Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Nenapsal bych to lepe.
  • Když to dopadne blbě, opraví to komunita - to je obrovské plus bethesďáckých her. Ono stačí srovnat vanilla Oblivion s Oblivionem "vytuněným" - to je fakt jak nebe a dudy, stává se z toho téměř dokonalá hra.
  • jsem zvedav jak ta obtiznost dopadne, nekdy to ztraci logiku, kdyz si nakoupim lepsi zbrane brneni tak se zvisuje i obtiznost a tim odpada logika nakupu novych vylepseni tim prakticky to nedava pak zadne vyhody kdyz nepratele jsou odolnejsi. pr. v nfs si vylepsim auto abych byl rychlejsi ale protivnici jsou pak taky rychlejsi tak ze vyhodu nemam.
  • "vždy bude možné využít prostředí k překonání potvory",to si dokazu predstavit v oblivionu to bylo taky vyskocil sem na kamen nebo za prekazku a potvora se zasekla a jaj sem ji dodelat lukem nebo mecem ze zhora
  • MrSanta
    Reakce na Cahir 17/06/11 0:00
    Zrovna tohle není případ nějaké chyby. Datadisk Tribunal vyšel samozřejmě po nějaké době a primárně byl určenej pro hráče, kteří už Morrowind prošli. Ti už většinou měli postavičky vytuněné, takže pro ně ta zbroj tak über nebyla. A peněz už taky měli nahrabáno dost.
    Horší to je u těch, co si koupili až GOTY edici. Ty pak ten zabiják napadnul (tím se startoval Tribunal quest) sotva se poprvé vyspali v Seyda Neen. Ti zabijáci útočili i při spaní v domech. Mě napadnul, když jsem spal v Balmoře u Caiuse Cosadese. Trouba stál a vůbec mi nepomohl *8*.
    Já ho mám vypnutej a mám pokoj. Nejdřív se poflakuju po Vvardenfellu, plním questíky a až budu kolem levelu 20, tak se vydám do Soltsheimu. Nutně potřebuju tu nordickou plátovku a nordický stříbrný meče do sbírky *1*
  • Jo jo to je ona. Člověk pak míval pocit, že nad hrou vyhrál... Teď už vývojáře nepovažuju za nerdy, nad kterými je třeba vyzrát. Spíš je mi jich líto, že nedokážou (nechtějí ?) hry pořádně vybalancovat, a tak většinou nesmyslnosti nevyužívám. Každopádně tehdá jsem ten armor nosil a připadal jsem si jako king:-)
  • Nechápu o se řeší. Co podělá Bethesda, udělaj si hráči sami. Však už do Morrowindu vznikaly skvělé mody...
  • Souhlas, kazda hra musi byt jakousi vyzvou hraci. A nejlepsi hry byly vzdycky takove, u kterych te v urcitem miste na zacatku hry poslala potvora jednou ranou k zemi - load, load, load... Alespon se clovek naucil spravne level-ovat, koukat kolem sebe a pouzivat veci v inventari. Vysledkem po tech letech je i to, ze dneska s usmevem vzpominame na spousty starsich her. Nevypadnou z hlavy jako rychlokvasky "pro vsechny" poslednich 2-3 let!
  • Já souhlasím se systémem Gothic - je pravda, že ten byl prtavý...ale smysl byl ten, že do určitých lokací jsem se skutečně mohl podívat až na určitém levelu...proto to byla radost. Těšil jsem se na nové objevování a předměty..... Stejně tak spousta míst byla tajuplně záhadná a člověk se zaměstnával tím, co asi skrývají

    takhle vše závisí jen na questech, které hráče udží u hraní
  • MrSanta
    Jojo, ten je z datadisku Tribunal. Není to ebony, ale Dark Brotherhood Armor. Je děsně dobrá a děsně drahá (viz http://www.uesp.net/wiki/Tribunal:Dark_Brotherhood_Armor). Stačilo se takhle několikrát "vyspat", prodat to Creeperovi a člověk byl boháč. Já to obešel tím, že jsem si Tribunal odzaškrtnul (joj, to je slovo) v nastavení. Nebyl jsem schopnej odolat a neprodat to. Hrozně to rozbilo balanc hry.
  • Mě se tenhle systém zamlouvá. A nechápu proč nebyl už dřív. Pro opravdu open world hry je to podle mě jediný použitelný řešení. Prosím nesrovnávat s Gothicem - 1+2 nebyl úplně openworld (hlavně v jedničce bylo dost jasně definovaný na kterým levelu se kam půjde). A trojka byla zase všude stejně snadná. U opravdu open world her (kilometry čtvereční a na začátku hry se můžu vydat libovolným směrem) je to záludný. Buď jsou potvory pořád na stejný úrovni. Pak je hra bď brzo snadná (všemy směry se počítá že můžu vyrazit na lvl1). Nebo je příliš lineární (je přesně dané pořadní v jakém lze lokace procházet. Protože dřív na ně nemám. A později jsou nuda). A nebo levelují postavy se mnou - čímž se neguje smysl vylepšování postavy. Takže se mi líbí, že se bude svět (lesy a tak) jakože levelovat. Ale bude tam i fůra loakcí na které budu muset naskillovat. Podle mě ideální kompromis. Trošku podobně to bylo v Morrowindu (i když ale i ten leveloval až moc). Snad to tu dotáhnou k dokonalosti. A po lesích se budu moci kdykoliv prohánět kamkoliv. Ale ve vybraných lokacíh a dungeonech dostanu přes prsty.
  • Vzpomínám si, když na mě skoro na začátku při spaní zaútočil nějakej nájemnej vrah, co měl dost dobrou výbavu (ebony armor, jestli si vzpomínám dobře). Byl jsem pak hroznej kruťák.
  • Na Gothicu bylo skvělý, že přestože měl člověk horší staty a míň životů, přesto to mohl nějak ukočírovat.

    Třeba tyhle kostlivce jsem pižlal hrozně dlouho, jednoho jsem zabil, druhej už k tomu neměl daleko, jenže pak jsem to podělal a na dvě rány jsem byl tuhej. Asi 50 loadů, než se to podařilo. To byla krása!
  • MrSanta
    Problém byl v Morrowindu, kde se postava dala poměrně lehce vytrénovat. Když člověk prolezl několik hrobek a daedrických svatyní, tak měl za chvilkou skvělou výbavu a spoustu peněz. Hra pak byla až moc lehká a hráči si stěžovali, že je to moc lehké. Od těch dob hledá Bethesda způsob jak tomu předejít. Mě osobně to ale moc nevadí. Když věnuju čas své postavě, tak jsem pak rád, že celkem bez problémů zmlátím na co přijdu *1*.
  • MrSanta
    Nebo máš smůlu - vlítneš do dungu, zuby nehty se probiješ skrz, vyplácáš přitom lektvary a svitky za tisíce a v truhle najdeš usoplenou kudlu, která ti je naprd a prodáš ji za 20 g *8*
    To jsem vždycky velmi sprostý *1*
  • smejki
    šli vylákat po jednom/dvou. i tak to bylo těžké jako prase *1*
  • V Gothicu II bola jaskyňa so skeletonmi, ktorých som ešte nemohol dať, zopár letkvarov, beh a obojručák bol môj, pocit zadosťučinenia bol slastný! Také riešenia obtiažnosti mám rád.
  • skor si myslim ze by 30 sek mal vytiahnuty mec a potom by ho zasunul a zapalil fajfku :)
  • smejki
    problém gothicovského přístupu je jinde:
    a) gothic je poměrně lineární, takže hráč je často veden příběhem, nikoliv svobodou rozhodnutí. Dále když už leze někam, kde nemá co dělat, a dostane na budku, tak tuší, že ho tam hra časem zavede.
    b) gothic je oproti TES šíleně malý. neumím si představit, že by se někdo piplal s ručním nastavováním celého TESu, generické části tam prostě být musí.
  • smejki
    tohle je zvrácený marketingový blábol. těžké a složité hry se prodávají dobře... pokud se u nich někdo nevybodne na marketing.
    navíc on mluví o obtížnosti Gothicu (která byla mimochodem vysoká maximálně tak kvůli ovládání), ale o konceptu z hlediska rozdělení světa na relativně jednodušší a těžší oblasti.
    EDIT - šmarjá, nemluví o obtížnosti gothicu :.selfslap

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit