Přejít na výpis diskuzí

Star Citizen znovu odkládá Squadron 42

21.12.2018 18:05
Šárka Tmějová 117 příspěvků

Každý občas přijdeme pozdě, ale singleplayerová příběhová kampaň Star Citizen, Squadron 42, mešká už celé 4 roky. Původně měla vyjít už v roce 2016, nedávno se nám snažila vytřít zrak trailerem plným hollywoodských hvězd a teď slibuje vydání v druhé polovině roku 2020. A to ještě akorát v betě.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • dworkin

    Proč ta hysterie, vždyť to má vyjít už měsíc po Half-Life 3. A měsíc, to není žádná doba.

    • ja_nic_nevim

      Neodpustíš si to, viď? To je nemoc... Proč se nevěnuješ věcem, co tě baví?

      • dworkin

        Věnuju.


  • Ilusiveman

    Ah sekta Star Citizen. Zde se krásně ukazuje, jak jsou utopie šileně nebezpečná věc.. (:

    • Dr-Zoidberg

      Utopie je jenom myšlenka, problém je, když se na základě toho postaví náboženství.

  • ja_nic_nevim

    Raději bych jen silnou SP hru jako byl Freespace s možností kooperace.

    • walltar

      Tak silná SP třeba SQ-42 bude... ale možnost kooperace zrušili, což je imho škoda.

      • Ilusiveman

        Bude ten single openspace sim, jako elite? Nebo spíš jako Ace Combat, nebo něco jako Call Of Duty zážitek, popřípadě podobné Uncharted/Last of Us?

        Co mysláš?

        • walltar

          Jako elite asi ne... ta je vyloženě otevřená ve smyslu dělej si co chceš a nemá nějaký silnější příběh. Call of Duty taky zrovna ne, protože ten je vyloženě o jedné cestě od začátku do konce. Uncharted/Last of us jsem nehrál protože nemám konzoli, takže tam nejsem schopen říct jak na tom ty hry jsou.

          Já bych SQ-42 přirovnával ke hrál jako Skyrim, nové Fallouty, nebo i takový Assassin's Creed. Otevřená mapa s příběhovou linií kde můžeš lítat kam chceš, najdeš i nějaké vedlejší úkoly (ale nepočítal bych, že jich bude nějaké zásadní množství), s možností různého řešení questů. Ale bude asi trochu víc zaměřená na příběh, než ty co jsem napsal nahoře.

          • Ilusiveman

            Takhle to zní věru jako dobrá hra. Takovou bych neměl problém koupit. Díky



            • walltar

              Jo, pokud vyloženě člověk nechce přispívat na vývoj, tak dneska nejlepší počkat na recenze a koupit jako hotovou hru. Uvidí se jak to bude jako SP hra fungovat.

      • No myslim, ze kdyz je tady MMO, tak je kooperace v singlu zbytecna. Jen by to delalo problemy. Kvalitnich propracovanych singleplayerovych her s funkcni kooperaci je strasne malo a ma to sve duvody. Ono uz tak vetsine vyvojaru dela problemy, kdyz hrac nepostupuje presne jak tvurce hry predpokladl.

  • Jen tak mimochodem, na steamu je ted 76% sleva na Elite a datadisky.

    • Ilusiveman

      Elite má krásnej feeling. Jen občas chybí. To mi k tomu, co má již naloženo příjde jako škoda... Třeba nějaká větší lokální doprava. ( litajici autička a dodavčičky, taxičky a osobní jachtičky ve stanicích a přístavech.)


      • walltar

        U elitu je hrozná škoda, že do hry přidávali nové věci bez toho aby se podívali na ty staré... Až teď poslední patch ve mě obnovil naději, že z toho bude v budoucnu dobrá hra. Hromada herních mechanik je příšerně zjednodušených, celá ekonomika mě přijde divná (Novou těžbou jsem si za den vydělal skoro miliardu kreditů a přitom nulový risk a skoro žádná nutná investice... ale je to 100x zábavnější než stará těžba). Pro mě tak trochu podobný případ jako SC... po patchi nainstaluju a zkusím co je nového, ale hotové mě to pořád nepříjde. Jak by někdo měl bezva nápady, ale vždycky je udělal jen tak napůl aby to bylo rychle hotové a mohlo se to vydat. Strašně doufám, že se vrátí k ostatním mechanikám a přepracují je aby byli komplexní, to by se u E:D mohla stát fakt super hra.

