Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • maros.goc
    ešte k recenzii, tá mi pripadá strašne povrchná a cítit z nej ako keby bola spíchnutá horúcou ihlou ...mám pocit, ako keby recenzent túto hru hral z donútenia a prefrčal ňou raketovou rýchlosťou len aby ju mal za sebou a rovno aby mal za sebou recenziu ....také mám z toho pocity
    • ked to pisal pan Kremser, ktory ma pisanie pre games.cz a Level iba ako vedlajsak popri skole alebo co, tak sa nie je comu divit....spomenme na jeho legendarnu recenziu Lords of Shadow 2 *3*
      • maros.goc
        Hej ta jeho recenzia bola fakt hnoj
  • Prostě to není hra pro debily a Dan Kremser sítem neprošel.

    Případ uzavřen. Tex odchází, nasedá do vznášedla a letí za svými fans.
  • Black_Hand
    Pockat, nejak mi prijde, ze Danovi Kremserovi unika (sebe)parodicka podstata Texe Murphyho, i kdyz ji zminuje. To je jako koukat na treba Space Balls a stezovat si, ze nema extra super pribeh. Nebo muzeme vzit Blood Dragon jako jeste lepsi priklad. Parodie chce recenzovat trochu jinak, takhle je to jako strilet do prazdna. Tam cil neni. Stezovat si na cilene kycovite dialogy a drsne prehravani je jako stezovat si na to, ze pistaciova zmrzlina chutna po pistaciich, kdyz mi pistaciova nechutna.

    Pokud jde o hledani predmetu, tak by chtelo davat pozor v tutorialu. !Sebratelne predmety sviti, kdyz na ne clovek posviti baterkou!

    Na druhou stranu nelze nesouhlasit, ze byt GUI potrebovalo lehce "zrychlit".

    A chtelo by to jeste jednou procist kvuli preklepum a jinym prohreskum ("agenturni", "Ponadora", "Žádná" u mnozneho cisla zenskeho rodu), ale to je detail.

    EDIT: Jeste doplnek - pokud pan Kremser proste nema rad parodie, tak neni duvod si vybrat jednu a rozsekat ji. Lepsi je proste napsat clanek proc jsou parodie obecne spatne. Takhle to pak vypada, ze se Tex proste pripletl do cesty jinym potrebam, nez recenzi.
    EDIT2: No, ten posledni edit jsem trochu prehnal, ale jasne by melo byt, ze vadi parodie. Vzit si nejakou za priklad je ok.
    • pan kremser je filuta a zrejme nikdo z nas nepochopil, ze tato recenze je schvalne kycovita *5*
  • ucho
    Neřeším to číselné hodnocení, spíš nechápu ten přístup recenzenta. U jiných her nevadí, že mají například špatnou grafiku, protože na lepší nejsou peníze (Hotline Miami), ale tady je to omíláno několikrát dokola a zjevně to vadí. U jiných her nevadí, když je použit koncept z minulosti jako záměr (Legend of Grimrock), zde to vadí.
    • GlaDOS
      Osobně si myslím, že by si recenzent měl nejprve zjistit, jakou autorskou vizi vývojáři měli, a pak následně zhodnotit, jak se jim povedlo tuhle vizi naplnit. Když už jsme u toho Hotline Miami (je to opravdu pixel art), těžko té hře vytýkat, že to není 3D adventura, když taková ani hra být neměla. Poslední dobou jsou některé recenze psány tak, jako by hodnocená hra měla apelovat na naprosto všechny hráče. Což je ale blbost. Když měl nový Tex hlavně apelovat jen na menší množinu (fanoušky starších dílu), měl by podle toho být hodnocen (a evidentně se mu povedlo uspokojit fanoušky velmi dobře).
      • Ilusiveman
        Co to je za bullshit? Jako já budu mít vizi vytvořit sra*kojidní hru s nepochopitelným dizajnem a dostanu za to 10/10?
      • maros.goc
        Presne tak, autor vela krat naraza ze pre "ostatnych hracov to bude take ci take" akokeby kazda hra bola vyvijana pre kazdeho
    • XXHUGOXX
      Hotline miami nemá vôbec nejakú zastaralú grafiku. To bol len zámer tvorcov, je to len iný štýl grafiky (pixel art). Ale inak máš pravdu.
      • ucho
        Hotline Miami má k pixel artu daleko :) Samozřejmě že je to záměr tvůrců, protože na lepší grafiku (myšleno opravdu lepší ručně kreslenou) neměli prostředky/schopnosti.
        • XXHUGOXX
          Hotline Miami je pixel art !! Nerobili to preto lebo na lepšiu grafiku nemali, bol to proste zámer !
          • maros.goc
            Pixel art je len pseudoodborny vyraz pre neschopnosť vytvorit krajšiu grafiku :-)
            • Kozy
              Tak zrovna pixel art v Hotline Miami má k umění blíž než ten kýčovitej hrad.
            • ucho
              GlaDOS: za pixel art se dá schovat samozřejmě všechno, co člověk nakreslí po pixelech, ale určitě i ty sám poznáš, že taková grafika má různou úroveň kvality, viz tvůj odkaz, a Hotline Miami je mezi skutečným pixel artem (myšleno přímo umění) na míle daleko a spíš taková dětská amatérská kresba. a jediný záměr je tam v tom, že to autor té grafiky lépe nakreslit nedokázal... kdybych takovou grafiku u své hry vytvořil já, rozhodně bych si ji neodvážil nazývat pixel artem...
            • GlaDOS
        • O tom by se dalo polemizovat. Stejně tak bys mohl vytknout třeba minimalismu nebo kubismu, že jejich zástupci mohou čmárat jen geometrické tvary, protože na realistické vyobrazení nemají schopnosti. Je to art.
          • Tvurce hotline miami to sam rekl, ze se proste v grafice nevyzna a proto je tam tak primitivni grafika.
          • ucho
            zjevně nevíš, co je to kubismus, když to uvádíš jako příklad...
  • Keď vidím že recenzoval Kramser tak rovno klikám na prehliadač a odchádzam na inú stránku kde tú hru recenzovali, pretože tento človek nevie písať recenzie. Čudujem sa že tu na games stále píše, už sa mohli poučiť..
  • PLuto.petr
    Přiznávám se, že jsem chvíli přemýšlel, jestli to sem napsat, ale nakonec to přeci jenom udělám jako zajímavý psychologický průzkum. První, co jsem měl možnost vidět, tak byl titulek recenze a autor. Po rozkliknutí, než se stránka načetla a měl jsem možnost vidět nějaké hodnocení a pustit se do textu, tak mi hlavou bleskla reminiscence na Mirku Spáčilovou v kulturní oblasti - mám na filmy většinou úplně opačný názor, než autorka. A tady to vypadá asi obdobně. Přestože jsem neměl možnost hru hrát, celkem se na ni těším. A to právě přesně pro to, nač dokázal Chris získat peníze na Kickstarteru - návrat k tradici. Další pokračování série je vyrobeno právě hlavně pro fanoušky série, kteří chtějí dostat novou hru v duchu série s Texem Murphym. Což, jak se zdá, dostali.
    • to jsme na tom stejně, Spáčilová je takový anti barometr na filmy, většina filmů co strhala se mi velice líbila a naopak *1*
      • ringmancz
        RECENZE: Na hraně zítřka je konečně sci-fi, která má mozek. A Toma Cruise
        Fanoušci jásají, i kritik listu Variety chválí. Snímek Na hraně zítřka, který míří do našich kin, dává žánru sci-fi stvrzenku, že pouhá akce nestačí, ale slouží příběhu.

        Hodnocení: 65 % *1*
  • ucho
    "Fanoušci série mohou zkusit, ostatní určitě ne."

    To je snad poprvé, co čtu něco takového od recenzenta. Přijde mi to trochu drzé... Já jako neznalec série to tedy nemohu vyzkoušet?
    • Jack1947
      Zkus, ovšem já to vzdal po pár minutách. Moc HC asi... nevím ale nerozlouskl jsem na začátku jak se dostat do té skřínky s kodem ke dveřím od skladiště. *7*
    • Ty, jako neznalec, si to vyzkoušet nesmíš. Tak to prostě je, Ucho, a smiř se stím.
    • meta hodnocení 7 z recenzí a 8 od fanoušků je lehce podezřelé
  • alladjex
    Musím říci, že i já jsem z téhle recenze dost rozpačitý. Stejně jako z té v Levelu ...
    Adventury mě nikdy moc nebrali. Sice jsem je sledoval, pár zkusil rozehrát, ale nemám prostě trpělivost na příliš klidné putování lokacemi, sbírání předmětů atd. atp. Nicméně Tex me vždycky lákal svým tématem. Myslím tím "školu drsných detektivů" ala Chandler. V průběhu let sem si sice žádného nezahrál, ale zato jsem začal číst tenhle druh detektivky a zjistil, že mě tahle literatura fáákt baví. Ale k tématu ...
    Na steamu jsem narazil na jen a jen dobré a pochvalné ohlasy a říkam si kua, to budu muset konečně zkusit. Stáhl jsem si tedy demo a zahrál si ho. No potvrdilo se mi, že mi adventury moc nejdou ;] ale s obsaženou nápovědou a internetem sem to zvládl. ;] Demo sem si fakt užil a hru si určitě časem pořídím a zahraji celou. Zatím sem si koupil balíček starých Texů. Můj dojem ze hry byl, že autoři přeci vybrali peníze od fanoušků a pro ně udělali další díl (chvíli jsem hrál Tex M. UKM, ale nestačil na to komp). Ale ani já jako tímhle druhem her nepolíbený sem se bavil, herní mechanismy naprosto v pohodě, CGI není hrozný ... naopak sedí do daného stylu. To to má vypada jako CoD? To by bylo přeci úplně mimo ne?
    Nevím nevím. Games čtu dlouho, ale nějak přestávám s jeho obsahem a recenzemi souznít. Přiznávám se, že asi jediné články, na které se těším jsou věci od Pavla Dobrovského, který mi přijde tak nějak normálně v klidu ... *4*
    • N7N7
      Souhlas. A Pavel Dobrovský i mně připadá z celé té party takový nejlepší a nejvíc v pohodě.
      • Mě taky, až do jedné osudné chvíle. Viděl jsem ho totiž ochutnávat svůj vlastní holub z nosu. A pozor, teď nejde o pomluvu, nýbrž o holý fakt. Sám to ví, já to vím, možná to ví ještě někdo, kdo ho viděl. Samozřejmě důkazy nemám, ale jak jsem mohl vědět, že zrovna když se na něj budu dívat, tak provede takovouhle strašlivou věc.
  • Autor asi nepochopil zásadnú vec. Tá hra bola robená pre fanúšikov a to, že vyzerá a hraje sa ako staré časti je jej zámer.
    • "S vědomím, že Tesla Effect je zastaralý titul, který si s největší pravděpodobností užijí jen fandové značky a lidé, co si přesně takovou podobu hry zaplatili na kickstarteru, musíte k hraní přistupovat už od začátku. O to více je obtížné hru hodnotit obecnější optikou."

      ja by som povedal že to autor pochopil veľmi dobre
      • Tak prečo tú hru celkovo hodnotí ako nepodarok a prirovnáva k moderným hrám? Prečo indie hry s piatimi pixelmi hodnotia úplne iným merítkom? Asi by si to mali ujasniť najprv.
      • jojó, kdyby se tak tou obecnější optikou hodnotily i indie hry, místo toho je tu něco jako trojí metr hodnocení, jeden pro AAA, jeden pro Indie a jden pro ten zbytek
  • Rozhodně to zkus... taky to byl muj první Tex Murpy a bavil jsem se královsky. Tahle recenze je stejnej případ co ta Poláčkova na Murdered: Soul Suspect. Pro mě fajn sedmičkové hry ;-)
    • Reakce na Ucha :))

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit