Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Kdyz uz se primluvil za KC:D, mohli by v budoucnu udelat stredovekou variaci na film Kovbojove a Vetrelci. Jen tak bokem, jako easter egg, kdyz maj stejny engine:-)
  • Roberts umi, ale to v co se jeho projekt momentalne zvhrnul moc dobre nevypada. Jedine co se necha delat je koupit za nektrestanske penize lode do hangaru, nebo za vic penez vic lodi. Slibovany test leteckeho modelu nikde a uz slibuji proceduralni generovani obsahu? Navic se jim nekde v kancelari vali pod stolem konzole, na ktere je to vyvyjene mozna soubezne... K tomu se drapou s Crytek enginem, ktery co se tyka do optimalizace pomerne kulha. No drzim jim palce i tak, ale boha lidi nebudte troubove a nervete do toho prachy jen za modely do hangaru. *1*
    • walltar
      Oni neslibují procedurální generování ... oni slibují, že sestaví tým, který se bude procedurálním generováním zabývat. Klidně se může stát, že zjistí, že procedurální generování planet na CryEnginu není praktické.

      Test dogfightingu byl posunutý ... ale zase díky tomu nebudeme muset hrát na backendu od CryTeku, který stojí dost za nic a CIG nebude muset dělat tu samou práci 2x. Už ho rozjedou přímo na jejich vlastním backendu.

      U té optimalizace nevím ... ale mě nepřišel CryEngine nějak špatně optimalizovaný. Už Crysis 1 jsem byl schopný hrát na notebooku, který nebyl nijak oslnivý. On jen člověk musí využít toho jak umí CryEngine škálovat a nepokoušet se všechno hrát na plné detaily. Ale i tak čekej krvavé nároky ... má to být nejlíp vypadající hra současnosti.
    • Mno asi to moc nesledujes a nevis duvody, kazdopadne dogfight by mel za dva mesice vyjit. O konzolich tu jiz bylo receno (nevyviji se z duvodu omezeni od sony a MS) a je mozne si to vyhledat na ceske fan strance nebo primo na strance Star Citizen.
      Optimalizace muze pokulhavat, uvidime jaka bude skutecnost.
  • Je sice fajn ze stale taha ludi na nove veci a udrzuje zaujem, ale mal by si stanovit aj hranicu kedy povie koniec a samotnu hru spravit a dokoncit. Aby sa mu nestalo ze to bude taky nikdy nekonciaci projekt. A moj subjektivny nazor, priznam sa neviem ci by som chcel hrat az tak komplexnu hru. Pride mi to ako nieco do coho sa musi clovek docela ponorit a venovat tomu dost casu, takze na nieco ine uz ho moc nezostane. Nechcem aby hry boli tupe a mainstremove ale ani sa mi nechce hodiny studovat samotny system hry len aby som bol schopny sa v nej vobec pohybovat.
    • Bylo to receno uz mnohokrat, ta hra neude v podstate "nikdy" dokoncena. Novy obsah se bude pridavat postupne, v prubehu celeho jejiho zivota. Vic penez "jen" znamena, ze se ta ktera cast obsahu dostane do hry drive, ale to porad neznamena, ze primo pri launchi.
    • walltar
      On už tohle dávno řekl ... třeba přímo tohle procedurální generování je počítané až jako post launch content.
  • Mám 2 dotazy:
    1.Bude mít ta hra měsíční poplatky?
    2.Kolik stojí nejlevnější loď?
    • 1. Nejsou stejne jako GW 2
      2. https://robertsspaceindustries.com/store/316-aurora-mr (myslim)
      • Díky za odpověď.
  • porad jsem na vazkach - koupit,nebo nekoupit? z toho co jsem videl/slysel/cetl to vypada jako vesmirnej simulator desetileti nepoznamenanej konzolovou demenci,takze jednozacne 10/10 zazitek,ale nic neni cernobily - bude to urcite takovy,jak to prezentujou? (a jeste jeden dotaz: bude hra po vydani drazsi nez ted v "predprodeji" ?)
    • walltar
      Bude to určitě takový jak to prezentujou? ... Na tohle ti nikdo neodpoví. Hodně se toho může změnit kvůli technologickým limitacím. Nebo proto, že něco co původně chtěli nemusí ve hře úplně dobře fungovat. Hra může být lepší, než původně říkali, nebo může být horší.

      Hra by měla po launchi stát cca 60$, takže teď ji máš levněj a u balíčku za 40$ más i přístup do alphy a do bety.
      • Technologické limitace bych neřešil. Cry Engine se neustále aktualizuje a s ním i hra, dokonce CryTek dělal nějaké úpravy speciálně pro Star Citizena. :D
      • a nahodou nevis,jak to bude s lodma ve hre? jak moc slozity to bude nahrat ingame penize,za ktery se bude dat koupit nejaka lepsi lod? kdyz vidim ceny tech lodi treba 150-250$,vypada to,ze na lod budu vydelavat pul zivota...
        • walltar
          Tak taková hodnota, ke které chce Chris mířit je Constellation za cca 60hodin čistého času. (Constellation je ta co stojí 225$)

          A ty pledge ceny přibližně vyjadřují cenu v herní měně, že freelancer bude stát polovinu toho co constellation.
  • Lawliet
    Ta loď ten Mustang se mi teda popravdě nelíbí a ještě méně mi sedí k tomu názvu "Mustang". Představoval bych si spíš něco jako loď gen. Grievouse ze Star Wars
    • Jj za slovem Mustang bych teda taky rozhodne cekal spis nejakou log s elegantnim tvarem. Tohle vypada spis jak nasrana vazka.
      Ale ja jsem obecne z designu nekterych tech vesmirnych poletuch takovej rozpacitej prijdou mi takovy "vesmirny a scifi" za kazdou cenu. Az tam chybi takovej ten smysl pro jednoduchost a prakticnost.
      Ale nejvic me stvou ty dva ventilatory na cumaku jedne z tech lodi. To jim proste neodpustim (ted se mi mozna se mi mozna budete smat) a byl to taky jeden z hlavnich duvodu proc jsem neprispel na kickstarteru a koupim si to az kdyz to bude hotovy a to jeste buhvi jestli...
      • Shaker
        To nejsou ventilatory :) ma to slouzit na sber paliva z atmosfery planet, ktery ho obsahujou a sber molekul paliva ve vesmiru...
  • Otazka do plena, z ceho bude financovan provoz servru po dokonceni hry, kdyz to bude z velke casti onlinovka?
    • Ona to online bude asi tak stejne, jako bf/cod/.... => nekolik serveru bude mozna provozovat primo tvurce, ale hromady dalsich, klidne s uplne jinym nastavenim, budou provozvat sami hraci. Defakto si muzes (podle toho co slibujou) klidne spustit vlastni server a hrat si s par kamosenam.
    • jako všechny jiné hry se stejným model B2P. Budeš si moci koupit věci v Shopu, které ale budeš moci získat i hraním ve hře; takže nic, co by bylo pay-to-win.
      • No jo, ale to znamena, ze az se lide nasyti, tak ji mozna ceka osud vetsiny onlinovek
        • walltar
          Tak to je vždycky možné ... každopádně už od startu bude možnost provozovat privátní server. Takže i kdyby se za pár let vypnuly servery tak můžeš hrát na některém komunitním serveru.

          Chris má plány do budoucna na roku dopředu a stačí mu mnohem menší přísun financí, než AAA hrám, které musí vyplácet věřitele. EvE jela s celkem malým počtem předplatitelů 10 let ... jestli bude B2P model SC stačit se zatím uvidí.

          A taky si něco z těch peněz co má teď nechá na provoz serverů. Plus další peníze budou při launchi a SQ-42 bude mít placené datadisky.
        • To je ale problém všeho v zábavním průmyslu. Když už toho máš dost, tak jdeš dál. Když toho nemáš dost, tak u toho můžeš vydržet roky. SC chce přidávat pravidelně (aktuálně mluví o dvou týdnech) nějaký nový obsah, takže slib a snaha, aby se to „už mě to nebaví“ tu je. Jak to bude vypadat ve skutečnosti asi nemá cenu rozebírat, protože činy jsou důležitější než slova. Tak uvidíme, s čím přijdou a jestli dostojí slibů.
          • aby se to „už mě to nebaví“ tu je = aby se to „už mě to nebaví“ protáhlo, tu je *1*
  • spoock
    kdyby to udělali i na PS4, tak jim s chutí prachy dám, ale sakra, PCčko je u mě doma tak na filmy, word a internet
    • walltar
      Možná bude ... není to vyloučené. PS4 by měla SC zvládnout a Chris říkal, že by se tomu nebránil ... ale musí ten port zaplatit Sony a umožnit mu updatovat hru a vše kolem jako PC.
      • Coz je nerealny :)
        • Lawliet
          Neřekl bych přímo nereálny. Tohle MMO by byl daleko větší tahoun než ESO a těch peněž by Chris dostal od konzolistů fakt hafo. Stačí se podívat, kolik jsou schopní utratit Za tituly, co se na PC prodává za 1/5, ale z dalšího pohledu by poměru ve kterým by Sony něco měla z "Předkupování" lodí by musel bejt sakra velkej, jako u her, který jsou několikrát dražší, protože Sony není úplně dobromil, co by rád sypal penízky někomu jinému z dobré vůle.
          • "To je velmi rozšířená lidská vlastnost odsuzovat a hejtovat něco, co nemůžeš mít. Oni by obrátili, když by viděli, že je to reálný. :)"

            To je fakt. PC hráči mají doma PC za 20-30 tisíc a někdy i více, takže si určitě nemůžou dovolit konzoli za 14 tisíc. *1* *3*
            • Lawliet
              Myslel jsem to spíš tak, že se zvyknou hejtovat tituly, které jsou exkluzivní pro danou platformu platformou druhou.
          • Je to nerealne, kdo by financoval dokoupeni mozkove kapacity velke casti konzoloveho hracstva, tak aby byli schopni pochopit aspon zaklady hry a neodsoudili ji hned - napr. theGGG, Rhulad atd :)
            • Drahy muj, mas pravdu nemuzu mit a nechci. Nejedna se o financni stranku, nebot v takovem pripade nemam problem si do kazdeho pokoje vcene zachodu a koupelem poridit vsechny ty cupr konzole, ktere jsou u nas k dostani, ale amputaci pulky mozku bych fakt nedal. Ja ho totiz potrebuji na praci :)
            • Lawliet
              To je velmi rozšířená lidská vlastnost odsuzovat a hejtovat něco, co nemůžeš mít. Oni by obrátili, když by viděli, že je to reálný. :)
        • walltar
          Jo no ... *1*

          Ale tak naděje umírá poslední.
    • Veskoslav
      A osekat to kvůli tomu? Prvně ať to vyjde na pc. Osekat to na konzole je podle mě snazší.
  • bude to ako eve online (ekonomika, hracmi zaplneny vesmir ...) len miesto cumene do excelu budem tu lod moct naozaj ovadat ?
    • walltar
      Musím jak budu mít čas napsat článek o rozdílech SC a EvE ... ale hry jsou trochu podobné, i když je tam hodně rozdílů.

      Ekonomika není řízená hráčema (podílí se na ní 10x víc NPC, než hráčů). Hráči zaplňují vesmír v tom stylu, že vyhazují NPC ... bez jediného hráče máš funkční ekonomiku, která se o sebe postará sama ... ale jak přicházejí hráči, tak nahrazují NPC a přebírají jejich role. Od těžby, přes hauling až po provoz továren.

      Hra bude míň sandboxová, než EvE a budou tam mnohem neší bitvy (připojení nezvládne přenášet tolik dat u opravdového simulátoru), ale podobnosti tam najdeš.

      http://www.star-citizen.cz/forum/viewtopic.php?f=5&t=227 tady je seznam článků s popsanýma mechanikama hry.
      • vdaka, je dobre ze okrem trolov su ludia ktory sa zaujimaju o dane tema
  •  

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit