Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • No to je zase debata. Koukám hlupáků je pořád dostatek. Osobně si zahraji jakoukoliv hru, i když není lokalizovaná, nicméně čeština má velký vliv na můj zážitek ze hry. A pokud jde o hru se silným příběhem, na kterém celá hra leží, je to dost podstatné. Nejsem tak zdatný v angličtině abych v rychlosti porozuměl všemu co tam nakecají. Něco mi vždy unikne a buď si to musím pustit znovu nebo vynaložit hodně úsilí abych stihl vše přeložit. No a proč bych pak chtěl hrát hru, když nestíhám sledovat prostředí animace atd. a místo toho jsem na "hodině angličtiny ve škole". Není zase takový problém vydat to i s českými titulky. Takže s tebou nesouhlasím a myslím že jsi blb. Schválně si pusť film celý v angl. a jestli budeš rozumět úplně všemu a bude tě to bavit. Hodně lidem to dělá problém.
  • Jason_dinAlt
    Přesně. V článku je jasně napsáno: "..celková ztráta se prohloubila na zarážejících 13 miliard jenů (počítalo se s 3,5 miliardami)"
    A důvodem tak velké ztráty, zdá se, jsou špatné odhady prodeje.

    Ty mínuska bych viděl spíš za zbytečně agresivní formu předávané informace.
  • Ztráta. Ne stráta. To když už se posílaj redaktoři IGN zpět na první stupeň základní školy...
  • Jason_dinAlt
    Víš jak to říkal Forest Gump? Pro hlupáka každý hloupý.
  • nauc se anglicky tupoune
  • Ferdis2
    No zaujímali by ma hospodárske vysledky, ak by nekúpili Eidos *1*
  • Není povinností distributora ti dávat pod vousy překlad. Že se ti nechce učit nový jazyk chápu, a chápu, že ve vyšším věku je to obtížnější (také nejsem mladík), ale šance, že se budeš muset ještě za svého života jako chatrný stařík učit s novými, naprosto revolučními technologiemi je dost velká, tak proč už nezačít trénovat adaptabilitu teď a nezačneš s angličtinou? A nejen kvůli hrám, seriály, filmy a knihy se lépe shánějí v angličtině, než češtině.
  • No jejda, ty zase sbíráš mínuska, co?
  • Pokud někdo dokáže být ve ztrátě i když prodá miliony kopií, je v té společnosti něco špatně. To Thorgal asi myslel, že si až příliš snadno zvykli na to, že se jejich her prodávají miliony a ta hra ani nemusí být tolik kvalitní. Potřebují se zase vrátit do reality trhu, což se teď stalo.
    I tvá otázka "na zaklade ceho cerpas tyto dojmy" je v podstatě blbost, je to evidentně názor a ty se, jako u úplně každého člověka včetně tebe, skládají z toho, co má za různé informace, zkušenosti a jak je interpretuje. Chlapče, už není komunismus, už není potřeba, aby byla správná interpretace napsána v jednom článku rudého práva. Může se čerpat i z jiných zdrojů a právě zkušeností.
  • smajdal
    doprdele už...
  • DRM a warez nema absolutne nic s podielom retail / digital predaja, tam ide takmer vylucne o distribucne kanaly a cenu. Blizzard nema vobec dobre ceny digitalu ani nepouziva viacere kanaly, nie je dovod aby mal tak vysoke digitalne predaje. Proste vgchartz su babraci.
  • spook.y
    Dobře napsáno. Pěkně jsem si početl a souhlasím. Bod pro tebe :D
  • Či sa jedná o súčet, rozdiel, súčin alebo podiel, vždy pracujem s dvoma alebo viacerými číslami, ktoré sú vo vzájomnom pomere (vzťahu). Vzájomný vzťah týchto čísel sa vyjadruje +, -, x, :
    Takže celkom nerozumiem tvojej reakcii.

    Ad:"Iracionální je bohužel tvé chování"
    Predpokladám, že si mal na mysli môj názor (aj keď...) vzhľadom na to, že chovanie ako súhrn objektívne pozorovateľných aktivít hodnotiť nemôžeš...
    ...to by si bol vážnym kandidátom na Nobelovú cenu za neuropsychológiu a telepatiu.
  • tvrdy.mar
    Na Hitmana už čeština je. Sice pár dní, ale je!
  • Ale sleduji, kdyz nekdo zverejni vysledky, zpravidla to sedi. Ano, u D3 bude podil digitalni distribuce vysoky, pravdepodobne proto, ze diky skvele drm byli nuceni kupovat i warezaci, kteri jsou zvykli hry stahovat z internetu.
  • To by ses prave divil.
  • Chapu ze si to nechces pripustit, ale zpusobila. Kdyby kazdy jako obvykle aplikoval metodu stahnu, vyzkousim a koupim kdyz se mi to bude libit, tak by to mnoho lidi nekoupilo. Ano, je to zadouci hra, kazdy to chtel videt a diky drm ochrane to neslo jinak, nez koupi. Takze potom take nasledoval pekny hate.

    SE neni ve ztrate kvuli konzolim, ale blbym odhadum prijmu a nezvladnutym vydajum.

    Mimochodem, uz behem bety to hackeri vzdali, takze se to vedelo.

    Prave o to jde, ze to zjistili az kdyz meli koupeno, protoze diky drm to nemohli vyzkouset pred koupi. DRM zafungovala bajecne, diky ni lidi kupívali D3 jako divi.
  • Nemaji mensi vydelek, maji velkou ztratu. Tady snad nikdo neumi porozumet prectenemu textu.
  • Na zaklade cerpas tyto dojmy? V clanku se totiz nic takoveho nedoctes. Oni proste nadhodnotili ocekavany prijem a navic meli i vetsi vydaje, ztrata je realna.
  • Časy sa menia. Kedysi zisk bol jednoducho zisk. Teraz si banda nenažrancov určí, koľko chce
    zarobiť a keď im ich prehnané nároky nevýjdu, začnú prepúšťať a vykrikovať, že maju stratu aj keď stratu vlastne nemajú. A potom sa začnú obzerať po nejakej sračke typu COD, aby si svoje zárobky poistili a onedlho nenájdete v ponuke ani jednu normálnu hru. Stále hiovorím do čoho sa namočia veľké peniaze a páni v kožených kreslách a všetko stojí len na maximálnom zisku, tak to vždy dopadne zle. Netvrdím, že by to mali robiť pre zábavu, ale úspešnosť je jav nepredvídateľnýa zisky zvyknú kolísať, ibaže tu si z nich niekto urobil modlu.
    Takto sa celé toto zábavne odvetvie dostane na úroveň televíznych reality show a nekonečných "panelákových" alebo " Ordinačných" sračiek. *7*

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit