Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Obavam sa, ze tento novy a komplexny system skalovania bude v konecnom dosledku fungovat uplne rovnako ako v Oblivione.

    Dufam, ze sa strasne mylim :-)
  • V Gothicu II bola jaskyňa so skeletonmi, ktorých som ešte nemohol dať, zopár letkvarov, beh a obojručák bol môj, pocit zadosťučinenia bol slastný! Také riešenia obtiažnosti mám rád.
    • Na Gothicu bylo skvělý, že přestože měl člověk horší staty a míň životů, přesto to mohl nějak ukočírovat.

      Třeba tyhle kostlivce jsem pižlal hrozně dlouho, jednoho jsem zabil, druhej už k tomu neměl daleko, jenže pak jsem to podělal a na dvě rány jsem byl tuhej. Asi 50 loadů, než se to podařilo. To byla krása!
    • smejki
      šli vylákat po jednom/dvou. i tak to bylo těžké jako prase *1*
  • Hanzales
    Tak pokud to dopadne takhle, tak tim stoupa mira meho ocekavani o notny kus nahoru. Mne na nekterych ruznych hrach, byt jen s prvky RPG bavilo prave to, ze jsem nekam vlezl a hodne rychle zase vylezl s mysleknou "mm, sem ne. Na tohle si musim jeste vylevelovat koule" :) No a pozdeji to tam clovek vymlatil s pocitem, ze to levleni k necemu bylo a na konci jako bombonek, vyjimecna odmena v podobe unikatniho itemu *3*
    • MrSanta
      Nebo máš smůlu - vlítneš do dungu, zuby nehty se probiješ skrz, vyplácáš přitom lektvary a svitky za tisíce a v truhle najdeš usoplenou kudlu, která ti je naprd a prodáš ji za 20 g *8*
      To jsem vždycky velmi sprostý *1*
    • Spis clovek vlezl nekam, kde nemel dle sve urovne byt, a pak premyslel, jak se pres ty potvory dostat, aby se podival, co za poklady strezi.
    • Unikatni itemy byly vzdycky korenim kazdeho RPG, ale prijde mi, ze posledni dobou na tohle dizajneri nemysli (casto ze nemysli vubec na nic). A nejhorsi je, ze kdyz uz je neco takoveho vyjimecneho k sehnani, tak je k tomu potreba takove namahy, ze za tu dobu hracska postava dosahne takoveho lvlu, ze ta unikatni vec je jen o trosku lepsi nez ty obycejne.
      • musis oprasit Baldurs Gate 2 nebo Icewind Dale + HoW :)
  • smejki
    to zní jako FNV. místa statická, místa plně dynamická, místa částečně dynamická, místa s respawnem, místa bez respawnu... jo, systém je to dobrý, když se dobře nastaví. jsem zvědav
    • To já doufám, že to bude vyřešeno lépe než v F:NV. Mám tu hru rád, ale za herní mechanismy bych autory nakopal. Jakmile se postava přehoupne přes 20 level, může se při bojích vesele šťourat v nose, protože souboje se stávají směšnými. To, že je pak člověk v polovině hry na maximálním levelu a má nejlepší vybavení nebo má v první třetině hry tolik peněz, že vůbec nemusí řešit radiaci či nedostatky zásob, je už jen "třešničkou na dortu".

      Mně se třeba líbí, jak je to vyřešeno v Mass Effectu. Tam i když je postava na maximálním levelu a má nejlepší vybavení, bez taktizování si prostě neškrtne. Chápu, že asi není úplně na místě srovnávat kordidor a openworld, ale říkám to proto, že teď nedávno jsem si ME zopakoval a úplně mě to praštilo do očí.
  • Doufam, ze se z oblivionu poucili, ikdyz prilety draku mi prijdou jako objevovani bran v oblivionu. Snad aspon ten lvlscaling nezlami.
    • Spades
      brany v oblivionu byly pevne dane, a toto by melo byt nahodne
  • Mam rad vyzvy kdyby to bylo jako napriklad u Zaklinace- tezka obtiznost ale v pripade ze na to nekdo nema zaludek tak si proste snizi level ....vyhovi se vsem rozhodne je spatny postup zachazet do obou extremu nizke obtiznosti vzdy a vsude tedy znechuceni vetsiny RPG fandu nebo vysoke bez moznosti si hru zjednodusit
  • Mě se tenhle systém zamlouvá. A nechápu proč nebyl už dřív. Pro opravdu open world hry je to podle mě jediný použitelný řešení. Prosím nesrovnávat s Gothicem - 1+2 nebyl úplně openworld (hlavně v jedničce bylo dost jasně definovaný na kterým levelu se kam půjde). A trojka byla zase všude stejně snadná. U opravdu open world her (kilometry čtvereční a na začátku hry se můžu vydat libovolným směrem) je to záludný. Buď jsou potvory pořád na stejný úrovni. Pak je hra bď brzo snadná (všemy směry se počítá že můžu vyrazit na lvl1). Nebo je příliš lineární (je přesně dané pořadní v jakém lze lokace procházet. Protože dřív na ně nemám. A později jsou nuda). A nebo levelují postavy se mnou - čímž se neguje smysl vylepšování postavy. Takže se mi líbí, že se bude svět (lesy a tak) jakože levelovat. Ale bude tam i fůra loakcí na které budu muset naskillovat. Podle mě ideální kompromis. Trošku podobně to bylo v Morrowindu (i když ale i ten leveloval až moc). Snad to tu dotáhnou k dokonalosti. A po lesích se budu moci kdykoliv prohánět kamkoliv. Ale ve vybraných lokacíh a dungeonech dostanu přes prsty.
    • Já souhlasím se systémem Gothic - je pravda, že ten byl prtavý...ale smysl byl ten, že do určitých lokací jsem se skutečně mohl podívat až na určitém levelu...proto to byla radost. Těšil jsem se na nové objevování a předměty..... Stejně tak spousta míst byla tajuplně záhadná a člověk se zaměstnával tím, co asi skrývají

      takhle vše závisí jen na questech, které hráče udží u hraní
  • pokud vim, tak Todd Howard, někde řekl, že to má blíže k Falloutu, takže bych v tom neviděl zase nějáký problém, snad nejsou tak mimo aby dělali takové chyby znovu po takových zkušenostech, obzvlast, když mají větší možnosti ve všech směrech jak tu hru vyšperkovat do detailu..
  • "vždy bude možné využít prostředí k překonání potvory",to si dokazu predstavit v oblivionu to bylo taky vyskocil sem na kamen nebo za prekazku a potvora se zasekla a jaj sem ji dodelat lukem nebo mecem ze zhora
  • jsem zvedav jak ta obtiznost dopadne, nekdy to ztraci logiku, kdyz si nakoupim lepsi zbrane brneni tak se zvisuje i obtiznost a tim odpada logika nakupu novych vylepseni tim prakticky to nedava pak zadne vyhody kdyz nepratele jsou odolnejsi. pr. v nfs si vylepsim auto abych byl rychlejsi ale protivnici jsou pak taky rychlejsi tak ze vyhodu nemam.
    • Když to dopadne blbě, opraví to komunita - to je obrovské plus bethesďáckých her. Ono stačí srovnat vanilla Oblivion s Oblivionem "vytuněným" - to je fakt jak nebe a dudy, stává se z toho téměř dokonalá hra.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit