Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Mars War Logs se mi jako RPG libilo, recenzentum na GAMES.CZ nikoliv. A jelikoz jsem si precetl recenzi, kde se to opet recenzentum nelibi, tak jsem zavetril a hru si koupil. No a ejhle, po par soubojich uz vidim, ze se mi to bude libit zase...jo hooo. Hlavne, ze Zaklinac dostal 10/10, a souboje zde me bavi mnohem vice nez v Zaklinaci...no nic
  • Skvělá recenze. Radost číst. Jen tak dál.
  • Jednu obrovskou výhodu tahle hra má - neobsahuje ochranu Denuvo, takže si ji mohou zahrát všichni.
  • Kinet1c
    Osobne si myslim, ze tato hra ma jediny velky problem a tou je backtracking tzn. pre tych co nahodou tento vyraz nepoznaju, tak sa strasne opakuju lokacie, tzn velakrat sa treba vracat na miesta kde uz hlavny protagonista so svojou skupinkou bol niekolkokrat. To je by som povedal uprimne na zaplakanie. Ale inak hra je urcite lepsia ako hodnotenie naznacuje. To ze niekoho zabijaju strelci mimo obrazovky svedci iba o jeho neschopnosti a neprehladnosti v subojoch kedy si neuvedomuje svoje okolie a rube hlava nehlava, bez myslienky, bez cielu. Mal som to podobne na zaciatku hry a som umieral a skoro som si isiel vlasy vytrhat az my to doslo a hra sa zmenila na uplnu pohodu, uz neboli problemy so strelcami a tych hlupakov so stitmy, vsetko islo dole a suboje boli jednoduche ba az otravne jednoduche.
    Hral som to iba na NOrmal, takze netusim ake tazke to je na vyssich obtiaznostiach, ale to sa dozviem, az si hru znovu zahram, mozno o 6-12 mesiacov znova. Nerad hram hry po dokonceni znova viackrat za sebou.
  • Asi prokletý studio. Něco jako From Software. Taky vydávají jednu hru za druhou, ale žádná z nich není dobrá.
    • Hnisavec
      Pomylil si si sa malo tam byt CD Projekt
  • kokos tak to je šabel nebo co,vseci tomu davaji nejmin,tahle hra si zaslouzi sedmicku jak zadna jina,nejlepsi recenze vyjimecne na ceskych webech je na zingu i kdyz je nemusim,klidne ti reknu ze je to lepsi nez nakej zaklinac polish šabel cislo 2....cejtim proste z toho skvelou kombinaci too human,mass effectu,red factionu a ze te matou questy tak asi zamakej na svy english ty kokos.spider studio jde videt ze se snazi a navic mi ukaz rpg z marsu...jinak stastny a vesely gaming s drogo i bez ni.guwop
    • nightborne
      Máš úplnou pravdu. Postava dokola opakující "I really don't want to stay here, could we please go?" a popis questu "Escort the officials to The Exchange" naprosto jasně značí, že musíš stát pár minut na místě a bránit se spawnujícím vlnám nepřátel, jinak quest automaticky selže.
      • tomekbobek
        taky sem s tim měl problém
      • jamar28
        To jako fakt? To by mě totálně vytáčelo. Nenávidím špatný popis questu, úplně to kazí požitek ze hry a člověk by čekal, že když udělají celou hru, těch pár řádků srozumitelného popisu je už nezabije.
        • nightborne
          To jakože doopravdy. Rozběhneš se pryč, protože, sakra, máš je přece odvádět pryč, ne? Failed.

          Zůstaneš stát na místě, budou tě co pět vteřin pobízet, abys honem pospíchal, protože jinak hrozí nebezpečí.

          Řešením je přes jejich pobídky zůstat na náměstí, zabít asi pět vln nepřítel, dokud se nepřehraje custcéna, a pak můžeš odejít stejnou cestou, která ti předtím dávala okamžitý selhání questu.

          Jako pardon, jestli je tohle dobře popsanej quest, tak asi fakt nezvládám angličtinu ;)
    • MickeyMutant
      Co si představuješ pod takým slovom "šabel"? Chci si rozšířit slovní zásobu.
  • Já se z vás zblázním, tady to máte od akademiků a už o tom nechci slyšet. Instakill, instadeath a instantní mléko má skutečně (a bylo to už i vědecky prokázáno) stejný základ - je to něco, co je okamžitě (hotové, mrtvé, zabité).

    S latinou to nemá nic společného. Učte se anglicky, nebudete litovat.

    http://nase-rec.ujc.cas.cz/archiv.php?art=5977
    • 1) Výraz instant (ze kterého vychází naše instantní) má původ v latině. Vědecky prokázáno - doporučuji Oxfordský slovník.

      2) Vypadá to, že už se možná stalo (zbláznil si se), protože ten článek akorát prokazuje, že si mimo. Výraz instantní v češtině je převzatý z agličtiny ze slova instant, ale jen pro účel instantních výrobků, ne ve významu *okamžitý* nebo podobném, tudíž ten tvůj stejný základ je irelevantní, ať už je to vědecky prokázáno nebo ne.

      Závěrem. Skutečně si tak hloupý, nebo pořád nechápeš, že překládat instant kill jako instantní smrt je nesmysl?
      • zajimava pripominka je nekde dole, a to o instatni fotografii, tam je skutecne dost nepravdepodobne ze by slo o rozpousteni, a pouziva se to v ceskem zneni.
        http://www.analogue.cz/nenahraditelny-sarm-instantni-fotografie/
      • Fordzy
        Přestaňte tady šířit čínskou propagandu. Všichni tady vědí, že instantní nudlová polévka je rozpustná ve vodě. Když jsem byl navštívit své bohaté přátele v Pekingu, tak mi ukázali, že z nudlí se dá instantně postavit i instantní nudlový domek pro celou rodinu a ještě zbyde i na boudu pro tchýni. Takže ty vaše instantní mystifikace si nechte od cesty. *5*
      • Ristoro
        Fascinuje mě, že někdo, kdo píše si, místo jsi, má odvahu tady poučovat :D.
        • http://rationalwiki.org/wiki/Style_over_substance

          Dovzdělej se, příště možná předejdeš těmto primitivním diskuzním faulům.
          • Ristoro
            Ty si dej v prvé řadě život do kupy. Tady je diskuze o hře, ne o těch tvých pi*ovinách. Děláš pravopisné chyby, žádné tvoje de*ilní články z wikipedie to nezmění. Hoň si ego někde jinde. Běž do AZ kvízu nebo Riskuj, tam ti to k něčemu bude.
            • PPS: Tohle je web o hrách a proto je tady od tebe 5 komentů, kde obhajuješ výraz instantní smrt, tzn. sám se zapojuješ do té diskuze, kterou kritizuješ a která není o hrách, následně napadáš ostatní s jiným názorem a zároveň děláš samozvaného moderátora. Tomu řikám sr*ní do úst. *15*
            • Ristoro
              Ano, jsem troll, a proto tady chodím diskutovat o hrách, jenže narazím na sra*ky, které tady řešíš :). Už se přihlaš do toho AZ Kvízu a tady nechoď, uděláš tím laskavost mnoha lidem :).
              PS: Myslel sem to dobře. To už je jak pěst na oko, tam tě nezachrání ani 150 článků, kdyby tě zase napadlo nějaký posílat.
              PPS: Nulový obsah můj komentář neměl. Bylo ti objasněno, že tohle je web o hrách a poté jsem ti poradil, kde bys měl své znalosti uplatnit :).
            • Myslel sem to dobře, každý dělá chyby a diskuzní spratci tvého typu obzvášť, což si právě svým postem s nulovým obsahem a jen urážkami předvedl. Bohužel je vidět, že hloupý troll se v tobě nezapřel.
      • ze zahraničí se k nam začali dovážet výrobky, ktere se tam označovali jako instant soup. A my jsme to pojmenovali čirou náhodou jako instantní polévka, ale vubec to nema puvod v angličtine, ale v latine. to dava smysl *1*
        jinak instantní v latine taky znamená okamžitá. Jak už tady bylo rečeno, jazyk je živá vec, která se vyvíjí. nemužeš čerpat z nejake učebnice napsané pred 50 lety *7*
        • Jistě. Proč čerpat z odborné literatury, když máme perly moudrosti Bobíka z diskuze, který ani nechápe jednoduše psaný text - protože sem psal, že původ v latině má ten anglický výraz instant.

          Mno a o tom, že slovo instantní v latině neexistuje (protože... a to je pozor, velké překvapení... je to české slovo), už se ani nehodlám bavit, protože s tvojí neschopností chápat text, by to byla sebetrýzeň.
          • p.s.
            když soudruzi kdysi prevzali slovo instantní pro účely výrobku, proč by ho ted jan slavík nemohl prevzít pro účely rychlé smrti ve hre *7*
            • Ty jsi dobry mimon, maji stejnej vyznam
            • Tvl si opozdenej nebo co? Jedná se o dvě úplně odlišný slova jedno je anglicky druhý český a každý má jiný vy, co na tom pořád nechápeš co to tu píšeš zas o převzetí? To je, jako říkat autu rohlík...
          • tady nekdo psal v diskuzi pod tebou že české slovo instantní ma puvod v latine, reagoval jsem na to.

            asi nejsem tak blbej abych hledal v latinskem slovníku slovo instantní. ale bude tam asi neco se stejným základem slova.
  • žádnou z jejich her jsem nehrál, ale každá hra je podle recenzí celkem fail. Jak je možné, že to studio ještě funguje? Nejspíš se jim to přeci jen nějak vyplati.
    • není to fail, pokud ti hry s recenzí 5-6/10 připadají jako fail, tak si jeliman co se ochudil o tunu skvělých zapadlých kousků... je to solidní hra...
      • nemám čas ani na to, abych hrál hry 8/10. Teď trochu doháním resty z loňska, takže jsem si dojel Soma a teď hraju Life is Strange, což jsou obě tak 9/10 hry, a pak si dám možná Stasis.
        • Tak to jsi nehral ani gothic 2 ktery mel tusim 8 no co tvoje skoda
          • v době kdy vyšel Gothic II jsem byl tuším na VŠ, takže jsem měl tenkrát času víc (navíc se jedná o fail recenzenta, Gothic II je 10/10 hra, o čemž svědčí to, že ještě dnes se o ní mluví). A neberu to tak, že si paušálně hraju všechny hry nad 8/10. Vybírám i podle tématiky a žánru. A můj oblíbený žánr je třeba sci-fi horor typu Alien nebo Event Horizon - proto si zahraju Stasis, které tady dostalo 7/10, ale vynechám třeba Fallout 4, který dostal 10/10, protože už hrám od Bethesdy nevěřím, je to ubíječ času v prázdném nudném světě. Další příklad totálního failu recenzenta je Dark Corners of the Earth, který tu dostal 6/10, a jediný důvod proč jsem tu hru hrál byl ten, že jsem fanoušel H.P.Lovecrafta. A když jsem si ji zahrál, tak jsem zjistil, že ta hra je tak 8.5/10.
            Možná že Technomancer je dobrá hra, nevím. Každopádně díky tomu, že můj čas je omezený, tak musím dělat selekci, do čeho ten čas investuju, a recenze jsou jedním z hlavních faktorů, kterým se můžu řídit
            • kdyz travis volny cas u neceho co te bavi a zajima, tak to ztrata casu neni, a je jedno co to je. nekdo se vali vsechen svuj cas pod autama, nebo sbira znamky, a nemyslim ze kdyz se pak ohledne mel by pocit promarnenho casu. pokud ma nekdo pocit ze hrani her je ztrata casu, nemel by je hrat, protoze by se mu pak skutecne mohlo stat ze si bude myslet ze promarnil plno casu nad necim co za to nestalo.
            • "Jestli je to v tom ze maji potrebu sdelit ze sice hry hraji ale maji i dulezitejsi veci na praci, aby nevypadaly jako totalni herni nerdi tak to potes panbu. Vetsina lidi parcuje, chodi do skoly, ma rodinu atd, je to normalni, neni potraba z toho delat neco zvlastniho a porad to kazdemu cpat. "
              ---
              jenže on je to fakt. Je velký rozdíl mezi tím, být student, mít volné prázdniny, vstávat ráno v 10, jít na koupaliště, a zbytek večera propařit u hry, a nebo chodit do práce a mít rodinu a ke hraní se dostat sotva na pár hodin týdně. Jsou i takoví, co musí hrát doma potají, protože manželka to nevidí ráda a vždycky mají svátek, když s dětma odjede k rodičům.
              A možná máš pravdu i v tom, že je v tom třeba podvědomá snaha ukázat sám sobě, že nejsem takový nerd, že zabíjím život u hraní her. Protože v konečném důsledku je to obrovký žrout času. A lituju člověka, který celý život promarní tím, že ho stráví u počítače. Pak se jednou ohlédne zpět a pomyslí si, že mohl se životem udělat něco smysluplnějšího. Všeho moc škodí, i těch her.
            • nechapu proc je tak popularni v diskuzich o hrach sdelovat svetu ze ma nekdo malo casu. Jestli je to v tom ze maji potrebu sdelit ze sice hry hraji ale maji i dulezitejsi veci na praci, aby nevypadaly jako totalni herni nerdi tak to potes panbu. Vetsina lidi parcuje, chodi do skoly, ma rodinu atd, je to normalni, neni potraba z toho delat neco zvlastniho a porad to kazdemu cpat.
        • tak to máš smutný vkus na hry....
          • Soma i LiS jsou jedny z nejlepších her loňska. Soma je všechno to, co chtěl být bioshock a vůbec se mu to nepodařilo - skvělá atmosféra, skvělý sci-fi příběh á la Philip K. Dick. Life is Strange je skvělá hra, trochu mi atmosférou připomíná geniální adventuru Longest Journey.
            Rozhodně bych Somu, LiS i PoE dal před Witchera do žebříčku loňských her. Witcher byl hrozně repetitivní, příběhově nezajímavý. Bonusweb má trochu lepší recenzi na LiS než tiscali
            http://bonusweb.idnes.cz/life-is-strange-recenze-0va-/Recenze.aspx?c=A151102_152400_bw-ps4-recenze_srp
            • ale samozřejmě aby si člověk tyto hry užil, tak je potřeba je hrát zásadně v noci potmě, sám doma nebo sám v pokoji, při zhasnutém světle a se sluchátkama - tak to nakonec doporučují i vývojáři.
            • spíš Outlast je laciná kopie Amnesia the Dark Descent od Frictional Games - studia, které udělalo i SOMA. Soma není zdaleka tak strašidelná jako Amnesia. Outlast je ve strašidelnosti někde mezi Amnesií a Somou, tj. Amnesia > Outlast > Soma. Soma má ale zcela jistě nejinteligentnější a nejděsivější příběh a mně osobně sedla nejvíc. Outlast jsou laciné lekačky.
            • soma se zapíše do dějin leda jako další nudná kopie outlastu...
            • @psychotic,
              jakákoliv anketa o hru roku je subjektivní, a to i u těch, co se tváří rádoby seriozně jako ta na games. Prostě si pár kluků z redakce sedne ke stolu a každý řekne co se mu líbí a pak se nějak dohodnout, co že vlastně vyhraje.

              Jestli chceš, tak se vyjádřím přesněji. Z těch loňských her, co jsem hrál, tak se mi nejvíc líbily ....
              Myslím si, že MGS V (hra roku) upadne za chvíli do zapomnění, zatímco na SOMA se bude vzpomínat ještě roky poté. Takových her jako MGS V je totiž všude plno, zatímco hra s tak unikátní atmosférou a příběhem jako SOMA se vyskytne zřídka.
            • špatně, soma je nudná a utahaná hra, klasická schovávačka jakých je milion, vedle bioshocku je to trash.... LiS to pak škoda mluvit, srovnávat tudle LGBT pakárnu s božským witcherem 3 může jen jeliman jako ty....
            • Psychotic
              Když pomalu nehraješ hry pod 9/10, jak můžeš s vážnou tváří posuzovat, co je nejlepší hra roku?
    • Pro lidi, kteri uz maji neco nahrano to nejspis fail bude, ale ten zbytek to muze klidne bavit.
      • No já toho mám nahráno celkem dost a hra mě i tak baví.
  • Morraw
    Máme tu Indie hry a AAA tituly. Každé na odlišné straně spektra. A co je uprostřed? Hry jako Technomancer, Lords of the Fallen atd. Hry, které si taky zaslouží uznání, ikdyž to mají těžké, ptze jsou srovnavany prave s AAA produkci.
    Me hra bavi a jsem ochoten přehlédnout i nějaké nedostatky. Setting je zajímavý, souboje a jejich animace baví, RPG a crafting funguje. Pro Spiders je to zase posun i přes vlažné přijetí. Snad se jim jednou podaří opravdu prorazit.
    • Prodává se to za cenu AAA her, tak to s nimi bude srovnáváno. Přimhouření očí bych chápal, pokud by to byla jedna z prvních her mladého studia s potenciálem dobrého vývoje, ale Spiders dělají stále ty samé chyby. Místo toho, aby začali u menších her a propracovali se k ambicióznějším projektům, s každou hrou sahají příliš vysoko.
    • Lords of the fallen bych do kategorie her od spider vůbec nedával. Ta hra je sama o sobě naprosto skvělá a má jedinej problém a to je storytelling a potom možná absence smysluplnýho ng+. Kažodpádně je to jedna z extrémně nedoceněnejch her kterých zas až tak moc není.
    • Můj názor je takový, že uznání si zaslouží všechny *dobrý* hry, bez ohledu na rozpočet, takže logiku "na to kolik to stálo, je to docela dobrý" neuznávám. Srovnávání s AAA produkcí je pak problém povrchních lidí.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit