Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Ilusiveman

    Tak to jsem rád, že jsem byl vedle s očekáváním. (:

  • Blue.Shark

    Yup, bylo to za MMO část i za SP část - oboje dohromady :)

  • Problem je, ze predstavivost soucasnych hernich dizajneru konci nekde s tim zabitim medveda...silnejsiho medveda, nebo skupinky banditu. Potom je logicke, ze cesta za takovym ukolem, ktera trva mnohem dele nez splneni ukolu samotneho, bude hraci vnimana jako opruz. Ostatne jsem zvedavy, jak si s timhle poradi i SC...protoze tam cestovani bude dlouhe. Uz jen ziskani samotneho ukolu...nalodeni a samotny let bude trvat mnohonasobne dele, nez jak je u soucasnych her zvykem. A pokud vysledek bude ,,seber chip, sejmi 3 bandity a let zpatky,, tak si myslim, ze z toho moc lidi nadseni nebudou.

  • dworkin

    Proč ta hysterie, vždyť to má vyjít už měsíc po Half-Life 3. A měsíc, to není žádná doba.

  • Ilusiveman

    Máš za to tu SP hru SQ42 v tom basic balíčku za 30 babek?  To by byla dobrá koupě, pokud to bude tak, jak to bylo zprostředkováno Walltarovi výše a tomu věřím, že věří tomu, co napsal.

  • Souhlasím. Taky hodlám oprášit hotas a asi po roce se podívat, co je E:D nového. 

  • Dr-Zoidberg

    Ale ta malá rozlehlost je taková "by design". Je to ústupek hratelnosti.

    Ačkoliv si jistá minoritní část publika přeje super-realističnost, tak většina běžných hráčů to chce hrát jako oddechovku a nechce běhat celé kilometry po mapě, aby našli nějakou pitomou jeskyni s medvědem. Všechno to chcou mít rovnou za nosem.



    Navíc si myslím, že nemáte moc dobrou představivost. Na papíře ta velká rozlehlost může vypadat hezky, ale v reálu by to vypadalo tak, že by jste v tom open worldu prakticky pořád jenom cestoval a něco hledal. Běhat v AC po vlastních nebo jezdit koněm není tak rychlé jako let vesmírnou loď s hyperpohonem.

  • Dr-Zoidberg

    Utopie je jenom myšlenka, problém je, když se na základě toho postaví náboženství.

  • walltar

    U elitu je hrozná škoda, že do hry přidávali nové věci bez toho aby se podívali na ty staré... Až teď poslední patch ve mě obnovil naději, že z toho bude v budoucnu dobrá hra. Hromada herních mechanik je příšerně zjednodušených, celá ekonomika mě přijde divná (Novou těžbou jsem si za den vydělal skoro miliardu kreditů a přitom nulový risk a skoro žádná nutná investice... ale je to 100x zábavnější než stará těžba). Pro mě tak trochu podobný případ jako SC... po patchi nainstaluju a zkusím co je nového, ale hotové mě to pořád nepříjde. Jak by někdo měl bezva nápady, ale vždycky je udělal jen tak napůl aby to bylo rychle hotové a mohlo se to vydat. Strašně doufám, že se vrátí k ostatním mechanikám a přepracují je aby byli komplexní, to by se u E:D mohla stát fakt super hra.

    Ale co se toho ztvárnění vesmíru týče, tak E:D nemá konkurenci... Když jsem ji poprvé hrál ve VR, tak to byl asi můj nejlepší herní zážitek.

    Pokud to někdo nemá a má rád vesmírný simulátory, tak zrovna E:D je jasná volba... I s tím co tomu obvykle vytýkám, je to prostě solidní hra na pár stovek hodin hraní. Jen prostě mohla být o tolik lepší, kdyby tomu dali čas.

  • Blue.Shark

    Kolik stál na začátku basic balíček s Aurorou? 30 babek? Asi tak nějak.

  • Ilusiveman
  • Neprirovnavam Einsteina k Robertsovi, ale k tomu co do nej investoval balik. Jinak do te hry jsem dal mene penez, nez me stoji jedna plna nadrz do auta, kterou plnim nekolikrat do mesice. Takze pro me zcela nepodstatna castka (kamion nemam :D)

  • Ilusiveman

    Kdokoliv, kdo věří, že to pro vás bude ok, tak všeobecně nevěří, pro tvoje dobro, ale pro svoje.


    Na světě nejsou "andělé" a pokud se našli, tak je zabili ve spánku.

  • Ilusiveman

    To není o tom, že bez konzole by to neměli konzolisti, bez prototypu konzole ´5té generace by nebyl SQ42, kde se dá zakoupený engine fakticky prototypovat na požadované, vyčíslitelné outputy.

    Celý co jsi napsal je jen jeden řetěz komerčního býčího exkrementu. Velká zlá EU.  Bez konzolí, by ani ten hratelnej single nevydal. PC verze bude max 2,0 a stejně průměrně to nebude, jako na prototypovací herní jednotce.

    U MP to je jednoduché, až to bude možné, tak to bude možné, do té doby si platíš tvorbu nečího super-univerza. (: ten most překročíme, až k němo dojdeme. (Takto se normálně prodávají věci ehm ehm. Chápu, nový století, noví lidi..)


    počkejte, až přidají k té hře hashtag Sex.

    Boom, profit!


  • Ilusiveman
  • To samozřejmě souhlasím. Zároveň bych ale byl obezřetný už vzhledem k průběhu vývoje Robertsova posledního projektu, který vyšel před skoro 16 lety a kdy si pak šel dělat filmy.

    Ale přirovnávat Einsteina k Robertsovi bych si fakt nedal. Tady už e pak vidět, že asi málo peněz v té hře nemáš. 🙂

  • Ilusiveman

    Elite má krásnej feeling. Jen občas chybí. To mi k tomu, co má již naloženo příjde jako škoda... Třeba nějaká větší lokální doprava. ( litajici autička a dodavčičky, taxičky a osobní jachtičky ve stanicích a přístavech.)


  • Ilusiveman

    Ah sekta Star Citizen. Zde se krásně ukazuje, jak jsou utopie šileně nebezpečná věc.. (:

  • ano urcite i Einstein se mnohokrat splet, presto bych spis vsadil na jeho vysledek matematicke rovnice, nez na vysledek nekoho, kdo se naucil zrovna scitat jednoducha cisla a dela machry :D

  • tak treba Fallout i Elder scrolls pusobi v soucasnosti divne stisnene, ikdyz se snazi je rozlohou zvetsit, tak porad ubehnes 100m a mas tam 2x jeskyne upiru a stado mamutu a draka....nebo soucasny Assassin Odyssey...tam to je uplny masakr...medved co obtezuje mistni mesto ma jeskyni asi tak 50m od prvnich baraku a podobne. Tam by se technologie SC uplatnila uplne nadherne a nemuselo by to byt nekonecne velke, stacilo by tu rozlohu udelat treba 20x vetsi (medved by byl aspon kilak od stodoly)

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit