Přejít na výpis diskuzí
				
					
			
			
			
			
			
			
			
			
			
Tim Schafer nevyšel s kickstarterovými penězi, Broken Age rozsekne
						
							3.7.2013 | Aleš Smutný
						
					
					
						 77 příspěvků
					
				- 
            
                	
	Jinak receno, ze projektu za 400k bude projekt za 40M a stejne bude brecet, ze je to malo ... lol.
Ja teda nevim, ale pokud (a tohle je celkem podobny) si dodavatel rekne nejake penize a ty dostane (dokonce predem...) a nedoda, co slibil, tak si zaslouzi jediny - rozkopnout rit. - 
            
                	
	
	tak tohle je reakce na reakci na reakci na reakci na reakci na zbytečný komentář?
 - 
            
                	
	jak se mu to podařilo ? :DD
 - 
            
                	
	To jsi to z části nesprávně pochopil, neni to tak, ze chtel 400 dostal 3300 a nevytačilo mu to na tu základní verzi hry za 400. Když vybral 3 míče, umerne s tim rostl i obsah hry.
Tzn je to ve stejný situaci, jako by dostal povodne tech 400 co chtěl, a nedotáh to.. ale x 10. - 
            
                	
	Prave potreba je oboji, hlava v oblacich, predstavivost fantasie u designeru atd. A pak striktní matika a logika u kravaťáků. Jing jang... Ano, dá se to obejít jak udělal Shaffer. A to slibuje nevšední zážitek, kdy fantasie nebyla ničím omezována. Ale samozřejmě v organizační stránce to zaskřípe. Počkal bych na hotovou hru, ted fakt nemá cenu to nějak řešit a hrát si tady na vydavatele...
 - 
            
                	
	Schaffer si zařídil druhej pilíř po svém.
 - 
            
                	
	protoze jsi idio t, proto mas tolik minusu
 - 
            
                	
	nebreč, xbone sr*ču, Sony FTW *1* *1*
 - 
            
                	
	Asi ne, už teď je to jasná hra roku
 - 
            
                	
	
	To je duvod, proc jsem Schaffera nepodporil a taky to nikdy neudelam. Ten clovek mi uz minimalne posledni dekadu prijde mimo misu...
 - 
            
                	
	To neni o stridmosti, to je o kvalitnim projektovem rizeni. To je vec ktera neni jednoducha a ktera se musi umet. A kombinace vyborny kreativni vyvojar/designer a zaroven vyborny projektovy manager bude hodne vzacna. Takze ten manager proste a jednoduse potreba je a to i u daleko mensich projektu, nez za 60 mil. korun.
 - 
            
                	
	To je naopak velmi rozumne, kdyz to vydas jako DLC. Lidem das maximum toho co si zaplatili a zbytek se doplati samostatne.
 - 
            
                	
	No, takhle k vývoji přeci přistupuje Obsidian. Věčně nestíhá, snaží se toho do hry nacpat co nejvíc, QA nechávají na poslední chvíli... A přesto (nebo spíš právě proto (to abychom měli klišé (a závorky, když se tu někdo (ringman) nad nimi čertil))) je Obsidian moje zdaleka nejoblíbenější studio :)
 - 
            
                	
	
	no podle zveřejněných záberů ze hry to na průměrnou adventuru nevypadá a nic proti Amanitě, ale opravdu to působí lepším dojmem. ale je potřeba hodnotit až celou hru, teď to nemá žádný význam...
 - 
            
                	
	Děje se toho hodně .... přes 3 miliony a není schopen udělat adventuru ......Adventuru kterou zvládne udělat obvykle minimumm lidí proboha !!!! Umělecké licence a ruční práci kluci z Amantia designu zvládají a 3 miliony USD v keši jim to tedy ještě nevyneslo . Teď mu nikdo ani tu průměrnmou adventuru už nespolkne .. :(
 - 
            
                	
	:) Však neboj . Čas sundá růžové brýle i těm největším hipsterům .... A že už teď má LoUS pořádně zaprášenou gloriolu ....
 - 
            
                	
	A teď ty mimo Sony stádečko ....
 - 
            
                	
	...A lehké dívčiny na pokoj vodil ...
 - 
            
                	
	Ano jde to i levněj ....
 - 
            
                	
	*1* Však si o další peníze v případě zájmu o první půlku ještě řekne ;)