Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Totální nehratelná, chaotická a neskutečně ukecaná blbost! *9*
  • Ale systém vyspání byl v BG dokonalý. Musel jsi správně šetřit kouzla a dávat na to pozor. Rozhodně je to lepší než ubohá samostatná regenerace životů v Dragon age. Navíc jak zmiňuješ to rubání. Mě celé Dragon age přišlo jako jedna velká rubačka s úkolem vybij armádu zplozenců *4*
  • chlapci chlapci, jasně jsem napsal, že sem například splnil všechny úkoly a až pak šel dál, ještě jsem dal do závorky příklad, já zabíjel nestvůry na levelu daleko daleko menšim než obecně třeba návody radí, je to moje úchylka, chci nepřítele kuchnout hned, klidně na dvacet pokusů, čtete vůbec co sem psal? a jak jinak než taktizovánim bych toho dosáhl? jediná jasná výtka padla na to, že stupidní systém omezení počtu seslání kouzel skoro znemožňuje povodit si lepší nepřátele, navíc pokud jsou ve většim počtu, můžete se rozkrájet na kousíčky, ale omezený počet kouzel=omezený počet kol, po který je mág použitelnej, a když na nepřátele potřebuju dejme tomu třicet kol a mág má kol jenom pět (PŘÍKLAD), tak si můžete šachovat s kombinacema kouzel jak chcete, neuděláte nic
  • chytrej jak rádio, jak můžeš vědět, jakýho sem měl mága, dualclass sem neznímil, takže logicky odvodim co? no že sem měl čistokrevnýho mága a vůbec, záleží s jakou partou hraješ, takový chytrolíny miluju

    vysypat se na začátku jeskyně, prozkoumat prostředí, nastražit pasti, zaátočit ve správnou chvíli, muhahahaha, hele víš co, zahraj si planescape torment za mága a pak si vzpomeň, co sem tu napsal *3*

    ps už je to dávno, ale co si pamatuju tak jediná opravdová výzva v bg byl v datadisku demogorgon a poslední boss
  • Mam dojem uz v nejakym starsim videu HUD byl a dokonce o nem rikali, ze si ho nemame vsimat, ze je testovaci.

    Kdyz zminujes ME2, tak ja bych uved, ze na nem nemam rad jen jednu vec. Zbrane prisly o modifikace a ty se preradily k postavam a nebo do vyzkumu. Osobne bych v ME3 uvital kompromis mezi tim co bylo v ME1 a ME2. Jednacka se utapela v polozkach inventare, kterej byl stejne plnej srotu. Ve dvojce mi zase schazely moje napric partou sladeny zbrane.
  • Neni DA2 18+ stejne jako 1ka?
  • Pokud chtel clovek hrat s postavama, ktery se mu libily podle pribehu a ne podle takticky vhodnosti, tak byly mista, kde se clovek zapotil i na normal *1*. Kombinace Dualista, Bard s lukem, Golem, Shifter neni zrovna idealni. Bez healu, s krehkejma roguema ...
    Treba jsem uplne levej na "klasicky" RPGcka. *1* Mass Effecty hraju zasadne na Hardcore a nemam problem, teprove Insane je vazne o tom co clovek umi. DA jsem hral celou cestu na Normal a obcas jsem docela klel.
  • O tohle nejde, nepovažuju ho za hc hru (i když na nightmare uř jsem se docela zapotil). Spíš mi nejde do hlavy to, jak může pán nade mnou vědět, že rambo styl bude platit i na nejtěžší obtížnost. Přitom se dole v diskuzi právě tohle řešilo. Asi patří mezi ty typy, co diskuzi nečtou, pouze zde vyblejou nějaký nicneříkající a na faktech nezaložený blábol...má snad věšteckou kouli??
  • Pozor právě si urazil lidi který považujou DA za HC rpg kde člověk musí přemejšlet a taktizovat :D
  • Holt nejsi HC hráč BG serie je hlavně o taktizování a používání mozku takže si bud naprosto vymletej nebo jednoduchej.
  • že bylo diablo těžší hra je poměrně odvážné tvrzení, vzhledem k tomu že musel bioware vydat po cca týdnu patch pro DA jelikož si hráči stěžovali že souboje jsou moc těžké a neprošli ani přes prvního bosse :-D
  • ano, D&D ve starších verzích nebyly pro každého. asi tě to dopálí, ale evidetně si je (minimálně za mága) neuměl moc hrát. osobně jsem si vypracoval takového mága, se kterým jsem se spelly vůbec neměl potíže - hodně spelů a možností jejich kombinace do pár zapamatovaných kouzel dělali hru zajímavou - navíc s možností poctivého dualclassu! vysypat se s mágem na začátku jeskyně, to je lamerství - nejprve je potřeba prostředí proskautovat, nalíčit pasti, rozmyslet strategii boje a s máge zasáhnout až ve správnou chvíli - není to kulomet....ale právě kulomet do ruky, a nejlépe do každé, hráči chtějí, dobře jsi to prezentoval na klasice klasik...btw, jestli ti souboje s draky mimo město připadali jako slabota, nebo procházení katakomb, měl si nastavit přepočty hry podle D&D pravidel ;)

    btw, myslel jsem si, že každý ví, že mág nese starffku, protože je v ní zakletá čarovná moc, která mu dává sílu a nějaký ten bonus spell....ale asi se najdou i tací, kteří se tahali s prakem :-D

    baldur byl právě poctivým tahovým rpg, takové se už dnes nevydává, protože i tehdy neměl mnoho hráčů
  • proč je pro mě dragon age lepší baldurs gate 2? záměrně beru druhej díl, kterej byl lepší

    předně bych všem osvěžil paměť, baldurs gate 2 nebyla žádná bomba (dnešnim pohledem), jedno "velký" město, v něm drtvá většina questů a jakmile ste opustili město, tak většina map byla jenom choď a rubej to, to jsou fakta, pokud ste hru hráli jako já, to znamená splnit všechno co se dá a pak teprve jít dál (tzn zabít i licha kangaxe apod), tak v momentě, kdy ste vypadli z města, tak z vás byl superman a nebyl soupeř, ani se nemusela pauzovat hra, toto je v pořádku, o tom rpg je, nabouchám se abych furt neumíral a hurá na hlavního bosse, všechny strasti z města vynahradila lehká jízda ve zbytku hry, nutno ovšem dodat, že v datadisku pěkně přituhlo

    ale co mě neuvěřitelně iritovalo byly kouzla, měli ste pouze omezený počet kouzel, pokud ste je večerpali, museli ste se vyspat, jinak byl kouzelník NAPROSTO nepoužitelnej, různý praky, hůlky, to vše byl vtip, pokud ste to nehráli na dětskou obtížnost, asi namítnete, že to je v pořádku, budiž, ale tento naprosto stupidní systém udělal ze soubojů se silnou přesilou doslova muka, všechny kouzla padly na jednoho dva nepřítele a zbytek souboje ste se modlili, aby to nějak dorubali bojovníci, pamatuju na level za magickou barierou ve městě, kde na vás naskočili kouzelníci a nějaký nestvůry...radši bez komentáře haha, naprosto stupidní systém vyspání se a nabytí kouzel kazil dojem ze hry

    to samý bylo i v planescape torment, tu hru sem si užíval, ale konec hry, kdy jedete sám a NEMŮŽETE SE VYSPAT V CELYM LEVELU, desítky duchů nebo co to bylo a všechny kouzla ste vyplácali na jednoho dva soupeře a zbytek sem měl dělat jako co? ano, uhodli ste, naprosto zbaběle save load sem přede všema utíkal, vyhnutí se souboji znamenlo přežít, toto má jako člověka bavit? phe

    toto dragon age vyřešil (konečně), stačilo se poučit od ostatních, zavést manu a cooldown kouzel a zábava a hratelnost vystoupaly do výšin, o kterých se baldurs gate ani nezdálo
  • Všimni si jeho ruky...zbytek najdeš na googlu, hledej šmudlo. A co se týče Geralta, tak jsem mluvil o hře. Požadovat reálné souboje u rpg je prostě hovadina. I v DnD mají postavy na nejvyšších úrovních natolik nadpřirozené schopnosti, že už to s realitou nemá nic společnýho.
  • pesir
    Nějak mi ušlo, že je Hawke zmutovaný. Jak? A Geralt v knížkách nijak neskákal, jen měl superrychlé reflexy.
  • Tak já měl na Nightmare docela problémy - asi stejné jako v BG. BG nabízelo větší taktické možnosti, ale rozhodně mi nepřipadalo těžší. Vlastně si myslím, že ty hry jsou na úplně stejné úrovni (ve všech ohledech). Jediný rozdíl je ten, že v BG mohl hráč lépe proniknout do systému hry, kdežto v DA mu spousta věcí týkající se jádra systému zůstává skryta - jediné výrazné mínus.
  • *7*
  • Primární rozdíl mezi DA a Diablem je ten, že DA klade důraz na postavy a na příběh. Jestli někdo nevidí rozdíl mezi DA a Diablem v příběhu, jeho podání, interakci postav a samotné hloubce, pak je mi ho líto, protože pravděpodobně prodělal lobotomii.

    Neřekl bych, že je Diablo těžší hra.

    Postavám šlo nastavit kde co, ale nic se nevyrovnalo ovládání ze strany hráče.
  • Hawke je taky zmutovanej....to už je jedno, za co to schováš. Prostě a jednoduše to dobře vypadá a do té reality to nemá zas tak moc daleko, jako třímetrové meče v rukou emo dětiček (jprg) - a ani náhodou to není tak iritují a hloupé.
  • Ale ve filmech se objevují často, že jo. Tony Jaa, Jet Li - vypadá to atraktivně a lidi na to rádi koukají, zároveň to hrdinům dodává jakýsi nádech nadlidskosti....a o tohle jde asi i v Dragon Age.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit