• Tahle hra... je řemeslně perfektěně spracovaná nuda... před deseti lety bomba... teď už je to taková vyžilá modelka...
  • Mně tady ta diskuze, zda je těžší datadisk WoL, LotV či HoS, přijde uplně k ničemu.. Hrál jsem trochu více MP za zergy, teď už na to nemám tolik čas (gold league, takže žádná extra úroveň, ale již jsem se SC2 nestrávil málo času, kdo hraje MP, pochopí :-))), takže pro mě bylo těžší se poprat s kampaní (hard, brutal) pro lidi a protosy, na druhou stranu za zergy to bylo samozřejmě relativně s prstem v nose (byť je v SP hodně věcí jinak). Zrovna tak to bude pro každého, kdo trochu víc přičichnul k MP. Kdo ne a kdo nezná mechanismy SC a nepoužívá hotkeys, vždy to pro něj bude mnohem (mnohem) těžší. To, že někdo dohraje SP na hard, samozřejmě zdaleka neznamená, že je borec ve SC2 (SP hard odpustí opravdu mnoho a mnoho chyb, v MP stačí často jedna blbá chyba a je konec hry, opět kdo hraje MP, pochopí :-) SP jsem hrál osobně jen a jen kvůli příběhu (líbil se mi) a myslím, že to samé udělá řada hráčů, kteří hrají MP a víc se k němu asi nevrátí.
    Obecně do MP je mnohem těžší proniknout než do řady jiných MP her (např. World of tanks), jednak je třeba ovládat trochu (někdy více) angličtinu (komunikace s jinými hráči, sledování videí, turnajů, komentovaných zápasů na internetu apod.) a proto asi SC2 komunita u nás není zdaleka tak široká, nikdo ve SC2 (v MP) nevede "lamu" za ručičku a úspěch není skryt do úspěchu týmu (když se nehraje ve více lidech).
    K penězům - cena za datadisk je u toho, kdo bude hrát jenom SP průměrná - t.č. 800 Kč, vždyť je to 5 lístků do kina nebo 2-3 večeře v hospodě (navíc je možno hrát i arcade hry apod., SC2 toho nabízí víc, než se zdá). U toho, kdo hraje MP, tak je cena samozřejmě malá, protože desítky a desítky hodin z ceny udělají směšnou částku za hodinu zábavy.
    K diskuzi, jaká strategie je nejlepší - zda SC2 či Supreme Commander, či AoE, či Warcraft apod.), přijde mi to upřímně trochu stupidní diskuze, pro každého je nejlepší něco jiného, ať každý hraje, co ho baví.. Pro mě to je svět SC (byť u AoE jsem proseděl opravdu hodně troufám si říct až stovek hodin), pro někoho War 3, pro někoho Supreme C...
    Pic.
  • Tohle je snad nejvetsi fail co blizard kdy udelal.
    Pribehove je tohle naprostej fail. Fakt smutny ze takhle to dopadlo.
    Blizard je uz na kolenou.
  • Starcraft 2 je dle mého názoru nejlepší RTS všech dob a zároveň poslední důstojný zástupce kdysi slavné éry tohoto krásného typu her.
    Legacy of the Void přináší kromě standardně vynikající kampaně hlavně skvělé změny do multiplayeru. Nemyslím jen nové jednotky, schopnosti či zrychlení možnosti útoku díky lepším macro podmínkám na startu, ale také turnaje, což je skvělá věc pro zlepšení technické i psychické úrovně každého hráče multiplayeru, který se snaží hrát více strategicky a má snahu se zlepšovat.
    Nejlepší na tom je, že si zahraje každý, zkušený i nezkušený a oběma se dostane pořádný kus zábavy.
    Přestal jsem před časem hrát kvůli karpálnímu tunelu, nicméně teď skoro po roce jsem změnil rasu a jedu znova, okamžitě mě to zatáhlo zpátky :)
    • Nejlepší RTS všech dob je první Supreme Commander s datadiskem... a nejde dost potrhnout to S v RTS aby bylo vystihnuto proč je SupCom o tolik lepší rtS než Starcraft.
  • Veskoslav kámoši zase naklikávali.
  • Dokazal by mi niekto povedat kto sa vyzna v SC2 editore co donho priniesol Legacy of the Void. Vytvaranie custom map je moje hobby uz od warcraft 3. Tak preto sa pytam ake featurky v editory boli pridane v Legacy of the Void.

Diky
    • Kr.Pa
      Do editoru snad jen pridali ty 3 nove jednotky, nic jineho.

• to je hodne stary odkaz tady je na Void patch notes 3.0: do editoru toho pridali docela dost: http://eu.battle.net/sc2/en/blog/19913940/
  • SPOILER ALERT
    Musím říct, že jakožto zanícený fanda Starcraftu jsem prottoskou kampaní poněkud rozladěn.
    Ano, dostal jsem to, co jsem čekal, že dostanu a mise jsou zábavné. O tom žádná. Ani by mě nevadilo, že namísto vymýšlení nových jednotek chlapci prostě otevřeli špajz s nápisem Brood War. Konec konců terorizovat soupeře pomocí hejna Arbiterem zneviditelněných Carrierů okolo nichž poletující houf Corssairů znemožňuje jakýkoliv pokus o obranu je celkem sranda.
    Co mi ovšem hodně hnulo žlučí je nemožnost vyrábět po celou kampaň tak ikonické jednotky jako jsou Observer a Warp Prism.
    Absenci Warp Prism bych ještě díky možnosti poslat si pylon z orbitu jakž takž překousl, ale Prottos bez Observeru? WTF? Jak já se těšil na pomalé hledání nejlepšího místa k nawarpování dvou High Templářů a následné vybouření se na nepřátelské těžbě....
    • Asharak
      O tom je bohužel kampaň, nemožnost dostat se snadno do nepřátelské těžby. Což je podle mě fajn pak bys ji ničil a bylo by po srandě probojovat se přes obranu *1*
      • no nevim v kampani mi prijde ze tezbu pocitac nepotrebuje bo ma resource plnej pytel proste vyrabi nebo spise spavnuje jednotky podle scenare takze znicit tezbu ... a co se stane NIC
  • NumberFiveAlive
    kampan super, dohrano na brutal, predtim jsem hral Grey Goo a vubec se to neda srovnat, pribeh trochu ujetej (hlavne epilog) ale jinak ruznorody mise a znovuhratelnost diky nastaveni lodi a jednotek, zadna revoluce, ale v tomhle RTS suchu je to jasna volba pro kazdeho stratega :)
    • Asharak
      Je to stejně "těžké" jako u WoL? lepší/horší? Díky, popř. ještě srovnad ke všem HotS, kampaňe na Brutal mě bavily ve WoL nejvíc.
      • Je to jeste tezsi nez WoL.
  • Ty jo.. ja jednicku zral ale dvojka uz mi nic moc nerekla. I kdyz je to vesmes to samy, ale po tech letech po tom stejnym nadseni opadlo.. Driv to aspon byl unikat. Nelibi se mi rozliseni zobrazeni mapy. Ok musí bejt pro vsechny stejny ale je to moc blizko. Nelibi se mi mapy, furt to samy. Na kterych se to odehrava a ty planety jsou strasne umely. Jen nejaky platy na zemi a na tom si stavite zakladnu. Zadny nic, je to pro me desne suchy.. Malo budov. Maly mapy a hlavne malo zdroju, takze za chvilku jste na suchu a muzete se jit klouzat.. Vseho mi tam prijde malo na to jak je to chvaleny.
    V tomhle zanru by me vubec nevadila predelavka Primitive Wars, tusim, ze tam hrajete za praveky lidi, elfy, demony nebo dinosauri lidi. A na svou dobu to byla dobra hra, vic druhu vezi, titani, jednotkam jste mohli i vybrat, jestli budou mit sipy s ohne nebo jedem myslim. Sbirani surovin u elfu bylo originalni, levitovalo to vzduchem přes celou mapu klidne. Ani nevim, od koho to bylo,hral jsem o jako malej.. ale nova verze tohohle by me potesila stokrat vic, nez tohle. Dinosauri lidi navic se umeli promenit v dinosaura a druhej si na nej sedl. Na svou dobu tahle hra mela tisickrat vic moznosti nez SC.. Jediny co se mi tam libilo bylo, ze Vam za lidi muzou litat baraky a zahrabavaj se slizouni. :D Rikam.. jednicka.. mega pecka nejlepsi. Ale zas tolik se v toho dvojce nezmenilo a dneska je to malo.
    • Jo a v Primitive Wars i levelovali jednotky myslim, takze jste je hodne meli radi a neposilali je jen tak na smrt a posilali je leveloval na kolembehajici zver. Kdyz Vam chcipla elfka s hvezdickou (max levl), bylo to znat. Pac vydrzela a davala si mnooheem vic. A hlavne ta atmosfera a fakt zvlastni kombinace jednotek. Praveky lidi ovladali jako lepsi jednotky obry, Elfove draky a tak.. Behali tam i zvirata a velky dinosauri.. Pro kazdou rasu bylo specificky uplne neco jinyho.. Asi si to sezenu ze zvedavosti zas. :D
      • Ahoj, Taktéž jsem hrál....Celkem zajímavá hra. Bylo tam prostě budování starání se o své jednotky. Stracraft není pro defensivní hráče. Je to vychrl jednotky a znič co nejdřív nepřítele.....Jediné co ovlivňuješ je složení tvých jednotek což za strategii moc nepovažuji...Všechny datadisky jsem hrál...vcelku mě to bavilo...ale pro mě to není.
  • Kr.Pa záchrana světa je i ve Witcherovi 3 *3*