Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Veskoslav
    Je to jedno. Stejně je vyhladím do posledního pro slávu Říma!
    • mí afričtí váleční sloni z pohoří Atlas nesouhlasí
    • Attilu na tebe...
    • ZvacA
      O půl roku později - Veskoslavova kampaň za Řím

      Během pár hodin od spuštění obležen v římské metropoli a na všechny vrata mu buší beranidla barbarů ze všech světových směrů. Poslední generál hrdině s partou žoldáků stojí na fóru a očekává poslední klik nechty si okusujícího hráče, jehož kdysi propagačně dobyvatelské ambice skončily. Prolomení brán, průnik do města, poslední protiútok z hecu - Game over...


      Ovšem, tak dobrá ta AI asi nebude. :D
      • Veskoslav
        Se směješ, ale podobné fičury jsem měl v TW MWII. To jsem hrál za Francii kvůli těžké jízdě a pak to vypadalo, že na severu bušili na brány měst Angličani. Z západu otravovalo Španělsko a Portugalsko, na dveře z Jihu klepal Milán a Benátky a nakonec mě převálcovala Svatá říše římská, kdy jejich jízda nedala té moji šanci *1*
  • No diky total waru a witcherovi se můžu rozloučit s třetím semestrem :D
    • Veskoslav
      Snad 4. semestrem nebo 3. ročníkem. Ale 3. semestr ti končí zkouškovým někdy v únoru. Nebo jako už počítáš do budoucnosti se 3. semestrem, když jsi ve 2.? *1*
      • Tak počítám do předu bo jak to všechno vyjde tak zapomenu zas jist spat atd.
  • No stejně je nejdůležitější AI. Já se po letech vrátil k Medieval Total War I a to je prostě co do hratelnosti pro mě pořád nejlepší. Nejspíš je mnohem jednoduší udělat AI pro mapu rozdělenou po regionech, než když armády pochodují volně od města k městu. Tam je to potom jen o přežití začátku a od určité (celkem brzké) fáze víte, že už nemůžete prohrát. Tenhle pocit v I. tedy fakt nemam.
    • Souhlas, volný pohyb jednotek do značné míry znemožňuje udělat dobrou AI, potom se stává to co v Medieval II Total War, totiž že AI musí dosti cheatovat a i tak je člověk celkem na pohodu dává na nejtěžší obtížnost. Mně přijde nejlepší Third Age Total War, tam je počítač místy dost overpowered, díky různým skriptům.
  • "Total War: Rome II bude mít přes stovku národů" - akože do počtu alebo budú všetky hrateľné vďaka 100 DLC? *1*
    • Přesně *1* A vsadím boty že všechny budou mít 1 unikátní jednotku a zbytek jednotek na chlup stejných *7*
  • Čím více čtu články o RTW II, tím to chci ještě víc uspíšit datum v kalendáři. Všechny čísla, novinky, myšlenky mi připadají jako velmi dobrý nápad. Je rozhodně dobře, že se autoři nespoléhají na osvědčené metody z minulých dílu.
  • Snad to chlapci nepokazi a budou mit na pameti, ze kvantita neni kvalita. Radsi bych slysel neco o vylepsenych hernich mechanismech, nez ze vseho bude vic.
  • No jsem zvědavej, jaký mezi nima budou rozdíly.
    • Asi minimální, ale i kdyby mělo jít jenom o kosmetickou záležitost, tak je to od vývojářů docela pěkné. Jen aby se zase nedopouštěly nějakých anarchronismů.
      • Omlouvám se za chyby *11*. Jsem to ale primitivka.
  • to porovnávání rome 2 s ostatníma hrama nesedí.. v shogunu jsou prťavé japonské ostrovy vs evropský kontinent? a to samý s počtem unikátních jednotek.. proč to neporovnali s medieval 2 kterej byl asi zatím nejvíc variabilní (včetně datadisků)? rome byla moje nejoblíbenější TW hra, snad to nepokazí
  • NO tak to s em zvedavej, v jakym roce se to vlastne odehrava? a jakej kmen byl v ty dobe predchudce cechu ? rad bych je doved ke krvavy slave!
    • Předchůdci Čechů byly protoslovanské kmeny, v té době patrně žijící v jihovýchodním pobaltí. Slované do dějin vstoupili až po čtvrtém století n.l. a v době kdy se odehrává R2TW (či chcete li TW:R2), tedy cca 300 př.n.l. - přelom letopočtu, patrně neměli nic co by odpovídalo tvé představě etnické identity a nejspíše byli na společenském vývoji ještě níže než germánské / východogermánské kmeny. Pokud tě zajímá, kdo obývali území české kotliny a moravských úvalů ve třetím století př.n.l., tak to byly keltské kmeny Bójů (odtud latinský název pro Čechy - Boiohaemum - Bohemia), kteří v té době migrovali z českého území (převážně na J/JV) a také byli vytlačování a asimilováni germánskými kmeny Markomanů a Kvádů.
      • Magister_Peditum
        Myslím, ale že v případném datadisku Barbarian Invasion (pokud se bude dělat remake i v tomto směru) by se slovanské kmeny mohly ve hře objevit. To už bylo někdy kolem 4. - 5. století. I když i tak pochybuju, že by se v tom případě dostali mezi hratelné frakce.
        • jestli si vzpomínám tak v datadisku pro RTW slované byli, jako ta tzv. "horde faction" a byli nehratelní (alespon ve vanilla verzi), ale jistý si nejsem, je to moc let :) a na pořádné datáče jsem hooodně zvědavý (peloponéské války, řeckoperské války, alexandrovo tažení, invaze barbarů.. juch juch!) *14*
  • Hmm, cimz se naplnuji moje obavy o AI. Kdyz nebyli schopni udelat alespon trochu pouzitelnou AI pro +-20 narodu, uz vidim, jak to udelaji pro stovku.
    • Neustale to opakuji, nehrajte na Easy ani Medium...
      • na Hard se AI nijak nelepší, pouze je maximálně agresivní a je prakticky nemožné získat jakoukoliv dohodu s kýmkoliv
        o bitevní mapě ani nemluvě, na Hard a Very Hard získává nepřátelská armáda pouze nikde se nezobrazující dodatečné generálské hvězdičky, na Hard tuším 2, na Very Hard 5

        osobně se pro mě představa kvalitní AI nerovná stylu hry "pošlete na mě všechno a já to třeba ustojím.."
    • Magister_Peditum
      Myslím, že zrovna v tom počet národů nehraje roli.
      • Nehraje? Takze nehraje roli, ze tam budou barbari, u kterych bylo slovo diplomacie neznamym pojmem spolu s Rimem a Kartagem, kde byla diplomacie na vysoke urovni? A vubec nehraje roli, ze kazdy z te stovky narodu by mel mit vlastni cile? Galove asi nebudou usilovat o ovladnuti stredomori, jako Rim a Kartago, ze?
        • Magister_Peditum
          A na to si přišel jak, že pro barbary byla diplomacie neznámým pojmem? A cíle AI v kampani celkem fungují už několik her TW dozadu. Samozřejmě, žádná strategie (ani od Paradoxu) ti nezaručí, že se historické momenty budou přesně opakovat, ale v tomhle tkví kouzlo těhle strategií, kdy je každá hra jiná - a mě osobně nečiní problém, pokud se Řím vybodne na Středomoří a bude expandovat směrem na sever...
      • také si myslím, a ostatně v Shogunovi 2 už byla campaign AI docela slušná, o míle dál, než ve vanilla rome. hlavně aby byla propracovanější diplomacie, ta je tradičně v TW hrách velice chudá a smutná, rád bych uzavíral podrobnější smlouvy (např. zábor určitého města, dělení válečné kořisti, uzavírání tajných spolků apod.) než třeba jen dohoda o obchodování a dealování map, také by nebylo špatné přidat na individualitě jednotlivých představitelů frakcí... pokud si přečtete životopisy takového Themistokla nebo Pausania, tak zjistíte, že byli schopní své vlasti velice pomoci, ale také ji podstatně škodit... Inu, uvidíme, s čím se CA pochlapí. Nemožnost hru modovat ale považuji za jistou, protože vydavatelé od SEGY jsou prostě fašisti :)
        • To jsme hráli asi každý jinou hru. Ai v Shogun 2 byla dost mizerná. Na globální mapě nesmyslné pohyby AI armád, či vyhlášení války hráči, který měl 5x větší vojsko. Na bojišti mělo 1 taktiku v defenzívě = kampit a čekat až ho hráč rozseká či vymánevruje, v útoku ai provede pokaždé frontální útok bez ohledu na terrén = útok na most atd.. Ai si svojí neschopnost kompenzovala cheatování a ve fogu si mávnutím hůlky si přidávala jeden stack za druhým.
          Takže, opravdu nechápu co na tom AI bylo slušného.
        • Magister_Peditum
          Hlavně by bylo dobré, aby i ta jednoduchá diplomacie, co v sérii dosud je, skutečně fungovala. Aby mi spojenec přišel opravdu na pomoc, aby na mě slabší stát nezaútočil, i když musí vědět, že bych ho během 2 -3 kol totálně zlikvidoval, aby ze stejného důvodu snáze souhlasil s protektorátním režimem, atd. Shogun 2 tyhle věci už do značné míry zlepšil, ale stejně by to chtělo ještě více doladit. Dokud tyhle základy nebudou fungovat bezchybně, tak o nějaké pokročilejší diplomacii nemá cenu mluvit.
          • Naprostý souhlas, kvůli tomu co popisuješ jsem si nemálokrát trhal vlasy z hlavy *16* Neskutečná demence frakcí, které i těsně před vydechnutím duše po tobě požadují zpět všechny své provincie, válečné reparace a navrch ti vyhrožují útokem. Raději si vyberou zotročení a masakr nežli alespon náznak samostatností v klientském státu / vazalství. A slavný backstabbing kdy sis třeba v Medieval I mohl být naprosto jistý že ten a ten tehdy a tehdy na tebe zaútočí at už máš smlouvy či ne... no hrůza. Vycházelo to tuším z toho že měli prakticky dvě AI - jednu pro diplomacii a jednu vojenskou rozhodující kam expandovat - a to se bilo. Ale v Shogunovi II to bylo mnohem lepší, AI přepsali (možná už v Empire ale to jsem nehrál), zrada ze strany spojence se mi tam téměř nestávala.
            • Magister_Peditum
              Ono právě že nějakou logikou se řídí většina států, i když to na první pohled nevypadá. KLDR řeší obrovské hospodářské problémy spojené s embargem vyhlášeném OSN. Kim se snaží získat silnější pozici v rámci komunistické strany a zároveň přinutit USA, aby byly diplomatické rozhovory obnoveny a snad i trochu uvolněno to embargo. Že tak činí tradičně agresivní cestou je zkrátka už klasická severokorejská metoda. Dělají to tak už 60 let. Silně pochybuju, že k nějaké válce v blízké době dojde. A případ Československo 1938? To je přece klasický příklad toho, jak bych chtěl, aby diplomacie v Rome 2 fungovala! *1* Nepřátelský stát zbavit spojenců a pak pohrozit zničením, pokud se nestane mým protektorátem...
            • Tak ono se staci podivat na severni koreu. To ze se staty nechovaji logicky je spis pravidlem nez vyjimkou. Ostatne i cesi dodnes resi, zda bylo spravne ustoupit Hitlerovi.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit