Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • za plnou cenu 1000,- kc :D levnejsi nez kterykoli datac k WOW + ty mesicni poplatky ... fail
  • Ringwraith ty uz anglicky radsi nikde nic nepis, nebo dostanes pres hubu :D
  • aha to ma byt asi anglicky *1*
  • jojo ještě že tam nevychází neustále nové datadisky za plnou cenu..oh wait
  • tyhlety cachry ohledne plateb a mikrotransakci me nuti si NIKDY podobnou hru nekoupit. jedina hra, ktera si zaslouzi penize kvalitou a hlavne systemem, je GUILD WARS! zaplatis jednou a nic vic. LOGICKE! a nejlepsi
  • 11 serveru to jich má více everquest 1 :-))) ....ale nechci hanit SW určitě to je zábava min. na pár týdnů :-p
  • No rekl bych, to ze hraci odesli, nebylo jen prazdnymi servery, ktere samo mely veliky vliv, ale cela koncepce a end game hry byl a je spatny a nedodelany, protoze hra je primarne zamrena na skoro singlvlovani postavy s pribehem a to je hodne spatne pro MMO.
    Ono kdyby jiz od pocatku, byly ve hre dungeon finder, cross realm pvp, ranking system bodovani hracu a hlavne Ops, ktere jsou opravdu vyzvou a ne jen bugnuti bossove s hromadou treshe, tak verim, ze hra by dnes mela daleko vice hrajicich hracu.
    A jak pises BW dela vsechno pomalu a to je jiz ted pozde, misto reseni danych problemu, pridaji do hry system legacy, ktery je defakto uplne k ho*nu a ma donutit znudene hrace jeste vice lvlovat alty no hnus velebnosti...
  • nn:) AA = ArcheAge.
    Srovnávat GW2 s ArcheAge je urážka pro ArcheAge.
  • Taky ho mají docela dobře udělané. Vůbec bych nevěřil, že někdy překonám svůj odpor k placení MMORPG a jim už jsem po troškách nasypal docela hodně. *4*
  • PS Nestudoval jsem, jaký ten F2P bude. Musí to být dobrý F2P, jinak to nemá smysl.
  • Tohle mělo být hned na začátku. Předchod na F2P jen může detekovat problémy hry (samozřejmě chybný názor, ale bohužel stále velmi rozšířený názor) a to je škoda. Kdyby bylo F2P už dávno, od začátku, hře by to podle mě velmi prospělo. Pravidelné měsíční poplatky jsou podle mého názoru už zcela zastaralým a nesprávným modelem.
  • blbě to naklonovali... lidi z bioware totiž nehrajou WOW, protože mají život
  • Vidlec
    Star Trek online? A jak dopadl... No teď jde trochu nahoru, ale proč? F2P
  • Netvrdím že mě to kdy bavilo :) jen poukazuju na to, že to byla makačka taky trochu.
  • Hru jako takovou nezatracuji. Co si lidi vybavi pod jmene Star Wars "Hvezdne Valky" ?? To je snad jasne bitvy ve vesmiru ale i na planete, tady se drzi pouze na planete sice zde jsou space mise ale to jen strilim nic vic.. podle me to bude za neco stat az udelaji vesmir se vsim vsudy..
  • Pokud umim číst a psát, tak jsem psal "původnim wowku" takže myslim bez datadisků (datadisky to jen zhoršovaly) ...

    Pro mě je větší sranda s vice lidma něco dělat koordinovaně, než v 8 lidech ( to je fakt skoro jako normalni parta na dungeon ). A když mě bavily 20/40 raidy, tak 8/16 mi přijde fakt dost chudej endgame... V pvp je to vždy jenom 8v8 což mě dlouhodobě taky moc nebavilo (snad jen huttball je sranda se sehranou partou).

    Chápu proč jim odchazejí lidi, ale s mizernym endgame obsahem se neni čemu divit. Přitom na druhou stranu všechno krom endgame obsahu je fakt super ...
  • Ani nahodou jsem te nechtel vytrolit. Jen nenavidim vsechny ty MMO f2p nebo jak se vsechny ty kravoviny jmenujou tak to neber ve zlym, ze jsem byl neprijemnej
  • EDIT: *ironie
  • Bez ireoni, existuje jedna poučka businessu, kterou jsem si náhodou přečetl -
    "Poslechněte si, co vyžaduje zákazník. Pak 90% z toho nechte plavat a vnuťte mu vámi vytvořenou ideu."

    Zdá se, že BioEA se tohoto přístupu drželi příliš dogmaticky.
  • Líbí se mi jak SWTOR 90% lidí zatracuje. :) Pro mě má každá mince dvě strany. Sice mě trochu štve, že SWTOR přejde na F2P (podle mě to F2P není). Ale rozhodně si nemyslím, že je to konec hry. Ba naopak si myslím, že je to nová příležitost jak se dostat aspoň z louže do bláta. Samo sebou BW a EA hodně podcenili komunitu. A jejich rychlost reakce je hodně špatná. Už v lednu komunita poukazovala na to, že je potřeba transfer ale BW a EA čekali a čekali. A to jejich čekání je stálo dle mého skromného odhadu 400-500 tisíc hráčů. Protože jejich transfer přišel až koncem červa. A počet serveru byl z 91 redukován na pouchých 11. Kdyby transfer přišel už v lednu nebo únoru maji dnes cca o 200 tisíc více hráčů. Mě jen mrzí, že se BW a EA nepoučí a tak říkajíc na názor komunity moc nedaj. Nicméně hru stále nezatracuju a veřím, že se udrží. :) Narozdíl od TERY, která je mrtvá už teď, teda aspoň v evropě.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit