Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • No. Staci se podivat na situaci kolem noveho Metal Gear Rising (a proc byl zrusen) a jsme doma. *2* Pro Kuju je takove studio utahnout dost velky risk.

    JD je popravde uz jen takovej funny guy co asi z lasky uz smiruje i oknem zachody v 2K a o BIS se mu zdaji nocni mury dodnes. *1*
  • Konami bol klient(vydavatel), ktory si "objednal" sluzby u Kuju(vytvorenie diela), Vatra je sub-zlozka Kuju(pravne plne patri majitelom Kuju), ktora projekt vyrobila. Znie to tak pochopitelnejsie?
  • Hellierer
    No braky.Já si myslim že ten novej Silent je výbornej ale holt to srazi ty technicky problemy no ale jinak je to spickova hra.
  • jezis asi narazka na Moskvu co by jinyho
  • oni braky moc nehodnotí, většinou jen AAA tutovky
  • no me by spis zajimalo co znamena, ze vatru rozpusti...nemuze rozpustit cizi studio, takze ti co se podileli na vyvoji si mozna mohli rikat Vatra, ale v podstate byli zamestnanci Konami, kteri dostavali plat jako kazdy jiny.
  • Zrada od IS,to znamená co?
  • Držím klukům z Vatry palce ať to přečkaj , nemaj to lehké po zdradě od IS mají další těžké chvíle od KUJU.Život je "svině" jak říkál predátor.Držím palce kluci ať to přežijete!!
  • proč není na games recenze toho silent hillu? *6*
  • USER47
    Konami/Kuju dá peníze Vatře na výrobu hry. Vatra udělá hru. Konami/Kuju je nespokojeno s prodeji. Vatru rozpustí. Pořád nevidím žádnej tunel. Respektive, nevidím ani prostor k jakýmukoli tunelování. Žádný státní dotace, žádný zdroje mimo vydavatele/vlastníka studia. Jaký peníze podle tebe proboha kdokoli tuneluje?

    Pardon, tohle patřilo pod "vm" a jeho konspirační teorii.
  • Jak to? KUJU nechá české studio za pakatel udělat hru, potom rozjede předem odepsaný druhý projekt, aby mělo důvod ke zrušení studia a čistý zisk z SH8 jde pak do KUJU. :) Samozřejmě hyperbola, ale nedivil bych se, kdyby podobný scénář ve skutečnosti neproběhl...

    Ale moje teorie mají bez nějakého inteligentního důkazu asi tak stejnou váhu jako jakákoliv další konspirační teorie. :) (tzn. 0) A předpokládám, že VATRA = NDA, takže si užívejme spekulací.
  • USER47
    Tohle nemá s tunelem společnýho vůbec nic....
  • Tady se zas sešlo "vývojářů". :) Btw. většinou publisher vývojářům nedovolí dělat vlastní PR. A je jedno jestli jste nezávislí a máte jen někoho, kdo strká hru do krabic, nebo zda jste ovládané studio (jako očividný vztah Vatra -> KUJU). Jak to bylo doopravdy se ale stejně nedozvíme, pokud nám to nějaký insider neřekne.

    Určitě byste někteří vážení diskutéři byli úspěšnější, ale já mám určité zkušenosti s indie vývojem a vím jak je náročné dostat hru od konceptu na pulty. Dotáhnout s minimálním rozpočtem hru na úroveň SH8 muselo dát dost zabrat. To že KONAMI jen dojí značku milionem pokračování je asi každému jasné a já říkám škoda VATRY. Další nadějné studio, které to mohlo někam dotáhnout, nebýt typického tunelu do zahraničí... :(
  • Tady to není o PR, tady to není o tom, kdo a jak financuje projekt. Tady to je o tisících aspektů, které to mohli být, co to studio sundali. A myslet si, že když vývojář není placený napřímo, nebude dělat tolik, že společnost si pak řekne: no co, není to naše, kašleme na to... V dnešní době, kdy každému jde hlavně o prachy a místo s tímhle fakt nedokážu souhlasit. Nikdo ani neví, jestli to kvůli silent hillu bylo. A že ten nebyl úspěšný... No, holt někdy se nepovede, ať člověk udělá co udělá.
  • Nemyslím to nějak ve zlém, ale SH série je jednou z nejznámějších serií po celém světě. Ta má tak silné PR, že o tom nemusí padnout čárka a fandové si jí najdou(včetně mě). Já nevím jestli ten pád studia má přímou souvislost s Downporem ale ta hra mne osobně zklamala(nejhorší díl série pro mne) a spekulativně si myslím, že to studio potopilo. Což v řeči velkých firem znamená - Do všeho jsme vývojářům kecali, kámen musel být podle toho, kde ho chce mít týpek co o hrách ví prd ale má funkci. A nakonec když to není ta ultrabomba za to můžou všichni v tom studio, tak je musíme rozpustit aby viděli všichni jak jsme se s nimi vypořádali. Je to jen moje spekulace i podle toho jak jsem sledoval vývojářská videa.
  • mirekdusinojc
    Je to samozřejmě zjednodušené, existuje tu mnoha dalších faktorů, ale vesměs si za tímto názorem stojím. Publisheři jsou subjekty, které byly potřeba v době, kdy neexistoval vysokorychlostní internet a kdy v podstatě hru nešlo propagovat guerilla marketingem. Ty časy se změnili a pomalu začíná vycházet najevo, že to jde. Že twitterová šuškanda má větší sílu, než kampaň v primetimu za X miliónů. Že 90% ze zisků je mnohem více, než 20-30%, které si berou digitální distributoři. Samozřejmě špatná hra propadne vždycky, stejně tak i dobrá hra bez dobré propagace. Ať už za ní stojí publisher nebo jenom samotné studio.
  • Tak či onak by se to někde objevilo. Navíc informace nejsou přesné;)
  • Z oboru. Level designer.
  • Predevsim, tato informace mela zustat tajna, takze at mu to vyzvonil kdokoliv, porusil NDA. A ja bych se ani nedivil, kdyby se to zacalo pravne resit nejen s nim, ale samozrejme se zdrojem uniku.
  • mirekdusinojc
    Říká člověk z oboru, nebo outsider? :P

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit