Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Gearbox si projde soudy a třeba se do toho vrhnou a tak nějak se něco z té druhé světové zase ukuchtí. Podle mýho by se značky BiA měli držet trochu víc než se furt pokoušet o neustálý reinkarnace jiných značek s ne moc od veřejnosti široce spokojeným výsledkem. Je sice pravdou, že poslední BiA Hells highway mohl být lepší a balancoval příliš na hraně obyčejný střílečky pro všechny a tradiční hratelnosti starých dílů s ne moc uvěřitelným psychologickým zásahem do postav, ale celkově to i po těch letech není špatná záležitost.

    Dát stejnýho úsilí do pokračování točící se kolem další kampaně v Ardenách, bez zbytečných, ale taky tradičních gearbox-keců o herní revoluci a naopak znovu s chutí přinýst vybalancovanou historickou hru s autentičností rovnou prvním dílům BiA, tak věřím, že by mohli uspět a trochu si opravit reputaci. I když, kdo ví...
  • Marné čekání na pokračování Brothers in Arms (nemyslím Furios Four) pokračuje... *9*
  • Mart9
    Sakra, vy mě donutíte si to zahrát po mnoha a mnoha letech znovu. Tehdy jsem hrál dvojku a zasekl jsem se v té misi, kde máš v poušti bránit tu oázu (pokud si dobře vzpomínám), to jsem prostě nemohl udělat, když tam na mě vždycky přijel tank :D, tak jsem se na to vybodl.
  • spook.y
    Dneska někdo udělat pokračování H&D tak jeden voják ti bude umět zpomalovat čas...další dokáže sestřelit 6 lidí v jedné sekundě...třetí bude mít možnost neviditelnosti a poslední bude pes a ten dokáže zničit tank. H&D se už asi nikdy nedočkáme a to je velká škoda.
  • Jack1947
    Skoda ze to prezentuji takovyhmle trailerem, grafika vypada jeste hur nez z obrazku Cryengine jako vazne? *12* me se to nelibi a ta vykradacka (skoro) z umirajiciho Sniper Elite se upomalenym vystrelem z odstrelovacky chabe,chabe...

    Pripomina prvni COD a Crysis... obvykle Autory clanku nechavam byt napokoji... ( jeste dam za pravdu, Uchovy)
  • Až si někdo troufne udělat ve hře výbuchy realisticky, tak všichni budou brblat, že to vypadá divně, protože u toho nemaj epileptický záchvat.
  • tonnymontana
    tak uprimne mi prijde hratelnejsi cod2?:/ modely s texturama jsou hodne podobneho stylu ale vybuchy ktere ze hry delaji podobne pocity jako BF4 kde musi obraz nonstop epilepticky blikat a pripominat laser game je sileny. Skoda po precteni jsem se tesil na nastupce arkadoveho cod2 z II svetove. to asi nehrozi. Ale clovek je nekdy prekvapeny kdyz se hraje BF4 tak konec koncu proc ne..:D
  • Mart9
    Bullet time jsem si nevšiml a křížek jde u her často úplně vypnout, jestli by ti to vyhovovalo. Já jsem bez křížku dohrál King Konga a byl to super zážitek.
  • The Punisher!
  • Vidim to jedine na kickstarter...
  • Proboha proč zase to potvrzování úspěšného zásahu červeným křížkem? O bullet time ani nemluvě.
  • xiii (tedy jako římsky 13) chtěl jsem to napsat velkými, ale vyjelo mi toto hlášení :) "Příspěvek obsahuje příliš mnoho velkých písmen (vypněte si CAPSLOCK)" ...fakt super fičura
  • já chcíííí novej Hidden and Dangerous
  • V těch cca 00:38 jak tam "snipuje" a z nácka vycákne 5 litrů krve, odletí 2 metry daleko a div mu neupadne noha to po něm střílel protitankovou puškou ne?
  • kubi-wan
    Oproti tomu, jak dopadaly jejich hry předtim, je to dneska ještě hodně v pohodě...
  • spook.y
    I. SV je už i na Steamu v alphe
    http://www.verdungame.com

    Je to něco jako Red Orchestra 2 akorát z I. SV
  • To si spíš dovedu představit, že pět minut běžíš jen od překážky k překážce, abys přežil a boj muže proti muži pěstma, bajonetama, nožema, přilbama....prostě souboj na blízko, jako je měl Riddick.
  • Prvni svetovou bych bral, jenze bohuzel takova ta popularni historicka znalost o ni je na urovni "byli v zakopech, meli pomaly pusky a pak tam pustili plyn a umreli LOL"... coz podle me hodne potencialnich tvurcu odradi.

    Jo, zakopova valka byla na zapadni fronte vetsinovou naplni valky - ale kdyby hry byly o vetsinove naplni a ne o tom nejzajimavejsim, tak v Modern Warfare sedi clovek ctyri hodiny z petihodinove kampane na zakladne, cisti nakladaky od pisku a honi si na toitoice.

    Pritom paradoxne ze zapadni fronty by sly udelat takove ty "bombasticke" mise ve stylu vylodeni v Normandii z her z druhe svetove. Takova poradna silena ztec pres zemi nikoho, nebo postup za az nebezpecne blizko vybuchujici kracejici delostreleckou palbou.

    Ale nejen pozlatkovymi "wow!" misemi ziv je clovek, nicmene i tak by 1. sv. v. mela co nabidnout. Prvni samopaly a lehke kulomety by snadno zahnaly obavy z omezeneho arzenalu. Nocni prepad "stosstruppen", duel odstrelovacu, krvavy boj na blizko v zakopech, paniku vyvolavajici pouziti bojoveho plynu, zrod mechanizovane valky, braneni dobyte pozice pred nepritelem, ktery nasadi plamenomety... tohle vsechno by byly namety na dobre mise.

    A to jsme jen na zapadni fronte! Vedle ktere jsou zapomenute ale o to uchvatnejsi boje na vychode, na Balkane nebo v Africe.
  • Kterýkoliv Metal Gear Solid
  • Mart9
    No mě na těch Brothers in Arms připadalo právě nejstupidnější to, jak nešlo schválně nikoho trefit, aby si musel taktizovat a obíhat je ze stran. To bylo dost přehnané.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit