Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Malleth
    Vyvstává otázka: Bude v Black Ops2 nutný držet W abych šel dopředu, nebo už to bude chodit samo?
    • *1* No myslím ,že by to mohlo vypadat jako staré kovbojské hry, kdy hlavní persona stojí na místě, otvírají se dvěře s padouchama a ty je kosíš...
      • To by bylo ultimatni CoD *1* .
  • Veskoslav
    Takže 6 let stará grafika, 4 hodiny Single s obtížností pro cvičené opice, AI nepřátel na úrovni Jidrřiška a samozřejmě super, hyper mega konec. Bože, co se stalo se značkou CoD?:(
    • Už jsi trapnej. Omýláš ty samý sr@čky pod každým článkem. Opět se potvrdilo, co jsem psal.
      • Vsude pises,ze nejses fanousek CoD,ale v kazde diskuzi na tuto tematiku se chovas,jako zaslepenej fanatik,branici svou oblibenou hru do krve.
        Tak ti teda nevim,kdo je tady trapnejsi *3* .
        • Chápeš, že mě nevadí ty ta hra..:-) Mě vadí nutnost uživatelů o tom furt dokola žvanit. Hra jako taková mě nezajímá. Už jsem to psal vícekrát včetně dílů, které jsem hrál. Když tolik sleduješ mé příspěvky, tak bys to mohl vidět.
          • Mno prave proto,ze jsi hral jen prvni dily a ze te ty nove nechavaj chladnym,me prijde usmevne,jak moc sveho casu investujes do nevybiraveho napadani diskuteru pod kazdym clankem o CoD.
            Tve prispevky nejak nesleduji,ale staci otevrit libovolnou diskuzi pod CoD clankem a na tve prispevky nemuze clovek nenarazit.
            A i kdyz uz je to nadavani na CoD ohrana pisnicka,tak to nemeni nic na tom,ze vetsina argumentu je pravdiva.
            Nemluve o tom,ze je smutne videt,jak spousty lidi obranuje vycurane praktiky Activisionu.
  • Pamatuji si doby, kdy hrát CoD bylo zábavou. Fajn, ale teď vážně. Já jsem s CoD skončil po prvním Modern Warfare a další díly mě už nechávají chladným.
    Jediná cesta, jak zastavit CoD je nekupovat ho. *15* .
    • Grifus
      Ale tak MW trilogie se da hrat furt, ovsem musis mit s kym. Zajit si na public jen tak zastrilet to je celkem tragedie, to jo...
    • Yes indeed.
  • jindra.veliky
    lol za chvili budou davat killstreaky i za to ze vystrelite a nic netrefite *15*
  • Aha takže na singl už se úplně s*re?! Všude jen samý MP což mě vůbec nezajímá...Strčte si ten šajt někam...Hlavně že bude Activision happy *16*
    • Jak můžeš dělat takové závěry bez jediné oficiální informaci o hře?
      • jindra.veliky
        rychle, jednoduse a s cistym svedomim vzhledem k tomu ze prvni Black Ops je snad nejhorsi dil serie - dela na tom stejny studio
  • genki.sudo
    Pokiaľ to bude mať:

    1. server systém (fuj p2p)
    2. vyladený engine (v BO to bola bieda)
    3. bude mať rovnakú úroveň obtiažnosti ako prvý blackops (tj. menšie hit-boxy, viac zdravia, väčší recoil na zbraniach než MW2/MW3 diely)

    .. tak idem do toho... takmer každý deň hrám na obľúbenom serveri BO1 s kamošmi a zabávam sa...
    • Grifus
      Dedicovane servery nebudou, respektive budou v teto vyjeble Steam podobe, coz je dedicovany server jak noha. Mod tools urcite nevydaji. Snad nechces aby si kazdej udelal vlastni mapy a pam mody pro svuj server. To by dobrovolne pripravili o spoustu zakazniku, kteri poslusne kupuji ty "ultra-levne mappacky" (citajici ted uz po jedne mape).

      Co (ne)dokaze Treyarch s stim starym enginem uz jsme videli, tam je to otaznik.

      Mensi hitzony v BO si videl kde? Naopak me tam prijdou jeste horsi nez v MW...
      • genki.sudo
        A Map Packy od TA boli skvelo nadesignované, kúpil som si všetky a neľutujem peniaze. Navyše (vďaka server systému) stačilo zvoliť DLC only server a mohol som ich hrať dosýta (Čo u P2P od IW nebolo možné)
      • genki.sudo
        1. Nepotrebujem dedikované servery, stačia mi akékoľvek. Proste chcem aby moja hra bola hostovaná na stroji na to určenom, P2P laguje a znevyhodňuje ostatných na úkor hosta.
        2. Mod tools nepotrebujem.
        3. Tak si vezmi nejakú sniper rifle a porovnaj si akú má hit detection v BO, MW3, MW2.. V black ops má najmenšiu, jednoznačne sú tam najmenšie hitboxy. V mw2 má najväčšiu, na PC sa tam dá v pohode quickscope-ovať. Keď vyšiel blackops, stávalo sa že si trafil i keď si strelil trochu mimo ale to bolo spôsobené posunutím hitboxu (/lagom) než jeho vačším rozmerom. Potom to opravili a teraz je to OK.
  • life28
    LOL? že wallhack ako killstreak bonus...no to už je aká hovadina, ako, ja si MW občas zahrám, dobrý MP, ale toto je fakt moc
  • Treyarch je dobrá anomálie, nikdy neudělali jedinou pořádnou hru a přesto je to jedno z nejvýznamnějších studií dneška.
    • tak studio má docela dlouhou historii a mají na svém kontě třeba datadisk k prvnímu dílu cod united offensive, který považuju za nejlepší cod co vyšlo, škoda že se MP který v něm byl moc nechytl, možná by se pak celá serie v MP vyvíjela jinak. MP novějších dílu jsem nehrál ale připadá mi to jakobych hrál quaka. Dal return to castle wolfenstein a tonyho hawka jsem hrál na PS2 a bavilo mě to taky. BOhužel je každý zná zpackanýma verzema cod kdy se střídali s IW. Ale pár dobrých her na svém kontě mají.
      • Pokud si dobře pamatuju, tak Returna dělali Grey matter. Jo, na Tonyho si vzpomínám, jednička byla fajn. Ještě se teda dívám na wiki, že udělali i Die by the sword... což bylo přinejmenším kultovní .) Z united offensive si pamatuju jedinou věc: že to byla první hra, u níž jsem si uvědomil, že po vykročení z koridoru následuje instant death... což mi tehdy přišlo dokonale wtf. Tak wtf, že jsem to neuměl ani docenit .)
        • Aha ted jsem letmo zkoukl wikipedii a všiml jsem si že gray matter bylo sloučeno s treyarchem v roce 2004. To mě zmátlo protože jsem RTCW hrál až později asi v roce 2005 nebo 2006. A když jsem vyhledával studio tak me to koplo už na stránky treyarchu a to jsem si zafixoval. Tam jsem si vsiml mají jako své hry uvedené COD UO které taky dělalo ještě gray matter které je u toho uvedeno. Takže samotný treyarch toho moc neudělal kromě předělávek ostatních her na konzole a zmíněného Die by the sword.
          Ohledně toho cod ta instand death se mi stala cca1 na začátku hry v tom lese od té doby a co jsem to hrál později jsem zkoušel různé obcházení a další různé věci že se mi podařilo obejít i skripty atd a neumíral jsem. U BF3 se mi to stavalo daleko častěji a tam mi ani nepřišlo že jsem vybočil z koridoru.
  • Já nevim,je to sice tupost,je toho sice už moc těch dílů, ale přijde mi to zbytečný jak na to tady všichni nadavaji. Nic se tim nevyřeší akorát jste k smíchu.
  • Byl jsem skalní fanoušek CoD šel jsem od jedničky do posledního dílu ale díky Treyarch jsem na CoD úplně zanevřel. Samozřejmě určitou vinu na tom nesou i cheateři kterých je poslední dobou víc než poctivých hráčů a jestli to tak půjde dál tak lidi za to už opravdu platit nebudou.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit