Přejít na výpis diskuzí
Syndicate není Deus Ex, dokazuje 11 minut záběrů ze hry
13.10.2011 | Petr Poláček
48 příspěvků
-
wtf. to "ovladanie mysle" znamena to ze ked ho "hacknete" tak urobi predskriptovanu vec, ak je v nejakom dolezitom uzle, alebo random sa zabije ak je to random npc? By ma zaujimalo ci by sa dokazal dostat dalej kebyze neovladne toho vojaka a kebyze ten vystrelom zbrane do svojej hlavy nerozbije okno. Asi dalo, ze by ste rozbili to okno.. TO by bolo perfektne zabezpecenie tak ako tak.
Ale co mi bilo do oci bola ta strelba, ved on ani nemieril priamo na nepriatelov ale len tym smerom a nad nich a vsetkych dal na ranu. Nerozumiem, to akoze hackol projektyl a nasmeroval ho?:)
Priserne -
na co šáhnou to poserou
-
Mě to chvílemi přišlo jakobych viděl tlukot srdce, nebo alespoň pulzování, žeby AR ukazatel? Ale nejsem si tím jistý.
-
Všimli jste si někdo těch divných odlesků na jeho rukách ? Jako by to byl nějaký bug...
-
hybe se strašně pomalu proč?
-
Libí se mi ten náznak puzzlí viz otevření dveří pomocí zakřivené trajektorie projektilu. Naopak ta hackovací schopnost je nějaká příliš všestranná a ultimátní. Jednoduše může hacknout a vyřadit úplně cokoliv od lidi po kulomety zřejmě na jakoukoliv vzdálenost i přes objekty. No uvidíme co se z toho vyklube zatím to vypadá všelijak, muže to byt dobré i nemusí. *2*
-
Dá se předpokládat, že tohle je začátek hry. Vůbec první akce, které se v tom člověk dočká. Tak proč proboha dělat unáhlený závěry? Otevřenějších lokací se ještě můžem dočkat, stejně tak nějaké kooperace, třeba i v multiplayeru. A jestli je tam volitelná obtížnost, tak pán představitel beztak šáhnul po té nejnižší pro plynulý průchod. V takovém případě by se negramotní nepřátelé dali chápat. Vždyť i takovej první Blood byl prvních pár levelů procházka s prstem v nose. (adresováno na ty stěžující si na tyhle věci, nikoliv na fanoušky originálu vyčítající znásilňování značky...vás chápu, úplně stejně reaguju třeba na XCOM).
-
Hm... Vážně moc nechápu, proč se tohle jmenuje Syndicate. Připadá mi, že hráči na které tahle hra asi cílí buď původní hru neznají, a není tu tedy důvod, proč by se to tak mělo jmenovat, a nebo ji znají a ti se asi budou hlavně těšít na pokračování tý starý dobrý hry, ne na nějakou naskriptovanou koridorovku s jménem slavné hry.
Já patřím do té druhé skupiny. Původní hru jsem hrál moc rád a proseděl jsem u toho několik týdnů, takže o tohle čím dál tím víc ztrácím zájem. Aspoň že novej deus se povedl. -
vypadá to jako hloupost ale jestli starvreze delali i riddica a tu hru na ps3 (nevim jak se jemenuje) tak to muez byt dobre, nejsou to zadni noobove
-
dmnc
-
Jasny,ve sci-fi to nepusobi jako pest na oko a da se to tam pochopit.Ale stejne si myslim,ze neni potreba,aby ti hra ukazovala uplne kazdou kravinu a vodila te za rucicku kam jit,co rozstrilet,co hacknout,s kym promluvit apod.
At je to klidne v lehkych obtiznostech,ale u vetsi obtiznosti tam takove veci imho nemaji co delat. -
Mě na tom mrzí všehovšudy dvě věci 1. absence kooperace v týmu dalších tří agentů 2. uzavřené koridory namísto otevřených zalidněných map. + něják jsem pořád nikde neviděl výzkum technologií, ale to není tak podstatné. Nevypadá to zle, na střílečku výborně, ale jako Syndikát to pořád něják smrdí, žeby uhnilý potenciál? Nenapadá mě jak to vysvětlit těm, co s jedničkou nemají tu zkušenost, ale představte si takové GTA které by někdo, za patnáct let předělal do lineární third-person akce, takhle něják to totiž je... Pořád to může být dobrá hra, ale není tím, za co se vydává.
-
Mě to video vcelku dost zklamalo. Vidím tuctovou předskriptovanou koridorovku. Žádnej sendbox fungující metropole jako v originále. Žádné strategické prvky jako spolupráce více agentů nebo persuace civilů. Dokonce i hacking "do" NPC probíhá jen formou skriptu, místo aby se dali volně ovládat. Netuším, proč se to jmenuje Syndicate. Vlastně tuším, ale nelíbí se mi to...
-
dost pohode dokonca sa mi to paci o nieco viac ako deus ex HR :)
-
Ak myslis ted HUD tak to je v scifi hrach celkom v pohode podla mna - cipy v hlave a tak , to sa da pochopit , ale v ostatnych ne scifi hrach je to celkom na p.. a kazi to dojem ... hlavne ma to teraz dostalo v tom novom hitmanovy , jak v tom videu zapol to videnie cez secko mozne tak som to hned vypol ... chlapci uz asi stratili rozum :D
-
Vyzera to celkom fajn ... trosku spravit AI ... vyhodit to debilne videnie cez steny a bude fasa ... Inac to hranie fps na konzole je strasne nieco - pomale , neohrabane , no proste fuj .
-
"Kdo hrál Darkness pochopí, kdo nehrál, pochopí to zřejmě až se Syndicate" nebo z riddicka. vypada to skvele. starbreeze jsou sikovny kluci
-
Aby jsi me spravne rozumel,neni to ani tak mireno proti teto hre,ale proti tomu obecnemu trendu ,kdy se to vyskytuje v cim dal vice hrach posledni doby.
-
To je sice mozny,ale dneska to cpou temer vsude,jen tomu rikaji ruzne ,vysvetluji to ruznymi zpusoby a nekdy se s tim ani neobtezuji.
At uz je to ve formue 2d HUD , v prostoru,nebo kombinace,jak je tomu v tomto pripade.
A i v tematicky cyberpunkove hre to jde udelat tak,aby si hrac nepripadal,ze se k nemu tvurci hry chovaji jako k nesvepravnemu retardovi. -
AI zatim kulhá