Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Mimo freeware scény je to asi první point and click adventura za poslední dekádu, takže ano, na nováčky je třeba také brát zřetel. Že dělám hru vypadající jako z roku 1998 neznamená, že ji dělám jenom pro hráče z roku 1998.
  • @Del0
    mně naopak Dead Space 1 přišel mnohem hororovější než SS2, atmosférou jsou tak nastejno (opuštěná vesmírná loď, klaustrofobie). SS2 má ale lepší herní mechaniky - má RPG prvky, možnost hrát za psionika, za technika, za mariňáka
  • Prave som sa docital, ze Hnisavec zalozil najvacsiu hororovu komunitu v SR a CR na assbooku...tak som zvedavy, vazeni, kto takyto neskutocny cin dokaze prekonat.
  • Walter_Kraft
    Nechci se o tom hádat, ale prostě tak nelogickejch mi tam většina věcí nepřijde. A už vůbec ne level zmagnetizovaný kočky, kterej autor v recenzi uváděl. Adventury běžně nehraju, ale tady jsem to prošel a všechno, co jsem dělal, mi do sebe normálně zapadalo. Stačilo mi číst si pda posádky atd. Ale přiznám, že jedna pasáž mi záseková přišla: bez výraznejch spoilerů jen takhle - hydrophonics a získání nějaký formy lepidla; věděl jsem co potřebuju, ale nevěděl jsem jak to získat. A ten způsob, kterej je tam použitej, ten mě fakt nenapadl.

    A jen ad mrtvola, která se cuká - ona to totiž neni mrtvola, je to člověk staženej z kůže, ale ještě žijící. A to, že jí máme uříznout ruku indikuje spíš fakt, že má přístup do security levelu, kam se nemůžeme dostat.
    Výlet do márnice: prostě mi to přišlo jako to, že postava, která se nemůže dostat jednou cestou zkouší všechny možnosti, podívat se, kam jen je možné a s představou toho, že tam třeba >náhodou< něco objeví.
  • Že se tam nenachází nelogičnosti? Vždyť ta hra je na nich v podstatě založená. Mrtvola, která se cuká, což má indikovat, že jí jako jediné z mnoha můžete uříznou ruku. Nutnost sebrat vrtačku z operačního robota, přestože vám vůbec nic ve hře neřekne, že to vůbec jde a proč byste to sakra měli dělat. Výlet do márnice, na jehož konci získáte (úplně logicky) páčidlo z mrtvoly v mrazáku, ale bohužel vám opět nikdo nikdy nepoví, proč vůbec máte v prvé řadě usilovat o to, abyste se do márnice dostali. Mohl bych pokračovat donekonečna. Devadesát procent hádanek je tady založeno na zkoušení všech předmětů na všechno v okolí, protože prostě nevíte, co za obskurní kombinaci může fungovat. Příklad z oné márnice: K tomu, aby se nezavřely dveře do kremační pece použijeme fekáliemi nasáklý hadr, který jsme vylovili v předešlé úrovni ze záchodu. Proč a jak to funguje mě nezajímá. Zajímá mě, jak bych na to jako hráč mohl vůbec dojít a nebo, kde je vodítko k tomu, abych o tom mohl vědět dopředu, než začnu klikat a zkoušet všechno na všechno.
  • del0
    "A kvalitních hororových her je taky jak šafránu - Dead Space, Doom 3, Silent Hill série, Fatal Frame série, Resident Evil série a mé oblíbené lovecraftovské horory Call of Cthulhu - Dark Corners of the Earth, Alone in the Dark série, Clive Barkers Undying. Survival horor není můj žánr, proto neuvádím ani aliena ani amnézii. "

    Tyhle hry mě osobně proti System Shocku 2 přišly jako slabý odvar, co se týče hororový atmosféry. *5*
  • MickeyMutant
    Nezobrazuje se ti hodnocení, nebo co tím myslíš? Je tam šestka. Lots Of Love from me too!
  • Walter_Kraft
    Docela by se oplatilo zmínit třeba nedávno vyšlou SOMU. Imho je to atmosférou dost blízko, jen Stasis mi přišlo o fous lepší.Taky by stálo za to zmínit se o tom, jakej podíl maj na atmosféře zvuky.

    Zmínka o zmagnetizované kočce v posledním odstavci mi přijde dost mimo, jelikož tady se nic takhle nelogickýho nenachází. Spíš mi to přijde o určitej návrat k věcem jako PS:T a jinejm izometrickejm záležitostem (navíc Chris Bischoff na netu publikoval různý screeny svejch představ o nedávnejch hrách, 2D izometrickej Bioshock, Wasteland 2 a i něco jinýho).

    A vlastně, nemůžu si pomoct, ale celá ta recenze mi přijde taková nijaká.
  • Jack1947
    Je pravda že jsem viděl i větší třeba blbost docela bylo i to - Always Watching: A Marble Hornets Story Řekl bych že to bylo o trochu lepší vůbec to není pro mně tyhle filmy pravda pravdoucí.
  • @Jack,
    já chápu, že je to film, který nesedne každému a chápu proč má negativní hodnocení. A máš zcela pravdu, ten film je psychologický a symbolický - to bloudí v tom labyrintu pod Jonesovou chalupou je symbolika pro bloudění uvnitř vlastní mysli. Asi mi to právě sedlo do náladay a líbila se mi ta symbolika. Zda jsem byl střízlivý si už nepamatuju :-)
  • Jack1947
    Drizzt:Mr.Jones jedině pokud si libuješ v halucinacích způsobených požkozeným mozku nebo vidinami způsobených nadužívaním různých drog.

    Je to sraččka psychologicka no. Asi tak.
  • TheGGG
    no šajt, hororvých knih jsem četl spoustu. Ty většinou mistrně pracují s pomalým budováním atmosféry a vytvářejí tíživou potřebu číst a číst, dokud se nedozvíme co se stalo. Často také zabrousí do myšlenek hlavního hrdiny atd. Toto je prostě jen hra s ptačí perspektivy, u které se nejde bát.
  • Dik za rozebirani deje hry a spoilery...
  • maros.goc
    Chcel by som sa recenzenta opýtať, prečo by hru mali oceniť nováčikovia v žánri ...Hra nebola pre nich predsa vyvíjaná....
  • A teď si představ, že existujou třeba i horory - knihy a tam neni k vidění perspektiva žádná. Jen trapný písmenka. Fuj, lepší počkat na pořádný horor.
  • a vždycky zapomenu jmenovat toho Alana Waka - výborný kingovský horor, i když spíš příběhem než strašidelností. To by ti mělo udělat radost, je to konzolovka.
  • jmenuješ samé provařené průměrné horory a pohříchu jsi zapomněl na remake Evil Dead (na csfd podhodnocené) nebo Oculus. Woman in Black není špatný horor, dělalo ho Hammer Studio jako svůj pokus o návrat (pokud jsi znalec hororů, tak ho nemůžeš neznat). Kvalitních hororových filmů je stejně jako kvalitních hororových her málo - The Descent, The Others, Mirrors, Dead Silence, Dead Birds, Alien, Cube, Event Horizon... Found footage je příšerný žánr, dobrý byl akorát původní Blair Witch, všechno co příšlo potom je víceméně špatné, trochu mě zaujal jen Mr. Jones. Mám docela rád i japonské horory - třeba existenciální horor Kairo

    A kvalitních hororových her je taky jak šafránu - Dead Space, Doom 3, Silent Hill série, Fatal Frame série, Resident Evil série a mé oblíbené lovecraftovské horory Call of Cthulhu - Dark Corners of the Earth, Alone in the Dark série, Clive Barkers Undying. Survival horor není můj žánr, proto neuvádím ani aliena ani amnézii.
  • Kamil.Zatlouikal
    Bez čísla? LOL
  • Postni svoji fotku, tu žádný horor netrumfne *1*
  • Jack1947
    Toho se jen tak nedočkáš no...

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit