Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • iSpirit

    podpořím na PS5, ty lowres textury jsou sice zajímavá volba, čistě subjektivně bych ale  raději uvítal highres textury, i když chápu, že tohle respektuje retro styl hry.  Škoda že nedali možnost výběru.

  • Stephano

    Tak to mně moc těší.  Těším se. ♥

  • Konečně si to zahraji. Mám rád starší hry, např. i přes DOSbox (většinou krokovací RPGčka jako Betrayal at Krondor apod), ale to děsivé ovládání a UI právě pro první System Shock mě odradilo od hraní. Podobně jsem zápasil s UI prvního a legendárního Deus Ex, tam mi to ale nakonec sedlo a rychle přešlo do krve.....zatímco u System Shocku i po opakovaných pokusech o návrat, jsem to nakonec nechal být se slovy že nemusím mít všechno :)

  • Tak to mám velkou radost. Důvod si po letech zahrát. Soudobá herní tvorba už jde dlouhé roky mimo mě (až na pár výjimek, které spočítám na prstech jedné ruky) 

  • A hned na rovinu můžu říct, že tak dobrý remake, který zvládá citelně
    modernizovat, ale stále si zachovává obrovský respekt k původnímu
    materiálu, tady DLOUHO NEBYL.


    Opravdu je to o tolik lépe zpracovaný remake než například remake Resident Evil 4?

    • uher

      Tu otázku na konci pokládáš proč?

  • jurb83

    Rozohrane, zatial 2 hodiny a bavim sa jak zamlada! Kurva, skoda, ze tak dojebali novy startkrek, to je cringe az z toho boli rit

  • Hanzales

    Luxusní :) Na tu barevnost jsem si zvykl hned, vlastně už demo jsem prošméčil milimetr po milimetru.
    Jo System Shock. Do té doby člověk hledal červený, modrý a žlutý klíč a pak přišlo tohle. Dodnes si pamatuji vůni těch nových 9 disket a následně stovky hodin v té hře strávené ku dnešku. Za ten remake jsem neskutečně rád.

  • Dohrál jsem to až teď, prolezl každý kout, několikrát přitom zachránil Zemi, nemáte zač :) a jsem zpět. Respekt k tvůrcům, v době kdy je stále populárnější retro a různé pixel arty, tak tohle sedlo výborně.

    Není to 1:1, což je dobře, nejen design levelů a inventáře, ale třeba i přidání modifikací zbraní, různých automatů, nemožnosti ukládat pozici v určitých místech, ale možná se to odvíjí od obtížnosti. 

    Zdivočelá AI může být v blízké budoucnosti téma, tak třeba i to přitáhne nové hráče, kteří nepotřebují vést za ručičku nebo hru co se hraje sama. Kdyby něco, staré návody se dají použít.

    Pořád je to ta legendární hra, svůj duch neztratila a Shodan prostě stojí za to. Skvělé! Teď už jen přeleštit dvojku a snad to vše vydělá dost peněz, aby vznikla i ta trojka.

  • aaaa ja na to uplne zapomnel...super

  • Mno, esteticky nejsem nadšený, někdy ty textury a nasvětlení vypadají skoro komiksově, což jde asi proti duchu originálu, ale asi si to zahraju. Takových her není nikdy dost.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit