The Wolf Among Us 2 ani Stranger Things nebudou, studio Telltale končí
-
ty jejich epizodní hry publikovaly stylem seriálu Mladí a neklidní, žádná škoda toho studia
-
-
Hmm tak děkuji pěkně a kde si zahraju podobné hry na pc ?
-
-
The council, visual novels, hry od dontnodu, firewatch nebo třeba oxen free.
-
-
The council jsem ještě nehrál pravda, nevím láká mě to no. Ted už je 4tej díl asi si to dám naráz! Visual novels jsou spíše adventury s textem to mě neláká a Oxen free ta grafika je až moc pixl art.
-
-
Jestli tě VN moc neberou, tak zkus třeba RPG Maker hry. Spoustu lidí může odradit interface, ale v tomhle herním enginu se dá najít spousta skvělých perel.
Doporučím tyhle hry:
- pro začátek nějaké adventury s humorem: Tales of the Drunken Paladin , sérii Aveyond (těžko říct, který díl je nejlepší, asi 2.)
- horrorové :Corpse Party, Mad Father
-
-
Díky ale lol to snad už radši bych vzal ten pixl 😀
-
-
-
-
-
-
Neřekl bych, že studio přecenilo své síly, ale že spíš usnuli na vavřínech a zapomněli jít s dobou.
Hráči si dlouhé roky stěžovali na určité věci (zastaralá grafika, nulová invence, atd...) a studio tuhle zpětnou vazbu totálně ignorovalo a nejspíš se domnívali, že úplně stejnou polívku budou moci vařit další desítky let.
Samozřejmě to dopadlo přesně jak někteří lidi prorokovali: za ty roky se "dobré jméno" jejich firmy ztratilo a většina hráčů začala považovat jejich hry za podprůměrnou (dokonce až podřadnou) záležitost. Z té šlamastyky je většinou těžké se dostat a jejich drobná snaha (novější engine) přišla až moc pozdě, nikoho to už nemohlo nadchnout. (jak se říká: příliš málo, příliš pozdě)
Pak už se to jenom vezlo z kopce, když viděli, že se jejich tržby propadají, tak se začali navzájem obviňovat a hledat viníky... a vztahy ve firmě se zvrtli v nepřátelské. Úspěch jim bohužel stoupl do hlavy a nebyly schopni se vyrovnat s problémy. Prostě poslední tečka. -
jsou to břídilové. rozhodně nepotřebovali zaměstnávat tolik lidí. na rychlosti vydávání her to vidět prakticky nebylo. Walking Dead byl zajímavej, ale pořád to byl spíš jen takovej interaktivní film. je celkem ostuda, že nejsou schopní dotáhnout ani ten Walkind Dead. a jde naprosto mimo mě, proč se v tomhle enginu rozhodli dělat Game of Thrones a proč se vůbec chtěli pouštět do Stranger Things. značka není všechno.
-
-
Bohužel, pro ně známá značka, na které by stavěli, byla všechno.
-
-
to jo, souhlas, ale přeci jen ten komiksovej look se pro Walking Dead a Wolf Among Us hodil. a to byla svým způsobem díra na trhu. samozřejmě rozhodování jen kosmetický, akční minihry tragický. zůstal tedy jen ten příběh. adventurní prvky jen aby se neřeklo.
kdyby tak nesmyslně nerostli a soustředili se na fakt kvalitní scénáře a zkusili i nějakou vlastní značku (kde mohla být šance i prodat filmový práva), nad vodou by se podle mě udrželi. osobně mě ale neláká hrát Game of Trhones ani Batmana.
-
-
No tak si zahraj Minecraft! :D
-
-
vsak ho hraju, ale porad mi unika, jak tahle technologicky tragicka hra s prisernym UI mohla mezi hraci uspet a stat se takovym kultem. stejne jako ze nikdo nedokazal udelat zajimavejsi alternativu.
-
-
Já myslel Minecraft: Story Mode :D
-
Tak herní scéna posledních pár let dost stagnuje (snad až na pár čestných vyjímek) a člověk vidí hlavně pokračování zavedených sérií a prakticky žádné nové a revoluční hry...
Ještě si k tomu připočti okurkovou sezónu během které Minecraft vyšel a znudění hráči to prostě přivítali s otevřenou náručí.
-
-
Reakce na příspěvek:
Mě to nevadí naivní hry pro děti, nicméně jsem ho ještě nedopařil. Říkal jsem si furt dám si více dílů naráz - 2 sezona prostě výrazně slabší než ta první tam aspon šlo o poklad o hru na hrdiny.
Jo dopařím to páč nemám rád nedokončené věci. Minecraft nebyl je z hladu ale pkkus o inovaci něčeho jiného... no moc se nepovedlo.( ne finančně thought)
-
-
-
-
-
-
-
Tak už jim to konečně došlo, že PowerPointové prezentace nejsou hry...a hráčům taky, tak to přestali kupovat.
-
-
Jasně, ale generické střílečky typu BF5 jsou excelentní gamesky. Ten problém není v tom, jak vytvářeli hry, problém bylo ve vedení, chodu studia a několika přešlapům v podobě Minecraftu a spol. Telltale Games stály na silném příběhu a pokud několik jejich posledních her ten pořádný příběh nemá, tak je logický, že klesají prodeje. Na "powerpointové prezentaci" osobně nevidím nic špatného a mě některé hry od Telltale Games bavily. Třeba Walking Dead série mi přišla s každou sezónou lepší a lepší.
-
-
Tak BF5 neni moc excelentní když předprodeje hry jsou asi o min. 70% menší než u COD...
-
Upřímně mě u TWD uchvátila první sezóna,všichni o tom mluvili a bylo to skvělé!Komiksový shader a styl grafiky lidem ani tak nevadil,jelikož hra vypadala jako živý komiks a to hlavní byl příběh,který si hráči mohli sami tvořit,protože na našich rozhodnutích záleželo a měnili děj,aspoň to nám psali na začátku každé epizody a každý byl rád že se v důležitých situacích zachoval správně.Kdo si toho tehdy ještě nevšimnul,tak prakticky o ničem nevěděl,ti zvědavější,nebo ti co chtěli změnit svá rozhodnutí,aby předešli něčemu zlému v příběhu hráli kapitoly znova a měnili svá rozhodnutí(na kterých záleželo) aby viděli jak se změní příběh s jiným přístupem,aby zjistili,že na našich rozhodnutích nezáleží...Mohli jste změnit co má Klementýnka za oblečení,někoho zabít nebo zkusit zachránit aby ho hned zabil někdo jiný,vybrat si koho zachráníte aby pak obě postavy skončili stejně takže na tom vlastně nesejde a mnoho dalšího.Ale příběh zasáhl ty,kdo se do něj ponořili a určitě nemálo lidí si říkalo,že po 400 dnech DLC se tedy v 2. sezóně dočkáme opravdu rozhodnutí na kterých bude záležet,jenže mezitím vyšli další hry ve stejném stylu a ty prakticky naznačovali,že se toho nedočkáme.Když vyšla tak se to potvrdilo,až na konec 2. sezóny,kde bylo pár opravdu větvených konců a ti lidé,kteří ještě nezlomili nad TWD hůl si říkalo,že možná 3. sezóna bude to na co čekáme(btw pro mě končí příběh TWD zde).Fóra plná debat,nápadů,natěšení jaký větvený příběh nás díky našim rozhodnutím na konci 2. sezóny čeká.3.sezóna přišla,naprosto nové postavy které neznáme,WTF ale ok,čekáme na Klementýnku a naše následky z rozhodnutí,určitě tu budou,pak teda uvidíte co se stalo po vašem konci a řekli jste si:"Sakra,to je hrozný" pokud jste ještě měli nějaké pouto k příběhu,jinak jste to už asi nehráli.Ze zvědavosti jsem se podíval na napojení ostatních konců,abych věděl a jaké překvapení,když jsem zjistil,že všechny skončí vlastně stejně a ještě každé to navázání na jednotlivé konce je vyřešeno strašně levně a špatně.Tím to v tomto bodě pro mě skončilo a dál už jsem nikdy nešel,ty co chytli u srdce nové postavy a byli rádi za to,že tam je Klementýnka hráli dál.Teď jsme dostali poslední sezónu a na našich rozhodnutích za celé 3 sezóny opravdu záleželo,tedy aspoň na jednom a to na tom na konci 2. sezóny a co změnilo tak závratného konečně?!To jakou máte jizvu nebo zranění,a z poslední epizody následky nezmění to jestli někdo někoho zabije nebo ne,ale to co řekne až ho zabije.Já tleskám ve stoje.Dobrá,chápu že udělat hru v tomto stylu na 4 sezóny kde se příběh opravdu mění je nejspíš nemožné,nebo by to bylo spousty práce na spousty let,ale lidé právě toto chtěli,protože Telltale dělal dojem že právě to dostáváme a to nebyla pravda,co jsme dostávali byla dočasná iluze volby,která nás měla nějak emočně zasáhnout,ale dál neměla příběhově žádný význam a lidé si toho časem všímali víc a víc a tím pádem zájem upadal.Tohle nikdo nechce,lineární příběh s rozhodnutíma co nic nedělají,i když vám po 4 sezónách a pár hrách říkají že ano.Jejich vedení si za to může asi samo,všichni ti lidé co tam pracovali za ty roky vytvářeli to stejné jen v jiném obalu a to dost frekventovaně.Mám ten dojem,že pokud by veškerou energii vlívaly do 1-2 projektů,které by byli na sezónu,max. 2 a měli by různé průchody a konce,tak by minimálně ještě teď fungovali,i když mám to tušení,že by jim to dlouhodobě stejně nevydrželo,třeba ne,ale to se už nedozvíme,jelikož vedení Telltale za ty léta dělalo něco,co ve hrách nebylo,rozhodnutí na kterých záleží a to vedlo k tomuto konci,škoda že se někde nemůžeme podívat jak by to vypadalo,kdyby se rozhodli jinak.
-
-
No kdo tohle přečetl aniž by mu vykrváceli oči má můj obdiv. Bez odstavců to je pisatelova sebevražda byt tam může být něco zajímavého.
-
-
Nečetl jsem to, ale mě krvácí oči většinou z toho co píšeš ty.
-
-
Píšu možná nesrozumitelně ale aspon proboha s ODSTAVCI!
-
-
Reakce na příspěvek:
Netuším jestli bohužel nebo bohudík,ale to nebrání porozumění.Články zde mají podobnou délku,takže pokud je lidé čtou,tak by asi neměli mít problém i s tímto.
A bohužel psal jsem to dost dlouho a na konci jsem na to neměl už náladu,nebudu lhát,vím co to je odstavec,možná jsem to už někdy viděl,ale i kdyby tam byli obsah sdělení by se nezměnil.
Ps:Příště tam nějaký teda udělám.
-
-
-
-
-
-
-
Skoda, kazdy zavreny herni studio je pro nas spatne, ale Telltale me osobne teda chybet moc nebude.
-
Vždyť jejich hry byly čím dál blbější.....Věnovali se kravinám jako Minecraft atd. Přitom hráči ocenili Walking, Borderlands a Wolfa....Nikdo nechtěl dětské sra*ky ala Minecraft, pitomého Batmana a trapné Strážce, kteří spoléhali na známé jméno.
Sami tvůrci byli slepí, hloupí nebo já nevím co, ale i když komunita může být mnohdy toxická, tak připomínky k jejich výtvorům zcela ignorovali. Dojeli na vlastní domýšlivost a troufám říct i pýchu. Za roky investovali naprosté minimum do nového enginu, nových herních postupů. Jejich hry se stávaly čím dál stupidnější, bez příběhu a rozhodnutí neměla prakticky žádný vliv na budoucí rozhodnutí ve hře. Za svůj pád si můžou naprosto sami. Tím, že neměli žádného schopného člověka či tým, který by operoval s připomínkami hráčů. Kdo jiný jim zaplatil další hry než ti, co "testovali" jejich první hry. Ale jak šel čas, většina hráčů je poslala do temnoty, kam se odebralo i studio. Škoda to není, měli se vzpamatovat tak před 5-6 lety.
-
-
Jenže Minecraft je furt větší znamčka než Borderlands a Wolf dohromady
-
Otázka je jestli jim to není u zádele. Fluktuace lidí dělajících na hrách je obrovská a naprosto normální. 99% znich se přesuna jinam/založí jiné studio. Podle mě jim to je šumák.
-
No, tak oni se na známá jména spoléhali skoro od začátku (mají snad jen dvě zcela originální hry) a ta práva na stále známější značky jim asi taky pěkně nahryzaly rozpočet.
-
jo to maš pravdu veskoslave
-
-
tebe už jsem tu léta neviděl 😯
-
-
-
Ze začátku to bylo zajímavý osvěžení žánru a Walking Dead, Wolf among Us, Tales from Borderlands jsem si užil. Ale nejde deset nebo kolik let praktikovat to stejný a jenom měnit tituly. To byla pomalá , ale jistá cesta do pekel. Sice to stejný s velkým úspěchem provozují i jiní, ale ty holt mají jinou fanouškovskou základnu a trošku jiný rozpočty.
-
teď čekám na to že Nordic THQ kupuje Telltale
-
Žádný strom neroste až do nebe.
Já jsem popularitu jejich her-neher nikdy nechápal, ale prostě dojení stále stejného konceptu se musí umět.
-
Já se těšil na Wolfa 2 😠