychlé reflexy.
            • Všimni si jeho ruky...zbytek najdeš na googlu, hledej šmudlo. A co se týče Geralta, tak jsem mluvil o hře. Požadovat reálné souboje u rpg je prostě hovadina. I v DnD mají postavy na nejvyšších úrovních natolik nadpřirozené schopnosti, že už to s realitou nemá nic společnýho.
      • ja napr DA miluju ale tohle vypada jak hroznej odpad :/
        • Mně se to zase líbí...Uvidíme po vydání. Ale mě prostě ty jasnovidecké kecy založené na čtyřminutových videích lezou krkem.
    • Jo, krásně jsi to vystihl .... místo dark WRPG dostaneme JRPG reject, v těch se taky všichni snaží být hrozně cool.

      Je jedna věc být drsňák, jako například renegade Shepard z Mass Effectu. Tohle je něco úplně jiného. Musím říct že mé nadšení z DA2 začalo opadat ohlášením dialogové růžice a teď s každou novinkou klesá víc ke dnu.
    • Jo, působí to na mě uplně stejně. Asi musí výrobce hry nějak přesvědčit děti, že stojí za to vysomrovat na rodičích peníze na tuhle hru. Vždyť je to tak krásně barevné a tak krásně se ti panáčci hýbou *2*
      • Neni DA2 18+ stejne jako 1ka?
    • Ja ocekavam, ze hrdinove jez maji zachranit cely svet jsou na top artisticke i fyzicke urovni. Cili nejake kopani bomb a 3 metrove skoky do dalky by pro ne mely byt hracka. Ale jestli chcete frantu, ktery se teda zvedne od piva a svym pupkem vsechn naprosto prirozenym pohybem zlikviduje tak oka. Je to fanatasy a ja chci fantasy hrdinu, ktery umi ladne proplynout neprateli a pritom jim vsem podriznout hrdla .)
      • Je úplně jedno jestli jsi na fyzickém vrcholu nebo ne, tohle je naprosto mimo.
        • Hmm, tak to jsi asi nic z bojové akrobacie nebo gymnastiky nikdy neviděl...
          • Škoda že bojová akrobacie a gymnastika nemají se skutečným bojem moc společného... ale proti gustu... *6*
            • Ale ve filmech se objevují často, že jo. Tony Jaa, Jet Li - vypadá to atraktivně a lidi na to rádi koukají, zároveň to hrdinům dodává jakýsi nádech nadlidskosti....a o tohle jde asi i v Dragon Age.
      • Zkus nějakou konzoli. Tam máš takových her tunu
  • Co se týče samotného článku, dovoluji si s autorem polemizovat. Osobně si myslím, že čím vyšší bude obtížnost, tím spíš bude vyžadována taktická možnost soubojů. Znělo by to logicky a zároveň by to byl od Bioware chytrý tah; pro "Američany" (nějak se mi tohle označení vžilo pro lidi, co rádi primitivní hry, bez urážky prosím) zběsilou akční klikačku na easy obtížnost, pro milovníky rpg taktizování na těžkou obtížnost...
    • Pro me tento typ nejsou americani, ale mladosi, my 35+ jsme zvykli na obtiznejsi hratelnost a to co se deje dnes nas urazi :-).
      • 20+ je ta hranica
        • ja mam 18 a vyrustal sem na diablu
          HACK N SLASH POWA :D:D:D:D
        • Já mám 19 let, takže mě to stále uráží. :) Paušalizovat podle věku nebo národnosti je prostě blbost.
        • MartinKlekner
          presne tak, je mi 21 a s laskou vzpominam na baldury a icewind dale.
  • Kdo si počká, ten se dočká. Bylo zbytečné lámat nad hrou hůl, dokud neexistovaly záběry z pc verze. Teď je máme tady a snad to skeptiky alespoň na chvíli uklidní. I tak ale přiznávám, že si Bioware dalo docela na čas...
  • Krudanze
    grafika a animace se mi uplne nezamlouva. krom toho ze tam je porad absence ragdoll fyziky
    • no neviem...ragdoll je dnes podla man uz prezitok.....predsa len ked postavu vezme ako handroveho panaka, ktory akoby nemal kostru...tak je to skor na smiech a osobne ma to vyrusuje....vyrusovalo ma to uz v HL2...zato motioncaptures dostatocnym mnozstvom roznych...ehm ako to nazvat....pohybov umierania...ci padov tak, aby sa to moc okato neopakovalo mi je omnoho prijemnejsi...i ked niesom si isty ci tu bolo pouzite motioncapture.....

      grafika je trosku divna, ale podla mna to bolo vyslovene na ukazku...predsa len taka prevaha bielej...ako z mirror edge...to bolo zrejme len koly prehladnosti ukazky

      inac posobi to luxuxne.....bal som sa, ze to bude len rubacka, ale kedze tam nechali aj to stopovanie casu a pouzivanie taktiky...tak som rad...paci sa mi, ze davaju hracovi viac moznosti ako hrat. nehovoriac o tom, ze sa urcite nemusime bat...zatial si Biowareaci vzdy dali poriadne zalezat na pribehu, a ten vo vacsine pripadov velmi dobre zamaskuje hratelnostne nedostatky. Hra s a do hraca zahryzne ...poriadne ho prezuje a vypluje ho az po dohrani....pomerne spokojneho....to mam na tychto vyvojaroch rad uz roky.....predsa len nemoze byt vsetko taka vymakanost ako KOTOR.
  • Mě to přijde stále nějak divné. A zajímalo by mě jakou dají motivaci to hrát strategicky (snad ty stupně obtížnosti). Protože když jsem hrál poprvé DAO na nejtěžší, tak jsem taktizoval, ale jakmile jsem se DAO naučil, tak jsem hrál nejtěžší obtížnost podstatě akčne. Neměl jsem žádnou motivaci taktizovat, když nepřátelé padaly sami.
    • Buď kecáš a nebo jsi super ultra rpg master. Na nightmare obtížnost jsem se zapotil teda hodně, u tužších fightů jsem se neobešel bez nějakých těch loadů a to mám hodně rpg her za sebou...u
      • pesir
        Koukni se na http://forum.dragonage-cz.cz/ tam je víc takových lidí, kteří to tak dokáží hrát. Musíš mít taky nastavené taktiky u členů, já jim dal jen jakou roli v partě mají hrát a už jsem se o ně nemusel většinou starat. U pár hlavních bossů jsem taky musel taktizovat, ale většinu hry jsem dokázal hrát akčně. Tak dobře jsem se to naučil až po čtvrtém dohrání. Je i mód, který zvyšuje obtížnost.
        • Mód, který zvyšuje obtížnost více než u nightamre?? Děkuji, nejsem masochista. To, že se to dá na Nightmare dohrát nepochybuji, já jsem to také dokázal, jenže z tvého předchozího příspěvku jsem měl pocit, že ty jsi to tak dohrál v prstem v nose...
          • Většina her se dá dohrát s prstem v nose jakmile znáš mechaniky do podrobnosti. Prostě využijes slabých míst systému.
            • U DA??
  • nvm,ale ty barevny linky u jmen a to menu skillu vypadaj jak omalovanky... kde je ten peknej styl jako byl v DA1? ... tahle hra je shit proste... doufam ze to vylepsej nebo budu fakt nasranej...
    • Ten HUD který vidíš a stěžuješ si na něj, tak ten je jen jako předváděčka. Pamatuju si na první předváděčku MASS EFFECT a bylo to stejně vymyšlené jako tohle. Podle mě to je jen něco jako jejich prvotní soubojovej systém, přes kterej dělají hry a pak podle hry udělají ve finální fázi HUD (to jsou ty různé HP, MANA, SKILL, POINTY atd) který se hodí ke hře. Jinak soubojovej systém se mi docela líbí, je to v duchu BioWare, ale je v tom větší akčnost. To samé udělali z MASS EFFECT na pokračování a podle mého MASS EFFECT 2 je mnohem propracovanější svět než jednička. Ale je pravda, že INVENTÁŘ a RPG POINTS, TALLENTY byli osekané... Každej kdo chce tak si na hře najde to co se mu nelíbí a zase co je dobré ;)
      • Mam dojem uz v nejakym starsim videu HUD byl a dokonce o nem rikali, ze si ho nemame vsimat, ze je testovaci.

        Kdyz zminujes ME2, tak ja bych uved, ze na nem nemam rad jen jednu vec. Zbrane prisly o modifikace a ty se preradily k postavam a nebo do vyzkumu. Osobne bych v ME3 uvital kompromis mezi tim co bylo v ME1 a ME2. Jednacka se utapela v polozkach inventare, kterej byl stejne plnej srotu. Ve dvojce mi zase schazely moje napric partou sladeny zbrane.
  • Nvm Mozna sem sám ale mě se ta Dvojka nějak nelíbí.
  • nějak to nechápu
    proč bych měl taktizovat
    když ten samí souboj jde vyhrát rambo stylem ?
    ale tak mě je to vlastně šumák DAO byla kravina dvojka mě netankuje
    zlatý BG
    • Pozor právě si urazil lidi který považujou DA za HC rpg kde člověk musí přemejšlet a taktizovat :D
      • O tohle nejde, nepovažuju ho za hc hru (i když na nightmare uř jsem se docela zapotil). Spíš mi nejde do hlavy to, jak může pán nade mnou vědět, že rambo styl bude platit i na nejtěžší obtížnost. Přitom se dole v diskuzi právě tohle řešilo. Asi patří mezi ty typy, co diskuzi nečtou, pouze zde vyblejou nějaký nicneříkající a na faktech nezaložený blábol...má snad věšteckou kouli??
    • *7*
  • skvělej nápad každej může hrát dle svého vkusu
  • Jen doufám, že tam zas nebudou 2 nebo 3 pořád stejný druhy potvor jako v jedničce a nebude to tak linerání... Hrozně rád bych si i po půlroce znovuzahrál jedničku ale při představě že budu zase několik desítek hodin narážet na furt ty samé potvory, mě vždy přejde chuť, což je škoda...
    • kdyz jsou hlavni nerpatele zplozenci tak jaky jiny druhy monster bys chtel ty idiote? :D:D::DD skrety a pekelniky? :D tohle neni diablo nebo wowko... tohle je jak realnej svet jen s tim rozdilem ze tam jsou zmutovani darkspawni :D:D::D omg... prej vic druhu potvor.. debil

      proste darkspawni a lesni zvirata (nakazeny nakazou) fakt nevim cos jako ocekaval ze tam bude :D:D:D:D::D

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit