-
No po famozním druhém dílu, kde mám odehráno přes 2 tisíce hodin, na mě třetí díl působí velice rozporuplně, mám odehrané dvě kampaně (Kislev, Cataj) a obě jsem prohrál z důvodu nesplnění hlavního cíle a to je záchrana medvěda, hrají (hraji vysokou obtížnost v druhém díle, velmi vysokou), přijde mi to dosti ztížené a to včetně možnosti vlastnit více armád, jelikož ty jsou tak drahé, že si je prostě nemůžete dovolit, no a jak mám plnit hlavní úkol, když pošlu armádu pryč, tak bránit se jen s domobranou, protí neustálým hordám démonů je opravdu šmakuláda. Vaší tzv. spojenci, jsou naprosto neschopni a dříve či později na mapě zůstáváte sami.
Co se audiovizuální stránky týče, tak zvuky perfektní, ale ten celkový vzhled a to jak na mapě, tak v bitvě (všechno ultra detaily). je velice křečovitý pestrobarevný, až pohádkový, schválně si pusťte druhý díl a vzápěti třetí a ten rozdíl je obrovský, v třetím díle se mi grafické ztvárnění vůbec nelíbí.
Co musím pochválit je diplomacie, která je značně vylepšená i když některé frakce s vámi stejně nebudou spolupracovat, ani kdyby jste byli jediná frakce na mapě.
Zkusím si zahrát ještě za to tzv. zlo a když ani tak to nepůjde, půjde tato hra k ledu s naději, že immortal mapa, této hře snad dodá to co jí momentálně chybí a to je znovuhratelnost, protože současná hlavní kampaň je opravdu špatná. (mé hodnoceni 5/10).
-
-
Já mám kolem 1500 hodin cca ve dvojce. anyway, nesmíš kampaň hrát jako Empires.. osobně mě žádná kampaň moc nebavila a ani nevím jestli nějaka byla u 1ky, nicméně za mě dobrý vzhledem k tomu že jsem spíš na to Empires a multiplayer.
já zatím hrál "pořádně" zatim jen Slaaneshe, mám dvě duše a první národ Korne ma tři. Jestli prohraju beru to tak, že jsem se docela rozkoukaval a nepřizbůsobil styl hry cíli kampaňě. Kampaň je taky docela subjektivně těžká a nemám zatím i za tu jednu rasu doladěnej styl armády a boje.
Není to sice po všech stránkách stoprocentně opracovanej drahokam, ale to se doladí. S tím jsem dotoho šel, abych si to omakal takhle řekněme nahrubo.
Obecně jsem maximalně spokojenej. Proč? to by bylo na stěnu textu. Posuny v mnoha směrech, ale to podstatný je, že jsem dostal svou mega dávku chaotitu a víc mě nezajímá.
-
Zase tak černě bych to neviděl. Jsou některé aspekty, které chtějí doladit, ale stejné problémy měly oba předchozí díly. Stále je třeba si uvědomit, že jde o dost rozsáhlý titul, takže na 100% to nebude vychytané v době vydání nikdy. Ano, spojenci jsou jako vždy dobří na to jedno(obchod), ale tady díky více agresivní kampani by to chtělo trošku lepší spolupráci.
Třeba si rifty problém nemám, ale hráč by měl dostat trošku více času. Člověk se ani nelekne a je konec......hroooooooooooozně je to rychlé.
-
-
Mne se ještě zdá, že jak ztratíš tempo s ostatními v získávání duší a třeba se soustředíš na stabilizaci situace tak jsi v podstatě nahraný.... Není moc možnost jak dohnat ostatní. Ale nevím ještě to nemám tak prozkoumané...
AI taky neuvěřitelně podvádí... Já se ve třetím hraní za Kislev zaměřil na zničení Vampire counts. Podařilo se mi to nakonec, ale poslední jejich armáda byla schopná se doplnit do plného stavu na nepřátelském území v módu rychlého pohybu...
Ano je to rychlé a moc mne to neba jak jsi pořád pod tlakem... Není tam gradace... A spojenci jsou fakt neuvěřitelně neschopní. Kdybych jim nepomáhal ničit obry na západě tak si sami ani neškrtnou...
Asi zkusím ve 4x hře prostě po hlavě procházet Rifty a získávat peníze z bitev a platit z toho armádu. Protože jinak ekonomika nejde moc dobře vybudovat....
-
-
Je to definitivně rozbité a bude to chtít opravit. Co jsem rychle procházel rededdit a Discord tak z toho odvázaní lidi fakt nejsou. Podle všeho na WHII support a na WHIII pracují jiné týmy a taky to tak vypadá. Doufejme tedy, že v nějakém patchi naboostuji potenciální spojence (pro "hodné" národy) a trochu potlačí Rifty....
Nevím tuhle recenzi nechápu... Možná je psaná s tím, že se vše v budoucnu doladí..
-
-
definuj "Definitivně rozbité" ?
asi každej hrajeme něco jiného.. nebo jsi jen moc četl? mám pro tebe překvápko. Internet ti nedá pravdu, ale to co chceš slyšet. No nic, To je asi zbytečný rozebírat.
-
-
Rozbité je možné špatně vybrané slovo, možná nevyladěné je lepší. Ano jestli jsi to zkoušel zatím jen za Slaaneshe tak hrajeme každý jinou hru. Co jsem koukal na pár gameplayů tak démoni to mají jednodušší...
A co je tedy rozbité? Potenciální spojenci - jejich pasivita, systém diplomacie, Množství agentů/armád a riftů, ekonomika. Jasný neočekávám procházku růžovým sadem, ale když se v předvečer apokalypsy začnou bitkařit frakce Impéria mezi sebou a absolutně kašlou na vnější hrozbu je asi někde chyba. Podobně je to u Patriarchi.... Nějakou super expanzi jsem neočekával ale dát dohromady aspoň 5-6 provincií by mělo být proveditelné, což zatím moc není...
Ta hra chce prostě opravit/vyladit aby to bylo přístupnějším různým řešení.
-
-
Tak on ani jeden díl nebyl v počátku zrovna v nejlepším stavu
-
-
su bugy a bugy. Jednotka a dvojka mali graficke glitche, a boli nevyladene. Ale jednotka definovala nejaky standard, vizual, UI. Dvojka ho vylepsila, ale v ramci upgradu. Trojka to vsetko zahodila a ide si svojou cestou. Nenadvazuje na predchadzajuce diely.
Napr ikony stavieb su hnusne, karty jednotiek su pomaly neroznatelne jedna od druhej (pri Kisleve), defaultny nahlad na bitevnu mapu mi prisiel zle nastaveny - jednotky su strasne odzoomovane, vsetko je pididrobne, atd atd. Vsetky tie veci uz boli doodladzovane v predchadzajucich dieloch, a tu sa nanovo hlada koleso.
-
-
Ok to je něco jako tvůj názor. "ikony staveb su hnusné" :D bože můj.
-
-
-
Taky mi přijde že některé hry, dostávají hodnocení jen za název, aniž by daný recenzent hru pořádně hrál a klidně by šel proti mainstreamu a popsal co se mu na hře nelíbí, já jsem osobně opravdu zklamaný, jelikož jsem čekal od 3 dílů vyšperkovaný klenot, místo toho, mi byl naservírován, zcela nepovedený produkt, navíc s opravdu škaredým vzhledem.
-
-
Recenze není od toho, aby se lidem jako ty lezlo do zádele(mainstream), ale od toho, aby recenzent sdělil svůj názor. Mě se třeba líbily hry, které dostaly 6/10, ale vždy je potřeba vědět co se člověku zrovna nelíbilo. A ona i 6ková hra nemusí být špatná, jen je v době vydání trošku více rozbitá a za rok to může být velice dobrá hra, ale na to recenzent nemá čas.
-
-
Tvůj příspěvek hovoří jasně, nemáš ani ponětí o tom jak recenzovat hry. Tvé nicnerikajici moudro je absolutně mimo dané téma a jelikož si evidentně další jedinec, který neumí v rámci slušnosti, reagovat věcné na příspěveky, tak buď tak laskav a příště se zdrž svého komentáře. děkuji
-
-
:D
-
-
-
-
-
s tou grafickou zmenou uplne suhlasim. strasne zle rozhodnutie to bolo. a je zvlastne, ze ziadnemu recenzentovi to tak neprislo, nikto to nespomenul.
Ja som zacal hrat za Katarinu, len kvoli tomu aby som si odblokoval Borisa, po 2. rozohrati s Borisom zhodnocujem, ze ta hra je uplne rozbita.
za tych 6 hodin som s Borisom nehral ani jednu bitku napriamo! (na high). Nic ine som nerobil, len behal po mape hore dole a odrazal utoky armad - najprv na zapad skaveni, ti boli uplne banalni, potom juhovychod orkovia a SV ogrovia. medzitym asi 3x Ursunov rev a do toho otravny chaos. Moja full army obycajnych kislevcanov (delo, 2x medvedia kavaleria zo zaciatku, Boris, carodejnica a klerik + zakladni kozaci ) a na automaticke vyriesenie bitiek dam dole aj full army Ku gatha. cista traposina. Mam pocit, ze recenzenti tu hru ani nehrali.
Este k vybaveniu 1. a v 2. si musel vybojovat specialne bitky, aby si sa dostal k legendarnym castiam vybavenia, teraz to dostanes len tak, pocas hrania, ani neviem preco.
Ciselne hodnotit to nebudem, ale ciste sklamanie. V podstate trojkou mali TW WH3 priviest do dokonalosti, ale vznikol blivajz, a recenzenti to neodhalili :(
-
-
vzniknul blivajz lol :D
-
-
-
Diky za recenzi, vypada to zajimave. Total War sem jeste nikdy nehral, ale v gamepassu tomu dam asi sanci.
-
To vypadá, že ti hráči na STEAMU hrají jinou hru než je zde recenzována (43%) :D
-
-
Metacritic mluví celkem jasně a já např recenzuji/doporučuji TW z pravidla po 1000 hodinách... :D haha to je sranda co?
-
Na Steamu je review bombing ze strany čínských hráčů, kteří vyšilujou kvůli naprosté hlouposti - CA poskytla zdarma hru noname streamerům nebo lidem mimo komunitu, co například vyspoilerovali příběh... Každý ať si udělá závěr sám.
-
Tak jedná se o první den, kdy hra je dostupná na trhu. Daly se očekávat nějaké problémy. Je to nepříjemný trend, ale je potřeba s tím počítat.
Těm hráčům, kterým to jede bez problémů, tak ti většinou vesele hrajou dál.
A ti hráči, kteří narazili na nějaký bug, okamžitě lezou na Steam psát negativní recenze. (všechny palce dolů jsou o technických problémech).
-
Ale problém se týká optimalizace, výkonu nikoli hry jako takové.
-
-
no, kua sklamanie...celkovo ako to vyzera a hybe sa to, a ovlada...nepaci sa mi to, a to som utopil v 1. a 2. 2800hodin.
-
Táto hra, respektíve celá táto séria, píše históriu ako svojho času Age of Empires.
-
Tak po dohrani tutorialove kampane a asi 3 hodinach hlavni kampane jsem z TWW3 zklaman... a videl bych to tak na 6,5 / 10.
Hlavni duvod je, ze trilogii rozstepili a mezi TWW2 a 3, vyslo 3K, ktery nastavilo nove standardy... TWW3 je "reskin" TWW2, proste mi prijde, ze hraju 5let starou hru... skoda no, pri hrani TWW3 mam porad pocit, ze bych radsi hral 3K... TWW3 je pro me downgrade, jak celkove graficky, tak hratelne, QOL, nektere mechaniky...
A taky mi prijde, ze uz je to moc komplikovany hratelne, proste je toho moc a neni to sourode... kde je jednoduchost trpasliku z jednicky?
-
-
Nedokážu posoudit ten reskin, ale co se týče dojmů z hraní kampaně taky z toho nejsem nadšený... Nějak se patlám v tom co mám vlastně s Kislevem dělat (Hard/Hard). Přijde mi, že spousta prvků je fajn... Jako obrana (opevněných/ s posádkou) měst konečně dává smysl, ale nějak nefunguje diplomacie (frakce impéria jsou naprosto neschopné) a nějak nejsem schopen expandovat s jednou armádou ve střední fázi hry... Přijde mi, že bez podpůrné záložní armády je člověk nahraný (a na jednu a půl armády mám jen tak tak). Dobývat silnější města je docela výzva a pokud má nepřítel v oblasti armádu, tak následovná obrana je obtížná. Nahánět nejdříve armádu protivníka co pořád ustupuje je vopruz a nic z toho není protože na druhé frontě začne tlačit někdo jiný... A to jsem se ještě nedostal k cestě riftem, kde bych měl s jednou svou armádou strávit nějaký ten čas a nechat svoje Kislevské území v podstatě nebráněné.
Nvm možná mi něco uniká a třeba jsem moc zvyklý na WHII/Three kingdoms. Nebo jsem měl smůlu na neschopnost Imperiálních frakcí... Anebo jsem neschopnej já 😀 Ale zatím spíše zklamání z takovýho toho dojmu jaké možnosti vlastně člověk má během hry...
-
-
Tak to mame stejne pocity, ja jedu normal/normal za ty "Cinany" a expandovat je opravdu peklo, tlaci to na me ze 3 stran a vlastne obcas ani nevim co se deje... mam dve plny armady, ale i to je malo, jen litam sem a tam a branim.
Jinak mapa kampane mi prijde jako cirkus, je toho tam vsude hrozne moc... moc mest, moc slechticu, moc ruznych blikatek, moc vseho... plus navic ty otravny popup upozorneni a konvoje me dost vytrhavaji z plynule hratelnosti...
Budu dal hrat, ale v tuhle chvili se k tomu spis nutim...
-
-
jestli ono to není tím, že to není kampan o expanzi? :D
-
-
Myslim, ze podle palcu nahoru a obecne negativni diskuze tady, na steamu i redditu, si spis nepochopil tu nekvalitu TWW3 ty.
Je to proste prinejlepsim tezkej prumer...
-
-
-
-
-
Velmi zábavně napsaná recenze, po které mám chuť si to jít okamžitě koupit a zahrát a to i přesto, že mě všechny předchozí díly W: TW úspěšně minuli.
-
-
Gratuluji. 😎
-
-
Hm... ani řádek o české lokalizaci? 😬
-
Dotaz, ted jsem procet recenzi a nenasel jsem jak si to stoji oproti 3K?
Ve 3K bylo hodne QoL, treba diplomacie, kde na 2 kliknuti jsem dostal vystup, ktery jsem potreboval, ve War2 jsem vsechno musel proklikavat manualne. Graficke UI bylo ve 3K perfektni, ve War2 bylo pixlovany a to same mi prijde ve War3. 3K inovativni mechaniky s rustem a synergii budov aby clovek nemel malusy.. ve War2 byl v podstate jen verejny poradek. 3K prineslo hodne QoL a novych super hernich mechanik, jestli War3 ma stejne zakladni herni mechaniky jako War2, tak je to spise downgrade oproti 3K..
-
-
Já teda nevím, ale mě UI přišlo hezčí ve War2. 3K bylo tak nějak divně pohádkové a jakoby plné omalovánek. Nepřišel jsem tomu na chuť. Řekl bych, že to bude problém typu: sto lidí, sto chutí.
Jinak tu 3K mechaniku s růstem a synergii budov považuji jenom za zbytečné plýtvání času. Série Total War fakt není žádné SimCity. TW bylo vždycky hlavně o válčení a do toho trochu namíchaná diplomacie.
Warhammer má jenom veřejný pořádek a korupci. A to úplně stačí, protože v jednoduchosti je síla. Člověk se pak může plně soustředit na to zábavné a důležité.
-
-
UI není ve škatulce sto lidí, sto chutí... pusť si to vedle sebe.. TWW2 a 3K...
3K má produkční hodnoty UI na vysoký úrovni, všechno je graficky perfektně zpracována a tak nějak slick, včetně animovaných černých "praporců" téměř v každém menu.
TWW2 má viditelné pixely na texturách UI, motivy různých mozajek se opakují za sebou, někdy ani nenavazují úplně přesně, takový copy & paste bez zarovnání, aby to pasovala.
TWW3 co jsem zatím viděl, to má podobně nebo stejně jako TWW2. Teda moc videíí jsem neviděl ani nezkoumal, protože chci mít alespoň nějaký wow efekt až to v pátek nastartuju u mě doma.. takže na TWW3 držím utube embargo.
Co se týká synergií, tady souhlasím někoho to může bavit, někoho ne... mě to bavilo hodně, protože když si to dobře naplánoval a tvoje taktika fungovala a všude si měl bonusy, místo malusů, tak to mě opravdu uspokojovalo a řikal jsem si, že jsem dobrej...
V TWW kde máš korupci ať už upíří nebo skavení, tak se proti tomu nejde moc bránit... prostě postavíš to co vždycky a tak nějak doufáš, že to přejde... tam nejni vůbec žádná taktika a kdyby tam ten V.P. a korupce nebyly, tak by to vlastně bylo mnohem lepší (a to je ten zásadní problém), stejně tako podnebí, to je mechanika, za kterou bych CA vraždil. Ještě, že existují módy...
-
-
Jo, máš pravdu. Když jsem to zkoumal detailněji, tak vskutku ty textury v UI jsou trošku rozmazané (rozpixelované). Při normálním hraní jsem si toho ani nevšimnul, ale když to člověk detailně zkoumá, tak najde nedokonalosti.
-
-
Pri normalnim hranim to opravdu nepoznas, ale ja jsem trochu divnej a tohle jsou prvni veci, ktery vzdycky kontroluju :D
-
-
-
-
Z toho co jsem viděl tak diplomacie si vzala inspiraci z 3K a je mnohem lepší. Na druhou stranu přesně ty QoL věci tam z 3K vůbec nejsou, je to víceméně stejné jako W2.
Ale jenom usuzuji z recenzí a videí co jsem z toho viděl. -
-
Ja mam podobny pocit, no to je velka skoda, ze to nedokazali implementovat do War3, ale tak nejak jsem to ocekaval. I tak se tesim, nejak se s tim budu muset poprat...
-
-