Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • dworkin

    Proč ta hysterie, vždyť to má vyjít už měsíc po Half-Life 3. A měsíc, to není žádná doba.

  • Ilusiveman

    Ah sekta Star Citizen. Zde se krásně ukazuje, jak jsou utopie šileně nebezpečná věc.. (:

    • Dr-Zoidberg

      Utopie je jenom myšlenka, problém je, když se na základě toho postaví náboženství.

  • Jen tak mimochodem, na steamu je ted 76% sleva na Elite a datadisky.

    • Ilusiveman

      Elite má krásnej feeling. Jen občas chybí. To mi k tomu, co má již naloženo příjde jako škoda... Třeba nějaká větší lokální doprava. ( litajici autička a dodavčičky, taxičky a osobní jachtičky ve stanicích a přístavech.)


      • walltar

        U elitu je hrozná škoda, že do hry přidávali nové věci bez toho aby se podívali na ty staré... Až teď poslední patch ve mě obnovil naději, že z toho bude v budoucnu dobrá hra. Hromada herních mechanik je příšerně zjednodušených, celá ekonomika mě přijde divná (Novou těžbou jsem si za den vydělal skoro miliardu kreditů a přitom nulový risk a skoro žádná nutná investice... ale je to 100x zábavnější než stará těžba). Pro mě tak trochu podobný případ jako SC... po patchi nainstaluju a zkusím co je nového, ale hotové mě to pořád nepříjde. Jak by někdo měl bezva nápady, ale vždycky je udělal jen tak napůl aby to bylo rychle hotové a mohlo se to vydat. Strašně doufám, že se vrátí k ostatním mechanikám a přepracují je aby byli komplexní, to by se u E:D mohla stát fakt super hra.

        Ale co se toho ztvárnění vesmíru týče, tak E:D nemá konkurenci... Když jsem ji poprvé hrál ve VR, tak to byl asi můj nejlepší herní zážitek.

        Pokud to někdo nemá a má rád vesmírný simulátory, tak zrovna E:D je jasná volba... I s tím co tomu obvykle vytýkám, je to prostě solidní hra na pár stovek hodin hraní. Jen prostě mohla být o tolik lepší, kdyby tomu dali čas.

        • Souhlasím. Taky hodlám oprášit hotas a asi po roce se podívat, co je E:D nového. 

  • Blue.Shark

    Dokud je za nimi vidět práce, je mi to šumák. Dát na výkřiky hlučné části komunity, už by byl Star Citizen venku a byl by z něj jen další generický rádoby simulátor, na který si nikdo ani nevzpomene.

    • Ilusiveman
      • Blue.Shark

        Kolik stál na začátku basic balíček s Aurorou? 30 babek? Asi tak nějak.

        • Ilusiveman

          Máš za to tu SP hru SQ42 v tom basic balíčku za 30 babek?  To by byla dobrá koupě, pokud to bude tak, jak to bylo zprostředkováno Walltarovi výše a tomu věřím, že věří tomu, co napsal.

          • Blue.Shark

            Yup, bylo to za MMO část i za SP část - oboje dohromady :)

            • Ilusiveman

              Tak to jsem rád, že jsem byl vedle s očekáváním. (:

    • Dr-Zoidberg

      V našem světě se z principu oceňují výsledky, samotná práce bez finálních výsledků je k ničemu.


      Samozřejmě všichni budou rádi za kvalitní hru... ale problém je, jestli to vůbec vyjde v nějakém rozumném čase.
      Bylo tu mnoho podobných projektů, které nedokázali udělat v rozumném čase a hra vycházela v době, kdy ta technologie už nikoho nenadchla. A nebo museli předělávat technologii (hlavně grafiku), aby to vůbec šlo s dobou a pak se vývoj neustále natahoval... až do momentu, kdy někomu došla trpělivost a vydali nedodělanou hru a nebo zatrhli vývoj úplně.

      • walltar

        Ta technologie je taková složitější... Většinou to musíš s něčím porovnávat. Zatím jsem neviděl projekt, který by se sc vůbec snažil přiblížit, takže i pokud bude SC jak vyjde zastaralý, tak gameplay by mohl nahradit to že to nevypadá tak úžasně jako hry kolem.

        Asi potom neprodají miliony kusů, ale vzhledem k tomu kde vzali peníze, tak i menší přísun po vydání by mohl stačit k udržení hry. Problém by potom mohl být, že by cash shop nepřinášel dost peněz měsíčně a pochybuju, že by šli cestou předplatnýho.

        Plus zrovna dnes se mě zdá, že technologie nejdou nějak moc dopředu... 5 let staré hry vypadají pořád dobře a neškodí jim to. 

        Ale je pravda, že asi nejvíc se bojím toho, že celou hru začnou zase předělávat kvůli nějaké technologii, která nebude k ničemu jinýmu než aby to dobře vypadalo. A minulost ukazuje, že tohle nebezpečí je asi to největší, který projektu hrozí.

        A to že by někdo přišel s konkurentem takhle ambiciózního projektu v nějaké normální době celkem pochybuju... Elite by se tam mohla dostat za pár let, ale ta bude technologicky ještě zastaralejší a myslím, že všichni co ji budou hrát tak dlouho budou rádi za nějakou změnu. 

    • iSpirit

      kde že můžeme vidět tu práci?

      • Blue.Shark

        Třeba na fórech, kde pravidelně vychází patch notes nebo v pravidelně aktualizované roadmapě, pokud už tedy nechceš vidět videa na youtube od fanoušků, která jednotlivá vylepšení pokrývají a komentují.

        • iSpirit

          Někomu evidetně stačí málo :)

          • Blue.Shark

            Někdo se spokojí se stále dokola recyklovaným materiálem a někdo je ochoten zariskovat, aby dostal třeba i vidinu něčeho zásadně odlišného. Každému vyhovuje jiný přístup 😉

      • walltar

        Každé 3 měsíce v nové verzi early accessu.

        • iSpirit

          a ten progress tě od roku 2012 vskutku uspukuje? 

          • walltar

            Ne, jde to pomalu jako prase... Většinou si z toho jak to jde rychle s kámošema děláme srandu.

            Na druhou stranu to má docela svoje důvody a nevidím moc jak to udělat rychlej a nedostat se do stavu v jakém spustila Elite... a to bych SC fakt nepřál.


  • Anon-ym

    No jo no, to je tak když člověk nemá za zadkem ty "zlé" publishery. Přitom Roberts je v tomhle známá třída. Kdyby mu MS nevzal z podruky Freelancera, tak dodnes taky nevyšel.


    Jinak koukám, že tu máme hodně členů Robertsovy církve, kteří i kdyby jim Roberts oznámil, že hru předělává na Tetris, tak mu to budou tleskáčkovat.


    (Než mě někdo ze sektařů nařkne, že o tom nic nevím, tak jsem Golden Ticket holder, co tu hru backoval druhý den po spuštění kampaně v roce 2012).

    • Artos

      "jsem Golden Ticket holder, co tu hru backoval druhý den po spuštění kampaně v roce 2012"

      To ještě nemusí nic znamenat, na internetu si mohu koupit/přispět na ledacos, to ale ještě neznamená, že to budu sledovat a že o tom něco vím :)

      • iSpirit

        Dal jsem ti několikrát možnost se tu vyjádřit, abys tedy nám uvedl, co o tom víš co my ne. Zatím jsi tu nenapsal ani zbla o nějakých faktech. Vyzývám tě naposledy, uveď naše mylné představy ve svatou pravdu. 

        • Artos

          V předchozích diskusích u zdejších článků tu bylo už mnoho lidí co se o to pokoušeli, ale trollové se chovají pořád jako trollové, jim nejde o fakta. a proto Ti k tomu řeknu jen toto...


          "A lion doesn't concern himself with the opinion of sheep."

          • iSpirit

            Aha, takže si mám přečíst minulé diskuze, dát si do kontextu aktuální informace, že jedna část hry vyjde v betě 2020, i když měla vyjít už v roce 2016. Dále si mám do toho zakomponovat fakt, že hlavní projekt SC zatím vypadá ještě vzdáleněji než SQ42. Pak už konečně pochopím, že vše běží dle plánu jak Robertse tak jeho sektářů. Děkuji za tvé skvělé poznatky, fakta, argumenty v této diskuzi. 

  • Kdyby někoho zajímalo, jak postupuje vývoj SC. Zatím teda nicmoc, ale třeba s tím někdy pohnou až jim začnou docházet prachy.

    https://starcitizentracker.github.io/

    • Artos

      Něco podobného by to chtělo, bohužel tento odkaz je subjektivní ne objektivní.

      • iSpirit

        😂 ty jsi mi expert...

      • Tak odkaz výše zahrnuje všechny věci, co vývojáři naslibovali a zároveň to porovnává se skutečností a to vč. zdrjů z videí, prezentací a prohlášení vývojářů.

        Nevím, co je na tom subjektivního, když to ozdrojované mají.

        • to je fakt...ze jeste neni implementovane plavani me opravdu stve :) Problem te tabulky je, ze nijak neresi zavaznost jednotlivych cilu nebo systemu te hry. Takze dava na stejnou uroven to, ze hraci budou moct jist a napriklad to, ze se muzes volne pohybovat po cele planete nebo mesici. Potom je jasne, ze takto ziskana procenta muzou pusobit jinak nez to ve skutecnosti opravdu je.

          • S tím souhlasím a proto tam také uvádí procentuální dokončenost pro hlavní systémy hry. A to berou v potaz části, které jsou opravdu dokončené ne něco, co nefunguje. Což nám dokončenost zvýší o nějakých 12%.

            Samozřejmě ale chápu, že když jsi do toho dal nějaké peníze, tak si to prostě obhájit musíš.

            • Pro me je podstatne, ze si to Roberts obhajil pred investorem, ktery do toho dal 50M$

              • Reakce na příspěvek:

                Tak v historii byla spousta přpadů neúspěšných investic, kdy si to majitelé firem  před investory takéobhájili. To, že do toho někdo dá 50 mega neznamená, že to Roberts a přátelé dokončí, aby to bylo úspěšné, technicky odladěné a zábavné.

                • Reakce na příspěvek:

                  Znamena to jedine, ze lide, kteri maji s investicema nekonecne vic zkusenosti nez kdokoli z nas, veri, ze ten projekt bude uspesny.

                  • Ilusiveman

                    Reakce na příspěvek:

                    Kdokoliv, kdo věří, že to pro vás bude ok, tak všeobecně nevěří, pro tvoje dobro, ale pro svoje.


                    Na světě nejsou "andělé" a pokud se našli, tak je zabili ve spánku.

                  • Reakce na příspěvek:

                    Což opět, věřili i lidi i u neúspěšných investic.

                    Celkem mě pobavilo, že hráči označují první dva roky vývoje SC za velmi drahou školu pro Robertse, jak se moderně vyvíjí hry.

                    • Reakce na příspěvek:

                      ano urcite i Einstein se mnohokrat splet, presto bych spis vsadil na jeho vysledek matematicke rovnice, nez na vysledek nekoho, kdo se naucil zrovna scitat jednoducha cisla a dela machry :D

                      • Reakce na příspěvek:

                        To samozřejmě souhlasím. Zároveň bych ale byl obezřetný už vzhledem k průběhu vývoje Robertsova posledního projektu, který vyšel před skoro 16 lety a kdy si pak šel dělat filmy.

                        Ale přirovnávat Einsteina k Robertsovi bych si fakt nedal. Tady už e pak vidět, že asi málo peněz v té hře nemáš. 🙂

                        • Reakce na příspěvek:

                          Neprirovnavam Einsteina k Robertsovi, ale k tomu co do nej investoval balik. Jinak do te hry jsem dal mene penez, nez me stoji jedna plna nadrz do auta, kterou plnim nekolikrat do mesice. Takze pro me zcela nepodstatna castka (kamion nemam :D)

  • Artos

    Strašně mě baví číst komentáře lidí, kteří o SC/SQ42 ví tak maximálně z článků zde na tiscali.


    Pak tady člověk čas od času narazí na věrného DS trolla.


    Opravdu informovaných lidí je tu naprosté minimum...

    • Ilusiveman
    • Jack1947

      Taky mě baví číst někoho kdo se zde regnul před 10 hodiny, etalon pravdy většinou😎

    • Paulcz

      Promiň, že nejsme členové sekty :)

      • Artos

        Nikdo nemluví o tom, že musíš být členem sekty. Když už ale někdo něco komentuje, tak by si měl vyzjistit fakta a ne jen plácat nesmysly, protože je slyšel někde na internetu...

        • Anon-ym

          Kde ty informace mají lidé slyšet jinde než na internetu? V tištěném týdeníku? Bavíme se o počítačové hře, ne o jaderné fyzice.



          • Artos

            Ale samozřejmě, fakta "musí" být z internetu, to je jasné. Je ale rozdíl, jestli to jsou informace smysluplné a nebo ne...


            Většina těch "trollů" zde akorát opakuje výlevy jednoho 30-let selhávajícího vývojáře a asi největšího SC trolla. Takže je pak těžké vést nějakou debatu.


            Nejvtipnější na tom je, že už jsem viděl dost SC diskusí na to, abych podle stylu psaní/obsahu příspěvku atd. byl schopen určit i politickou příslušnost těch trollů (jak někteří můžou být tak jednoduší).

        • iSpirit

          Co kdybys tedy nám bezvěrcům ty fakta prezentoval. Jsem schopen si tě Járo vyslechnout. Představ nám tedy pravdu o SC/SQ42. 

    • iSpirit

      Tak evidentně jsi expert, i když jsi se registroval 52 minut zpětně, tak znáš zdejší situaci zcela důvěrně.  Zcela jistě všechno víš. Tak nám pověz ty fakta o SC/SQ42. Evidentně jsi informován přímo od vývojářů.

      • Artos

        Jsem tu každý den už několik let. Účet jsem ale zapomněl a tak jsem vytvořil nový...


        Každá diskuse u článku týkajícího se SC je velmi vtipná, přijde mi to jak když lidé z "Bohnic" mají 1-2x do roka přístup na internet.

        • Derp_1337

          Jo, máš pravdu, bez tebe a ostatních multiaccount trollů by ty diskuze o SC byly nudné. Všichni jsme přímo nadšení, že jsi sem přišel vychválit vaše vlastní zásluhy, ale pod jiným nickem, aby to nevypadalo tak blbě 😈

          • Artos

            Ale určitě bobánku. Každý kdo nesdílí tvůj pohled na věc je multi-account troll.

    • TJn.. Jen Walltar. 🙂
  • Carnage666

    Klidně ať to dělají do roku 2022, lepší než aby vydali zabugavanou nedodělanou srajdu :)

  • Pořád říkám, že jesli chtěj moje prachy, tak ať SQ42 vydají na konzole (samozřejmě tímhle tempem to bude tak asi na PS6 a Xbox Three), protože jinak to jistí jiné způsoby získávání her na PC.

    Ale jinak mi opravdu přijde, že se ten vývoj SQ42 zbytečně protahuje. Opravdu to chce ve vedení mít někoho, kdo si stanoví nějaké mantinely a ne Frantu, co na všechno řekne ano.

    Takhle má být údajně beta ve 2. čtvrtletí 2020, což je fakt dlouhá doba.

    • spoock

      Nin, neni to zavedena znacka, engine se furt pipla, proto to tak trva. Na nektere hry se taky ceka treba 8 let, ale vis o nich posledni rok dva vyvoje, u Star Citizena mas informace kazdy tyden, větší info kazdy mesic. Kdyz tim zijes a kazdy rok je obrovský event, tak se nelze divit, ze to vypada na nekonecny vyvoj. Uprimne uz se konecne i ta alfa do stavu, kdy ji lze hrat, je to furt bugfest, ale oproti verzi 2.x je to obri skok, hlavne uz hra jede v 40-60fps, ne 10-28 (mlivim o sve sestave).

  • madPav3L

    To bude mazec až to vyjde a nebude se to prodávat, protože každý kdo to chtěl už je v předběžném přístupu...

    • spoock

      Proto si myslim, ze minimalne SQ42.dorazi na pristi konzole, protoze konzolisti k tomu nemaji pristup a hra uz spolka prilis mnoho penez, ktere PC komunita jiz dala ze sve kapsy.

      • Ilusiveman

        To není o tom, že bez konzole by to neměli konzolisti, bez prototypu konzole ´5té generace by nebyl SQ42, kde se dá zakoupený engine fakticky prototypovat na požadované, vyčíslitelné outputy.

        Celý co jsi napsal je jen jeden řetěz komerčního býčího exkrementu. Velká zlá EU.  Bez konzolí, by ani ten hratelnej single nevydal. PC verze bude max 2,0 a stejně průměrně to nebude, jako na prototypovací herní jednotce.

        U MP to je jednoduché, až to bude možné, tak to bude možné, do té doby si platíš tvorbu nečího super-univerza. (: ten most překročíme, až k němo dojdeme. (Takto se normálně prodávají věci ehm ehm. Chápu, nový století, noví lidi..)


        počkejte, až přidají k té hře hashtag Sex.

        Boom, profit!


    • 0011

      Každý ne, nedodělané hry zásadně nekupuju a určitě nás je víc, odmítám někomu dělat betatestera a ještě za to platit a je jedno jestli se jedná o indie nebo AAA produkci

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit