Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Shaker
    To nejsou ventilatory :) ma to slouzit na sber paliva z atmosfery planet, ktery ho obsahujou a sber molekul paliva ve vesmiru...
  • Shaker
    Kvejgáři!
  • Shaker
    Jenze zapominas na to, ze ve stredovekym simulatoru nema tunel co delat... leda, ze by v nem zil nejakej poustevnik :D
  • Bylo to receno uz mnohokrat, ta hra neude v podstate "nikdy" dokoncena. Novy obsah se bude pridavat postupne, v prubehu celeho jejiho zivota. Vic penez "jen" znamena, ze se ta ktera cast obsahu dostane do hry drive, ale to porad neznamena, ze primo pri launchi.
  • Ona to online bude asi tak stejne, jako bf/cod/.... => nekolik serveru bude mozna provozovat primo tvurce, ale hromady dalsich, klidne s uplne jinym nastavenim, budou provozvat sami hraci. Defakto si muzes (podle toho co slibujou) klidne spustit vlastni server a hrat si s par kamosenam.
  • walltar
    Oni neslibují procedurální generování ... oni slibují, že sestaví tým, který se bude procedurálním generováním zabývat. Klidně se může stát, že zjistí, že procedurální generování planet na CryEnginu není praktické.

    Test dogfightingu byl posunutý ... ale zase díky tomu nebudeme muset hrát na backendu od CryTeku, který stojí dost za nic a CIG nebude muset dělat tu samou práci 2x. Už ho rozjedou přímo na jejich vlastním backendu.

    U té optimalizace nevím ... ale mě nepřišel CryEngine nějak špatně optimalizovaný. Už Crysis 1 jsem byl schopný hrát na notebooku, který nebyl nijak oslnivý. On jen člověk musí využít toho jak umí CryEngine škálovat a nepokoušet se všechno hrát na plné detaily. Ale i tak čekej krvavé nároky ... má to být nejlíp vypadající hra současnosti.
  • Mno asi to moc nesledujes a nevis duvody, kazdopadne dogfight by mel za dva mesice vyjit. O konzolich tu jiz bylo receno (nevyviji se z duvodu omezeni od sony a MS) a je mozne si to vyhledat na ceske fan strance nebo primo na strance Star Citizen.
    Optimalizace muze pokulhavat, uvidime jaka bude skutecnost.
  • Kdyz uz se primluvil za KC:D, mohli by v budoucnu udelat stredovekou variaci na film Kovbojove a Vetrelci. Jen tak bokem, jako easter egg, kdyz maj stejny engine:-)
  • No prosim, mluvím o trojnásobku a on je to dokonce čtyřnásobek. Takže pokud budeme pořád v rovině zjednodušení… ze 40 milionů tradiční AAA hře zbyde na vývoj jen 20 %, což je 8 milionů. Star Citizen zbyde 80 %, což je 32 milionů. Současný rozpočet tedy odpovídá AAA hře, která spolkla skoro 160 milionů dolarů.

    A to se bavíme jen o penězích a ne kvalitě, která u mnoha AAA her dost pokulhává, protože pro mnohé zaměstnance se jedná o pouhou práci. Kdežto většina zaměstnanců kolem SC to bere (alespoň podle jejich slov) za srdeční záležitost a dávají tomu svou duši.

    SC prostě přišel a uspěl s modelem, jaký nemá zatím v historii herního průmysl obdobu a polde toho se k tomu také musí přistupovat a neporovnávat financování a vývoj tak jako u jiných her.
  • Technologické limitace bych neřešil. Cry Engine se neustále aktualizuje a s ním i hra, dokonce CryTek dělal nějaké úpravy speciálně pro Star Citizena. :D
  • Roberts umi, ale to v co se jeho projekt momentalne zvhrnul moc dobre nevypada. Jedine co se necha delat je koupit za nektrestanske penize lode do hangaru, nebo za vic penez vic lodi. Slibovany test leteckeho modelu nikde a uz slibuji proceduralni generovani obsahu? Navic se jim nekde v kancelari vali pod stolem konzole, na ktere je to vyvyjene mozna soubezne... K tomu se drapou s Crytek enginem, ktery co se tyka do optimalizace pomerne kulha. No drzim jim palce i tak, ale boha lidi nebudte troubove a nervete do toho prachy jen za modely do hangaru. *1*
  • walltar
    Tohle je tabulka z prezentace, kterou měl Chris o Star Citizenu.
    http://i.imgur.com/cbs3aHj.jpg
  • *8* tak to cumim, pokud je to pravda tak palec nahoru.
  • Lawliet
    Myslel jsem to spíš tak, že se zvyknou hejtovat tituly, které jsou exkluzivní pro danou platformu platformou druhou.
  • walltar
    On už tohle dávno řekl ... třeba přímo tohle procedurální generování je počítané až jako post launch content.
  • Je sice fajn ze stale taha ludi na nove veci a udrzuje zaujem, ale mal by si stanovit aj hranicu kedy povie koniec a samotnu hru spravit a dokoncit. Aby sa mu nestalo ze to bude taky nikdy nekonciaci projekt. A moj subjektivny nazor, priznam sa neviem ci by som chcel hrat az tak komplexnu hru. Pride mi to ako nieco do coho sa musi clovek docela ponorit a venovat tomu dost casu, takze na nieco ine uz ho moc nezostane. Nechcem aby hry boli tupe a mainstremove ale ani sa mi nechce hodiny studovat samotny system hry len aby som bol schopny sa v nej vobec pohybovat.
  • Drahy muj, mas pravdu nemuzu mit a nechci. Nejedna se o financni stranku, nebot v takovem pripade nemam problem si do kazdeho pokoje vcene zachodu a koupelem poridit vsechny ty cupr konzole, ktere jsou u nas k dostani, ale amputaci pulky mozku bych fakt nedal. Ja ho totiz potrebuji na praci :)
  • "To je velmi rozšířená lidská vlastnost odsuzovat a hejtovat něco, co nemůžeš mít. Oni by obrátili, když by viděli, že je to reálný. :)"

    To je fakt. PC hráči mají doma PC za 20-30 tisíc a někdy i více, takže si určitě nemůžou dovolit konzoli za 14 tisíc. *1* *3*
  • walltar
    Tak taková hodnota, ke které chce Chris mířit je Constellation za cca 60hodin čistého času. (Constellation je ta co stojí 225$)

    A ty pledge ceny přibližně vyjadřují cenu v herní měně, že freelancer bude stát polovinu toho co constellation.
  • Díky za odpověď.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit