Přejít na výpis diskuzí
Star Citizen předvádí hangárovou střelnici
3.12.2013 | Aleš Smutný
113 příspěvků
-
Jít kam? Dělá to, co ho baví a dostává za to zaplaceno, nemá důvod sbalit prachy a zmizet.
-
Prestante snivat, Chris Roberts by tohle prece neudelal , Chrisovy na hracich zalezi a ostatnim taky pokud by tohle se stalo tak kdo ma zaruku ze bude neco lepsiho. Lidi co maji penize ne jak my smrtelnici, tvori pro hrace. Nebudou prece si vymyslet takovy projekt aby ho nakonec nechali zbankrotovat kvuli vlastnimu profitu. *7* On svym lidem urcite veri. *4*
-
Mezi nama ... me by to ani nijak zvlast neprekvapilo. Jako stricit mega do kapsy a jit ... to uz je celkem lakavy, nemyslis?
-
apropo ten render, je to krasne ale po crysise grafika uz nema ten wow effekt, to co vsetci chceme vidiet je let cez atmosferu na planetu, impact na lodiach a fyzika letu.
A kludne poviem ze je to prva nextgen hra -
suhlasim ale dym je fakt zbytocny ked ide hlavne o vakum ale preco nie v hangaru by som to bral
-
Moc se na hru tesim. Jen si rikam, ze by to byla prd*l, kdyby to byli nejaci vykutaleni podvodnicci s 3D studiem , kteri udelaji par filmecku a sbali prachy a vypadnou.
-
SWTOR stal 200.
-
Ano to samozrejme, ale ja to psal v souvislosti s tim, ze swice se divil, ze Gta5 stalo 60M...ale ve skutecnosti vydavatel uvadi 200+M. Je jedno jestli 80% utratili za reklamu...proste meli balik 200M a ten do toho vrazili
-
U SW:TOR i GTA5 jde na vývoj jen kolem 20% rozpočtu. U Star Citizena je to spíš kolem 80%. To je zásadní rozdíl ve struktuře financování her vydavatelem vs. komunitou. a důvod, proč Chrisovi stačilo 'jen' 23 milionů dolarů (20 milionů šlo na vývoj a 3 na pokrytí souvisejících nákladů, především fyzické zboží a poplatky PayPalu, kickstarteru apod.).
U velkých vydavatelů jde kolem 50% na marketing, další peníze jdou na licencování všeho možného (U GTA5 dají hodně za hudbu), fyzické zboží a jeho distribuci a tak dále. Takže na vlastní vývoj software a platy vývojářů tolik peněz nezbude. Kromě toho, cokoli dělá vydavatel vyjde podstatně dráž, protože kromě vývojářů platí i své lidi a svou infrastrukturu. -
JJ stáli ale já beru jen peníze, které se mohli utratit za hru samotnou ... Protože u GTA5, nebo SWTOR šlo drtivé množství peněz na reklamu a podobně věci, které se na finální hře jinak nepodepíšou. Tohle u SC není, takže je potřeba porovnat peníze na vývoj hry a peníze na vývoj hry.
-
GTA5 i SWTOR stali pres 200M
-
Tak sam,ozřejmě že jde o platy ... udědom si, že většina těch lidí, kteří na SC dělají jsou normální zaměstnanci. A ti pro tebe nebudou dělat pokud jim nedáš standardní plat. Člověk, který dělá HUD pracoval na Iron Manovi 3 ... ten taky nepracuje za dobré slovo, ani ten orchestr ze zlína nenahrává zadarmo.
Za všechno se dneska musí platit a u AAA her to platí dvojnásob. Ta hra se dělá podobně jako ostatní AAA hry, jen rozhodování ma v rukou Chris a na marketing se nevynakládají skoro žádné peníze. -
mno a sme u toho,,,,de o platy a ne o to ze chce delat hru podle sebe a prani komunity,,a to ze se muze sledovat vyvoj hry na jejich strankach teda za neakou senzaci nepovazuju když de o takovy prachy *1* ,,,,GTA5-60mil??USD??,,,to sory ale to mluvi za vse!!!!!
-
Úplně stejně, jak když hry jako SWTOR, nebo GTA5 stáli kolem 50-60mil. Ono to není až tak moc ... pracuje na tom hodně lidí a platy game devů v USA sou celkem dost vysoké.
-
porad je to 3x az 5x min, nez kolik jsou ochotny diky sve neschopnosti, vyhodit jine herni spolecnosti za AAA hru
-
kdyby se ta hra jak tvrdis nepovedla kde sou pak ty prachy???,,,takovej penez,,,me se z toho az dela spatne,,,jak muze stat vyvoj hry takovy prachy???,,,todle me nejde do hlavy,,,,,,
-
ok,,,,dyk ja netvrdim ze to taky pru.s.r bude,,,jen ze mam strach po zkušenostech poslední doby *7* ,,,,ja jinak ty hre fandim ale mam obavy,,,tocej se v tom az moooc velky peníze tak aby to za to taky stalo,,,ja se totiž obavam ze přes veskerej ten humbuk a vynalozeny peníze to dopadne tak nějak nemastně-neslaně,,,,ale jak rikam je to jen obava po zkušenostech z poslední doby *7*
-
Zapominas na to, ze tim ze se zabejvaj podobnejma chujovinama nevenujou cas podstatnym aspektum hry. Kdyby dodali kus vesmiru 100x100x100metru, ve kterym by sis moh testovat fyziku, trebas pomoci kulicek ... prislo by mi to jako daleko podstatnejsi, protoze by to poukazovalo na to, ze prave na tomhle makaj. A hledat bug v otaceni sesle ... lol.
-
Máš naprostou pravdu a proto jsem ti věnoval mínusko *1*
-
Myslím, že neustále zapomínáte na fakt, že je to pre-alpha. Jde o ochutnávky, drobečky, které CIG cpe lidem, protože je jim jasné jak se všichni třesou nedočkavostí. Že tam teď není nastavítko "skip anims" ještě neznamená, že to nepůjde nastavit. Vždyť v Hangar modulu si ani neupravíte gammu. Vše se nechává bez nastavítek a přeskakování a to především kvůli možnosti najít bug. Nebojte, nikdo vás v plné hře nebude nutit vidět animačku 120x. Jsem si tím víc než jistý. *3*