Přejít na výpis diskuzí
The Elder Scrolls Online vyjde i na nových konzolích
11.6.2013 | Adam Homola
55 příspěvků
-
Nevíte někdo jestli tato hra podporuje xbox 360 controller ??? Díky za info :-)
-
Ach jo poprvé jsem se těšil na TES, který bude primárně dělaný na PC a zase nic. MMO je většinou i sociální hrou. Jak budou hráči na konzolích psát??? *8*
-
jsem zvědav co z toho bude, jak na začátku někdo psal, v momentě kdy jsou všichni hrdinové, je to o ničem, ztrácí se výjmečnost hrdiny, pvp už taky neni co bývalo v ultimě, kde se člověk bál sám do lesa, že bude přepaden, ale jsou jen jakýsi arény a bezduché pobíhání v nich. Moc bych si přál, aby to nebyl klon jakéhokoliv aktuálního mmorpg založeného na pořád jedné písničce. Jo takové procházení příběhu v několika lidech jak se dalo v baldursech, to bylo jiný kafe. Pár onlinovek jsem hrál, ale že bych z nich měl nějaké zážitky na které vzpomenu, to fakt ne, jen pobíhání a honění se za ničím. Jako odreagovačka dobrý, ale radost z toho, že jsem součástí světa žádná. Jediný jak bych si to uměl představit by bylo, že hodnota septimů by byla tak vysoká (a nedala se zaplatit reálnými penězi), že by v počátku světa byli jen samí chudáci co by žily ve špíně v podhradí a jejich boj by byl za kousek chleba, aby vůbec přežili :). Pak taky charisma, hold v realu jej nemáme každy a tak by se museli hráči skládat aby jeden z nich vybranný mohl vůbec pořídit meč, zbroj.
-
Stejně si to koupi dost lidí už jenom proto že je to TES, ale jak říkal Petr není to až tak akční řež takže by se dalo asi mluvit i o cross-platform a ne jako byl ten zběsilej nápad udělat cross-platform CS. K CS patří prostě myš a AUTO-AIM nikoho v tomhle případě nezachrání. Myslim že to nakonec bude fajn pokus o MMO na konzole.
-
Mno prave ze s gamepadem to ma dost spolecneho, od Morrowindu se zacala serie TES dost zjednodusovat. Drive si clovek mohl v ramci urcitych limitu (many, doby, penez, enchantu] vytvorit vlastni kouzla napriklad. Co ja vim tak to ve skyrimu uz nebylo mozne. A uz vidim jak si tam nekdo postupne zkousi vytvorit vlastni kouzlo. Boje se resili pretahovanim mysi pres obrazovku a podle toho utocil, ano tohle uz bylo v daggerfallu, a co s tim udelal skyrim?
Ja mam strach z kazde hry, ktera vyjde a je tam i varianta hrani na gamepadu. Prikladem je leda Diablo 3, ktere me na zacatku dost nastvalo, ale nyni vydavaji hru i pro PS3 a je tam videt, ze se ovladanim opravdu zabyvali, jelikoz museli zmenit uplne interface a to prave kvuli gamepadu.
Keyboard a gamepad jsou uplne jine styly hry a neni mozne na oboji napasovat to same. Pokud to udelate tak jedno bude hure hratelne nez druhe, v horsim pripade bude oboji stat za prd. -
To se nevi, to zatim tvrdej, vedet se to bude, az to vydaj. Zatim to tvrdili naprosto vsichni a dycky to byla kopie wow.
-
Dyk taky jo, obe dve = serie jde o d desiti k peti. Loadovani mest ... lol ... kvuli konzolistum ... zmrvenej inventar ... kvuli konzolistum ... zapomen na openworld ... to by konzole nezvladly.
-
Ne, protoze pak vypada inventar presne jako ve skyrimu - seznam k hownu, prave proto, aby se tim dalo rolovat z gamepadu.
-
Oboje tragedie? Pokud si dobre pamatuju, tak oblivion si taky museli upravit hraci, aby se to dalo hrat na klavesnici a mysi.
-
Jelikoz je skyrim jedna velka tragedie co se ovladani a mechaniky tejce, tak jestli to bude jako skyrim, a inventar bude vypadat jako kilometr dlouhej seznam ... tak to nikdo hrat nebude.
-
Wurm jsem zkoušel shodou okolností nedávno, byl jsem velice zvědavý, bohužel tam je liduprázdno a bohužel jsem do té hry nějak nepronikl
-
Je videt, ze nikdy zadnou poradnou hru nehrala ... NPC prave nikdo nestrida. Kdyz je noc, tak mas proste smulu a qst ti nikdo nezada ... vo tom to totiz je. Co vic, kdyz je to udelany dobre, tak ty pujdes za dotycnym do domecku, vzbudis ho ... cimz ho nase…res a on ti ten qst uz neda nikdy.
Stejne tak kdyz ti zadam, ze mas posbirat bylinky pri mesicku ... tak to proste nejde jindy.
Jenze to pro spoustu decek (jako ses i ty) je zcela nepredstavitelny ... pouzivat mozek ... a chovat se aspon trochu realne. Dneska je v mode automatickej teleport do dungeonu, qstgiver musi bejt taky tam, aby se prislusny qsty daly nabrat bez reseni co a jak, a vubec, nac plnit nejaky qsty ... staci co nejrychlejs expit ... to je prece ucel, dostat se za tejden na max. -
Tak to je velkej opruz. Nejen, že to odsune vydání hry, na kterou se těším, ale pravděpodobně to znamená i přizpůsobení ovládání a herního systému konzolovému banánu s deseti tlačítky a eliminace UI zsloženého na myši a klávesnici. Všichni víme, jak takové UI dopadá (Zaklínač 2).
Klasické Elder Scrolls, které se také dají ovládat na banánu, bych sem netahal. Myslím, že MMO je herně něco dost jiného, než Oblivion nebo Skyrim.
Na druhou stranu snad víc platforem znamená víc hráčů a TESO vydrží na výsluní zájmu trochu déle než MMO z posledních let. -
No tak co se TES online týče.. chtěli to jako TES.. takže ovládání je takové jako třeba u Skyrim nebo Oblivion=gamepad friendly... No a pro mě osobně co se týče MMO her tak chci spíš SP ovládání=dynamiku, akci a podobně.. Věci jako chození na latrýnu spánek a bůh ví co jsou naprosto zbytečné protože většina hráčů je nikdy nebude používat nebo je použije jednou "aby si zkusili jaké to je" a pak je to bude ale jen otravovat.. pokud ted anejsou RP hard core hráči... NPC život může jakž takž být řízený nějakým režimem spánku a podobně, ale zase je to tak trochu zbytečné a hráči tomu stejně nebudou většinou věnovat pozornost.. navíc mnoho NPC v MMO prostě nemůže jen tak jít si lehnout (pokud je někdo nevystřídá na noční šichtu). Ale bylo by to zbytečné zahlcení.. myslím že tyhle věci by měli existovat.. ale jen na oko.. jen ať se pohybují NPC po městě a vytvářejí "atmosféru" ale klidně ať je to generické.. Prostě se nějak náhodně budou pohybovat z určitých bodů do určitých bodů, nekdy se zastaví u zelináře, někdy zajdou do dveří čí. 15 jindy do dveří č. 25. Někdy odejdou z města nebo se náhodně dají do konverzace. Nikdo se pak už nebude pídit po tom že stejný generovaný druh postavy pokaždé vchází "domu" do jiných dveří.. po tom se většina hráčů nebude pídit.. prostě se postavy tak genericky budou pohybovat po okolí a dělat "kulisu". Podobně jako u Assassins creed a dalších... akorát přizpůsobené MMO podmínkám..
-
Úpadek her je imho spojený s tím, že vydavatelé dělají "one game fits all" což prostě není ono. Dost málo se dnes vidí hluboké a komplexní hry u kterých se musí myslet ... přešlo se na rychlost pohybů. A to že hráči neví co chcou je známá skutečnost ... hromada lidí chce hry, kde budou muset jíst, spát a pokud možno chodit na latrínu, ale dost z nich nikdy takovou hru nehrálo. Já osobně vím, že to je pro mě u MMO trochu moc ...
-
Jo a nejlepší je říkat že to nemá nic společného s TES, když TEs série se ovládaj gamepadem.. chudáci vývojáři se snažej poskytnout MMO, které bude co njevíc jako TES série, aby se zavdčili hráčům a ti pak nadávaj na to, že to je ovladatelné gamepadem.. jako jsou TES serie.. Čim dál tim víc si myslí, že moderní (ne)úpadek her (jak mnoho lidí prezentuje moderní hry jen jako braky) neni ve vývojářích ale v tom že hráči nevědi co chtěj...
-
Zajímavý jak pořád všichni nadávají na "wow klony", ale když se objeví něco, co se trochu odlišuje, je to hned zatracováno.
-
Jo no ale nakonec to vypadá podivně.. viděl sem lidi tak pobíhat v pvp a je to naprosto odporne... Já mam rači klasický úskok na stranu, možnost krytu třeba to považuju za naprostou nutnost.. možnost krýt to tam vůbec něni.. a tim nemyslim že někomu dispellneš spell.. ale myslim tim naprostou kontrolu nad krytím.. prostě se to nedá srovnávat akčním bojem v SP RPG...
-
Protože když se hra nedá ovládat minimálně půlkou klávesnice, tak je jednoduchá a těm parchantům vývojářům jde jenom o peníze...
-
já hrával Champions Online na gamepadu na PC, vim, že tam nebylo uplně promyšlené bindování některých tlačítek, ale hralo se mi to dobře.. a to je styl hraní ala WoW