Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Když bude demo nebo crack, můžu to zkusit. Pak se uvidí.

  • Derp_1337

    Nebudeme to dál řešit. Nehrál jsem TW:Warhammer hned po vydání, tak je klidně možné, že se tam objevili nějaké chyby v pathfindingu než to opatchovali.

    Ale jedno ti zaručeně můžu říct: TW:Warhammer 2 je MNOHEM lepší. Nejen je tam skvělý pathfinding, ale taky dost dobrá AI nepřátel. Když si nedáš pozor, tak AI dokáže krutě potrestat tvé chyby ve formacích na Hard obtížnost.


    Párkrát mě fakt AI dokázala vyškolit a prohrál jsem i když jsem měl přesilu. Ale můžu si za to jenom sám svými vlastními chybami.


    Věřím, že TW:Warhammer 3 minimálně bude mít stejně vysoké kvality jako TW:W2.

  • Panáčci procházejí skrz panáčky jako duchové, ne jednotka skrz jednotku, panáčci mezi sebou. Ale funguje je to jen v případě, že se to nepříteli hodí k obraně nebo útoku, u mě ne.

  • Já nevím jak už to říct. Označím jednotku, ukážu jí kam má vyrazit, jednotka jde jinam. K tomu, abych udělal strategickou chybu mě ta hra vůbec nepustí, protože je za mě dělá sama.

  • Derp_1337

    LOL

    Uvědomuješ si, že Warhammer je žánr (high) fantasy??!

    Tam proti sobě opravdu nebojují jedni a ti samí lidé. "Normální" lidé by se ve většině případů jen tak lehce neprotlačili skrz nepřátelskou jednotku. Jen se ale nad tím zamysli, jak moc "normálně" působí třeba kaválerie na Gryfynech??


    Je tolik různých důvodů, proč mohla tvoje obrana selhat: Mohlo to být způsobené tvou vlastní chybou, kdy jsi nechal svou obranu děravou... nebo třeba nízkým odhodlání tvých jednotek "leadership" (třeba kvůli nějakým negativním bufům nebo hexům) ... nebo až po převahu nepřátel (ať už početní, nebo síly jejich "charge" statistiky, a nebo prostě jenom velikosti jejich jednotek "mass") ...atd. atd. atd.

  • AI pokročila dál? Já to uvádím jako příklad právě proto, že ta AI je od té doby čím dál blbější. Jednotky útočí na někoho jiného, než se jim řekne, je toho plný Youtube, tak asi to není jen můj dojem. Total War: Warhammer I. je poslední, co jsem hrál a prostě jsem se s tou neuvěřitelnou stupiditou jednotek nesrovnal. AI pokročila v ovládání nepřátelských jednotek, to uznávám. Jak dokázali jeho jednotky proběhnou skrz moje a zaútočit na ně zezadu bylo přímo geniální.

  • Derp_1337

    Já moc nechci podléhat hype, tak nečtu podobné tiskové zprávy. Raději si počkám na hotovou hru a pak si udělám názor.

    Ale nevyhnul jsem se informaci, že kombinovaná mapa by se měla jmenovat Immortal Empires a oproti mapě v Mortal Empires by měla být dokonce až 2x větší. To zas budou utopené stovky hodin 😂

  • tuco

    No prave. O tom jak se spoji nove se starym, coz me primarne zajima, jsme se nedozvedeli nic.  Ze predstavena kampan muze byt nejlepsi kampan vsech dob me neuspokoji.  Dokonce ani ne to, ze budu mit medvedy.  WH3 ma nejmene dve cilovky. 

  • Derp_1337

    Uvádět Rome:TW jako příklad. LOL 😂


    Už je to pěkných pár let, co to vyšlo. (17!) Od té doby AI pokročila trochu dál.

    Ten díl byl slavný neskutečně hloupou AI, kde hráč dokázal v bitvě porazit klidně i 5 násobnou přesilu. A špatný path finding ani není potřeba zmiňovat.

    Prostě jsi trochu mimo, když 17 let starou hru ukazuješ jako příklad...

  • Rome: Total War na těžkou, nastavení bitev na nejtěžší a dalo se to, zvlášť když jsem si všechny bitvy vybojoval sám. Je to realtime, zastavení času stačilo použít opravdu v nouzi nejvyšší. Nebo proto, že nepřítel udělal nečekaný manévr a já musel změnit rozkazy. Zastavovat čas, abych do zblbnutí opakoval rozkaz mě nebaví a v tom se shodneme, hrát to nebudu. Mimochodem v remasteru, ten manévr, kdy jízdě dám rozkaz vyjet z brány a postavit se k hradbám a jízda vyběhne rovně 30 metrů vpřed, nabodne se na kopiníky a pak teprve odbočí a vrátí se k hradbám a ještě to tou namalovanou šipkou drze ukazuje, se bez problémů dá vygooglovat jako obrázek. Mnoho obrázků.

  • Veskoslav

    Pokud v bitvě nemáš moc čas, nehrej TW hry. To není pro Tebe. 

  • Derp_1337

    "v bitvě opravdu nemám čas..."

    A tady je kámen úrazu. Očividně jsi nikdy moc nehrál Total War a jestli ano, tak jenom na ty nejlehčí obtížnosti. Při těch těžších bitvách se člověk totiž naučí využívat funkce zastavení času.

  • Jistě, a střelcům se před kopiníky připletli jízdní střelci, a proto je honili po celé mapě a nechali do sebe střílet. Já mluvím o tom, že označím jízdu a kliknu na střelce a rovnou se mi ukáže šipka, my zaútočíme na kopiníky. A v bitvě opravdu nemám čas jednotce 10x ukazovat na koho má zaútočit s tím, že podesáte to třeba udělají.

  • Veskoslav

    Tady spíše vidím problém v tím, co má v ruce myš než AI. Rozhodně se mi nestalo, že jsem poslal jízdu na pěchotu a ta se šla zmasakrovat o kopiníky. Spíše mi přijde, žes dal rozkaz na útok a mezitím se kopiníci přesunuli do tvé původně plánované dráhy útoku a ty si na to kašlal a až začalo rudě blikat, že ti to někde chcípá, tak sis všiml, že se ti jízda rozbila.

  • Derp_1337

    Nevšimnul jsem si nějaké extrémně špatné UI jednotek ve TW:Warhammer 1. V horším terénu (les, hory, atd.) jednotky občas chodí zbytečnou oklikou, která může rozházet formace, ale na rovince většinou vpohodě.

    Když zadám jízdě útok na lučišníky, tak automaticky kontroluju, jestli jim v cestě nestojí kopiníci, protože vím, že se jim sami od sebe nevyhnout. Prostě na to hráč musí myslet a poslat je obloukem.

  • Veskoslav

    Ne. To je hodně zkreslené. Kislev jako takový je inspirován Východní Evropou a to včetně České republiky (město Praag například a jeho gotické hrůzostrašné vzezření (chrliče)). A jak píše pan Václav. Vzal si od každého něco a myslím, že taková Ulrika Magdovna a její otec jsou typičtí bojaři, což je inspirace pro změnu z Kyjevské Rusi. Kde stejně jako ve skutečnosti se jednalo o nejvyšší feudální aristokracii.

  • solomon.short

    Tak si ten clanek precti ;)

    Kapitola "Málo peněz, málo vojska"

  • Hrál jsem jedničku. Bude to zase fungovat na systému, že zadám jednotkám úkoly a jednotky udělají něco úplně jiného, pokud možno zaútočí úplně nejblběji jak mohou? Vykráčí zase nepřátelský boss skrz moje jednotky kamsi do lesa se uzdravit? Chci hrát strategii, ne přesvědčovat svou jízdu, že si skutečně přeji, aby útočili na střelce a ne na kopiníky. Tuhle novou módu, když neumíme vyvážit obtížnost, uděláme z tvých jednotek debily, nesnáším.

  • LittleDirty

    Výtečně vypadající bitva která by mohla doplnit klasické kolikrát aź automatem přeskakované stereotypní bitvy TW. Co mi vrtá hlavou je, jak je to s municí u střeleckých jednotek. Kolikrát se stane že mi munice dojde po 15 minutové bitvě neumím si představit jak vystačí munice na 1,5 hodiny.

  • vaclav.pechacek

    To je myslím dost zjednodušený. Jasně, mají polský husary, ale zároveň medvědí symbolika k Rusku odkazuje dost jasně, stejně jako carská garda, Kreml guard, rusky pojmenovaný města nebo samotná carevna Kateřina (předtím navíc vládla dynastie Romanovců). Bojaři jsou taky daleko spíš spojovaní s Ruskem než s PL. Spíš to je východoslovanskej amalgam.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit