Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Tahle hra... je řemeslně perfektěně spracovaná nuda... před deseti lety bomba... teď už je to taková vyžilá modelka...
  • Mně tady ta diskuze, zda je těžší datadisk WoL, LotV či HoS, přijde uplně k ničemu.. Hrál jsem trochu více MP za zergy, teď už na to nemám tolik čas (gold league, takže žádná extra úroveň, ale již jsem se SC2 nestrávil málo času, kdo hraje MP, pochopí :-))), takže pro mě bylo těžší se poprat s kampaní (hard, brutal) pro lidi a protosy, na druhou stranu za zergy to bylo samozřejmě relativně s prstem v nose (byť je v SP hodně věcí jinak). Zrovna tak to bude pro každého, kdo trochu víc přičichnul k MP. Kdo ne a kdo nezná mechanismy SC a nepoužívá hotkeys, vždy to pro něj bude mnohem (mnohem) těžší. To, že někdo dohraje SP na hard, samozřejmě zdaleka neznamená, že je borec ve SC2 (SP hard odpustí opravdu mnoho a mnoho chyb, v MP stačí často jedna blbá chyba a je konec hry, opět kdo hraje MP, pochopí :-) SP jsem hrál osobně jen a jen kvůli příběhu (líbil se mi) a myslím, že to samé udělá řada hráčů, kteří hrají MP a víc se k němu asi nevrátí.
    Obecně do MP je mnohem těžší proniknout než do řady jiných MP her (např. World of tanks), jednak je třeba ovládat trochu (někdy více) angličtinu (komunikace s jinými hráči, sledování videí, turnajů, komentovaných zápasů na internetu apod.) a proto asi SC2 komunita u nás není zdaleka tak široká, nikdo ve SC2 (v MP) nevede "lamu" za ručičku a úspěch není skryt do úspěchu týmu (když se nehraje ve více lidech).
    K penězům - cena za datadisk je u toho, kdo bude hrát jenom SP průměrná - t.č. 800 Kč, vždyť je to 5 lístků do kina nebo 2-3 večeře v hospodě (navíc je možno hrát i arcade hry apod., SC2 toho nabízí víc, než se zdá). U toho, kdo hraje MP, tak je cena samozřejmě malá, protože desítky a desítky hodin z ceny udělají směšnou částku za hodinu zábavy.
    K diskuzi, jaká strategie je nejlepší - zda SC2 či Supreme Commander, či AoE, či Warcraft apod.), přijde mi to upřímně trochu stupidní diskuze, pro každého je nejlepší něco jiného, ať každý hraje, co ho baví.. Pro mě to je svět SC (byť u AoE jsem proseděl opravdu hodně troufám si říct až stovek hodin), pro někoho War 3, pro někoho Supreme C...
    Pic.
  • Tohle je snad nejvetsi fail co blizard kdy udelal.
    Pribehove je tohle naprostej fail. Fakt smutny ze takhle to dopadlo.
    Blizard je uz na kolenou.
  • Nejlepší RTS všech dob je první Supreme Commander s datadiskem... a nejde dost potrhnout to S v RTS aby bylo vystihnuto proč je SupCom o tolik lepší rtS než Starcraft.
  • Starcraft 2 je dle mého názoru nejlepší RTS všech dob a zároveň poslední důstojný zástupce kdysi slavné éry tohoto krásného typu her.
    Legacy of the Void přináší kromě standardně vynikající kampaně hlavně skvělé změny do multiplayeru. Nemyslím jen nové jednotky, schopnosti či zrychlení možnosti útoku díky lepším macro podmínkám na startu, ale také turnaje, což je skvělá věc pro zlepšení technické i psychické úrovně každého hráče multiplayeru, který se snaží hrát více strategicky a má snahu se zlepšovat.
    Nejlepší na tom je, že si zahraje každý, zkušený i nezkušený a oběma se dostane pořádný kus zábavy.
    Přestal jsem před časem hrát kvůli karpálnímu tunelu, nicméně teď skoro po roce jsem změnil rasu a jedu znova, okamžitě mě to zatáhlo zpátky :)
  • Veskoslav kámoši zase naklikávali.
  • Je to jeste tezsi nez WoL.
  • Ahoj, Taktéž jsem hrál....Celkem zajímavá hra. Bylo tam prostě budování starání se o své jednotky. Stracraft není pro defensivní hráče. Je to vychrl jednotky a znič co nejdřív nepřítele.....Jediné co ovlivňuješ je složení tvých jednotek což za strategii moc nepovažuji...Všechny datadisky jsem hrál...vcelku mě to bavilo...ale pro mě to není.
  • no nevim v kampani mi prijde ze tezbu pocitac nepotrebuje bo ma resource plnej pytel proste vyrabi nebo spise spavnuje jednotky podle scenare takze znicit tezbu ... a co se stane NIC
  • to je hodne stary odkaz tady je na Void patch notes 3.0: do editoru toho pridali docela dost: http://eu.battle.net/sc2/en/blog/19913940/
  • ja nereagoval na tebe, a za druhe jsem to z tveho vysvetleni nepochopil. tak se omlouvam že jsem blbej, btw jo mam duševni problem ale lečim to
  • ty máš závažný duševní problém... snažil jsem se ti to normálně vysvětlit. ale zřejmě jsem od tebe čekal příliš...
  • To si někdo spíš udělal bota na to hlasování. Jinak nepochopím vyplusovaný double post :D
  • Asharak
    Je to stejně "těžké" jako u WoL? lepší/horší? Díky, popř. ještě srovnad ke všem HotS, kampaňe na Brutal mě bavily ve WoL nejvíc.
  • Asharak
    O tom je bohužel kampaň, nemožnost dostat se snadno do nepřátelské těžby. Což je podle mě fajn pak bys ji ničil a bylo by po srandě probojovat se přes obranu *1*
  • Kr.Pa
    Do editoru snad jen pridali ty 3 nove jednotky, nic jineho.

    http://us.battle.net/sc2/en/game/patch-notes/
  • jo a spletl jsem se že 4k jsou tri monitory, tak se neposer
  • Tady ma ovsem Veskoslav naprostou pravu. V kazdem slove. Ale samozrejme z principu je potreba ho vyminusovat, chapu:)
  • ja jsem jelito ale on rikal že vetší zoom by mu dal v progamingu vyhodu. nakonec z neho ale vylezlo že SC to ma nastaveny jinak a že vlasten ani nemyslel profi souteže kde maji všichni stejny hw, ale myslel youtubery. ale hlavne že ja jsem jelito
  • Nemohu souhlasit. Hral jsem to pravda uz davno, ale WOL i HOTS jsem dohral na jeden zatah na hard bez jakychkoli potizi. LOTV jsem cca v pulce a uz jsem musel nektere mise opakovat... troufam si tvrdit, ze na Brutal uz to bude vyzva i pro zkusenejsi... prinejmensim ziskat vsechny achievemnty urcite.
    Ale mozna je to i tim, ze jsem nejmin rok nehral ani MP, takze nejsem rozklikanej:)

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit