Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Jack1947
    Takže nejdřív rozkouskování na epizody a pak možná definitivní konec?... to si chudák Hitman nezasloužil *9*

    Ono se to dalo čekat prostě přepálená cena na epizodách - co k tomu nějaké operace navíc herní doba ( myslím příběh) jen 6hodin cirka ? Ještě aby to neuškodilo... kdyby zůstali u normálního modelu tak by to bylo mnohem lepší. Takový Absolution nebyl úplně Hitman ale byl to jednolitý příběh a fungoval. Nemluvě o 11 let skoro (!?!) starém Bloodmoney !
    • 7€ za 6 hodin hraní je hodně?
      • Call of duty, fear nebo half life 2 bylo svého času dražší a nikdo se nad tím nepozastavil, spíš bylo na facku vydávání po kapitolách.
  • XorxoxTalarius
    Dve slova ... "epizodicky obsah"
    • stačilo poslouchat, co říkali hráčí
      • XorxoxTalarius
        No kdyz jsem rikal ze je to blbost, ze se muze stat ze studio skonci a z pribehu bude prd, tak jsem byl uminoskovan az do australie :D
        • on taky se hitman nikdy nehrál kvuli pribehu. ale holt nastupuje nova generace ktera potrebuje berličky v podobe pribehu a vodeni za ručičku v koridoru a tem se poslední hitman nelíbil.
        • Jack1947
          Co naplat, lidi jsou prostě nepoučitelní a rádi si dobrovolně kálí na hlavu a ještě si to pochvalují... *12*
  • kubi-wan
    Hmm... a já čekal na to, až bude ten Hitman kompletní...
    Pokud studio skončí, bude to velká škoda, mám pro jejich tvorbu slabost (navzdory všeobecnýmu přesvědčení, já jsem si Kana a Lynche 2 vyloženě užil).
  • Ristoro
    No tak na tohle nevím co říct. Jedna z těch nejoriginálnějších sérií a takový odchod? Doufám, že se to nějak vyřeší. Pozvat zpátky Jesper Kyda a vytvořit tu fantastickou temnou atmosféru starších Hitmanů. Hitman 2016 je z hlediska gameplaye výborná záležitost, ale chybí tam atmosféra starších dílů. Dnešní hráči asi neumí ocenit, když hra vyžaduje nějakým způsobem větší zapojení hráče (běžná věc 10-15 let dozadu).
    • 1. od Dnešní hry rozhodně nevyžaduji aby byla jako 15 let stará hra (to můžu hrát 15 let starý hry)
      2. jsem rád že navzdory pár ichtylům co jim to nevadilo nebo to snad dokonce vítali se epizodická ojebávka ukázala jako hodně slepá ulička *3*
    • XorxoxTalarius
      Hitman by musel prodat asi o dve ste procent kopii vic nez prodal doposud. Jelikoz ma nejakych 600k kusu a predchozi dily se vzdy pohybovali pres dva miliony (nebo se tomu aspon blizili). Coz pochybuju ze se stane, zvlaste obvzlast ted, kdyz vlastne studio skoncilo a tak z pribehu bude jenom prvni cast ...
      • Jack1947
        Prostě zneužitá vlastní značka - nechápu ale proč. Vždyt peníze by měli i bez takovejch experimentů a více.
  • MalyZeli
    Hitman si to nezaslouzi, ovsem panove co si mysleli ze tohle je dobrej napad, ano.
    • Tak to by spíš měl skončit lidi v marketingovém než ve vývojářském.
  • Fordzy
    Chlapáci si za to můžou sami. I když Absolution nebyl Hitman, tak to byla velice zábavná hra a musím s lítostí konstatovat, že mě bavil více než nový Hitman u kterého jsem si užil Epizodu v Sapienze, ale např. Paříž a Bangkok měli neskutečně stereotypní level design a celkově to byla dost nedotažená hra a zklamání. Snad se někdy dočkáme dílu na úrovni Silent Assasin nebo Blood Money, ale nespíš nedočkáme...
    • spoock
      Troufám si nesouhlasit, Paříž je velice univerzální level, který nemá příliš mnoho slabin. Bnakog bohužel slabiny má.
  • Škoda, poslední díl byl super. Měl nejrozsáhlejší levely v historii série, nejvíce způsobů vražd a díky tomu i úžasnou znovuhratelnost. Naskočil jsem do něj v polovině série a nechal jsem v něm něco kolem 80 hodin (více než kolik jsem nahrál v Silent Assassin, Contracts a Absolutions dohromady), takže tak nějak nechápu to prskání o rozkouskování a nedostatku obsahu.
    • Coffin.Corner
      Koupil jsem posledního Hitmana včetně všech dosavadních epizod někdy kolem vánoc, za pár šušňů a taky jsem se královsky bavil.
  • Co já tu schytal mínusů, když jsem psal že rozdělení na epizody je blbej nápad, inu, pravda se ukázala *5*
    • spoock
      Ne, nápad to šťastný nebyl, ale tenhle model hře přímo neškodil. V diskuzi kde jsou mínusy je mnoho způsobů jak si to vyložit, rozhodně zbytečné se nad tím pozastavovat.
      • Však já se nepozastavuji, pouze konstatuji, že jsem měl pravdu a lidi co mě mínusovali se mýlili *1*
  • Squeenix by měli vinit hlavně své stupidní snahy vytřískat z lidí prachy za každou cenu. Deus Ex se neprodával kvůli odporné předobjednávkové akci a hrozné optimalizaci. Hitman se neprodával, protože se nikomu nechtělo podporovat podezřelé epizodické vydávání. Obě hry mohly být úspěšné a uznávané, ale jejich způsob vydání praktocky zaručil špatné přijetí.
    • To o příčinách špatných prodejů Deus Ex sis vymyslel, nebo někde přečetl? Můžeš uvést zdroj?
      • https://www.wired.com/2015/10/augment-your-preorder/
        Počet přidaného (čti vystřiženého a znovu vloženého) obsahu závisel na počtu předobjednávek. Kromě toho taky hře ustřihli konec, aby z něj mohli udělat další pokračování, které teď ale nikdy nedostaneme. Ohledně optimalizace se stačí podívat na Steam, kde se hodnocení nevzpamatovalo ani po patchích a pořád sedí na 65%.
    • asi neznaj tu pohádku o zlaté rybce
  • a jste si jistí že o epizodickem obsahu rozhodli IO a ne Square Enix? Jinak nevím co je špatného na tom vydat hru v epizodách, místo odložení vydání o rok, nebo vydání nedodelané hry; nebo proste jen vydání v epizodách z principu.
    Politika bokem, podle mne by serii prospelo nejaka zasadni zmena, treba zmena hlavní postavy a zmena hratelnosti. Treba by to mohlo být blíže k realite, udelat z toho strílečku s možností zabít cíl i potichu, vylepšit AI, zasadit novou postavu treba do mafianskeho prostredí a pod.
    • spoock
      Lol, jakmile začneš měnit tyhle základní charakteristiky hry, tak nasereš asi většinu fanoušků. :D
      To by se to muselo jmenovat jinak. Dělat střílečku z Hitmana je jako dělat z Commandos diablovku.
    • Jack1947
      Změna hlavní postavy ? *7* a za koho by jsme hráli černocha co by nakloonován v šíření rasové osvěty ? ... Postava je více než v pořádku, jde spíše o lidi co to mají na starost tady došlo k velkému selhání z jejich strany.

      Nebo třeba ehm proč neudělat z Hitmana F2p břečku že a mmo ?? To cos napsal dole je trolling a nebudu ani se namáhat reagovat.
      • ne, hrál by jsi treba za vraha v zamestnání italské mafie, za normálního človeka, žádného klona s nadlidskými schopnostmi. Proste restart serie.
        F2P proč ne, je to muj nejoblíbenejší platební model.
        • Nevidím důvod proč pak rovnou nevytvořit novou stealth IP, než prznit zajetou sérii kde je hlavní postava prostě daná .

          U Prey se to teď přešlo mávnutím rukou, tak proč nezačít vydávat všechny herní série aniž by měli něco společného s předchozími díly viď.
        • Muj taky, vzdycky si vsechno koupim a pak ovlivnuju gameplay.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit