Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Mars War Logs se mi jako RPG libilo, recenzentum na GAMES.CZ nikoliv. A jelikoz jsem si precetl recenzi, kde se to opet recenzentum nelibi, tak jsem zavetril a hru si koupil. No a ejhle, po par soubojich uz vidim, ze se mi to bude libit zase...jo hooo. Hlavne, ze Zaklinac dostal 10/10, a souboje zde me bavi mnohem vice nez v Zaklinaci...no nic
  • tomekbobek
    taky sem s tim měl problém
  • Hnisavec
    Pomylil si si sa malo tam byt CD Projekt
  • Skvělá recenze. Radost číst. Jen tak dál.
  • Vogon
    Kdybys jakoukoliv Souls hru hrál, tak bys viděl jak chytře šetří rozpočet, samozřejmě pokud nemáš i problémy se zrakem.
    NPC postavy nemají animace obličeje, taky je nepotřebují, protože kamera se v dialozích nepřibližuje. Mají jenom jeden dabing(anglický), což je na japonskou hru nezvyklé a Fromsoftware(přesněji Frognation) pracuje pouze na dvou textových verzích- anglické a japonské. V dabingu neučínkují žádní slavní herci. Většina NPC mají stejný model jako hráč a generické obličeje. Mají royalty free zvukové efekty, nebo upraví něco z předešlých her a použijí to znova. K tomu patří i chytré používání starých assetů, hlavně animací. Jediné non-diegetické zvuky jsou v bossfightech. A takhle by se dalo pokračovat dále.
  • Jednu obrovskou výhodu tahle hra má - neobsahuje ochranu Denuvo, takže si ji mohou zahrát všichni.
  • Aha já zapomněl. 50-60% na Metacritic a 60-70% v uživatelských recenzích na Steamu, to je přece sen každého vývojáře *1* Samozřejmě to jsou všichni hateři, kteří se spikli proti Spiders, že?

    Ten tvůj "možný přístup" byl skoro definice konspirační teorie. Obviňuješ Games z toho, že napsali nepravdivou recenzi, protože je k tomu donutily velké korporace, které se z nějakého důvodu krčí strachy před talentem a potenciálem malého studia tvořícího hry 5-10 let za konkurencí, a nejlepší způsob, jak je potopit, je negativní hodnocení na českém webu. Nebo možná zkorumpovali kritiky na celém světě, od mezinárodních značek, přes lokální weby až po youtubery. A udělali to u tohoto jediného studia, ne u her, které byly opravdu dobré a mohly konkurovat AAA hrám, jako SOMA, Pillars of Eternity nebo The Walking Dead. K tomu ti už opravdu chybí jen alobalová čepička. *1*

    A pokud jde o značku Zaklínače, tak ta byla v západním světě skoro neznámá a v době vydání 1. dílu nebyla většina Sapkowského knížek ani přeložená do angličtiny. A hle, o 8 let později vyhrává Zaklínač 3 všechny ceny hry roku a celý svět miluje Geralta.
  • Kinet1c
    Osobne si myslim, ze tato hra ma jediny velky problem a tou je backtracking tzn. pre tych co nahodou tento vyraz nepoznaju, tak sa strasne opakuju lokacie, tzn velakrat sa treba vracat na miesta kde uz hlavny protagonista so svojou skupinkou bol niekolkokrat. To je by som povedal uprimne na zaplakanie. Ale inak hra je urcite lepsia ako hodnotenie naznacuje. To ze niekoho zabijaju strelci mimo obrazovky svedci iba o jeho neschopnosti a neprehladnosti v subojoch kedy si neuvedomuje svoje okolie a rube hlava nehlava, bez myslienky, bez cielu. Mal som to podobne na zaciatku hry a som umieral a skoro som si isiel vlasy vytrhat az my to doslo a hra sa zmenila na uplnu pohodu, uz neboli problemy so strelcami a tych hlupakov so stitmy, vsetko islo dole a suboje boli jednoduche ba az otravne jednoduche.
    Hral som to iba na NOrmal, takze netusim ake tazke to je na vyssich obtiaznostiach, ale to sa dozviem, az si hru znovu zahram, mozno o 6-12 mesiacov znova. Nerad hram hry po dokonceni znova viackrat za sebou.
  • nightborne
    To jakože doopravdy. Rozběhneš se pryč, protože, sakra, máš je přece odvádět pryč, ne? Failed.

    Zůstaneš stát na místě, budou tě co pět vteřin pobízet, abys honem pospíchal, protože jinak hrozí nebezpečí.

    Řešením je přes jejich pobídky zůstat na náměstí, zabít asi pět vln nepřítel, dokud se nepřehraje custcéna, a pak můžeš odejít stejnou cestou, která ti předtím dávala okamžitý selhání questu.

    Jako pardon, jestli je tohle dobře popsanej quest, tak asi fakt nezvládám angličtinu ;)
  • Asi prokletý studio. Něco jako From Software. Taky vydávají jednu hru za druhou, ale žádná z nich není dobrá.
  • jamar28
    To jako fakt? To by mě totálně vytáčelo. Nenávidím špatný popis questu, úplně to kazí požitek ze hry a člověk by čekal, že když udělají celou hru, těch pár řádků srozumitelného popisu je už nezabije.
  • PPS: Tohle je web o hrách a proto je tady od tebe 5 komentů, kde obhajuješ výraz instantní smrt, tzn. sám se zapojuješ do té diskuze, kterou kritizuješ a která není o hrách, následně napadáš ostatní s jiným názorem a zároveň děláš samozvaného moderátora. Tomu řikám sr*ní do úst. *15*
  • (A vraťme se k tvé neschopnosti pochopení psaného textu, tady se nebavíme o tom, zda Demon's Souls mělo malý rozpočet, ale o tom, zda se dobré hry dají dělat s menším rozpočtem než Technomancer, což je naprosto jasné ano)

    Ty máš skutečně nějaký problém s chápáním. O tomhle se bavíš Ty a někdo nahoře, ne já. Já a) reagoval jen na údajně "dost malý" rozpočet DS, za b) nikde sem nepopíral, že se dá udělat dobrá hra za málo. Snažíš se mi vecpat a polemizovat se mnou o něčem, co sem vůbec neřešil, typický straw-man.

    Každopádně, i kdybych přistoupil na tvojí hloupou hru, tak je to pořád jen pletení dojmů a pojmů. Radši bych fakta:

    1) Demon's Souls měl naplánováno prodat 75 000 kopií, o skutečných nákladech nic nevím (ty možná ano, bohužel si to ničím nepodložil).
    2) Technomancer budget neznám (ty možná ano, bohužel si to ničím nepodložil)

    Ale jinak Demon's Souls měl menší rozpočet, ok. *7* Nebudu ti to brát. Osobně o tom pochybuju, ale to je jedno, bez nějakých důkazů nemá cenu spekulovat.
  • Jaký navalný přijetí? No přijetí u tebe, haterů a dalších je fakt nevalný, ale koho to zajímá? :) Páč je určitě zajímají hráči, co tenhle setting a žánr baví.
    Ta jako že konspirační teorie nebyla o žádný konspiraci, ale možným přístupu, který může a nemusí platit, napsal jsem třeba... což ignorant samozřejmě nechápe a radši bude blábolit o oblíbeným slovíčku konspirace. Zaklínač měl mnohem silnější značku a stál za ním vydavatel, což je úplně jinej příbeh.
  • nightborne
    Máš úplnou pravdu. Postava dokola opakující "I really don't want to stay here, could we please go?" a popis questu "Escort the officials to The Exchange" naprosto jasně značí, že musíš stát pár minut na místě a bránit se spawnujícím vlnám nepřátel, jinak quest automaticky selže.
  • MickeyMutant
    Co si představuješ pod takým slovom "šabel"? Chci si rozšířit slovní zásobu.
  • kokos tak to je šabel nebo co,vseci tomu davaji nejmin,tahle hra si zaslouzi sedmicku jak zadna jina,nejlepsi recenze vyjimecne na ceskych webech je na zingu i kdyz je nemusim,klidne ti reknu ze je to lepsi nez nakej zaklinac polish šabel cislo 2....cejtim proste z toho skvelou kombinaci too human,mass effectu,red factionu a ze te matou questy tak asi zamakej na svy english ty kokos.spider studio jde videt ze se snazi a navic mi ukaz rpg z marsu...jinak stastny a vesely gaming s drogo i bez ni.guwop
  • ale samozřejmě aby si člověk tyto hry užil, tak je potřeba je hrát zásadně v noci potmě, sám doma nebo sám v pokoji, při zhasnutém světle a se sluchátkama - tak to nakonec doporučují i vývojáři.
  • spíš Outlast je laciná kopie Amnesia the Dark Descent od Frictional Games - studia, které udělalo i SOMA. Soma není zdaleka tak strašidelná jako Amnesia. Outlast je ve strašidelnosti někde mezi Amnesií a Somou, tj. Amnesia > Outlast > Soma. Soma má ale zcela jistě nejinteligentnější a nejděsivější příběh a mně osobně sedla nejvíc. Outlast jsou laciné lekačky.
  • Vogon
    To že Demon's Souls mělo malý rozpočet je veřejně známá věc. Ale můžu ti tu parafrázovat Hidetaku Miyazakiho, ředitele Fromsoftware: "V době, kdy jsme začali pracovat na Dark Souls, Demon's Souls ještě nebylo vydáno na západě a neměli jsme zdání o popularitě našich her, tudíž jsme měli podobně malý rozpočet a časové problémy, a proto jsme nezvládli některé prvky Dark Souls provést tak kvalitně jak bychom chtěli.". Zdroj je EpicNameBro, který se s vývojářemi z Fromsoftware a Miyazakim zná osobně, kniha Dark Souls Design Works a vyjádření Miyazakiho k framerate problémům DS
    A ještě něco, vývojáři Demon's Souls museli dělat lživé ukázky hry, aby vůbec nějaký rozpočet dostali, museli začínat vývoj od začátku a hra neměla v Japonsku téměř žádný marketing. Toto o rozpočtu vypovídá až dost. Netřeba říkat, že technomancer a mnoho ostatních her, které netrpěly problémovým vývojem, změnou vedení a šíleným publisherem, jsou o dost horší než Demon's Souls.
    To že jsou vývojáři Technomancera speciální a musí si dělat svůj vlastní engine na hru, která je naprosto generická, je jejich problém. To, že se nesmyslně snaží napodobit AAA hry, svědčí o jejich šílenství a naprostému neuvědomění si své situace. Kvalitní hry se dají dělat levně(viz. stovky indie her) a s malým týmem, ale vývojáři musí použít mozek a snažit se obejít nedostatky v rozpočtu jinak, ne že do světa vylezou s hrozným zabugovaným eurojankem, který si hraje na něco, čím ani z daleka není.

    A vraťme se k tvé neschopnosti pochopení psaného textu, tady se nebavíme o tom, zda Demon's Souls mělo malý rozpočet, ale o tom, zda se dobré hry dají dělat s menším rozpočtem než Technomancer, což je naprosto jasné ano. A čistě z pozorování a zkušeností můžeme soudit, že Demon's Souls mělo menší rozpočet než Technomancer.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit