Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • del0
    Deset z deseti PS4 bylo usmaženo při pokusu přehrát tyto in-game záběry.
    • Vždyť to vyjde na PS5 ... *3*
  • Toto ked vyjde, bude to historicka simulacia.
  • walltar
    https://www.youtube.com/watch?v=Z2YMlnn4Ngk lepší verze toho videa z Nyxu
  • Doporučuju Space Engine, pokud vám jde jen o průzkum vesmíru a ne o obchod a boj. :)
    A jde tam přistát na planetách, měsících a dokonce hvězdách. :D
    Je to zcela zdarma.
    • Wow to je uzasny! O to vic je mi lito jak to kluci z Elite nezvladli :(

      https://www.youtube.com/watch?v=rswRCT3097g
  • alien5
    Cesky amatersky komentovane video o planetarnim modulu + zakladni popis atd.. : 56 minut !

    https://www.youtube.com/watch?v=QqLfgr1W8S4
  • walltar
    Pokud to někoho zajímá, tak tady je celý comm-link od Tonyho přeložený
    http://www.star-citizen.cz/social-modul-vypusten/

    Není tam ale o moc víc, než v tomhle článku, snad jen ještě zmínka o dvou dalších updatech, které budou po Subsumption.
  • Tak odzkoušeno :) Zatím jen rigidní, ovšem nádherné, kulisy. Míra detailu je neuvěřítelná a šlape to jak hodinky (tedy na mé Geforce 970). Vše vypadá velice uvěřitelně a má to atmosféru. Už se těším, až do toho vnesou víc života. Při představě, že postupem času budou otevírány i další části města, se máme nač těšit.
    • alien5
      Ahoj hele dotaz na sector.sk jsm probiral s nejakym vyvojarem co delal na alien isolation a jeste nej MMO zda jde vyvoj rychle nebo ne, jak to vidis s ohledem poctu lidi v prubehu vyvoje a narocnosti z hlediska programovani a celeho vyvoje ? Ptam se te jako cloveka ktery v tom pracuje :) dekuji :)
      • Tak já pracuji jen v podobném odvětví (3D visualFX k filmum). Neděláme sice věci tak komplexní, jako hry, za to v ultimátní kvalitě. Takže ten názor ber spíš jako logické vyvození závěrů v porovnání s vlastní zkušeností s podobným typem práce. Zrovna u graficky náročných projektů je každá další ruka k nezaplacení. Důležitý je managment, respektive způsob jakým organizuje práci. Co tak koukám na CIG, musí to mít výborně zorganizované. I když je v SC tuna detailního 3D obsahu, nebude to ten hlavní zdroj úskalí. U grafiky se to dá poměrně dobře naplánovat. Horší, a to pouze odhaduji, to mají programátoři a designéři vnitřních systémů hry. Nejenomže musí vymýšlet nové mechanismy (např. v SC skloubení fyziky globální a lokální gravitace + navazující animace, desrukční model lodí, cargo systém, atd.), ale i zajistit hladký chod všech částí hry. Není to jen o AI nepřátel nebo NPC. Samotná hra musí uvnitř sebe fungovat na všech úrovních. S tím souvisí i práce sítě a serverů. Dostatek lidí má vliv především na výrobu grafiky. U programátorů jde spíš o čas a knowhow. Něco, co z počátku nevypadá náročně se může několikanásobně protáhnout. Pak máte na výběr buď přidat čas, ošulit to anebo to úplně škrtnout. Doufám, že CIG nebude škrtat často. :o) Hodně to souvisí i s plánem a financemi. Pokud je projekt financovaný velkým producentem, hrají roli smlouvy, termíny, omezení atd. Kdekdo vám do toho může mluvit. Crowd funding umožňuje větší svobodu a pokud jste nasbírali slušný obnos, máte široké možnosti. Například přibrat lidi, posunout nějaký termín, atd. Co obecně vím o projektech je, že drtivá většina má spíš větší než menší skluz. Máloco vznikne včas. SC je obří projekt. Vemte si, že například nový StarCraft II WoL se vyvíjel 7 let od roku 2003. A to je to "obyčejná" RTS. V roce 2007 jej ohlásili a i tak měl rok spoždění. Nakonec vyšel 2010. Tedy už 4 roky se na něm pracovalo a ticho po pěšině. On si každý myslí, že vývoj začíná ohlášením. Většinou ne. Bývá to tak v půlce nebo druhé třetině projektu. Kdyby byl SC klasicky financovaný projekt, ještě bychom o něm neměli páru. Případně by to byly jen velmi strohé informace + artworky a videa. Myslím, že v CIG to dělají hodně profesionálně a každý měsíc před nimi smekám, protože toho mají vážně hodně. Přitom své komunitě poskytují neuvěřitelné množství informací a obsahu, který není vycucaný z prstu a je za nim vidět obrovské množství práce. SC se určitě opozdí. Jak hodně? Možná i půl roku, ale to je naprosto v normálu. Jediný rozdíl je v tom, že do SC vidíme od začátku. Kdyby byl SC obyčejné MMO jak je známe, možná už by se chýlil ke konci. Jenže tady bude implementováno spousta nových mechanik, které nikdy nikdo nepoužil. Představte si spojení her X3 + MassEffect + BattleField + simulátor bez loading screenů, v jednom fyzikálně funkčím vesmíru s důrazem na detail, věrohodnost a samozřejmě hratelnost.
      • Jako clovek kterej resi IT projekty ti muzu rict, ze zdvonasobeni poctu lidi vede k minimalne zdvojnasobeni delky realizace. A neplati to ani zdaleka jen v IT. Zaroven taky plati, pokud neni termin dodani penalizovan minimalne v radech odpovidajici cene realizace, tak jeho odklady rostou exponencialne - prave s cenou realizace.

        A ad SC ... Aktualni zaklinac stal 2x tolik, co se planovalo, byl nekolikrat odkladan, nakonec byla degradovana grafika, a ani po dnes uz desitkach patchu nejsou ani zdaleka odstraneny ani zasadni chyby. A pokud tady Veskoslav(a dalsi) s oblibou vyklada o 5ti letech a ... rekneme 100M, sem vazne zvedav, kde SC veme tech dalsich 100M na dalsi 2-3 roky.
        • boze :D
  • Budou tam i nějaké aliení potvory nehumanoidního tvaru, co budou na těch planetách žít, případně základnách nebo opuštěných stanicích? To by tomu dodalo šťávu, zvlášť když by vám taková potvůrka infiltrovala nějakou vaší větší loď ;)
    • Nebudou, protoze jsme ve vesmiru sami samotinci.
      • to je ovšem velice nepravděpodobné, ve vesmíru jsou miliardy galaxií, jen ta naše galaxie podle odhadu má tak 400 miliard hvězd, kolem většiny z nich obíhá hned několik planet, když si to tak vezmeš, šance že by ani na jedné z nich nic nežilo je skoro nulová
        • Rád bych věřil, že nejsme, ale existuje něco, čemu se říká Fermiho paradox, který pokládá otázku proč, když je i jen v naší galaxii tolik hvězd, jsme ještě žádný signál nezachytili.

          Dobře to rozebírá tento článek (pro angličtinou vládnoucí). Doporučuju přečíst, i když je poněkud rozsáhlejší.
          • Jednoduchá odpověď. Všichni ostatní drží hubu, aby je nesejmul někdo silnější. *1* *1* *1*
          • Představ si civilizaci o několik stovek let zaostalejší. Jaký signál najdeš? Nula. Představ si civilizaci o několik stovek let napřed. Budou používat mikrovlny, laser? Těžko říct. Co když jejich způsob komunikace bude probíhat způsobem, který je založený na poznatcích, kterým jsme se my ještě ani nepřiblížili. Co temno-energetický vysílač, gravitační vysílač, neutrinový, bossonový, detektor spinů, atd., atd. Jsme technologickou civilizací cca 100 let, takže i při tom množství věcí, které už známe, víme vlastně úplný kulový *15*
            • Mno, jedna ženská (vědec, ne vědma *3* ) dostala od NASA (pokud si správně pamatuju) grant na hledání jiných civilizací skrze "blikání" hvězd na obloze (všechno stojí na úvaze, že mohou být tak vyspělí, že budou moci odklonit proud žástic - fotonů pravděpodobně - dané hvězdy. Pozn. nepamatuju si to už přesně.) Takže baba zkoumá, zda to blikání hvězdiček není nějaká jejich "morseovka" *1*
              Toliko k objevování civilizací, co jsou několik stovek let před námi.
        • tjn akorat ta civilizace (nebo jen obyc zivot) mohla vzniknout a zaniknout pred stovkami miliony let, nebo naopak vznikne miliardu let po tom, co lidstvo zanikne :) Nemluve o tom, ze zivot v jine galaxii je pro nas stejne naprosto nedosazitelny
          • Dneska je pro nas nedosazitelny i Mesic.

            A co se zivota tyce, je svym zpusobem trapas, ze se hleda planeta "jako Zeme". Pricemz jen malo kdo uvazuje tu moznost, ze zivot vubec nemusi byt zalozeny na uhliku, vubec nemusi potrebovat vodu ... takovy zivot bychom dost pravdepodobne ani nebyli schopni detekovat.

            Mimochodem, to vis, ze vedecka obec prevazala nazev "warp", a je i pomerne slusne popsano, jak to funguje? Staci k tomu malickost - cerna dira. Pomoci ni se ohne casoprostor, a tudiz se da cestovat na prakticky libovolnou vzdalenost libovolne rychle. Tolik teorie. Prakticky nezvladame ani 0,1c, coz je tak +- minimum pro rozumne cestovani jen v nasi soustave. Navic by se pri vyuziti soucasnych pohonu musela spalit cela nase soustava na dosazeni alespon trochu pouzitelne mezihvezdne rychlosti.
          • walltar
            No tak ještě, že se v SC potkalo 6 vyspělých civilizací tak blízko sebe... aspoň není nuda. *1*
            • walltar
              Ještě Kr'Thak, kteří jsou někde na druhé straně Xi'Anského impéria. S nima zatím nemá UEE žádný kontakt, jen se ví že válčili s Xi'Anama a nemají se vůbec rádi.
            • to uz jich je 6 ? Jsem se vzdycky dopocital jen 5 ... lidi, xiani, banu, ti jak dostali na prd.l od lidi a vandulove
    • walltar
      No tak na těchto planetách asi moc ne... ArcCorp je něco jako Coruscant, akorát místo města je to jedna velká továrna. A Nyx je velkej asteroid bez atmosféry.

      Ale jsou jiné planety, kde není žádná velká civilizace a tam by mohli být zvířata. Případně když potkáš vrak ve vesmíru a zadokuješ k němu, tak nikdy nevíš co na tebe vyskočí.

      Plus, hlavní záporáci jsou taky celkem aliení http://www.qqmercs.com/main/wp-content/uploads/2013/05/vanduulfront.jpg I když Vanduulové mají nomádskou civilizaci a lodě...
  • *15* holy bjatch. neverending shet continues. tak zase za rok. to uz bude existovat i moznost projit si souseduv hangar. hratelny ovsem porad nic. fanboici, bezte do zadele.
    • chapu, ze v mekaci si na hru nevydelas, ale musis se furt opakovat?
    • Nojo a z jakýho popudu máš potřebu tady kydat hnůj? To tě to tak žere?
  • Duke star citizen never, jeste ze jsem zaplatil jenom 35 dolaru

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit