Přejít na výpis diskuzí
Torment: Tides of Numenera se zpozdí kvůli velikosti, v počtu slov už překonala Bibli
10.6.2016 | Adam Homola
47 příspěvků
-
původní PT nebyl na několik měsíců, za dva týdny se dal zfouknout. BG2 bylo o něco větší
-
Tak jsem to nevydržel a ze zvědavosti ochutnal betu. Textu je opravdu požehnaně, vypadá to opět na RPG na pár měsíců hraní a čtení stejně jako u původního Tormentu. *14*
Ten odklad je celkem na místě. FPS v některých místech padá pod 30 a stabilní to taky zatím taky moc není. -
Těším se na to moc. *4*
-
myslím, že zzz se hodí daleko více k tvým příspěvkům. Jinak tvoje slovní výpady jsou opravdu ubohé. Nech si to pro své rodiče, my jsme spolu husy nepásli děcko...
-
jakou kritiku panebože? Jsi při smyslech? Napsal jsem své pocity ze hry. O žádnou konstruktivní kritiku se nesnažím, to je ty tady fabuluješ, jelikož nezvládáš svůj fanboyismus...
-
Je ti jasný, že píšeš pod jiným nickem? Ty si fakt mrzáček. Hodně velký troll fail. To ti nevyšlo. Každopádně to, že tady smrdíš už druhý den a trolluješ pod multinickama svědčí o tvé silné mentální labilitě. *15*
-
Hah, troll pod multinickem se vrátil. *15* Myslím, že tady není co dodávat.
Napsat kritiku, neumět jí obhájit, pak se odkopat a začít místo toho řešit, že ten druhý to nezvádá. Typický trolling, přímo učebnicový. *15* -
Komu cpeš svoje pocity a pocity nějakých ostatních lidí panebože. Napsal jsem, co si o hře myslím, absolutně mě nezajímá tvoje pocity. Vidím, že jsi fanatický fanboy, co musí pořád všem cpát tu svoji pravdu, ale mě to absolutně nezajímá, takže se laskavě vzpamatuj.
-
Btw, hratelnost je *pro tebe* možná ubíjející, přesto je Torment spoustou lidí považován za krále RPG. Možná to bude tím, že tvoje chápání pojmu hratelnost nemá na kvalitu tý hry vliv, protože je postavena na něčem, co dobře funguje a tím je jádro celé hry, vše další navíc (co bys ty uvítal) by byl jen bonus, nic nezbytného. Asi jako kdybych vyčítal Doomovi, že má sice dobrou hratelnost, ale žádné možnosti roleplayingu a špatný příběh.
-
cože? Píši svoje subjektivní pocity ze hry, jestli ty to nezvládáš, což evidentně nezvládáš podle svých přísvěvku, tak prostě nechoď do diskuze, jelikož všichni nebudou mít stejné názory jako ty.
-
Součástí konstruktivní kritiky je říct, jak by to správně mělo vypadat plus uvést nějaký příklad hry, která to dělá. Zajímalo by mě, co bys udělal v Tormentu, aby neměl *podle tebe* "zkostnatělou" hratelnost a přitom si zachoval vše dobré, na čem je postaven.
-
zkoušel jsem i PoE, a že by tam byl nějaký posun... nedá se úplně říci. Deus Ex je z roku 2000 a hratelnost má slušnou u teď...
-
Tak je to hra z roku 1999, je jasný, že hratelnost tomu odpovídá.
-
já věřím, že je tam dobrý příběh. Jen kvůli tomu jsem to hrál, i když jsem to nedohrál. Jak říkám, ten setting je super, ale opravdu by nešlo skrouhnout ty tuny textu na půlku a dát té hratelnost nějaký spád. Interaktivní novely opravdu není nic pro mě.
-
sami vývojáři psali, že ty zlaté texty nemáš číst. Jsou napsané backery a kazí zážitek ze hry. Já jsem zlaté texty nečetl, nebyly zajímavé a neměly žádný vztah ke hře. Ty bych ani nepřekládal.
-
mně čtení nevadí, beru to jako interaktivní fikci. PT rozhodně nestojí na soubojích, spíš na settingu, kvalitním lore z FR světa, dobře napsaných popisech, dialozích a příběhu. Je to prostě interaktivní novella s trochou soubojů.
třeba takové Icewind Dale tu rovnováhu má posunutou jinak, je tam míň příběhu (i když je pořád skvělý) a větší důraz na boje (které jsou opravdu těžké).
osobně patřím spíš k hráčům, kteří rádi čtou, zkoumají lore světa, přečtou a proklikají všechny dialogy. Takže nemám problém hrát i hry jako je třeba Legerdemain (hra co je mixem roguelike a interaktivní fikce). Pokud to někdo má jinak, tak PT není pro něj. Může jít hrát třeba Laru Croft nebo Uncharted -
a hraje se to nebo je to spíše pořádání čtenářského kroužku? Jedničku jsem rozehrál asi pětkrát a nikdy jsem to nedohrál, jako mrzí mě, že jsem to nedohrál, ale ta hratelnost je prostě ubíjející. Takový pěkný setting a vizuál a přitom 20 let zkostnatělá hratelnost. Přitom takový setting tu není.
-
Tuny textu ano, ale k veci. Ne, ty nesmyslne zlute NPC v POE.
-
Malokdy s Tebou souhlasim, ale tady mas u me +1
Navic v POE jsou tuny zbytecneho textu, ktere samotnou hru vubec nerozviji - napr. NPC se zlatymi jmeny. Je videt, ze v tomto ohledu je POE low cost, protoze tam kde v BG byly male questy, tak v POE je nahled do duse.
Idealne by byl preklad pro POE delany tak, ze pod anglickym textem by byl cesky preklad. -
Super, tuny textu ke správným rpg zkrátka patří, rád si počtu