• Kedaro
    konečně někdo udělal z amíků zvrhlé parchanty
    • zipp
      Docela blbý že tenhle spoiler se u článku na hlavní stránce, jako nejhodnocenější komentář , ukáže bez ochrany...
  • Je to dobrý, holt evropská herní škola se nezapře (Yager jsou vemkoncem Němci, že .)). Herní mechanismy jsou sice těžce průměrné a coolovaté, počet enemáků mírně řečeno nadprůměrný: na druhou stranu je příjemné, že oboje se dá odůvodnit příběhově (závěrečný frontální útok mi paradoxně přišel příběhově nejlogičtější volbou, i když takticky je to samozřejmě blbost .)). Technologicky to taky není žádná sláva, objekty se prolínají, animace pohybu nejsou často plynule navázané, grafika je technologicky dva roky zpátky: ale čím víc jsem o hrál, tím víc jsem musel obdivovat esteticky styl: oranžová a blankytně modrá jdou k sobě!

A příběh je opravdu fajn + se mi líbí, že pokud si odmyslím tři nebo čtyř cod momenty (vrtulník, "slézání" mrakodrapu) tvůrci krásně pracují nejen s explicitní brutalitou, ale i s náznaky. No, nechci to vyzrazovat, taže už radějc pomlčím.

Každopádně jsem rád, že někdo konečně udělal akční hru, která má vážný a dospělý příběh (nějaké náznaky byly ještě u LA Noire) a v tomhle je Spec Ops v podstatě revoluční. Holt pod pískem je dlažba! (nebo naopak? .))

Ale mám takový pocit, že se téhle hry stejně moc neprodá, a tak budem ještě 7 let konzumovat naprosté vypatlaniny.
  • Člověk jenom žasne kolik rádoby znalců a recenzentů se tu najednou objeví.
    • EuroSamurai
      Něchtěl si říct hipsterů? :)
      • Slovo na na H jsem taky chtěl napsat ale Hipster to nebyl
      • Co je to ten hipster ?
  • Najviac sa mi na tejto hre pacili jej konce, pretoze ani jeden nie je uplne pozitivni a optimisticki. Najlepsi je ale epilog, ked sa clovek rozhodne privitat svojich zachrancov tak, ako jeho privitala 33ka. Pri tomto konci som mal pocit, ako keby som sam uplne dorazil hlavneho hrdinu a spravil z neho definitivne pometeneho magora. Ked potom odchadza spet do horiaceho dubaja a zacne hrat taka krasna gitarova hudba ako po celu hru, tak vtedy som len cumel s otvorenou hubou. Taki drsni a deprimujuci koniec som uz dlho v hre nezazil, ale najlepsie je ze ho hrac docieli svojim hranim. Lepsie leto nemohlo zacat.
  • USER47
    Co se týče dýlky kampaně, mně by vůbec nevadilo, kdyby to působilo trochu rozvláčněji. Místo toho střílení stovek panáků bych klidně vzal pár pasivnějších pasáží (ehm, to zní divně) ve stylu Dear Esther, kde by se člověk víc mohl soustředit na to prostředí a všechny ty zrůdnosti, co se tam dějou. Třeba ta scéna s bílým fosforem prostě není tak působivá, když jsem v posledních pěti minutách ustřelil hlavu dvěma stovkám vojáků. Kdyby to nebylo tak hyperaktivní, bylo by to imho o dost působivější (ačkoli pro mnoho lidí asi méně stravitelné). A hlavně by to poskytlo čas k věrohodnýmu vývoji charakterů, teď ty změny v chování působěj trochu skokově a zrychleně.

I s těmahle chybičkama je to ale výborná hra. Už od oznámení a prvních trailerů jsem od toho čekal dost, a ačkoli se pár mejch obav potvrdilo, celkově mě to nezklamalo.
  • uplne suhlasim s recenziou, hra ma velmi bavila.. ale pre krista pana, to som fakt jediny ktory sa nevedel pozerat na tie pasaze, kde zlanuju 200 metrov ocelovy kabel holymi rukami?
      Taky tak, chápal bych kdyby měli nějaké lano, co by přes to přehodili, ale takto.
    • to určitě nejsi, já se chytal za hlavu..
  • Alex81
    Velmi příjemné letní překvapení!
  • Ondroid
    Bojový systém je těžce průměrný, ale funguje soldině. Ale ten příběh. Tahle hra se příběhem stala nesmrtelnou, směle se může řadit mezi příběhové legendy typu Mafia. Nedejte se odradit CoDovskou vizáží, tahle hra má s ním společný jen žánr. Nadčasové poselství. Opravdový unikát.
  • Po 3/4 roku hrania vyhradne BF3 (zial, uz nie som vo veku, kedy by som mal cas hrat kazdu "kravinu", ktora sa objavi na obzore) je prave toto hra, ktora ma fakt dostala. Spracovanim, atmosferou, pribehom a v neposlednom rade i grafikou. Nuz... a na margo grafiky nepochopim jednu vec -- autor recenzie prirovnava hru k BF3 co sa vykonu HW tyka, ale ja mam inu skusenost. Spec Ops: The Line mi na mojom 4 roky starom compe slape na maximalne detaily absolutne krasne, no pri BF3 mam detaily predsa len znizene (nehovoriac o tom, ze o Full HD si mozem len snivat). Toz, evidentne co pocitac, to iny vykon. Kazdopadne... S touto gameskou som nadmieru spokojny, je to mile prekvapenie, ake som ani necakal. *4*
    • Souhlasím skoro beze zbytku. Akce mě bavila, příběh mě nutil přemýšlet nad psychickou kondicí hlavní postavy a ke konci jsem se do hry fakt vžil jako do výborného filmu. Která hra vám na konci umožní to, co tahle a ještě tak, že to opravdu chcete udělat? Střílečky jsem poslední dobou bral vyloženě jako bezmyšlenkovitý oddech, u kterého jsem nepřemýšlel nad tím, že někoho "zabíjím"... u téhle ne a jsem si jistý, že si ji ještě minimálně jednou zahraju.