Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Samozrejme vydela, jen ho musite udelat dobrej....
  • Vidím, že se bavíte tím, že žijete Vaše nesmyslný životy plný smajlíků a pořád dřepíte u kompu. Já nějaký smajlíky ty chytráku neřeším, a jestli je modrej a má znamenat, že to autor myslel ironicky nebo sarkasticky mi opravdu vrásky nedělá ani dokonce to, že o IQ víte úplný h...o! Dejte si pár vychovnej za rohem ať víte, že to máte dělat častějš :) a trošku dospět! ;)
  • Je to velká škoda. The Darkness považuji za jednu z nejlepších a nejpřehlíženějších FPS minulé generace, a to hlavně díky skvělému příběhu, zajímavým postavám a hutné atmosféře nočního New Yorku. Na druhou stranu většina velkých es odešla ze Starbreeze do MachineGames a dělali na úžasném rebootu Wolfensteina, takže o dobré FPS v singlu by nouze být neměla. Akorát se budu muset smířit s tím, že třetí díl The Darkness už nejspíš nikdy neuvidím, nebo aspoň ne od původního týmu.
  • Staci nebyt asocial a budes v pohode
  • Gamesczlejerk
    DAE si myslí, že by si všichni vývojáři měli vzít příklad CDBROjektRED????!!! otrocká dřina, mizivý plat, lži, státní dotace = 420/10 GOAT!!!

    PRAISE GEPETO OF RIVELLON! *5* *14*
  • Jack1947
    škoda ale pochybuji že by kdy dokázali udělat něco pořádného. V dnešní době.
  • corfer
    Je vidět, že část týmu, která skutečně přemýšlela, raději zdrhla za včas, aby nebyla spojována s podobnými pronikavými myšlenkami s hodnoutou pomočené záchodové mušle... Realita je taková, že náklady na vývoj astronomicky rostou, takže platit navíc ještě kvalitní scenáristy a všechno vytvářet ručně do detailu, aby byl hráč vtažen, se samozřejmě nevyplatí ve chvíli, kdy se prodávají generická MMO a to i s nálepkou singleplayerového zážitku (Andromeda).

    A co teprve For Honor? Že se tam mlatí viking se samurajem mi nevadí, ale že jeden svítí modře a druhý oranžově, to opravdu ano... Multiplayerový hráč musí vědět, do koho sekat a v tom je zakopaný pes, single vám totiž dá čas hru pochopit, aby nepoškodil hráčovo vtážení...
    Multiplayer vždycky bude bourat tu třetí zeď právě podobnými rušivými prvky, které jsou nutné, aby se i naprostý ňouma orientoval.

    Zahraju si s přáteli rád nic proti, ale je to singleplayer, díky čemu se dá nad vidieohrami vést naprosto normální kultivovaná konverzace. V hypotetickém světě, kde neexistuje hra pro jednoho hráče nebo ano, ale ve stylu Ubisoft, bych nebral videohry jako médium s plným potenciálem a velmi pravděpodobně bych vůbec nehrál. Starbreeze za sebou mají několik velmi povedených singlů a je mi líto, že bez klíčových postav tým není schopen ani ctít odkaz, který sebou nese už jenom jako vývojář fenomenálních Brothers. ¨

    Jako Starbreeze raději brát Machine Games plné lidí, co dělali Escape from Butcher Bay nebo The Darkness...
  • Fordzy
    Riddick je považovaný za jednu z nejlepších FPS, takže ty řeči o průměrnosti si strčte za klobouk. Že to byla po prodejní stránce katastrofa je věc jiná. Darkness byla taktéž kvalitní hra. Je obrovská škoda, že jim singleplayer hry nevydělávají.
  • To, že vývoj her je čím dál tím náročnější je kompenzováno tím, že čím dál tím více lidí nakupuje hry... takže to není zas až taková hrůza.
  • tvl kolik berou? za kvalitni sp mej dost, ne? aha, oni neznaj slovo kvalitni... :)
  • battlefront je na konzolích velice úspěšný
  • jinými slovy nejsme schopni udělat singl, který by nám vydělal, tak uděláme průměrný mulťák, na který se někdo chytí. Na druhou stranu, mě ale udivuje, že se nikdo nesnaží protlačit vyšší cenu her. hry se už desetiletí prodávají za 60 dolarů, přičemž náklady na výrobu prvotřídní aaa hry s co nejlepší grafikou cutscenami atd. stále rostou. to je taky důsledek vzniku dlc a microtranskakcí, protože publisheři se bojí zdražit hru jako takovou. Což nechápu, kdyby tvůrci prodávali finální kvalitní produkt, ne early access, do kterého si budu muset dokoupit jeho kousky, abych měl celou hru tak rok po vydání, tak si klidně připlatím. ale zase na druhou stranu je čím dál tím víc lidí, co hry kupují, takže je to začarovaný kruh, bych řek.
  • Tohle mě pobavilo. Já si říkal, kdo může mínuskovat příspěvky ve kterých je napsána čistá pravda, nebo vtipná narážka na nezpochybnitelnou skutečnost *15* a ona je to naše menšina s IQ menším než 80
  • Enclave, dva díly Riddicka nebo Darkness byly jedna pecka vedle druhé, prvního Riddicka považuji spolu s Far Cry za nejlepší FPS všech dob. S Vaším tvrzením o podprůměrnosti skutečně nemohu souhlasit. Podprůměrní nebyli ani Knights of the Temple, první problémová záležitost byl až Syndicate.

    Také je třeba dát pozor na to, že Starbreeze existují dvě (Studios a Production).

    Další zajímavost spočívá v tom, že někteří bývalí členové založili MachineGames a vyrobili skvělého Wolfenstein NO.

    Singleplayer by je tedy pravděpodobně uživil bez problémů, jen ne tak dobře jako multiplayer.
  • Zkus si to přečíst ještě jednou, hezky pomalu, bez pasivní agrese, trochu se zamyslet nad tím, proč to je psáno tímhle stylem a s tím smajlíkem na konci věty a uvidíš, že ti to dojde hnedka :)
  • „Singleplayer nám na zlaty hajzly nevydělá“
  • A to ze ten Zaklinac nic nevydelal, jsi chlapce zlatej jakoby cetl kde? V AHA? Protoze, to co tady pises, absolutni nesmysl! Vymysl!
  • V pořádku, tak zkrachujete. Žádná škoda..
  • Zajímalo by mě, zda se dají považovat hry jako Evolve nebo Star Wars Battlefront za úspěšné.
  • Pro Payday 2 začaly pravidelně vycházet dlc v podobě nových map a zbraní téměř od začátku. Nový mapy jste si nemuseli kupovat, mohli jste se připojit do hry k lidem co je vlastnili, což samozřejmě nešlo vždy. Zřídka vyšla nějaká mapa zadarmo. Základníma zbraněma s modifikacema se šlo prostřílet všema misema na největší obtížnost. S dokoupenýma zbraněma jste si to mohli více ulehčit či užít. Hra bývala často ve slevách, vyvařit na dlc bylo patrný. Hrál jsem to od vydání asi rok a půl.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit