Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Ať se raději soustředí na animační a fyzikální systémy. Ty budou v konečné fázi to, co bude skutečně rozhodovat o uvěřitelnosti "realistického" vizuálu. Obzvláště interaktivní animace živých tvorů mají před sebou ještě hodně dlouhou cestu. Pak ve hrách vidíme supervymodelovanou postavu, která v cutscénách vypadá nádherně, ale sotva ji začnete ovládat, stává se z toho toporný panák.
    • del0
      Zrovna sem koukal na tohle:
      https://www.youtube.com/watch?v=jiuVNSr8uO4

      Není to ještě vychytaný, ale ty souboje jsou založené na full mesh fyzice (žádné boxy) a pohyby nejsou předanimované. Vše se počítá realtime. *1*
      • nightborne
        Chápu to dobře, že to je to, co mělo být sui generis, ale místo toho je z toho prequel k sui generis, protože jim došlo, že si tím možná ukousli moc velký sousto? Nebo sem úplně mimo =)?
        • del0
          Nevim, jestli to je prequel, ale běží na Sui Generis enginu.
        • Taky by mě zajímalo víc, nechce se mi hledat...
          Vypadá to totiž velmi dobře...
    • a nebo opravdu zničitelné prostředí ty pseudeefekty kdy je tam barák před výbuchem a po výbuchu to už je hodně starý koncept, engine by měl obstarat vše včetně dírek po kulkách které nemizí, mrtvoly co se nerozloží během 5 sec. atd.
      • C-BEAM
        dnes už skutečně neexistuje důvod proč by procedurální destrukce stěn, dveří a dalších předmětů a skutečné díry v nich neměli být běžnou součástí her hlavně tedy po příchodu DX12 a to se týká i zmízajúcich těl. Rainbox six Siege je první hra která ukáže jako by mohly hry s lepším destrukčním modelem (ne predmodelovaným) vypadat. Bohužel díry ve stěnách jsou i v R6 jako po výstřelu z děla, protože na menší díry potřebuješ jemnější mesh, stěny by se musely procedurálně dělit na tak hustou síť, že by to konzole nezvládli. Ale už se posouváme i v této oblasti.
    • Asharak
      Hlavně je k pláči, když taková krásná postava máchá rucema při dialogu ve 4 stejných směrech dokola jak rítard *1*
      • rítard je možná ten kdo nechápe, že o to v tom videu vůbec nejde, myslíš, že by neudělali kdyby chtěli ? :)
        • Asharak
          ANo přesně to si myslím... *7*
  • Asharak
    Look! Bloom, bloom everywhere! :-!
  • Co z toho že zvládájí baziliony polygonů, když hratelnost zůstane na stejný srajdovní (imho) úrovni.. Takže za mě zůstavájí oblíbené DX9 (vyšlo na ně, pro mě, nejvíc top her) :P
    • jestli chces skutecne propracovanou a realisticky podanou hratelnost tak bez ven na piskoviste a placej si bábovičky. Fyzika pisku v botech je pak neskutecna, a srazka se psim lejnem ti tu hratelnost neskutecne osvezi.

      PS: hratelnost je pro každého individualni, proste nekoho to bavi nekoho ne, globalizace tohohle problemu je o nicem.
      • nejspíš nejsi seznámen s významem zkraty "imho", že? znamená to "MŮJ skromný názor" tak jaká globalizace ty gumídku *7*
        navíc sem nepsal nic o realističnosti ani fyzice..
        • na zpotvořeniny typu imho,wtf,lol,omg atd nereaguju, bud se nauc psat normalne, nebo se pak nediv ze ti nikdo nerozumi.
          • Já mu rozuměl *15*
            • Dle tvého nicku se ani nedivim..
  • K pláči jsou hlavně přiority vývojářů. Kromě vizuálu nám nemají co nabídnou?! AI blbá jako šumící tráva, až na vyjímky absence destrukce herního prostředí. Bídná fyzika, nulový pocit hmotnosti, žádná setrvačnost pohybu atd. ale hlavně že si hrdinka popláče. Tohle mě vážně nemotivuje k obměně HW. Pokud se tvůrci nepochlapí slzy s klidným srdcem oželím. *7*
    • ten pocit hmotnosti je imo lehke naprogramovat, jen zmeniš nejakou hodnotu jak rychle se postava muže pohybovat, skakat a pod. v nekterých starších hrách tohle bylo, napr. mount and blade. ale je to spíš dane tím že tvurci na to bud kašlou nebo naopak chtejí docílit rychlejší hratelnost a proto defakto hraješ za králika (ktery dokaže hopsat a rychle behat po bojišti).
      taky když se podívaš na prezentaci cryenginu tak uvidíš že ten engine umí fyziku poradne - druha vec je jestli to pak daji i do hry
  • Realisticky plac bude videt spis na tvarich hracu, kdyz zase nekdo vyda sracku nehratelnou ani na 4 Titan X jako napr. AC:Unity

    *1* *1* *1*
  • Ze svým stávajícím platem si do 5ti let budu moct pořídit takhle dělovou mašinu.
    A sakra, ale to bude už DIRECTX 13, tak to abych začal dělat méně legální práci :-(.
    *3*
    • Nemas rodice?
      • Kazdy je ma.
        • asi se k němu nehlásí *1*
          • Což o to. Mám, ale ty by mi koupili možná tak 486ku a byl bych rád. Takže co si nevydělám, tak nemám *13* . Hold každej není Leonardo Dicaprio s bambilionama na účtě.
    • Asharak
      Jenýe to demo ti rozjede i nejlevnější grafika s DX12 podle toho jak to vypadá *1*
  • Tak to sedi, jak pan na videu rika, let's give these guys a hand!! Ja bych spis rekl, ze potrebujou pomocnou ruku. Jestli je tohle budoucnost video her, tak si tu vsichni hezky poplacem spolu s carodejnici. K cemu mi tohle proboha je? Vemte si napriklad Call of Duty Advanced Warfare. Filmecky ve hre maji paradne vymodelovane postavy a mimiku, jenze hratelnostne a hlavne naplni je ta hra totalni vzduchoprazdno. Pobavite se u ni jen kdyz se smirite s tim ze je to jen dalsi Call of Duty postavene na stejnych principech jako prvni dil serie a tudiz neocekavate nic prevratneho, jen dalsi koridorovka. Dnesni hry (vsechna cest vyjimkam) naprosto postradaji atmosferu, osobitost, zazitek ktery si budete pamatovat jeste dlouho do budoucna. Pokrok v grafice je to posledni cim by se vyvojari meli zabyvat... Chce se mi z toho blejt. V jednom vyvojarum ze Square Enix ale dam zapravdu: 4x Titan X abyste zkouknuli realisticky plac, je opravdu k placi..
  • Zamyslel se někdo nad tím, jaké budou produkční náklady takto technologicky vyšpičkované věci? Stačilo mi vidět rozpočet GTA5 svého času na oldgen konzole...
  • když slo srovnám s xichtama v Crysis 2, tak docela slabota

    https://loopyrants.files.wordpress.com/2013/03/k2ofuh2.jpg
    • Asharak
      Dnes už to není věc, nad kterou je rozumné "pohonit", ksichty už jsou delší dobu na vysoké úrovni. Často je to spíš o optimalizaci a pozici polygonů. Není problém udělat high-poly mesh. Což nevím proč neudělali v tech demu. Pokud by to ten jejich 100x rychlejší DX12 nezvládl tak o něm pěkně kecají. *1*
    • myslite, ze kazdy jeho vlas byl taky vykreslovan samostatne?
    • C-BEAM
      mužský ksicht je vždy snazší udělat realističtějším jako jemný ženský kde není možné se až v takové míře opřít o textury. Slabota to neni ale k realismu to má daleko, to ano.
      • del0
        http://img.gawkerassets.com/img/18itmrjn41g0gjpg/original.jpg

        Realtime na PC...
        • A hlavne jenom hlava bez prostredi
        • C-BEAM
          to je 3D scan od Infinite Realities, museli by něco řádně podělal aby to nevypadalo dobře.
  • Kdyby se radši věnovali pořádné hratelnosti.
    • jako tvůrci enginu jo? A grafici by mohli zapracovat na umělé inteligenci a programátoři nakreslit nějaké pěkné textury což?

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit