Přejít na výpis diskuzí
Tomb Raider se pomalu rýsuje díky novým informacím
27.4.2011 | Petr Poláček
69 příspěvků
-
Tak me nemusis hned urazet za to ze sem si toho nevsiml a normalne mi to rict ale to te asi bohuzel nenapadlo *3*
-
Debil *5*
-
Zdá se, že jsi přehlédl slovo 'nebude' na začátku věty.
-
Radši si najdi nějakou děvku, děvkaři. je to zábavnější, než honit na Larou :)
-
Asi seš *ebil, já chápu, co tím autor chtěl říct a ani se na to nemusím namáhat, je to přesně napsáno.....
-
"Ostrov zjevně nebude rozdělen na klasické mise, které projdete a už se do nich NEVRÁTÍTE. Lara bude za dalším dobrodružstvím vyrážet z centrálního bodu, jakéhosi kempu, kde bude nakupovat nové schopnosti, vyrábět důležité předměty, aby se dostala do nových oblastí, NEBO MÍST, KDE UŽ SICE BYLA, ale nebyla schopná prohledat všechno."
Jsem *ebil, nebo si ten článek totálně, ale úplně protiřečí? :-D
Doporučil bych autorovi si to po sobě někdy přečíst, obzvlášť když píše pro tiscali.cz :-) -
Kdybys nebyl uplné veménko, tak by sis všiml, že to je ten samý článek akorát aktualizovaný, a že ta diskuse pod ním, jak taktéž pořád ta samá.
-
Už jsi slyšel o filmovém žánru jménem porno? Ale pokud tě to baví víc u her, tak v tom pokračuj.
-
at je tam poradne kozata devka nebo si to ani nezahraju i kdyz to bude zla hra alespon si budu moci poradne promastit brko
-
Já QTE beru jako zpestření, pokud se vyskytnou občas a umožní hráči udělat něco efektního, rád se na tu interaktivní cutscénu podívám. Pokud ovšem na nich hra částečně stojí, beru to stejně, páč chci hrát hru, ne jen interaktivní film.
2TLBlade Na štěstí je BO jen jedna z těch horších a stupidnějších her na pc, tak ji neuváděj jako příklad za všechny. *3* -
Tak to hlavne nepis u vsech clanku o tomb raider uz to pises u druheho ale jinak s tebou souhlasim *4*
-
Nechápem úplne zmysel tohoto príspevku , to sú snáď konzolové hry založené len na tom že sa dívaš na video a občas stlačíš klávesu ? Panebože , asi som zaspal dobu pretože vo vačšine hier ktoré som ja hral boli Quick time eventy skvelím dramatickým spestrením počas hrania , ktoré umožovalo robiť interaktívne veci ktoré si predtým nemohol . Typický príklad , v rámci Bossfightu v Resident evil 4 si na ľodke hádzal harpunu po bosákovi a zrazu sa ti zamotala noha do lana a to si musel presekať tak , že si mlátil do tlačítka pre mlee attack nožom . Ako inak by toto mao byť vyriešené ? Mala by v rámci tejto situácie hra predstaviť úplne nový ovládací model pre ruku s nožom ? Asi ťažko . A ak chceš tvrdiť že tam nič také byť nemuselo tak ti rovno poviem že práve toto dodalo celému bossfightu skvelí filmoví a mezabudnutelný náboj , vďaka ktorému si na neho dodnes pamatám , keby som len šiel na ľodke, mieril a strialal , zrejme by mi do pár minút celá scéna vydymila z hlavi. RE 4 pritom ponúkalo dosť kreatívnej slobody, systém nakupovania a kombinovania predmetov ktorí by mohlo kdejaké RPGčko závidieť , obrovské množstvo možností využitia zbraní , rozsiahle leveli , adventúrne úlohy etc. etc. ale QTE jed rozhodne len pridávali na hodnote.
-
V nových dieloch TR sú podla mňa QTE používané ideálne , ako dobré spestrenie a nie ako hlavný prvok hratelnsti . Inak predstava že QTE b v hrách uberajú slobodu ovladania sa mi zdá byť absúrdna , čo proste neide vyriešiŤ ovládaním a muselo by byť inak iba ako animačka je takto súčasť gameplayu. A tvrdiť že sú quick time eventy len pre tupé hry pre tupých konzolistov je debilita vysokého kalibru , taký Resident evil 4 je na nich do značnej mieri postavený a ide pritom o hru inteligentnejšiu a prepracovanejšiu než vačšina súčasných hier.
-
Ale já se náhodou těšim
-
Musim říct, že já jsem z nich nadšený. Je pravda, že Laru jsem žádnou nehrál tak nevim jaký to je tady, ale např.do God of War to krásně pasuje.Pokud by vytrhával končetiny,vypichoval oči a trhal hlavy bez té adrenalinové atmosféry, která se dala docílit jedině přes tyhle "QTE", tak by Kratos byl úplně někde jinde na herním žebříčku.
-
Jooo, na první díly asi nikdy nezapomenu. Jak mě dvojka ničila už na začátku na Velké činské zdi v první větší pasáží poskládané ze samých pastí - obří koule, bodce... Pak ve trojce to nadšení, že je Lara v Nevadě a míří do Oblasti 51 (co tam asi všechno bude?). No, a jak jsem byl úplně po**aný strachy v dolech na Antarktidě *4*
Nová Lara stále vypadá zajímavě, poslední díl (Underworld) a stejně tak Guardian of Light se mi líbili - rozhodně se těším. -
Tlačítka mačkají všichni to jen ty se to snažíš dělit na dobré a špatné. Problém PC hráčů je ten že ze sebe dělají něco extra a nikdy si nechtějí přiznat že jsme všichni stejní. Děláte ze sebe něco víc ale ve vašich řadách jsou ty samý děcka jako na konzolích. Je fajn že se nepovažujete za tupá zvířata ale někteří z vás se tak chováte a ty jsi jeden z nich.
-
QTE mi nevadí, v Resident Evil 4 to naprosto skvěle doplňovalo herní náplň, např kdybych sledoval souboj s Krauserem jen jako videosekvenci, tak by v tom nebyl onen adrenalin, takhle pomocí QTE z toho udělali nervy drásající situaci, která vás stejně jako hlavní postavu nutila udržovat pozornost.
Pokud je tento prvek do hry implementován vkusně, tak nevidím důvod proč by mi to mělo vadit - je to vývoj -
Ty budeš ultra čurák
-
jsi mně teď LAru znechutil, nemůže mít přece pořád makeup. Chtějí drsňačku tak bude drsná (i s bolavým břichem)