        Ale co se toho ztvárnění vesmíru týče, tak E:D nemá konkurenci... Když jsem ji poprvé hrál ve VR, tak to byl asi můj nejlepší herní zážitek.

        Pokud to někdo nemá a má rád vesmírný simulátory, tak zrovna E:D je jasná volba... I s tím co tomu obvykle vytýkám, je to prostě solidní hra na pár stovek hodin hraní. Jen prostě mohla být o tolik lepší, kdyby tomu dali čas.

        • Souhlasím. Taky hodlám oprášit hotas a asi po roce se podívat, co je E:D nového. 

  • Blue.Shark

    Dokud je za nimi vidět práce, je mi to šumák. Dát na výkřiky hlučné části komunity, už by byl Star Citizen venku a byl by z něj jen další generický rádoby simulátor, na který si nikdo ani nevzpomene.

    • Ilusiveman
      • Blue.Shark

        Kolik stál na začátku basic balíček s Aurorou? 30 babek? Asi tak nějak.

        • Ilusiveman

          Máš za to tu SP hru SQ42 v tom basic balíčku za 30 babek?  To by byla dobrá koupě, pokud to bude tak, jak to bylo zprostředkováno Walltarovi výše a tomu věřím, že věří tomu, co napsal.

          • Blue.Shark

            Yup, bylo to za MMO část i za SP část - oboje dohromady :)

            • Ilusiveman

              Tak to jsem rád, že jsem byl vedle s očekáváním. (:

    • Dr-Zoidberg

      V našem světě se z principu oceňují výsledky, samotná práce bez finálních výsledků je k ničemu.


      Samozřejmě všichni budou rádi za kvalitní hru... ale problém je, jestli to vůbec vyjde v nějakém rozumném čase.
      Bylo tu mnoho podobných projektů, které nedokázali udělat v rozumném čase a hra vycházela v době, kdy ta technologie už nikoho nenadchla. A nebo museli předělávat technologii (hlavně grafiku), aby to vůbec šlo s dobou a pak se vývoj neustále natahoval... až do momentu, kdy někomu došla trpělivost a vydali nedodělanou hru a nebo zatrhli vývoj úplně.

      • walltar

        Ta technologie je taková složitější... Většinou to musíš s něčím porovnávat. Zatím jsem neviděl projekt, který by se sc vůbec snažil přiblížit, takže i pokud bude SC jak vyjde zastaralý, tak gameplay by mohl nahradit to že to nevypadá tak úžasně jako hry kolem.

        Asi potom neprodají miliony kusů, ale vzhledem k tomu kde vzali peníze, tak i menší přísun po vydání by mohl stačit k udržení hry. Problém by potom mohl být, že by cash shop nepřinášel dost peněz měsíčně a pochybuju, že by šli cestou předplatnýho.

        Plus zrovna dnes se mě zdá, že technologie nejdou nějak moc dopředu... 5 let staré hry vypadají pořád dobře a neškodí jim to. 

        Ale je pravda, že asi nejvíc se bojím toho, že celou hru začnou zase předělávat kvůli nějaké technologii, která nebude k ničemu jinýmu než aby to dobře vypadalo. A minulost ukazuje, že tohle nebezpečí je asi to největší, který projektu hrozí.

        A to že by někdo přišel s konkurentem takhle ambiciózního projektu v nějaké normální době celkem pochybuju... Elite by se tam mohla dostat za pár let, ale ta bude technologicky ještě zastaralejší a myslím, že všichni co ji budou hrát tak dlouho budou rádi za nějakou změnu. 

        • ja_nic_nevim

          Technologie.... samotná myšlenka je špatně. Jak chceš spojit naprosto plynulý hraní který tu na rozdíl od EVE nutné je, tolika hráčů s tak komplexním systémem hry?

          Zkoušel to už WW2 online a jak dopadl... 

          Já tomu projektu fandím, ale nevěřím v něj. Gamedesigner může nést myšlenku, ale mají tu být i velitelé/šéfové divizí a včas říct, že tenhle krok je nerentabilni. 

          To není jen v hrách. Máme tu třeba stíhačky 5.generace (F35, SU50) neschopné nasazení a tak břímě operací stále nesou (modernizované) stroje z 80.let a peníze tečou a tečou... 

          • walltar

            Myslím, že to je jeden z důvodů proč to trvá tak dlouho... protože pracují na tom aby to reálné bylo.

            Když poprvý přidali "otevřenej" vesmír tak hra měla totálně nehratelný FPS, potom přišli s Object Container Streaming tak to najednou hratelný je.

            Další taková technologie je server meshing, kterej by měl umožnit to že v jedné lokaci bude víc lidí, protože se na ní bude podílet více serverů.

            Jak to bude fungovat za chodu a hlavně ve větších bitvách je otázka, ale myslím, že to není až tak nereálný. Proto mají lodě tak krátkej dostřel a jejich senzory mají tak nízkej dosah, aby ta oblast kterou musí řešit tvoje PC nebyla nereálně velká. A vzhledem k tomu, že to je hra s kolizním poškozením a celkem vysokou rychlostí lodí, tak by se i větší bitvy mohli přirozeně rozložit na větší plochu, kterou si potom rozdělí několik serverů.

            WW2 online jak dopadl nevím, ale co jsem tak zaslechl, tak to je dost hardcore záležitost, která asi nikdy moc lidí nechytne. Ale vzhledem k tomu že pořád funguje, tak dopadl asi líp, než většina ostatních MMO z té doby.

            • ja_nic_nevim

              Nechápej mě špatně, já bych si přál aby se SC povedl. Ale měli začít na SQ42, pomalu pracovat na síťovém kodu a cestu k "velkému vesmíru" si pomalu otevírat. 

              Právě ty servery, na to jsem zvědavý nejvíc, jak se s tím vypořádají.

              • walltar

                Reakce na příspěvek:

                Tak ono se tak nějak děje... Původně měli začít s SQ-42 a přesunout práce na SC, ale když porovnáš feature set SQ-42 a SC tak zjistíš, že potřebuješ prakticky všechno pro obě hry.

                Co potřeba není je cestování mezi systémama a netkód (ale ten jen částečně, protože potřebuješ OCS, které je jeho částí).

                Takže nakonec SQ-42 bude něco ve stylu toho co teď vidíš, když zapneš SC PU. Jeden velký otevřený systém ve kterém budou lokace mezi kterýma budeš cestovat. Je tam i planeta na které můžeš přistát a stanice na kterých budeš dokovat. Není to jen set misí, které se spouští jedna po druhé.

                Technicky by to mělo ušetřit celkem spoustu práce, protože to co udělají pro SQ-42 potom použijí dál v SC a naopak. I ten systém, ve kterém se SQ-42 odehrává je součástí SC PU.

                Osobně si myslím, že to PU co máme teď je tam hlavně proto aby něco mohli ukázat... 6 let úplně bez ničeho by asi nezvládli ani nejotrlejší fanoušci. A očividně dávat tam systém z SQ-42 by nebylo šťastné, protože by sis úplně zkazil zážitek ze hry.

                Zase, celé zpoždění je důsledek toho jak rozšířili scope... protože původně mělo SQ-42 být něco jako Wing Commander, kde si měl jednu misi za druhou s tím že mezi misema si mohl chodit po hlavní lodi. Zase můžu mluvit jen za sebe, ale mě to co dělají teď příjde zajímavjější... rasši open world hry s příběhem, než čistě mise bez ničeho kolem.

              • Majkl

                Reakce na příspěvek:

                Mě by se líbilo, kdyby se ta technologie obřích map ukázala i v jiných hrách, fakt bych si zahrál nějaký Elder Scrolls, Fallout nebo GTA na mapě co je koule s poloměrem 2000km, stačíla by jenda planeta, ani nemusí být celý vesmír.


                Je fakt, že Flight Simulator měl 1:1 planetu bez loadingů v roce 2006, s městama a autíčkama a se vším, pravda, zblízka to nevypadalo zdaleka tak hezky jako SC 🙂

                • walltar

                  Reakce na příspěvek:

                  Tak ta technologie jako taková problém není... Spíš je otázka jak moc to přidá na gameplayi té dané hry. Aby si udělal planetu musíš nasadit nějaký level procedurálního generování a to hned sníží členitost a zajímavost mapy. To třeba vidíš na Lorevillu... z vesmítu to vypadá parádně, ale když tam začneš přistávat tak to PG město nedosahuje kvality města z GTA.

                  Ale jinak staré Elder Scrolly byly hodně velké... Daggerfall měl mapu 161 600km2 a na ní 15 000 měst a vesnic. 

                  Já bych tase chtěl vidět středověké MMO, kde by byla 1:1 nebo 1:2 mapa evropy a středomoří... Ale vymyslet k tomu featury, aby to nebylo o hodinách na koni už by nebylo lehké.

                  • Reakce na příspěvek:

                    tak treba Fallout i Elder scrolls pusobi v soucasnosti divne stisnene, ikdyz se snazi je rozlohou zvetsit, tak porad ubehnes 100m a mas tam 2x jeskyne upiru a stado mamutu a draka....nebo soucasny Assassin Odyssey...tam to je uplny masakr...medved co obtezuje mistni mesto ma jeskyni asi tak 50m od prvnich baraku a podobne. Tam by se technologie SC uplatnila uplne nadherne a nemuselo by to byt nekonecne velke, stacilo by tu rozlohu udelat treba 20x vetsi (medved by byl aspon kilak od stodoly)

                    • Dr-Zoidberg

                      Reakce na příspěvek:

                      Ale ta malá rozlehlost je taková "by design". Je to ústupek hratelnosti.

                      Ačkoliv si jistá minoritní část publika přeje super-realističnost, tak většina běžných hráčů to chce hrát jako oddechovku a nechce běhat celé kilometry po mapě, aby našli nějakou pitomou jeskyni s medvědem. Všechno to chcou mít rovnou za nosem.



                      Navíc si myslím, že nemáte moc dobrou představivost. Na papíře ta velká rozlehlost může vypadat hezky, ale v reálu by to vypadalo tak, že by jste v tom open worldu prakticky pořád jenom cestoval a něco hledal. Běhat v AC po vlastních nebo jezdit koněm není tak rychlé jako let vesmírnou loď s hyperpohonem.

                      • Reakce na příspěvek:

                        Problem je, ze predstavivost soucasnych hernich dizajneru konci nekde s tim zabitim medveda...silnejsiho medveda, nebo skupinky banditu. Potom je logicke, ze cesta za takovym ukolem, ktera trva mnohem dele nez splneni ukolu samotneho, bude hraci vnimana jako opruz. Ostatne jsem zvedavy, jak si s timhle poradi i SC...protoze tam cestovani bude dlouhe. Uz jen ziskani samotneho ukolu...nalodeni a samotny let bude trvat mnohonasobne dele, nez jak je u soucasnych her zvykem. A pokud vysledek bude ,,seber chip, sejmi 3 bandity a let zpatky,, tak si myslim, ze z toho moc lidi nadseni nebudou.

    • iSpirit

      kde že můžeme vidět tu práci?

      • Blue.Shark

        Třeba na fórech, kde pravidelně vychází patch notes nebo v pravidelně aktualizované roadmapě, pokud už tedy nechceš vidět videa na youtube od fanoušků, která jednotlivá vylepšení pokrývají a komentují.

        • iSpirit

          Někomu evidetně stačí málo :)

          • Blue.Shark

            Někdo se spokojí se stále dokola recyklovaným materiálem a někdo je ochoten zariskovat, aby dostal třeba i vidinu něčeho zásadně odlišného. Každému vyhovuje jiný přístup 😉

      • walltar

        Každé 3 měsíce v nové verzi early accessu.

        • iSpirit

          a ten progress tě od roku 2012 vskutku uspukuje? 

          • walltar

            Ne, jde to pomalu jako prase... Většinou si z toho jak to jde rychle s kámošema děláme srandu.

            Na druhou stranu to má docela svoje důvody a nevidím moc jak to udělat rychlej a nedostat se do stavu v jakém spustila Elite... a to bych SC fakt nepřál.


  • Anon-ym

    No jo no, to je tak když člověk nemá za zadkem ty "zlé" publishery. Přitom Roberts je v tomhle známá třída. Kdyby mu MS nevzal z podruky Freelancera, tak dodnes taky nevyšel.


    Jinak koukám, že tu máme hodně členů Robertsovy církve, kteří i kdyby jim Roberts oznámil, že hru předělává na Tetris, tak mu to budou tleskáčkovat.


    (Než mě někdo ze sektařů nařkne, že o tom nic nevím, tak jsem Golden Ticket holder, co tu hru backoval druhý den po spuštění kampaně v roce 2012).

    • Artos

      "jsem Golden Ticket holder, co tu hru backoval druhý den po spuštění kampaně v roce 2012"

      To ještě nemusí nic znamenat, na internetu si mohu koupit/přispět na ledacos, to ale ještě neznamená, že to budu sledovat a že o tom něco vím :)

      • iSpirit

        Dal jsem ti několikrát možnost se tu vyjádřit, abys tedy nám uvedl, co o tom víš co my ne. Zatím jsi tu nenapsal ani zbla o nějakých faktech. Vyzývám tě naposledy, uveď naše mylné představy ve svatou pravdu. 

        • Artos

          V předchozích diskusích u zdejších článků tu bylo už mnoho lidí co se o to pokoušeli, ale trollové se chovají pořád jako trollové, jim nejde o fakta. a proto Ti k tomu řeknu jen toto...


          "A lion doesn't concern himself with the opinion of sheep."

          • iSpirit

            Aha, takže si mám přečíst minulé diskuze, dát si do kontextu aktuální informace, že jedna část hry vyjde v betě 2020, i když měla vyjít už v roce 2016. Dále si mám do toho zakomponovat fakt, že hlavní projekt SC zatím vypadá ještě vzdáleněji než SQ42. Pak už konečně pochopím, že vše běží dle plánu jak Robertse tak jeho sektářů. Děkuji za tvé skvělé poznatky, fakta, argumenty v této diskuzi. 

  • Kdyby někoho zajímalo, jak postupuje vývoj SC. Zatím teda nicmoc, ale třeba s tím někdy pohnou až jim začnou docházet prachy.

    https://starcitizentracker.github.io/

    • Artos

      Něco podobného by to chtělo, bohužel tento odkaz je subjektivní ne objektivní.

      • iSpirit

        😂 ty jsi mi expert...

      • Tak odkaz výše zahrnuje všechny věci, co vývojáři naslibovali a zároveň to porovnává se skutečností a to vč. zdrjů z videí, prezentací a prohlášení vývojářů.

        Nevím, co je na tom subjektivního, když to ozdrojované mají.

        • to je fakt...ze jeste neni implementovane plavani me opravdu stve :) Problem te tabulky je, ze nijak neresi zavaznost jednotlivych cilu nebo systemu te hry. Takze dava na stejnou uroven to, ze hraci budou moct jist a napriklad to, ze se muzes volne pohybovat po cele planete nebo mesici. Potom je jasne, ze takto ziskana procenta muzou pusobit jinak nez to ve skutecnosti opravdu je.

          • S tím souhlasím a proto tam také uvádí procentuální dokončenost pro hlavní systémy hry. A to berou v potaz části, které jsou opravdu dokončené ne něco, co nefunguje. Což nám dokončenost zvýší o nějakých 12%.

            Samozřejmě ale chápu, že když jsi do toho dal nějaké peníze, tak si to prostě obhájit musíš.

            • Pro me je podstatne, ze si to Roberts obhajil pred investorem, ktery do toho dal 50M$

              • Reakce na příspěvek:

                Tak v historii byla spousta přpadů neúspěšných investic, kdy si to majitelé firem  před investory takéobhájili. To, že do toho někdo dá 50 mega neznamená, že to Roberts a přátelé dokončí, aby to bylo úspěšné, technicky odladěné a zábavné.

                • Reakce na příspěvek:

                  Znamena to jedine, ze lide, kteri maji s investicema nekonecne vic zkusenosti nez kdokoli z nas, veri, ze ten projekt bude uspesny.

                  • Ilusiveman

                    Reakce na příspěvek:

                    Kdokoliv, kdo věří, že to pro vás bude ok, tak všeobecně nevěří, pro tvoje dobro, ale pro svoje.


                    Na světě nejsou "andělé" a pokud se našli, tak je zabili ve spánku.

                  • Reakce na příspěvek:

                    Což opět, věřili i lidi i u neúspěšných investic.

                    Celkem mě pobavilo, že hráči označují první dva roky vývoje SC za velmi drahou školu pro Robertse, jak se moderně vyvíjí hry.

                    • Reakce na příspěvek:

                      ano urcite i Einstein se mnohokrat splet, presto bych spis vsadil na jeho vysledek matematicke rovnice, nez na vysledek nekoho, kdo se naucil zrovna scitat jednoducha cisla a dela machry :D

                      • Reakce na příspěvek:

                        To samozřejmě souhlasím. Zároveň bych ale byl obezřetný už vzhledem k průběhu vývoje Robertsova posledního projektu, který vyšel před skoro 16 lety a kdy si pak šel dělat filmy.

                        Ale přirovnávat Einsteina k Robertsovi bych si fakt nedal. Tady už e pak vidět, že asi málo peněz v té hře nemáš. 🙂

                        • Reakce na příspěvek:

                          Neprirovnavam Einsteina k Robertsovi, ale k tomu co do nej investoval balik. Jinak do te hry jsem dal mene penez, nez me stoji jedna plna nadrz do auta, kterou plnim nekolikrat do mesice. Takze pro me zcela nepodstatna castka (kamion nemam :D)

  • Artos

    Strašně mě baví číst komentáře lidí, kteří o SC/SQ42 ví tak maximálně z článků zde na tiscali.


    Pak tady člověk čas od času narazí na věrného DS trolla.


    Opravdu informovaných lidí je tu naprosté minimum...

    • Ilusiveman
    • Jack1947

      Taky mě baví číst někoho kdo se zde regnul před 10 hodiny, etalon pravdy většinou😎

    • Paulcz

      Promiň, že nejsme členové sekty :)

      • Artos

        Nikdo nemluví o tom, že musíš být členem sekty. Když už ale někdo něco komentuje, tak by si měl vyzjistit fakta a ne jen plácat nesmysly, protože je slyšel někde na internetu...

        • Anon-ym

          Kde ty informace mají lidé slyšet jinde než na internetu? V tištěném týdeníku? Bavíme se o počítačové hře, ne o jaderné fyzice.



          • Artos

            Ale samozřejmě, fakta "musí" být z internetu, to je jasné. Je ale rozdíl, jestli to jsou informace smysluplné a nebo ne...


            Většina těch "trollů" zde akorát opakuje výlevy jednoho 30-let selhávajícího vývojáře a asi největšího SC trolla. Takže je pak těžké vést nějakou debatu.


            Nejvtipnější na tom je, že už jsem viděl dost SC diskusí na to, abych podle stylu psaní/obsahu příspěvku atd. byl schopen určit i politickou příslušnost těch trollů (jak někteří můžou být tak jednoduší).

        • iSpirit

          Co kdybys tedy nám bezvěrcům ty fakta prezentoval. Jsem schopen si tě Járo vyslechnout. Představ nám tedy pravdu o SC/SQ42. 

    • iSpirit

      Tak evidentně jsi expert, i když jsi se registroval 52 minut zpětně, tak znáš zdejší situaci zcela důvěrně.  Zcela jistě všechno víš. Tak nám pověz ty fakta o SC/SQ42. Evidentně jsi informován přímo od vývojářů.

      • Artos

        Jsem tu každý den už několik let. Účet jsem ale zapomněl a tak jsem vytvořil nový...


        Každá diskuse u článku týkajícího se SC je velmi vtipná, přijde mi to jak když lidé z "Bohnic" mají 1-2x do roka přístup na internet.

        • Derp_1337

          Jo, máš pravdu, bez tebe a ostatních multiaccount trollů by ty diskuze o SC byly nudné. Všichni jsme přímo nadšení, že jsi sem přišel vychválit vaše vlastní zásluhy, ale pod jiným nickem, aby to nevypadalo tak blbě 😈

          • Artos

            Ale určitě bobánku. Každý kdo nesdílí tvůj pohled na věc je multi-account troll.

    • TJn.. Jen Walltar. 🙂
  • Carnage666

    Klidně ať to dělají do roku 2022, lepší než aby vydali zabugavanou nedodělanou srajdu :)

  • Pořád říkám, že jesli chtěj moje prachy, tak ať SQ42 vydají na konzole (samozřejmě tímhle tempem to bude tak asi na PS6 a Xbox Three), protože jinak to jistí jiné způsoby získávání her na PC.

    Ale jinak mi opravdu přijde, že se ten vývoj SQ42 zbytečně protahuje. Opravdu to chce ve vedení mít někoho, kdo si stanoví nějaké mantinely a ne Frantu, co na všechno řekne ano.

    Takhle má být údajně beta ve 2. čtvrtletí 2020, což je fakt dlouhá doba.

    • spoock

      Nin, neni to zavedena znacka, engine se furt pipla, proto to tak trva. Na nektere hry se taky ceka treba 8 let, ale vis o nich posledni rok dva vyvoje, u Star Citizena mas informace kazdy tyden, větší info kazdy mesic. Kdyz tim zijes a kazdy rok je obrovský event, tak se nelze divit, ze to vypada na nekonecny vyvoj. Uprimne uz se konecne i ta alfa do stavu, kdy ji lze hrat, je to furt bugfest, ale oproti verzi 2.x je to obri skok, hlavne uz hra jede v 40-60fps, ne 10-28 (mlivim o sve sestave).

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit