Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • JohnyTheZik
    To ale neni pravda. Praveze jsem psal, ze ke vstupu na herni trh neni za potrebi obri studio, obzvlast dnes, ale pozor.. Ceny vstupu jako takove jsou dejme tomu, ale vstup na herni trh byl tehdy mnohem vetsi problem. Driv si mnohem vic musel zauvazovat nad reklamou, coz uz prave dnes diky Greenlightu, Kickstarteru aj. neni tolik potreba.. Kdezto driv sice stacilo maly studio, ale s podstatne vetsim kapitalem, protoze jinak by se nejaka neznama, lec zajimava, hricka nijak neuchytila..

    A maly studio nemusi delat jen bomby nebo extremni propadaky. Klidne ji bude stacit i nejakej slusnejsi vydelek, aby se uzivila a mohla vyrabet dal, priste treba s lepsim profitem.

    A tim, ze EA do vetsiny svejch AAA her investuje velky penize, tak rozhodne neplati, ze kdyz to bude propadak, tak to zafinancuje jina hra. Asi by je to na kolena nepolozilo, ale v ramci firmy by melo kazdy studio vydelavat (tzn. ne, ze Dice bude financovat Visceral Games apod.) a kdyz nebude, tak skonci, takze je to ve vysledku docela podobna situace (samozrejme zjednoduseno).
  • Zayl
    Já netvrdím že ne, on je to logický vývoj.

    Ale řekni mi jakou motivaci má EA, aby vydalo opravdu špičkovou hru? Profit. Když se to nepovede a hra se nebude dobře prodávat, prostě vydělá něco jiného.

    Jakou motivaci má malé studio, které sehnalo peníze právě na jeden produkt? Je to všechno nebo nic, ta hra musí excelovat aby se studio mohlo někam posunout.

    A ke vstupu na trh nikdy nebylo potřeba obří studio. Potřeba byl nápad a zpracování. A snad se díky kickstarteru věci ještě zlepší.
  • Viktor_H
    Přesně tak. Navíc realita je taková, že dobrých her bude vždy jako šafránu, nálepka "malé studio" dobrou hru neudělá. Herní trh je otevřený kvalitním titulům, nikdo nikomu chleba nekrade.
  • JohnyTheZik
    Kdyz uz chces nekoho opravovat, tak je dobry se nejprv ujistit, jestli sam nedelas chybu.
    A co se tyce toho tvyho vyhozeni ze skoly, to nebudu komentovat :D...
  • JohnyTheZik
    Jasny, ja se jen vyjadroval k tomu ohledne fanousku a jejich serii, ze bych to nevidel tak cerne :D..
  • JohnyTheZik
    Tohle uz davno neni situace herniho trhu, kde naopak probiha boom malych indie hricek, popr. zajimavych projektu na kickstarteru. Takze tu sice jsou 4 megakorporace, ale ty ve vysledku chovani mensich firem nijak zvlast neovlivnuji -> rozhodne to neni tak, ze maly firmy nemuzou na trh vstoupit kvuli velke cene vstupu (jako je tomu napr. u telekomunikacnich siti)..

    A kdyby existovalo xxx mensich studii, tak ti z toho nakonec vyleze par studii, ktery svou kvalitou predci ostatni a firma se zacne rozsirovat.. Voi'la a jsme zpatky v podobne rovnovazny situaci.
    Tohle nejsou veci, ktery bych si cucal nejak z prstu, studuju ekonomii na UK v ramci FSV a je to jedna z veci, kterou jsem resil ve sve semestralni praci na jednom predmetu. Je to celkem jednoduse dohledatelny.. Prave kvuli tomu, ze ke vstupu na trh neni za potrebi obri studio, obzvlast v dnesni dobe.
  • Hlavně ten soundtrack hlavně ten soundtrack fakt PECKA! no já fakt doufám že se ta značka nezruší... :( opravdu nechápu jak může zkrachovat takhle velká zavedená firma špatné vedení hold.. asi...
  • spook.y
    Co jsem četl tak se našel sponzor...ohlášené hry ohroženy nebudou!(Metro: The Last Light, Company of Heroes 2, Homefront 2 a Saints Row 4) THQ by bylo velmi škoda. Kdo za to asi může ? Kravatáci !!! :D Bárka se trošku nahne tak rychle nějaké ty mega odměny a je to ok. Snad to dopadne nakonec dobře.
  • Zayl
    Nevím jestli si zaslouží bankrot, ale vím že trh kde by fungovalo xxx menších studií je pro kvalitu produktu daleko lepší než 4 megakorporace.

    Bylo by méně leštěných prdů a víc her se substancí.
  • stejně o DM řekli že to jako MMO nebude fungovat a udělaj z toho dalšího Spacemarina... sice by mi to nevadilo ale na W40K MMO jsem se tešil už od 1. traileru
  • jen ne EA
  • Vzdyt ja s tebou souhlasim, jen sem chtel poukazat na jednu z pricin te nenavisti vuci EA, Acti atd.
    V konecnem dusledku jsou za uroven her zodpovedni sami hraci. Koneckoncu jsou to oni, kdo svymi penezenkami hlasuji, co se jim libi a co naopak ne. Vydavatele se tomu jen prizpusobuji.
    A co si budeme povidat, jednoduche, primocare a akcni hry leti proste nejvic.
  • Magister_Peditum
    Co třeba si ten článek celý přečíst? Nebo minimálně se podívat na produkty v té tabulce vpravo? *4*
  • Protože EA má FIFU13 :DDD Ovce zaprodané
  • Volition , Relic - jednoznačně zachránit .
  • Jak to tedy nakonec vypadá s Dark Millenium? Toho by byla docela škoda.
  • Zrovna o Relic bych se nebál, ti se uchytí ať už pod THQ zůstanou, nebo ne.
  • THQ vydávali kedysi fantastické hry a je mi úprimne ľúto ako skončili.
  • Chomaco
    .

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit