Přejít na výpis diskuzí
Tim Schafer nevyšel s kickstarterovými penězi, Broken Age rozsekne
3.7.2013 | Aleš Smutný
77 příspěvků
-
Jinak receno, ze projektu za 400k bude projekt za 40M a stejne bude brecet, ze je to malo ... lol.
Ja teda nevim, ale pokud (a tohle je celkem podobny) si dodavatel rekne nejake penize a ty dostane (dokonce predem...) a nedoda, co slibil, tak si zaslouzi jediny - rozkopnout rit. -
tak tohle je reakce na reakci na reakci na reakci na reakci na zbytečný komentář?
-
jak se mu to podařilo ? :DD
-
To jsi to z části nesprávně pochopil, neni to tak, ze chtel 400 dostal 3300 a nevytačilo mu to na tu základní verzi hry za 400. Když vybral 3 míče, umerne s tim rostl i obsah hry.
Tzn je to ve stejný situaci, jako by dostal povodne tech 400 co chtěl, a nedotáh to.. ale x 10. -
Prave potreba je oboji, hlava v oblacich, predstavivost fantasie u designeru atd. A pak striktní matika a logika u kravaťáků. Jing jang... Ano, dá se to obejít jak udělal Shaffer. A to slibuje nevšední zážitek, kdy fantasie nebyla ničím omezována. Ale samozřejmě v organizační stránce to zaskřípe. Počkal bych na hotovou hru, ted fakt nemá cenu to nějak řešit a hrát si tady na vydavatele...
-
Schaffer si zařídil druhej pilíř po svém.
-
protoze jsi idio t, proto mas tolik minusu
-
nebreč, xbone sr*ču, Sony FTW *1* *1*
-
Asi ne, už teď je to jasná hra roku
-
To je duvod, proc jsem Schaffera nepodporil a taky to nikdy neudelam. Ten clovek mi uz minimalne posledni dekadu prijde mimo misu...
-
To neni o stridmosti, to je o kvalitnim projektovem rizeni. To je vec ktera neni jednoducha a ktera se musi umet. A kombinace vyborny kreativni vyvojar/designer a zaroven vyborny projektovy manager bude hodne vzacna. Takze ten manager proste a jednoduse potreba je a to i u daleko mensich projektu, nez za 60 mil. korun.
-
To je naopak velmi rozumne, kdyz to vydas jako DLC. Lidem das maximum toho co si zaplatili a zbytek se doplati samostatne.
-
No, takhle k vývoji přeci přistupuje Obsidian. Věčně nestíhá, snaží se toho do hry nacpat co nejvíc, QA nechávají na poslední chvíli... A přesto (nebo spíš právě proto (to abychom měli klišé (a závorky, když se tu někdo (ringman) nad nimi čertil))) je Obsidian moje zdaleka nejoblíbenější studio :)
-
no podle zveřejněných záberů ze hry to na průměrnou adventuru nevypadá a nic proti Amanitě, ale opravdu to působí lepším dojmem. ale je potřeba hodnotit až celou hru, teď to nemá žádný význam...
-
Děje se toho hodně .... přes 3 miliony a není schopen udělat adventuru ......Adventuru kterou zvládne udělat obvykle minimumm lidí proboha !!!! Umělecké licence a ruční práci kluci z Amantia designu zvládají a 3 miliony USD v keši jim to tedy ještě nevyneslo . Teď mu nikdo ani tu průměrnmou adventuru už nespolkne .. :(
-
:) Však neboj . Čas sundá růžové brýle i těm největším hipsterům .... A že už teď má LoUS pořádně zaprášenou gloriolu ....
-
A teď ty mimo Sony stádečko ....
-
...A lehké dívčiny na pokoj vodil ...
-
Ano jde to i levněj ....
-
*1* Však si o další peníze v případě zájmu o první půlku ještě řekne ;)