Přejít na výpis diskuzí
The Curse of Issyos vás zadarmo vrátí do éry disket a antického Řecka
16.12.2015 | Adam Homola
28 příspěvků
-
Zkus to spustit v dosboxu. Asi moc rychlý počítač
-
to uz byla sranda, kdyz byl venku commanche, ale predtim, kdyz nektery hry chteli temer vsechnu konvencni pamet k behu, to byla ta prava alchymie *5*
-
:) je to možný, ja sem si dost jistej že ty soubory autoexec a config napsal sám, měl sem 100% pirátskou verzi, buh vi esi to tam u toho bylo nebo esli sme to jen prehlidli. A souhlas, v ty dobe byly kompy fakt o necem jinym, ten pocit kdyz tata přines domu pentium 90, tak to byl orgasmus na několik měsíců. Ale samo i vse predtim, tátův 30ti kilovej big tower s x80286 a turbo tlacitkem co davalo 25mhz (mozna to bylo az na ty 385 ted nevim), ZX Spectrum+ kterej mi venoval ten samej strejda roky predtim, to byla fakt magie. Dovedu si predstavit, ze kdybych ted dostal kompa za 100k, s luxusnim 4k lcd monitorem, nataktovanym skylakem a třema titanama ve sli, nejaky brutal SSD raidy, 64gb ram tak by to MOZNA byl podobnej pocit. Ale co bych natom hrál? Na pentiu sem si dal Magic Carpet 2 v SVGA a byl sem o nekolik generací dál z ničeho nic. To dnes nehrozí.
-
Konečně něco pro ty co to ocení nejvíce, OPRAVDOVÉ PAMĚTNÍKY!
-
Mně se vyloženě nesekala, jela prostě pomalu. Taky divný, netuším proč by měla, ale zkrátka pomohlo v nastavení vypnout overlay. Což je stejně hezčí, nemám rád ten rozmazávací filtr. (Do nastavení se dostaneš přes Esc, jestli jsi to už neobjevil). Tak třeba ti to taky pomůže.
-
GODS: vůbec nechci podceňovat schopnosti tvého strejdy, chraň bůh! Ale zrovna u Comanche to bylo právě maximálně jednoduchý, u toho byly dávkový soubory, co ten proces tvorby boot diskety udělaly za tebe. *1* Jen sis musel sám vytvořit systémovou disketu, což byla otázka jedinýho příkazu a i ten tam byl někde napsanej, ale jinak tam byly právě už připravený speciální config.sys a autoexec, člověk s ničím nemusel laborovat. *4*
Achjo, ale byla to úžasná doba, to měly počítače fakt takový zvláštní kouzlo... ještě první Pentia patří do tý éry, ale pak už nikdy nebyly počítače tak zvláštně zajímavý jako tehdy. *4* -
Mně se ta hra strašně seká, téměř to nejde hrát. Není problém v nějakém nastavení? Mám i5, gtx 970, to přece musí svištět.
-
Gods mě vždycky hodně vadil s tim svým šíleným scrollingem.
-
Autor dělá automatovky už posledních 10 let (takže se asi předvčerem nerozhodl, že udělá něco, co letí) a není to jen čistě nostalgická zrůdnost jako Oniken.
A navíc je dělá čím dál tím lépe a vždy dělá něco jiného. -
Vypadá to polobožsky.
-
Palce horem za objektivitu.
-
Já bych to nazval spíš dobou bronzovou *3* , hry z doby kamenný si pamatuji taky. KAždopádně GODS jsou srdcovka snad pro všechny, co to v minulosti hráli.
-
diskofil
-
Bral bych raději návrat do éry diskoték...
-
Kouzlo Pixel Art spočívá ve funkci mozku. Stačí základ a mozek si dotvoří zbytek podle vlastní zkušenosti a navíc tak, aby mu "kontrolní součet" seděl. Jednoduše řečeno, každý tu hru vidí a vnímá trochu jinak, protože mu mozek doplní jiné detaily.
Na podobný jev, i když z druhého konce, narazil Peter Jackson u posledního Hobita a 48 fps - vše vypadalo divně právě proto, že už nezbyl prostor pro doplnění detailů z paměti diváka. Naráz bylo vše cizí.
Pixel Art nevzniká proto, že by to bylo jednodušší na výrobu, než například 3D ve starých enginech. Spíš je to snazší z hlediska vizuálního vyznění a hráč si chybějící detaily "dodělá" sám :) Souhlasím s Vámi však v tom, že to spousta autorů zneužívá a maskují tím nedostatek invence. Potíž je také v tom, že designér s grafikem a zvukařem hru neudělají, protože neumí programovat, naopak, programátor hru udělá i v případě, že zmíněné tři disciplíny neovládá. A na hrách je to často vidět. -
ja si pamatuju jak mi muj strejda dokazal udelat prvni boot disk a nastavit ho tak, abych spustil Comanche maximum overkill, nebylo to vubec easy, ale strýc měl vystudovanou kybernetiku, tak to nejak dokázal *3* A chyby na disketach byly fatalni, vse se balilo a stačila jedna chyba a cely snazeni k nicemu, pamatuju jak sem takhle prenasel Quake 1, to melo prez 50mb zabalený a ne prvni pokus to nevyslo, pak sem to dokazal a hra mi stejne nefachala :D
-
jo GODS, neskutečná kvalita, úžasná hra prostě a to po všech stránkách, však taky jen ten nazev studia, Bitmap Brothers, to přece musi každýho znalce herni historie chytit za srdce, kor když to opravdu hrál v tý době kamenný :) chjo
-
ja bych dal rygera, sice to byla cista arkada, ale to napeti, kdyz prilitla "tma", se dalo krajet *5*
-
A nestačilo by znovu vydat GODS ? Mladý hipstři by to stejně ani nepoznali *15*
-
No přirozeně. Co bylo před dvaceti lety vím přesně, ale co bylo včera, to se mě neptej, to je moc dávno. *1*