Přejít na výpis diskuzí
Starbreeze vidí svoji budoucnost v titulech pro víc hráčů: „Singleplayer nám na výplaty nevydělá“
21.4.2017 | Adam Homola
37 příspěvků
-
To je fakt takovej Zaklínač je jen singl a vůbec nevydělal... *13*
-
-
DAE si myslí, že by si všichni vývojáři měli vzít příklad CDBROjektRED????!!! otrocká dřina, mizivý plat, lži, státní dotace = 420/10 GOAT!!!
PRAISE GEPETO OF RIVELLON! *5* *14* -
A to ze ten Zaklinac nic nevydelal, jsi chlapce zlatej jakoby cetl kde? V AHA? Protoze, to co tady pises, absolutni nesmysl! Vymysl!
-
-
Tohle mě pobavilo. Já si říkal, kdo může mínuskovat příspěvky ve kterých je napsána čistá pravda, nebo vtipná narážka na nezpochybnitelnou skutečnost *15* a ona je to naše menšina s IQ menším než 80
-
-
Vidím, že se bavíte tím, že žijete Vaše nesmyslný životy plný smajlíků a pořád dřepíte u kompu. Já nějaký smajlíky ty chytráku neřeším, a jestli je modrej a má znamenat, že to autor myslel ironicky nebo sarkasticky mi opravdu vrásky nedělá ani dokonce to, že o IQ víte úplný h...o! Dejte si pár vychovnej za rohem ať víte, že to máte dělat častějš :) a trošku dospět! ;)
-
-
Zkus si to přečíst ještě jednou, hezky pomalu, bez pasivní agrese, trochu se zamyslet nad tím, proč to je psáno tímhle stylem a s tím smajlíkem na konci věty a uvidíš, že ti to dojde hnedka :)
-
-
no jo to je těžký..do singlu musíš vymyslet obsah, jinak si hráč všimne, že ho to nebaví. v mulťáku si máš najít kamarády a ti ti ten obsah mají nahradit. nemusíš nic vymýšlet :D blbý je, když si toho lidi všimnou. podle mě to je prostě problém všech současnejch survivalů.
-
Krásně řečeno :-D
-
*15* Se mi líbí, jak každej argumentuje všechno Zaklínačem. *15* To samý, že hry nepotřebují protipirátskou ochranu... že ji Zaklínač taky nepotřeboval... *15* Problém je v tom, že všichni argumentem "Zaklínač" začnou a taky skončí, že. *3* Jedna hra fakt jaro nedělá. *3*
-
-
Tak Witcher 3 je asi nejaktuálnější uspěšná hra (přece jenom poslední a epické DLC Víno a Krev vyšlo minulý rok), proto ho všichni zmiňují.
Jinak k ultra úspěšným single hrám se dá třeba započítat: The Sims (všechny 3 díly a k tomu desítky datadisků!), Half-Life , Half-Life 2, Grand Theft Auto (posledních pár dílů), atd. atd. -
Kdyby více her bylo tak kvalitních, tak jako ten tvůj zaklínač, více her by nepotřebovalo ochranu.
-
-
-
To jo, protože do singleplayeru se 40 placených DLC typu mapa/3 zbraně udělat moc dobře nedá... resp. dá, ale nikdo by je nekoupil :D
-
jsou lidi co se nezivej normalnim prodejem a misto toho prodavaj duchodcum smejdy ty taky plkaj jak normalni praci tolik nevydelaj...
-
-
Souhlasím.
Single player hry přímo od studia Starbreeze byly prostě velmi podprůměrné
(ačkoliv Brothers: A Tale of Two Sons byla fajn hra, ale problém byl v tom, že to byla POHÁDKA! A to moc lidí nenaláká) -
-
Riddick je považovaný za jednu z nejlepších FPS, takže ty řeči o průměrnosti si strčte za klobouk. Že to byla po prodejní stránce katastrofa je věc jiná. Darkness byla taktéž kvalitní hra. Je obrovská škoda, že jim singleplayer hry nevydělávají.
-
-
škoda ale pochybuji že by kdy dokázali udělat něco pořádného. V dnešní době.
-
-
Enclave, dva díly Riddicka nebo Darkness byly jedna pecka vedle druhé, prvního Riddicka považuji spolu s Far Cry za nejlepší FPS všech dob. S Vaším tvrzením o podprůměrnosti skutečně nemohu souhlasit. Podprůměrní nebyli ani Knights of the Temple, první problémová záležitost byl až Syndicate.
Také je třeba dát pozor na to, že Starbreeze existují dvě (Studios a Production).
Další zajímavost spočívá v tom, že někteří bývalí členové založili MachineGames a vyrobili skvělého Wolfenstein NO.
Singleplayer by je tedy pravděpodobně uživil bez problémů, jen ne tak dobře jako multiplayer.
-
-
-
V pořádku, tak zkrachujete. Žádná škoda..
-
-
Staci nebyt asocial a budes v pohode
-
-
„Singleplayer nám na zlaty hajzly nevydělá“
-
to je hold problém dnešní doby, kdy téměř každá průměrná MP hra vydělá víc než nadprůměrná SP (až na pár vyjímek). Tak proč se snažit, když většina hráčů má laťku tak nízko...
-
-
To je otázka nasycení trhu... onlinovky tohohle typu začali frčet teprve před pár lety a ještě toho většina lidí nemá plné zuby.
Za pár dalších let už lidi ani nebudou chtít vydět hru, kterou si musí nejdřív koupit a pak dál platit za další přídavky (nejlépe ve stylu P2W)
-
-
Je vidět, že část týmu, která skutečně přemýšlela, raději zdrhla za včas, aby nebyla spojována s podobnými pronikavými myšlenkami s hodnoutou pomočené záchodové mušle... Realita je taková, že náklady na vývoj astronomicky rostou, takže platit navíc ještě kvalitní scenáristy a všechno vytvářet ručně do detailu, aby byl hráč vtažen, se samozřejmě nevyplatí ve chvíli, kdy se prodávají generická MMO a to i s nálepkou singleplayerového zážitku (Andromeda).
A co teprve For Honor? Že se tam mlatí viking se samurajem mi nevadí, ale že jeden svítí modře a druhý oranžově, to opravdu ano... Multiplayerový hráč musí vědět, do koho sekat a v tom je zakopaný pes, single vám totiž dá čas hru pochopit, aby nepoškodil hráčovo vtážení...
Multiplayer vždycky bude bourat tu třetí zeď právě podobnými rušivými prvky, které jsou nutné, aby se i naprostý ňouma orientoval.
Zahraju si s přáteli rád nic proti, ale je to singleplayer, díky čemu se dá nad vidieohrami vést naprosto normální kultivovaná konverzace. V hypotetickém světě, kde neexistuje hra pro jednoho hráče nebo ano, ale ve stylu Ubisoft, bych nebral videohry jako médium s plným potenciálem a velmi pravděpodobně bych vůbec nehrál. Starbreeze za sebou mají několik velmi povedených singlů a je mi líto, že bez klíčových postav tým není schopen ani ctít odkaz, který sebou nese už jenom jako vývojář fenomenálních Brothers. ¨
Jako Starbreeze raději brát Machine Games plné lidí, co dělali Escape from Butcher Bay nebo The Darkness... -
Zrovna ten Payday dojí tak, až to hezký není.
-
Neskutečně ulhaná hov*da. A i když odstranili P2W systém z PayDay 2, tak od nich si už nic nekoupím. Navíc ti dojí naprosto na všem a i CoD má soudnost v těchto věcech. Tam už chybí jenom DLC s teletubies....
-
-
Nechci se plést ale nemělo to co dělat s tim, že je koupila nějaká cizí společnost? Jako že hromada těch DLC nebyla tak úplně jejich iniciativa?
-
-
Pro Payday 2 začaly pravidelně vycházet dlc v podobě nových map a zbraní téměř od začátku. Nový mapy jste si nemuseli kupovat, mohli jste se připojit do hry k lidem co je vlastnili, což samozřejmě nešlo vždy. Zřídka vyšla nějaká mapa zadarmo. Základníma zbraněma s modifikacema se šlo prostřílet všema misema na největší obtížnost. S dokoupenýma zbraněma jste si to mohli více ulehčit či užít. Hra bývala často ve slevách, vyvařit na dlc bylo patrný. Hrál jsem to od vydání asi rok a půl.
-
-
-
Ja vidim jedine brzke presiceni Multiplayer trhu a velky krach techto firem. Ne na vsem se na vydelat FREMIUM